-
Επειδη δεν συμφερει ομως η αποστολη και για τους δυο, δεν θα επρεπε να κανει ρεφαντ να τελιωνουμε?
-
Από EBAY που μου έχουν τύχει παρόμοιες περιπτώσεις μου επέστρεψαν τα χρήματα χωρίς πολλά/πολλά. Αυτά όμως με χρήση του Customer Support.
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
θελω 2 μπλουζες (η μια εχει 99,99 €)Και ηρθε και 2ο ασχετο δεμα (μια μπλουζα)
Μόλις γλύτωσες 99.99€
Ενημέρωσέ τον αν θες αλλά δε νομίζω να σου ζητήσει να τη στείλεις πίσω
Αλήθεια γιατί να θέλει κάποιος μπλούζα 100€; Μου φαίνεται τεράστια επιπολαιότητα μια τέτοια αγορά. Αν πάρεις αύριο 10 κιλά ή χάσεις μεθαύριο 40 τι θα την κάνεις; Δεν είναι παπούτσι που μένει σταθερό σε μέγεθος.
-
Καλά, και κιλά να μην πάρεις 100 ευρώ για μπλούζα είναι
-
ειναι η κουτσουνα στο δημοσιο οποτε δεν τον νοιαζει
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
http://www.computeruniverse.net/group/agbs/allgemeine-geschaeftsbedingungen.asp μπορειτε να το μεταφρασετε στο google grome, ακομα και απλα να μπειτε θα το μεταφρασει το site αυτοματα
καλημερα! Αγορασα απο τους παραπάνω ενα τηλεφωνο αξιας 46 ευρω χωρις τα μεταφορικά, το παρελαβα 19.7.14. Λεει μεσα στο site, οτι μεσα σε 14 ημερες μπορω να το επιστρεψω χωρις λογο και να παρω πισω τα παντα μαζι με τα μεταφορικά εαν ειναι ανω των 40 ευρω η αγορα. Πήρα τηλεφωνο την courrier των Ελτα που μου το εφεραν, βρηκαν το δεμα και μου ειπαν πηγαινε στο κανονικο ταχυδρομειο να το στειλεις. Εκει βρισκουν το δεμα, αλλα δεν βρισκουν τον αριθμο με 9 ψηφια Deutche Post Retoure eRs. Στελνω μαιλ στη Γερμανια και κανεις δεν απαντα, τι να κανω να το στειλω μονος μου συστημενο και να πληρωσω τα 8.6 ευρω που κανει;
Μου ειπαν τελικα απο το ταχυδρομειο οτι πρεπει να μου στειλουν οι Γερμανοι χαρτι που θα περιγραφομαι εγω ως αποστολεας και αυτοι ως παραλήπτης με τον εννιαψηφιο κωδικο, αλλά όμως οι Γερμανοι δεν απαντουν στα μηνυματά μου, Στον λογαριασμο μου της computeruniverse.neτ δεν εχει καν τη συναλλαγη μου σε αυτούς!!!τελικά μου ειπαν να το στειλω με δικά μου εξοδα και θα μου επεστρεφαν τα λεφτα μαζί με την αξια. Πραγματι το εστειλα στις 8 ημερες όμως οι μάγκες Γερμανοι μου επέστρεψαν μονο την αξια του τηλεφωνου. Το Paypal που παραπονέθηκα μου ειπε ότι ειναι απαραιτητο να επιστρεψουν μονο την αξια, ασχετα εαν λενε ότι πληρώνουν και τα εξοδα επιστροφής. Δηλαδή συμφωνα με το Paypal αν υποσχεται ενας πωλητης πριν την πώληση οτι μπορεις να επιστρεψεις το προϊόν με εξοδα δικα του και μετά δε τηρει τις γραπτες δεσμεύσεις στο site πώλησης, δεν τρεχει και τιποτε!!!!
-
Κάνε revise την κριτική στο εβαυ σε αρνητική και αυτό θα τους τσούξει....
-
εμ έλα που το πήρα απο το ιδιο το καταστημα μεσω paypal και οχι με e-bay. καλα πολλοι ξεφτιλες εκει στο Paypal
-
Ρε παιδιά πριν λίγο μου είπαν από την ACS ότι πλέον ο ΕΛΤΑ σταμάτησε να παρέχει υπηρεσίες παραλαβής και παράδοσης πακέτων από το εξωτερικό και πλέον τα ανέλαβε η ACS. Ισχύει αυτό;;;;
Παρήγγειλα από EBAY UK με απλό ταχυδρομείο, μου ήρθε με ACS και ξεκίνησε το μαρτύριο...
-
Το άκουσα και εγώ αυτό. ....
Τι μαρτύριο ξεκίνησε? ? -
Η ACS στην περιοχή μου είναι μαρτύριο στην κυριολεξία. Έχω τις χειρότερες εμπειρίες.
Όποτε μου έρχεται κάποιο δέμα με ACS είμαι σε φάση να πάθω εγκεφαλικό.
Παιρνούν όποτε τους καπνίσει, αφήνουν κάτι χαρτάκια στην πόρτα που ούτε καταλαβαίνεις τι γράφουν, παίρνεις τηλέφωνο στο κατάστημα, **ποτέ **δεν απαντάνε και τελικά αναγκάζεσαι να πας στο κατάστημα και στο τέλος σε διώχνουν και σου λένε να ξαναπάς την άλλη μέρα γιατί το δέμα σου το έχει ο 'παπάκιας'.
Φυσικά δεν τίθεται λόγος για παραλαβή στο χώρο σου ή στο γραφείο σου. Αυτό δεν παίζει.
Μακράν η χειρότερη εταιρία.
υ.γ. α! και στο κατάστημα όταν πας πρέπει να έχεις οπλιστεί με τεράστια υπομονή γιατί μία υπάλληλος εξυπηρετεί το τηλεφωνικό κέντρο (εκατοντάδες ταυτόχρονες κλήσεις!), τις παραλαβές πακέτων για αποστολή, τις παραδόσεις πακέτων...
-
Και νόμιζα πως μόνο εγώ είχα τέτοια θέματα με την εν λόγω εταιρεία. .
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Η ACS στην περιοχή μου είναι μαρτύριο στην κυριολεξία. Έχω τις χειρότερες εμπειρίες.Όποτε μου έρχεται κάποιο δέμα με ACS είμαι σε φάση να πάθω εγκεφαλικό.
Παιρνούν όποτε τους καπνίσει, αφήνουν κάτι χαρτάκια στην πόρτα που ούτε καταλαβαίνεις τι γράφουν, παίρνεις τηλέφωνο στο κατάστημα, **ποτέ **δεν απαντάνε και τελικά αναγκάζεσαι να πας στο κατάστημα και στο τέλος σε διώχνουν και σου λένε να ξαναπάς την άλλη μέρα γιατί το δέμα σου το έχει ο 'παπάκιας'.
Φυσικά δεν τίθεται λόγος για παραλαβή στο χώρο σου ή στο γραφείο σου. Αυτό δεν παίζει.
Μακράν η χειρότερη εταιρία.
υ.γ. α! και στο κατάστημα όταν πας πρέπει να έχεις οπλιστεί με τεράστια υπομονή γιατί μία υπάλληλος εξυπηρετεί το τηλεφωνικό κέντρο (εκατοντάδες ταυτόχρονες κλήσεις!), τις παραλαβές πακέτων για αποστολή, τις παραδόσεις πακέτων...
Στην ιδια πολη ζουμε?
Ασε που μερικα χιλιομετρα απο τη πολη τα θεωρουν δυσπροσιτα και πρεπει να πας απο το καταστημα..κλπ κλπ κλπ οπως ειπες. Αλλα! Εχουν ψηφιακο μηχανημα να υπογραψεις. -
Και εκτός των άλλων,αφού πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά μπας και βγάλω άκρη, μου είπαν ότι είμαι από τους τυχερούς που μου άφησαν χαρτάκι και ότι αυτό έχει ήδη καταργηθεί...
Σήμερα προσπαθώ από τις 8 το πρωί να μιλήσω με το κατάστημα και κανείς δεν απαντά...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και εκτός των άλλων,αφού πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά μπας και βγάλω άκρη, μου είπαν ότι είμαι από τους τυχερούς που μου άφησαν χαρτάκι και ότι αυτό έχει ήδη καταργηθεί...Σήμερα προσπαθώ από τις 8 το πρωί να μιλήσω με το κατάστημα και κανείς δεν απαντά...
Χωρίς χαρτάκι δηλαδή πως θα ξέρουμε ότι έχουμε πακέτο???
Καταγγελία στην ΕΕΤΤ θέλει τελικά.
Τον Γενάρη είχα πάρει από Αγγλία κάτι και πλήρωσα express στην DHl. Το πακέτο έφτασε Αθήνα σε 12 ώρες και στην Ρόδο έφτασε 4 μέρες μετά .Κατά τα άλλα είχαν το θράσος να με ρωτήσουν γιατί τους μιλούσα ειρωνικά. -
Επειδή είχα και εγώ την ίδια απορία για το χαρτάκι, την ρώτησα αυτό που αναρωτήθηκες και εσύ:
'Και πως θα ξέρουμε ότι θα έχει έρθει κάτι για να το παραλάβουμε;'Δεν ήξερε; ή δεν ήθελε να μου πει; Πάντως δεν μου είπε τίποτα.
Κατάλαβα ότι μάλλον καταργούν τις πολλές βόλτες και τα πέρα/δώθε με τα μηχανάκια, οπότε μάλλον θα αφήνουν χαρτάκι για παραλαβή από το κατάστημα; Μάλλον κάτι τέτοιο. Άλλωστε και τα ΕΛΤΑ το ίδιο κάνουν.
Τελικά για την σημερινή μου ταλαιπωρία έκανα το εξής:
Πήρα τηλέφωνο, το έβαλα ανοιχτή ακρόαση και μετά από 20 λεπτά απάντησαν...
Το δέμα μου το έχει ο 'μηχανάκιας' 3 μέρες και το κάνει βόλτες...
Θα μπορέσω να το πάρω από αύριο ή από Δευτέρα από το κατάστημα!... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ρε παιδιά πριν λίγο μου είπαν από την ACS ότι πλέον ο ΕΛΤΑ σταμάτησε να παρέχει υπηρεσίες παραλαβής και παράδοσης πακέτων από το εξωτερικό και πλέον τα ανέλαβε η ACS. Ισχύει αυτό;;;;Παρήγγειλα από EBAY UK με απλό ταχυδρομείο, μου ήρθε με ACS και ξεκίνησε το μαρτύριο...
Δεν θα ειχε ξεσηκωθει το συμπαν που εδωθη δουλεια σε ιδιωτικη εταιρεια με γνωμονα το κοστος αντι να οδευουμε προς ΕΣΣΔ;
-
Δεν ξέρω αν όλη αυτή η κατάσταση έχει σχέση με αυτό:
- Η απελευθέρωση της αγοράς Ταχυδρομικών υπηρεσιών
Από 1/1/2013 η λεγόμενη αγορά Ταχυδρομικών Υπηρεσιών 'απελευθερώθηκε' με βάση
κοινοτικές διατάξεις που υποχρεωτικά εφαρμόζονται σε εθνικό επίπεδο μετά μάλιστα από
κάποιες παρατάσεις που προηγήθηκαν.
Πρακτικά, μεταξύ πολλών άλλων, αυτή απελευθέρωση σημαίνει ότι:
-αίρεται ο περιορισμός του ελάχιστου βάρους 'ταχυδρομικού αντικειμένου' που ίσχυε
μέχρι σήμερα και λειτουργούσε για την προστασία του φορέα καθολικής υπηρεσίας
(ΕΛΤΑ). Δεν υπάρχει δηλαδή περιορισμός ως προς το βάρος των ταχυδρομικών
αντικειμένων προκειμένου αυτά να μπορεί να τα αναλάβει προς διακίνηση μια ιδιωτική
επιχείρηση (στην πράξη αυτός ο περιορισμός ουδέποτε λειτούργησε γιατί ήταν ιδιαίτερα
θεωρητικός)
- αίρεται επίσης ο περιορισμός της ελάχιστης τιμής που υποχρέωνε τις ιδιωτικές
επιχειρήσεις να παρέχουν ως ελάχιστη τιμή ένα πολλαπλάσιο της ελάχιστης τιμής του
φορέα καθολικής υπηρεσίας. Ο περιορισμός αυτός αποσκοπούσε επίσης στην προστασία
των συμφερόντων του φορέα καθολικής υπηρεσίας αν και στην πράξη είχε πολλά
προβλήματα εφαρμογής. - υποχρεώνονται με έμμεσο τρόπο οι υπηρεσίες του δημοσίου και του ευρύτερου
δημόσιου τομέα να μην αναθέτουν την προμήθεια των ταχυδρομικών τους υπηρεσιών στο
φορέα καθολικής υπηρεσίας (ΕΛΤΑ) αλλά να προκηρύσσουν ανοικτούς μειοδοτικούς
διαγωνισμούς στους οποίους κάτω από προϋποθέσεις μπορούν να συμμετέχουν τόσο ο
φορέας καθολικής υπηρεσίας όσο και ιδιωτικές επιχειρήσεις. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ (για όσους ..ενδιαφέρονται)
http://www.taxydromiki.gr/PDFannounceme ... %CE%AE.pdf
- Η απελευθέρωση της αγοράς Ταχυδρομικών υπηρεσιών
-
Γεια σας . Θελω να κανω μια αγορα απο το sportdirect.com . Γνωριζετε ποσο κοστιζουν τα μεταφορικα εξοδα , γιατι στο σαιτ τα λεει πολυ μπερδεμενα ? Λεει πως κοστιζουν 1 ευρω για την Ελλαδα , την στιγμη που εχω ακουσει πως τα μεταφορικα ειναι περιπου 30 ευρω . Οσων αφορα το βαρος του δεματος δεν πιστευω πως ειναι ιδιαιτερο βαρυ (2 παντελονια , 3 μπλουζες). Πόσο τελικα κοστιζουν τα μεταφορικα και ποιος ειναι ο ασφαλεστερος τροπος πληρωμης ?
-
Βάλτα στο καλάθι συμπλήρωσε τα στοιχεία σου (διεύθυνση) και πριν επιβεβαιώσεις την παραγγελία θα σου υπολογίσει τα μεταφορικά. Οι ασφαλέστεροι τρόποι πληρωμής είναι οι πιστωτικές/χρεωστικές και το paypal
Online Αγορές (eBay, Amazon.com κ.λ.π.)