Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θόρυβος από το δυναμό
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θόρυβος από το δυναμό
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    23
    11417
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-g last edited by

      Γειας σας,
      Όταν το αμάξι μου δουλεύει στο ρελαντί ακούγεται μερικές φορές (συνήθως μετά από πολύωρη χρήση) ένα γρουτσ - γρουτσ από το δυναμό. Ανεβάζοντας τις στροφές έστω και κατά 100-200 σ.α.λ, εξαφανίζεται ο ήχος. Θα πρέπει κατά την γνώμη σας να το ψάξω άμεσα ή να περιμένω άλλα 5.000χιλ μέχρι το επόμενο σέρβις.
      Τι μπορεί να προκαλεί αυτόν τον ήχο?
      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • N
        nikos-g last edited by

        Γειας σας,
        Όταν το αμάξι μου δουλεύει στο ρελαντί ακούγεται μερικές φορές (συνήθως μετά από πολύωρη χρήση) ένα γρουτσ - γρουτσ από το δυναμό. Ανεβάζοντας τις στροφές έστω και κατά 100-200 σ.α.λ, εξαφανίζεται ο ήχος. Θα πρέπει κατά την γνώμη σας να το ψάξω άμεσα ή να περιμένω άλλα 5.000χιλ μέχρι το επόμενο σέρβις.
        Τι μπορεί να προκαλεί αυτόν τον ήχο?
        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos-g last edited by

          Γειας σας,
          Όταν το αμάξι μου δουλεύει στο ρελαντί ακούγεται μερικές φορές (συνήθως μετά από πολύωρη χρήση) ένα γρουτσ - γρουτσ από το δυναμό. Ανεβάζοντας τις στροφές έστω και κατά 100-200 σ.α.λ, εξαφανίζεται ο ήχος. Θα πρέπει κατά την γνώμη σας να το ψάξω άμεσα ή να περιμένω άλλα 5.000χιλ μέχρι το επόμενο σέρβις.
          Τι μπορεί να προκαλεί αυτόν τον ήχο?
          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • B
            blackjohn last edited by

            Ο χρήστης nikos.g έγραψε:
            Γειας σας,
            Όταν το αμάξι μου δουλεύει στο ρελαντί ακούγεται μερικές φορές (συνήθως μετά από πολύωρη χρήση) ένα γρουτσ - γρουτσ από το δυναμό. Ανεβάζοντας τις στροφές έστω και κατά 100-200 σ.α.λ, εξαφανίζεται ο ήχος. Θα πρέπει κατά την γνώμη σας να το ψάξω άμεσα ή να περιμένω άλλα 5.000χιλ μέχρι το επόμενο σέρβις.
            Τι μπορεί να προκαλεί αυτόν τον ήχο?
            Ευχαριστώ.

            Ισως να ναι το ρουλεμαν του!

            Αλλα δε νομιζω!
            Ποσα χιλ.? εχεις κ τι αμαξι?

            Πιστευω πως μπορει να ναι απο τους τεντωτηρες του ιμαντα! (των εκκεντροφ. )

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thvarveris last edited by

              Ψάξτο το συντομότερο δυνατόν.Ακόμα και αν είναι μόνο ρουλεμάν δυναμό άμα σου κολήσει θα πάθεις αρκετή ζημιά.Τουλάχιστον το δυναμό θα πάει για πέταμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos-g last edited by

                Ο χρήστης Blackjohn έγραψε:

                Γειας σας,
                Όταν το αμάξι μου δουλεύει στο ρελαντί ακούγεται μερικές φορές (συνήθως μετά από πολύωρη χρήση) ένα γρουτσ - γρουτσ από το δυναμό. Ανεβάζοντας τις στροφές έστω και κατά 100-200 σ.α.λ, εξαφανίζεται ο ήχος. Θα πρέπει κατά την γνώμη σας να το ψάξω άμεσα ή να περιμένω άλλα 5.000χιλ μέχρι το επόμενο σέρβις.
                Τι μπορεί να προκαλεί αυτόν τον ήχο?
                Ευχαριστώ.

                Ισως να ναι το ρουλεμαν του!

                Αλλα δε νομιζω!
                Ποσα χιλ.? εχεις κ τι αμαξι?

                Πιστευω πως μπορει να ναι απο τους τεντωτηρες του ιμαντα! (των εκκεντροφ. )

                Το αμάξι είναι ένα C3 1.4 και έχει κάνει 46.000km. Τον ιμάντα του εκκεντροφόρου τον αλλάζει στις 60.000km, τι άλλο μπορώ να ελέγξω για να διαπιστώσω ότι είναι από το δυναμό ή από τον ιμάντα χρονισμού. Έχω ανοίξει το καπό ενώ το αμάξι κάνει τον θόρυβο και ακούγεται να είναι από χαμηλά και αριστερά, εκεί που είναι το δυναμό. Εαν είναι ο ιμάντας του εκκεντροφόρου, δεν θα έπρεπε να είναι κάπως ποιο 'κρυφός' ο θόρυβος και από το κέντρο, ε΄κεί που είναι ο κινητήρας?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  citastak last edited by

                  Yπάρχει περιπτωση να ακουμπαει ο ιμαντας εκκεντροφορων στο πλαστικο προστατευτικο. Μου το εκανε στο ξαντια. Δοκίμασε να το κουνήσεις λιγο να δεις τι γινεται (το πλαστικο καλυμα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sirgus last edited by

                    το μόνο σίγουρο είναι οτι θέλει έλεγχο και να μην το αφήσεις....

                    Κρίμα να σπάσει ιμάντας ή να χαλάσει δυναμό ενώ είσαι στο δρόμο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      mad_n last edited by

                      το ίδιο ακριβώς έκανε κ το δικό μου για πολύ καιρό ειδικά μετά από ταξίδι ή σκίσημο κ δυνάμωνε αν είχα κατανάλωση ρεύματος, ενώ σταμάταγε όταν ανέβαζα ελάχιστα στροφές
                      Όσες φορές το πήγα συνεργείο δεν το έκανε! από ρεύμα που το μέτραγα ήταν πάντα ΟΚ, τελικά μετά από 12-13.000χλμ έχει σταματήσει, εκτός κ αν φταίει το κρύο κ το ξαναθυμηθεί με τις ζέστες.....
                      Το περίεργο πάντως ήταν ότι 3 το είδαν κανένας δεν μπόρεσε να εντοπίσει κάτι ή να το δικαιολογήσει από την στιγμή που δεν παρουσίαζε πρόβλημα κ με την τάση.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Σίγουρα με την υγρασία ο ιμάντας κάνει ένα θόρυβο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nicknt last edited by

                          Ο χρήστης Blackjohn έγραψε:
                          Ισως να ναι το ρουλεμαν του!

                          Θεωρώ πως είναι το πιο πιθανό. Καθόλου ασυνήθιστο για τη γαλλική τριάδα πρόβλημα- αν και σε εμένα εμφανίστηκε πολύ αργά.
                          Στη renault τοποθετούν ένα βελτιωμένο τύπο ρουλεμάν, ενώ το κόστος είναι μικρό. Μην περιμένεις 5000 χιλιόμετρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            piii last edited by

                            Δεν ξέρω εάν έχουν αλλάξει τεχνολογικά πολλά πράγματα όσον αφορά το δυναμό, αλλά συνήθως αυτός ο ενοχλητικός θόρυβος έρχεται απο το ιμάντα δυναμό ο οποίος δεν είναι καλά τεντωμένος. Πρέπει να έχει μια βίδα η οποία τον στηρίζει και άν την ξεσφίξεις και σπρώξεις τον δυναμό με κάποιο τρόπο μπορείς να τεντώσεις τον ιμάντα και να σταματήσει να σκούζει σα 'γουρούνι σφαγμένο'. αυτό που σου λέω ίσχυε για ένα κόρσα του 90 που είχα. Τώρα όπως είπα και παραπάνω δεν ξέρω τι αλλαγές έχουν γίνει στα τόσα χρόνια, μιλάμε για 15 χρονάκια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              mad_n last edited by

                              αυτό που περιέγραψα στο δικό μου σίγουρα ΔΕΝ ήταν θόρυβος από ιμάντα! πιο πολύ σαν τσικ τσικ τσικ .....
                              anyway όταν επιδιορθώσεις το πρόβλημα κράτα μας pls ενήμερους για το τι ήταν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                leonp last edited by

                                Για να βρεις από που έρχεται ο θόρυβος μπορείς να πάρεις ένα σκουπόξυλο, να το ακουμπάς σε διάφορα μέρη (δυναμό κλπ.) και να βάζεις το αυτί σου στην άλλη άκρη. Στο σημείο που κάνει πολύ θόρυβο θα ακούγεται έντονα - προσοχή στους ιμάντες.

                                Κοίταξε και το ρουλεμάν της αντλίας νερού, κάνει τέτοιους θορύβους όταν χαλάσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  mad_n last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  ...Κοίταξε και το ρουλεμάν της αντλίας νερού, κάνει τέτοιους θορύβους όταν χαλάσει.

                                  Σωστό! κ σε εμένα παρότι ακόμα δούλευε χωρίς διαροές έκανε παρόμοιους ήχους

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Λόγω σαράβαλου και συνολικά θορυβώδους λειτουργίας δεν το είχα καταλάβει αλλά όταν το δυναμό χρειάστηκε καρβουνάκια και αλλάξαμε και τα δύο ρουλεμάν που είχαν φθαρεί μετά από 37 χρόνια λειτουργίας οι μηχανικοί θόρυβοι σαφώς ελαττώθηκαν! Άρα είχα θορυβώδες δυναμό!
                                    Η ακρόαση με την πιο πάνω περιγραφείσα μέθοδο ή ακόμα καλύτερα με τα ειδικά ακουστικά (σαν στηθοσκόπιο) είναι εντυπωσιακά ακριβής και αποτελεσματική στην ανίχνευση και εντόπιση φθαρμένων ή τριβόμενων κινητών μερών.
                                    Αν τελειώσουν τα ρουλεμάν μάλλον θα καταστραφεί το δυναμό και θα κολλήσει... καθώς ο ιμάντας του συνήθως περνάει και από την τρόμπα νερού οι ενδείξεις θα είναι θόρυβος, λαμπάκι δυναμό, παύση θορύβου (κόλλησε το θορυβώδες δυναμό) ή αλλαγή αυτού (γλύστρημα ιμάντα) και σύντομα άνοδος θερμοκρασίας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos-g last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Για να βρεις από που έρχεται ο θόρυβος μπορείς να πάρεις ένα σκουπόξυλο, να το ακουμπάς σε διάφορα μέρη (δυναμό κλπ.) και να βάζεις το αυτί σου στην άλλη άκρη. Στο σημείο που κάνει πολύ θόρυβο θα ακούγεται έντονα - προσοχή στους ιμάντες.

                                      Κοίταξε και το ρουλεμάν της αντλίας νερού, κάνει τέτοιους θορύβους όταν χαλάσει.

                                      Το πήγα εχθές (Σάββατο) σε ένα μηχανικό που βρήκα, μόνο για μια γνώμη και μου είπε ότι μάλλον είναι ή η αντλία νερού ή το ρουλεμάν του ιμάντα χρονισμού. Δευτέρα θα το παω συνεργείο να δουμε τι θα βγει....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nikos-g last edited by

                                        Ο χρήστης nikos.g έγραψε:

                                        Για να βρεις από που έρχεται ο θόρυβος μπορείς να πάρεις ένα σκουπόξυλο, να το ακουμπάς σε διάφορα μέρη (δυναμό κλπ.) και να βάζεις το αυτί σου στην άλλη άκρη. Στο σημείο που κάνει πολύ θόρυβο θα ακούγεται έντονα - προσοχή στους ιμάντες.

                                        Κοίταξε και το ρουλεμάν της αντλίας νερού, κάνει τέτοιους θορύβους όταν χαλάσει.

                                        Το πήγα εχθές (Σάββατο) σε ένα μηχανικό που βρήκα, μόνο για μια γνώμη και μου είπε ότι μάλλον είναι ή η αντλία νερού ή το ρουλεμάν του ιμάντα χρονισμού. Δευτέρα θα το παω συνεργείο να δουμε τι θα βγει....

                                        Τελικά ήταν η αντλία νερού, η οποία ήταν σε καλή κατάσταση, χωρίς διαροές. Είχε μια πολύ μικρή χαλάρωση και αυτό προκαλούσε τον θόρυβο. Καλύτερα να μην παίζουμε με αυτα.... οπότε προχώσησα σε αλλαγή, έτσι κι αλλιώς το αμάξι έχει 47.000km, και στα 60.000km θα την άλλαζε πάλι προλιπτικά μαζί με τον ιμάντα του εκκεντροφόρου. Μιας και έπρεπε να ανοιχτεί το καπάκι του ιμάντα (το οποίο ως γνωστόν έχει φασαρία) άλλαξα και τον ιμάντα μαζί με την αντλία.
                                        Ευχαριστώ, όσους απάντησαν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Το κακό με την αντλία νερού είναι ότι μπορεί να φρακάρει το ρουλεμάν της και να σπάσει ο ιμάντας χρονισμού - δυστυχώς για οικονομία χρησιμοποιούν ένα ιμάντα αντί για δύο (ποιά οικονομία με τη προληπτική αλλαγή της αντλίας).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ανιτμετωπίζω και γώ ένα αντίστοιχο πρόβλημα θορύβου στο αμάξι μου, ένα OPEL Corsa C 1.4. Ο θόρυβος είναι αισθητός κυρίως στο ρελαντί. Το αμάξι κάνει λές και είναι diesel! Το πήγα σε ένα μηχανικό και περιμένω αποτελέσματα...
                                            Μου είπε ότι μάλλον είναι από το ρουλμάν της αντλίας νερού ή από τον ιμάντα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr