-
παιδια βοηθεια! δε λεω καλα παταει το streetKa με τα standard 195/45/16 αλλα και οι λακουβες καραδοκουν. Σαν να μην εφτανε αυτο η τελικη σχεση μεταδοσης ειναι πολυ κοντη... και η καταναλωση στο ταξιδι υψηλη!
μηπως αν αλλαξω τη διασταση σε 195/50/16 και μεγαλωσει η διαμετρος των τροχων δω βελτιωση στους παραπανω τομεις χωρις να χαλασω τελειως το στησιμο του αυτοκινητου?
ειναι δυσκολο να αλλαξω το γραναζι της τελικης μεταδοσης?
-
παιδια βοηθεια! δε λεω καλα παταει το streetKa με τα standard 195/45/16 αλλα και οι λακουβες καραδοκουν. Σαν να μην εφτανε αυτο η τελικη σχεση μεταδοσης ειναι πολυ κοντη... και η καταναλωση στο ταξιδι υψηλη!
μηπως αν αλλαξω τη διασταση σε 195/50/16 και μεγαλωσει η διαμετρος των τροχων δω βελτιωση στους παραπανω τομεις χωρις να χαλασω τελειως το στησιμο του αυτοκινητου?
ειναι δυσκολο να αλλαξω το γραναζι της τελικης μεταδοσης?
-
παιδια βοηθεια! δε λεω καλα παταει το streetKa με τα standard 195/45/16 αλλα και οι λακουβες καραδοκουν. Σαν να μην εφτανε αυτο η τελικη σχεση μεταδοσης ειναι πολυ κοντη... και η καταναλωση στο ταξιδι υψηλη!
μηπως αν αλλαξω τη διασταση σε 195/50/16 και μεγαλωσει η διαμετρος των τροχων δω βελτιωση στους παραπανω τομεις χωρις να χαλασω τελειως το στησιμο του αυτοκινητου?
ειναι δυσκολο να αλλαξω το γραναζι της τελικης μεταδοσης?
-
ΝΑ φτιάξεις γρανάζι κατά παραγγελία μάλλον δε γίνεται...
Τώρα αν άλλο Φόρντ Κα έχει κοντύτερο ίσως να αλλάζει, αν και πιθανότερο να συμφέρει η αλλαγή με ένα πιο κοντό κιβώτιο (αν βγαίνει Κα με πιο κοντό) μεταχειρισμένο...
Τώρα για αυτό που λες για την μεταβολή του βήματος, στα 195/45/16 η διάμετρος είναι 582 χιλιοστά.
195/50/16 η διάμετρος θα είναι 601 χιλιοστά.
Δηλαδή 3,26% περισσότερο.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
ΝΑ φτιάξεις γρανάζι κατά παραγγελία μάλλον δε γίνεται...Τώρα αν άλλο Φόρντ Κα έχει κοντύτερο ίσως να αλλάζει, αν και πιθανότερο να συμφέρει η αλλαγή με ένα πιο κοντό κιβώτιο (αν βγαίνει Κα με πιο κοντό) μεταχειρισμένο...
Τώρα για αυτό που λες για την μεταβολή του βήματος, στα 195/45/16 η διάμετρος είναι 582 χιλιοστά.
195/50/16 η διάμετρος θα είναι 601 χιλιοστά.
Δηλαδή 3,26% περισσότερο.
Στα όρια του 3% δηλ...κοίτα να βάλεις και λαστιχάκι μαλακό τύπου Michelin. Απόφυγε τις σκληρές γόμες.
-
Με αυτην την αλλαγη (απο 195/45/16 σε 195/50/16) δε θα χασεις τιποτε σε στησιμο/κρατημα ενω θα κερδισεις πολυ λιγα σε ανεση και ''ασφαλεια'' στο περασμα απο λακκουβες οπως και στο θεμα που θετεις της πολυ κοντης μεταδοσης (αν τωρα π.χ. εχεις 30 km/h με 5η ανα 1000 rpm, με την αλλαγη θα εχεις 31,2 ...).
Οποτε, το καλυτερο θα ηταν, αν αντεχει η τσεπη σου, ο συνδυασμος της παραπανω αλλαγης και αλλαγης κορωνοπηνιου με κατι μακρυτερο π.χ. απο Focus 1 1400/1600... -
κορωνοπηνιο? να υποθεσω οτι βρισκεται στο διαφορικο? θα πρεπει να κατεβει ο κινητηρας...
ευχαριστω για τις κατατοπιστικες απαντησεις
-
Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
παιδια βοηθεια! δε λεω καλα παταει το streetKa με τα standard 195/45/16 αλλα και οι λακουβες καραδοκουν. Σαν να μην εφτανε αυτο η τελικη σχεση μεταδοσης ειναι πολυ κοντη... και η καταναλωση στο ταξιδι υψηλη!μηπως αν αλλαξω τη διασταση σε 195/50/16 και μεγαλωσει η διαμετρος των τροχων δω βελτιωση στους παραπανω τομεις χωρις να χαλασω τελειως το στησιμο του αυτοκινητου?
ειναι δυσκολο να αλλαξω το γραναζι της τελικης μεταδοσης?
Εγώ νομίζω πως το καλύτερο είναι να τοποθετηθούν τα 195/50-16
Ποιο εύκολο και κοστίζει λιγότερο … -
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Με αυτην την αλλαγη (απο 195/45/16 σε 195/50/16) δε θα χασεις τιποτε σε στησιμο/κρατημα ενω θα κερδισεις πολυ λιγα σε ανεση και ''ασφαλεια'' στο περασμα απο λακκουβες οπως και στο θεμα που θετεις της πολυ κοντης μεταδοσης (αν τωρα π.χ. εχεις 30 km/h με 5η ανα 1000 rpm, με την αλλαγη θα εχεις 31,2 ...).
Οποτε, το καλυτερο θα ηταν, αν αντεχει η τσεπη σου, ο συνδυασμος της παραπανω αλλαγης και αλλαγης κορωνοπηνιου με κατι μακρυτερο π.χ. απο Focus 1 1400/1600...ΚΟΝΤΥΤΕΡΟ κορωνοπήνιο φαντάζομαι εννοείς!!
Γιατί αν μακρύνει το βήμα από τα ελαστικά και το μακρύνεις επιπλέον από κορωνοπήνιο θα γίνει σαν παλιό αυτόματο ΗΠΑμερικάνικο!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Με αυτην την αλλαγη (απο 195/45/16 σε 195/50/16) δε θα χασεις τιποτε σε στησιμο/κρατημα ενω θα κερδισεις πολυ λιγα σε ανεση και ''ασφαλεια'' στο περασμα απο λακκουβες οπως και στο θεμα που θετεις της πολυ κοντης μεταδοσης (αν τωρα π.χ. εχεις 30 km/h με 5η ανα 1000 rpm, με την αλλαγη θα εχεις 31,2 ...).
Οποτε, το καλυτερο θα ηταν, αν αντεχει η τσεπη σου, ο συνδυασμος της παραπανω αλλαγης και αλλαγης κορωνοπηνιου με κατι μακρυτερο π.χ. απο Focus 1 1400/1600...ΚΟΝΤΥΤΕΡΟ κορωνοπήνιο φαντάζομαι εννοείς!!
Γιατί αν μακρύνει το βήμα από τα ελαστικά και το μακρύνεις επιπλέον από κορωνοπήνιο θα γίνει σαν παλιό αυτόματο ΗΠΑμερικάνικο!!
Εγω καταλαβα οτι θελει να ταξιδευει πιο ανετα γιατι εχει πολυ κοντη σχεση μεταδοσης 'Σαν να μην εφτανε αυτο η τελικη σχεση μεταδοσης ειναι πολυ κοντη... και η καταναλωση στο ταξιδι υψηλη! '.Οποτε μαλλον για μακρυτερο βημα ψαχνει.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Με αυτην την αλλαγη (απο 195/45/16 σε 195/50/16) δε θα χασεις τιποτε σε στησιμο/κρατημα ενω θα κερδισεις πολυ λιγα σε ανεση και ''ασφαλεια'' στο περασμα απο λακκουβες οπως και στο θεμα που θετεις της πολυ κοντης μεταδοσης (αν τωρα π.χ. εχεις 30 km/h με 5η ανα 1000 rpm, με την αλλαγη θα εχεις 31,2 ...).
Οποτε, το καλυτερο θα ηταν, αν αντεχει η τσεπη σου, ο συνδυασμος της παραπανω αλλαγης και αλλαγης κορωνοπηνιου με κατι μακρυτερο π.χ. απο Focus 1 1400/1600...ΚΟΝΤΥΤΕΡΟ κορωνοπήνιο φαντάζομαι εννοείς!!
Γιατί αν μακρύνει το βήμα από τα ελαστικά και το μακρύνεις επιπλέον από κορωνοπήνιο θα γίνει σαν παλιό αυτόματο ΗΠΑμερικάνικο!!
Εγω καταλαβα οτι θελει να ταξιδευει πιο ανετα γιατι εχει πολυ κοντη σχεση μεταδοσης 'Σαν να μην εφτανε αυτο η τελικη σχεση μεταδοσης ειναι πολυ κοντη... και η καταναλωση στο ταξιδι υψηλη! '.Οποτε μαλλον για μακρυτερο βημα ψαχνει.
Μάλλον καλά κατάλαβες...
Πάω για καταΐφι μπας και συνέλθω!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Γιατί αν μακρύνει το βήμα από τα ελαστικά και το μακρύνεις επιπλέον από κορωνοπήνιο θα γίνει σαν παλιό αυτόματο ΗΠΑμερικάνικο!!Οδηγούσες αδύναμα οκτακύλινδρα 150-180HP με μακρύ διαφορικό 2,76 για οικονομία. Οι πιο δυνατοί οκτακύλινδροι πάνω από 300-400HP είχαν διαφορικά 3,93-4,11 για πολύ καλές επιταχύνσεις.
-
Aν πήρες StreetKa και θες να κάνεις άνετα και οικονομικά ταξίδια μάλλον η πιο σοφή λύση θα ήταν να αλλάξεις αυτοκίνητο.
Δεν μπορούμε δυστυχώς να τα έχουμε όλα!Αν μακρύνεις το βήμα είτε με μεγαλύτερης διαμέτρου ελαστικά είτε με πιο μακρύ κορωνοπήνιο το αυτοκίνητο θα χάσει αρκετά σε σπιρτάδα.
Και εννοείται ότι η κατανάλωση θα αυξηθεί κι άλλο στις καθημερινές μετακινήσεις αφού θα ζορίζεται περισσότερο για να κινηθεί με τον ίδιο ρυθμό με τώρα.
(σε χαλαρό ταξίδι θα καίει λιγότερο, ΟΚ)Κατά τη γνώμη μου η μόνη αλλαγή που θα μπορούσες να κάνεις για να βελτιωθεί λίγο η άνεση είναι να βάλεις 195/50/15.
Ναι, 15άρες.
Με ίδια συνολική διάμετρο και πλάτος πέλματος, απλά βάζεις πιο πολύ λάστιχο και λιγότερο μέταλλο στο πλαϊνό του ελαστικού σου.
Νομίζω ότι είναι καταλληλότερο για τους ελληνικούς δρόμους.
(άσε που ΟΛΑ τα ελαστικά είναι πάμφθηνα σε αυτή τη διάσταση)Αλλά δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες StreetKa που θα άλλαζαν τις 16άρες τους για κάτι μικρότερο...
-
Ένα προγραμματάκι VB για να ελέγχεις τις διαμέτρους 2 ελαστικών:
http://users.hol.gr/~lpoli/Tires.exe -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ένα προγραμματάκι VB για να ελέγχεις τις διαμέτρους 2 ελαστικών:
http://users.hol.gr/~lpoli/Tires.exeτι ειναι αυτο το VB? sorry ρε παιδια αλλα χρειαζομαι κατατοπιση...
-
Αλλά δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες StreetKa που θα άλλαζαν τις 16άρες τους για κάτι μικρότερο... [/quote][/quote]
αυτο γιαγια ξαναπεστο!
δεν πιστευω με ενα κλικ μεγαλυτερο προφιλ να βρισκει το ελαστικο στο πιατο των ελατηριων της μπροστινης αναρτησης...
-
Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
Ένα προγραμματάκι VB για να ελέγχεις τις διαμέτρους 2 ελαστικών:
http://users.hol.gr/~lpoli/Tires.exeτι ειναι αυτο το VB? sorry ρε παιδια αλλα χρειαζομαι κατατοπιση...
visual basic?
Δεν ξέρω, το υποθέτω μιας και είναι .exe -
Ξαδερφος μου εχει το τελευταιο Primera 1.6 και εχει αυτη τη διασταση. Επειδη δυσκολευεται να βρει αρκετα καλα λαστιχα σε αυτη τη διασταση την προηγουμενη φορα που αλλαξε εβαλε 215/55/16 αλλα θελει παλι να βαλει 205 και σκεφτεται να του βαλει 205/55/16 καθως εχει ενα σωρο επιλογες γιατι εχει εκνευριστει αρκετα με το ψαξιμο και δεν αλλαζει γνωμη... Το μονο θετικο ειναι το μικρο κερδος που θα εχει λογω μικροτερης διαμετρου(2 εκ.!) και το πιο αμεσο τιμονι. ποια ειναι τα σοβαρα αρνητικα της περιπτωσης εκτος απο την μειωση απορροφησης κραδασμων;
-
Το θέμα ενώθηκε σε αυτό http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=15214
-
Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα η αλλαγή κορωνοπήνιου, μήπως ξέρει κανεις την διαδικασία και το κόστος αυτής ;
-
Εγώ πάλι σκεφτόμουν το αντίθετο.. Από 195 50/15 να περάσω είτε στο 205 45/16 είτε στο 195 45/16 αλλά μάλλον θα μείνω γιατί το κόστος 4 ελαστικών 45αριών (+ ζάντες) είναι πολύ μεγάλο...
Ε και πάλι, 205 45 /16 για 75 άλογα
αλλαγη διαστασης ελαστικων