Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καίμε λάδια. Kαι τώρα τι;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καίμε λάδια. Kαι τώρα τι;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    35
    3244
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Punto 6ετιας με 110 χιλιάδες km καίει λαδακια… Τα τελευταία 5000km έθεσα υπό επιτήρηση την μηχανή και διαπιστώνω πως ενίοτε καίω λάδια αντί για βενζίνη. Προσοχή… δεν έχω διαρροή, αλλιώς θα φαινόταν. Για να μην τα πολυλογώ, με το σημερινό check έκαψε σχεδόν ¼ του λαδιού σε 900km!!!

      Πείτε καμιά ιδέα όσοι είστε ομοιοπαθείς η τεχνικός καταρτισμένοι. Τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση? Να ετοιμαστώ για μεγάλο κουστούμι? Καμιά ιδέα τι ακριβώς μπορεί να προκαλεί αυτή την αφύσικη κατανάλωση?

      Αν δεν το φτιάξω και απλά συμπληρώνω λάδια… κυνδινευει ο κινητήρας να πάθει τίποτα χειρότερο?

      Ηθικόν δίδαγμα: εάν δεν είναι WRC, μην του συμπεριφέρεστε ως WRC (βλέπετε του γέμιζα τις στροφές συχνά πυκνά… πράγμα που φαίνεται πως δεν του άρεσε)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        corsair last edited by

        Punto 6ετιας με 110 χιλιάδες km καίει λαδακια… Τα τελευταία 5000km έθεσα υπό επιτήρηση την μηχανή και διαπιστώνω πως ενίοτε καίω λάδια αντί για βενζίνη. Προσοχή… δεν έχω διαρροή, αλλιώς θα φαινόταν. Για να μην τα πολυλογώ, με το σημερινό check έκαψε σχεδόν ¼ του λαδιού σε 900km!!!

        Πείτε καμιά ιδέα όσοι είστε ομοιοπαθείς η τεχνικός καταρτισμένοι. Τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση? Να ετοιμαστώ για μεγάλο κουστούμι? Καμιά ιδέα τι ακριβώς μπορεί να προκαλεί αυτή την αφύσικη κατανάλωση?

        Αν δεν το φτιάξω και απλά συμπληρώνω λάδια… κυνδινευει ο κινητήρας να πάθει τίποτα χειρότερο?

        Ηθικόν δίδαγμα: εάν δεν είναι WRC, μην του συμπεριφέρεστε ως WRC (βλέπετε του γέμιζα τις στροφές συχνά πυκνά… πράγμα που φαίνεται πως δεν του άρεσε)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Punto 6ετιας με 110 χιλιάδες km καίει λαδακια… Τα τελευταία 5000km έθεσα υπό επιτήρηση την μηχανή και διαπιστώνω πως ενίοτε καίω λάδια αντί για βενζίνη. Προσοχή… δεν έχω διαρροή, αλλιώς θα φαινόταν. Για να μην τα πολυλογώ, με το σημερινό check έκαψε σχεδόν ¼ του λαδιού σε 900km!!!

          Πείτε καμιά ιδέα όσοι είστε ομοιοπαθείς η τεχνικός καταρτισμένοι. Τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση? Να ετοιμαστώ για μεγάλο κουστούμι? Καμιά ιδέα τι ακριβώς μπορεί να προκαλεί αυτή την αφύσικη κατανάλωση?

          Αν δεν το φτιάξω και απλά συμπληρώνω λάδια… κυνδινευει ο κινητήρας να πάθει τίποτα χειρότερο?

          Ηθικόν δίδαγμα: εάν δεν είναι WRC, μην του συμπεριφέρεστε ως WRC (βλέπετε του γέμιζα τις στροφές συχνά πυκνά… πράγμα που φαίνεται πως δεν του άρεσε)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            iltakis last edited by

            Δωσε μου λιγα στοιχεια π.χ ποιο μοτερ φορας ,τι λαδια βαζεις ,εννοεις ενα τεταρτο του λαδιου που σου δειχνει ο δεικτης;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              jim01 last edited by

              Φιλε ακου, το clio του αδερφου μου εκαιγε πολλα λαδια στα 100.000 (αφου το εσκιζε κρυο). Και ενας μαστορας προτεινε ενα προσθετο μηχανης, το οποιο το βάζεις στο λαδι και το οποιο επιδρα στα καταλοιπα, 'καρβουνακια' κτλ που ειναι στην βαση των ελατηριων των πιστονιων. Τα καταλοιπα 'φουσκωνουν' και τελικα κανουν τα ελατηρια να 'διογκωθουν' και να μειώσουν το κενο με το μπλοκ, δηλαδη να εφαρμοσουν οπως πρεπει. Ετσι δεν θα σου καιει λάδια, αν η αιτια ειναι η παραπανω.

              Το εβαλε ο αδερφος μου και ειδε τρομερη βελτιωση. Κοστιζει λιγο και γνωμη μου ειναι οτι κανει δουλεια, χωρις να ρισκαρεις απολυτως τιποτα σε αξιοπιστια. Παλια μου το ειχε αναφερει και ενας αλλος μηχανικος.

              Την μαρκα την ξερω, τον μαστορα τον ξερω, ειναι σχολαστικος μεχρι αηδιας και στον προτεινω. pm me.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • C
                corsair last edited by

                Ο χρήστης iltakis έγραψε:
                Δωσε μου λιγα στοιχεια π.χ ποιο μοτερ φορας ,τι λαδια βαζεις ,εννοεις ενα τεταρτο του λαδιου που σου δειχνει ο δεικτης;;;

                ο κινητηρας ειναι ο 1.25 16v με 80 αλογακια. Τα λαδακια ειναι τα Selenia Gold.... και ναι.... 1/4 απο αυτο που δειχνει ο δεικτης....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  stoilas last edited by

                  Ο χρήστης jim01 έγραψε:
                  Φιλε ακου, το clio του αδερφου μου εκαιγε πολλα λαδια στα 100.000 (αφου το εσκιζε κρυο). Και ενας μαστορας προτεινε ενα προσθετο μηχανης, το οποιο το βάζεις στο λαδι και το οποιο επιδρα στα καταλοιπα, 'καρβουνακια' κτλ που ειναι στην βαση των ελατηριων των πιστονιων. Τα καταλοιπα 'φουσκωνουν' και τελικα κανουν τα ελατηρια να 'διογκωθουν' και να μειώσουν το κενο με το μπλοκ, δηλαδη να εφαρμοσουν οπως πρεπει. Ετσι δεν θα σου καιει λάδια, αν η αιτια ειναι η παραπανω.

                  Το εβαλε ο αδερφος μου και ειδε τρομερη βελτιωση. Κοστιζει λιγο και γνωμη μου ειναι οτι κανει δουλεια, χωρις να ρισκαρεις απολυτως τιποτα σε αξιοπιστια. Παλια μου το ειχε αναφερει και ενας αλλος μηχανικος.

                  Την μαρκα την ξερω, τον μαστορα τον ξερω, ειναι σχολαστικος μεχρι αηδιας και στον προτεινω. pm me.

                  Μιλάς μήπως για το MotorCote?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    puntolord last edited by

                    Ο χρήστης corsair έγραψε:

                    Δωσε μου λιγα στοιχεια π.χ ποιο μοτερ φορας ,τι λαδια βαζεις ,εννοεις ενα τεταρτο του λαδιου που σου δειχνει ο δεικτης;;;

                    ο κινητηρας ειναι ο 1.25 16v με 80 αλογακια. Τα λαδακια ειναι τα Selenia Gold.... και ναι.... 1/4 απο αυτο που δειχνει ο δεικτης....

                    Kαλημέρα.

                    Παράξενο που σου καίει τόσο πολύ λάδι ο κινητήρας...

                    Εγώ είχα ένα GT οκταετίας με 160.000χλμ και έκαιγε 350-500ml μεταξύ των αλλαγών λαδιού (7.500χλμ) με λάδια Selenia Racing 10W60.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      το γρουσουζεψες ρε corsair με αυτο που ειχες υπογραφη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Να μετρήσεις τη συμπίεση , αν είναι ίδια σε όλους τους κυλίνδρους θα αλλάξεις λαστιχάκια βαλβίδων και θα είσαι οκ.

                        Αν κάποιος κύλινδρος έχει μικρότερη συμπίεση τότε μάλλον έχει καεί η φλάντζα. Αλλαγή φλάντζας και είσαι οκ.

                        Αν κάποιος κύλινδρος έχει πολύ μικρότερη έως μηδενική συμπίεση (θα το καταλάβαινες και στη λειτουργεία του μοτέρ) τότε μάλλον έχει σπάσει ελατήριο/πιστόνι ... ακριβή η επισκευή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                          Αν κάποιος κύλινδρος έχει πολύ μικρότερη έως μηδενική συμπίεση (θα το καταλάβαινες και στη λειτουργεία του μοτέρ) τότε μάλλον έχει σπάσει ελατήριο/πιστόνι ... ακριβή η επισκευή.

                          μμμμ.... θα το καταλαβαινα.... τι συμπτωματα? Κατι σαν ασχετες μικρες στιγμιαιες διακοπες στο πατημα του γκαζιου, σαν να μην ειναι δηλαδη και τοσο στρωτη η λειτουργια του?

                          Την ψιλιαζομαι την δουλεια, το κουστουμι ερχεται. Το αστειο ειναι πως ποτε δεν βρηκα και τον κοφτη αυτου του αμαξιου. 7 χιλιαδες τερματιζει στις 6900 δεν με εκοψε κανεις.... Κατι μου λεει πως με κατι τετοιες στροφες το διελυσα το μοτερ ειμαι πολυ ταρζαν ωρες ωρες

                          Σε 1500 που θα παει για λαδια, θα το δω το θεμα στο Pit Stop της Fiat.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            corsair last edited by

                            Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                            το γρουσουζεψες ρε corsair με αυτο που ειχες υπογραφη...

                            φαντασου και να το κερατωνα με κανα αλλο αμαξι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • N
                              nkaragou last edited by

                              Λαβε υπ'οψιν οτι το διαστημα απο το min εως το max του δεικτη ειναι συνηθως 400-500 ml.
                              Πιστευω πως ισως θα πρεπει να δοκιμασεις ενα λιγο πιο παχυρευστο λαδι, π.χ. 15-50 ή/και να βαλεις καποιο απο τα προσθετα που κυκλοφορουν στο λαδι που εχει τωρα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης jim01 έγραψε:
                                Φιλε ακου, το clio του αδερφου μου εκαιγε πολλα λαδια στα 100.000 (αφου το εσκιζε κρυο). Και ενας μαστορας προτεινε ενα προσθετο μηχανης, το οποιο το βάζεις στο λαδι και το οποιο επιδρα στα καταλοιπα, 'καρβουνακια' κτλ που ειναι στην βαση των ελατηριων των πιστονιων. Τα καταλοιπα 'φουσκωνουν' και τελικα κανουν τα ελατηρια να 'διογκωθουν' και να μειώσουν το κενο με το μπλοκ, δηλαδη να εφαρμοσουν οπως πρεπει. Ετσι δεν θα σου καιει λάδια, αν η αιτια ειναι η παραπανω.

                                Το εβαλε ο αδερφος μου και ειδε τρομερη βελτιωση. Κοστιζει λιγο και γνωμη μου ειναι οτι κανει δουλεια, χωρις να ρισκαρεις απολυτως τιποτα σε αξιοπιστια. Παλια μου το ειχε αναφερει και ενας αλλος μηχανικος.

                                Την μαρκα την ξερω, τον μαστορα τον ξερω, ειναι σχολαστικος μεχρι αηδιας και στον προτεινω. pm me.

                                Τα κατάλοιπα πάνω στα ελατήρια (κυρίως στο κάτω, ελέγχου λαδιού) είναι καμένα λάδια. Αυτά δεν μπορείς να τα αποφύγεις ότι λάδι και να βάζεις, όλα καίγονται.

                                Αυτά τα κατάλοιπα ευθύνονται ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ για τη κατανάλωση λαδιού. Τα πρόσθετα ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ τα δακτυλίδια που μετά το καθάρισμα κινούνται ελεύθερα και κάνουν τη δουλειά τους (σκουπίζουν το λάδι και δεν καίγεται).

                                Το καθαριστικό πρόσθετο έχει αρκετά δύσκολη δουλειά, αν είναι πολύ δυνατό (βάλεις πετρέλαιο μέσα στο λάδι) τα κατάλοιπα από όλο το κινητήρα θα ξεκολλήσουν αμέσως και θα φρακάρουν τη σίτα της αντλίας λαδιού. Το καθάρισμα πρέπει να είναι σταδιακό και σταθερό ώστε τα κομμάτια που ξεκολλούν να είναι μικρά και να τα μαζεύει το φίλτρο λαδιού.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                  Τα λαδακια ειναι τα Selenia Gold.... και ναι.... 1/4 απο αυτο που δειχνει ο δεικτης....

                                  Η κατανάλωση λαδιού είναι πολύ μικρή για να δικαιολογεί επισκευή, κοίταζε το δείκτη λαδιού κάθε δεύτερη φορά που βάζεις βενζίνη.

                                  Αν η κατανάλωση αυξηθεί ρώτησε κάποιους (ΒΑΣΙΛΗ) που ασχολούνται με ιταλικά μήπως με διαφορετικό λάδι (όχι απαραίτητα πιο χοντρό) η κατανάλωση μειώνεται. (χα χα, ιταλικά λαστιχάκια βαλβίδων μόνο με 100.000 χλμ).

                                  Στο σέρβις να κοιτάξουν τη βαλβίδα PCV (αναθυμιάσεων κινητήρα) μήπως είναι φρακαρισμένη ανοικτή γιατί αυξάνει τη κατανάλωση λαδιού. Στα honda σφίγγεις το σωλήνα προς τη βαλβίδα και αν η βαλβίδα ακούγεται να κάνει κλικ είναι εντάξει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • G
                                    georgex last edited by

                                    Νομίζω οτι ο δείκτης δεν αντιστοιχεί σε όλη την ποσότητα λαδιού, τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο δεν πάει έτσι. Για να δεις πόσο έκαψε, γέμισε μέχρι να φτάσει ο δείκτης στο μέγιστο, και δες πόσο συμπλήρωσες.
                                    Επίσης (αν δεν το έχεις κάνει ήδη), διάβασε στο μάνουαλ για τυχόν ενδείξεις πάνω στον δείκτη, και τι σημαίνουν αυτές σε ποσότητα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      bimmer last edited by

                                      Μη ανησυχεις.Συμπληρωνε τακτικα τα λαδακια σου και θα εισαι μια χαρα.
                                      Εχουν περασει απο τα χερια μου τα τελευταια 20 χρονια 5 Ιταλικα αυτοκινητα και ολα εκαιγαν τα λαδακια τους.Το αυτοκινητο παει οπως πηγαινε και πριν ενα η δυο χρονια?Αν ναι δεν τρεχει τιποτα.
                                      Υπαρχει κανενα Ιταλικο που δεν καιει λαδακια μετα μαλιστα 100000 χλμ?
                                      Μια Α75 1,6 που ειχα με 120000 συμπληρωνα στο μεσοδιαστημα των αλλαγων για καθε 5000 χλμ αλλα 3 κιλα το λιγοτερο.Το αυτοκινητο ομως εσκιζε σε ολα του.
                                      Aν ειχε προβλημα στα ελατηρια ,πιστονια κλπ δεν θα τραβαγε καθολου.

                                      Bimmer

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        ok, παιδια. Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας, οπως παντα καταρτισμενοι στο 4Τ forum

                                        @nkaragou με επιασες αδιαβαστο.... ειχα την εντυπωση πως ο δεικτης στην βεργα δειχνει το συνολικο επιπεδο λαδιου. Και τωρα που το ανεφερες... μαλλον εχεις δικιο... απο οτι θυμαμαι απο αλλη φορα που συμπληρωσα, υπολογιζω πως πρεπει να αντιπροσωπευει γυρω στα 500ml. Stupid me... δεν το ειχα προσεξει αυτο.

                                        Και παλι ομως, απλα με ανυσηχησε το γεγονος γιατι εως τωρα εβαζα 3 λιτρα λαδι, και μετα απο 7500 στανταρ εβγαιναν τα 2.8-2.7 λιτρα. Μετα τα 95000 ξεκινησα να παρατηρω αυξημενη καταναλωση και αρχισα να την ψιλιαζομαι.

                                        θα κοιταξω σχετικα με τα προσθετα λαδιου που μου ειπατε... οπως και λοιπες παρατηρησεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          felleas last edited by

                                          Εγώ θα σου πρότεινα να ανοίξεις τον κινητήρα να δεις που ακριβώς οφείλετε αυτή η κατανάλωση και να την επιδιορθώσης, παρά να χρειαστείς άλλο κινητήρα.
                                          Η κατανάλωση που έχεις είναι σημαντική.

                                          Στα καυσαέρια φαίνοντε? ασπρομπλέ κάπνα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                                            Λαβε υπ'οψιν οτι το διαστημα απο το min εως το max του δεικτη ειναι συνηθως 400-500 ml.

                                            Γνωρίζει κάποιος στην βέργα του C4 και γενικότερα των γαλλικών εάν ισχύει αυτό;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr