Ο χρήστης elias74gr έγραψε:
Καλημέρα,
μετά από 7 και χρόνια ήρθε η ώρα της αντικατάστασης ή επισκευής των bilstein sprint που έχω. Το αυτοκίνητο είναι ένα honda civic του 96, το οποίο θα πρέπει να κρατήσω άλλα 6 χρόνια τουλάχιστον.
μετά από πολύ διάβασμα αποφάσισα να αντικαταστήσω και τα αμορτισερ και τα ελατήρια eibach με μια coilover ανάρτηση.
συγκεκριμένα επέλεξα την kw variant1 με κόστος περίπου 1.000 ευρω. όταν τα bilstein αλλάζονταν στα 600 ευρω περίπου και επισκευάζονταν στα 450 ευρω περίπου.
το ιδανικότερο θα ήταν η αγορά της variant 3 (δε βγαίνει η 2 στο συγκεκριμένο μοντέλο) αλλά ξεφεύγουμε πολύ.
πλέον σκέφτομαι τι άλλο θα χρειασθεί να αλλάξω από το σύστημα ανάρτησης (top mount, bump stop, σινεμπλοκ, ζαμφορ κτλ) έτσι ώστε με τη μια να τακτοποιηθούν όλα και να ξενοιάσω για τα επόμενα 6 χρόνια σε ότι αφορά την ανάρτηση από άποψη ασφάλειας και άνεσης.
καλημέρα,
αν το εχεις αποφασισει για coilover, τρεχει μια τρελλη προσφορα από την FK Automotive...
Ψαχνομουν για εμενα αλλα τελικα δε θελω χαμήλωμα...
Με την ευκαιρια, για Focus mk2 1.6 TiVCT sport, εχει 140000 χλμ με τα μαμα... κοπανάνε και ακουγονται πολύ...
Ψαχνω για αμορτισέρ κοντα στα μαμα αλλα με ισως λιγο καλυτερα χαρακτηριστικα απόσβεσης...
Το πως ηταν καινουριο δεν το ξερω καθως το πηρα μεταχειρισμενο με 107000 χλμ.
Θα ηθελα να είναι ανετο στις λακκούβες-σαμαρια αλλα να κραταει χωρις πλευσεις και πηδηματα στην εθνικη....
Προσφορες που εχω:
μαμα 295 ευρω περασμένα (προσφορα της FORD που τρεχει τωρα)
ALKO, KYB, SACHS, BILSTEIN B4 όλα παιζουν πανω κατω στην ιδια τιμη 240-260 περασμένα...
Γνωμες?