-
Καλησπέρα,
Ένας φίλος μου έχει punto HGT μοντέλο 2000 και έχει πρόβλημα με το συμπλέκτη συγκεκριμένα όταν αλλάζει ταχύτητα σε υψηλές στροφές (κοντά στις περιοχές του κόφτη) ,μένει ο συμπλέκτης κάτω κολλημένος στο πάτωμα και αποσυμπλέκει μόνος του απότομα μετά από 1-2 sec με αποτέλεσμα,όταν ξαναπατά γκάζι (έχοντας την εντύπωση ότι έχει αλλάξει ταχύτητα) απλά να μαρσάρει λές και έχει νεκρά.
Έχει αλλάξει την τρόμπα συμπλέκτη.Κάποιοι λένε ότι είναι πρόβλημα του συμπλέκτη και πρέπει να αλλαχθεί.Πόσο κοστίζει περίπου να αλλαχθεί?Πείτε αν μπορείτε τη γνώμη σας και τι πιστεύετε ότι μπορει να φταίει?
Είναι απελπισμένος ο φίλος...Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Καλησπέρα,
Ένας φίλος μου έχει punto HGT μοντέλο 2000 και έχει πρόβλημα με το συμπλέκτη συγκεκριμένα όταν αλλάζει ταχύτητα σε υψηλές στροφές (κοντά στις περιοχές του κόφτη) ,μένει ο συμπλέκτης κάτω κολλημένος στο πάτωμα και αποσυμπλέκει μόνος του απότομα μετά από 1-2 sec με αποτέλεσμα,όταν ξαναπατά γκάζι (έχοντας την εντύπωση ότι έχει αλλάξει ταχύτητα) απλά να μαρσάρει λές και έχει νεκρά.
Έχει αλλάξει την τρόμπα συμπλέκτη.Κάποιοι λένε ότι είναι πρόβλημα του συμπλέκτη και πρέπει να αλλαχθεί.Πόσο κοστίζει περίπου να αλλαχθεί?Πείτε αν μπορείτε τη γνώμη σας και τι πιστεύετε ότι μπορει να φταίει?
Είναι απελπισμένος ο φίλος...Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Καλησπέρα,
Ένας φίλος μου έχει punto HGT μοντέλο 2000 και έχει πρόβλημα με το συμπλέκτη συγκεκριμένα όταν αλλάζει ταχύτητα σε υψηλές στροφές (κοντά στις περιοχές του κόφτη) ,μένει ο συμπλέκτης κάτω κολλημένος στο πάτωμα και αποσυμπλέκει μόνος του απότομα μετά από 1-2 sec με αποτέλεσμα,όταν ξαναπατά γκάζι (έχοντας την εντύπωση ότι έχει αλλάξει ταχύτητα) απλά να μαρσάρει λές και έχει νεκρά.
Έχει αλλάξει την τρόμπα συμπλέκτη.Κάποιοι λένε ότι είναι πρόβλημα του συμπλέκτη και πρέπει να αλλαχθεί.Πόσο κοστίζει περίπου να αλλαχθεί?Πείτε αν μπορείτε τη γνώμη σας και τι πιστεύετε ότι μπορει να φταίει?
Είναι απελπισμένος ο φίλος...Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Να πεις του φιλου σου πως το κιβωτιο (του Punto συγκεκριμενα) δεν ειναι φτιαγμενο για να αλλαζει στα κοκκινα. Οποτε και πολυ του αντεξε αμα κανει τετοιες αλλαγες.
Απο εκει και περα, σε εξουσιοδοτημενο αμα παει για αλλαγη δισκο-πλατο και ισως τιποτα γραναζακια κιβωτιου, μαζι με τα εργατικα να υπολογιζει κανα 600ευρω.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Να πεις του φιλου σου πως το κιβωτιο (του Punto συγκεκριμενα) δεν ειναι φτιαγμενο για να αλλαζει στα κοκκινα. Οποτε και πολυ του αντεξε αμα κανει τετοιες αλλαγες.Ολα τα Punto εχουν αυτο το προβλημα στο κιβωτιο (δεν ειναι δηλ. φταγμενο για να αλλαζει στα κοκκινα) ή μονο το HGT?
-
Βασικά το αγόρασε μεταχειρισμένο (από γυναίκα οδηγό),αλλά αυτός είναι γκαζίαρης,για αυτό πήρε και HGT άλλωστε.
Πρόβλημα συμπλέκτη σε Punto HGT μοντ.2000