-
oi metallikoi marspiedes mpainoun os prosthetoi? ap'oso ksero mou eixe pei oti eipe stin antiprosopeia na tous valoun kai tou eipan oti den ginetai. tous ithele poli. ksereis pos kai pou mporo na tous vro? na pao se opoiadipote adiprosopeia kalitera na rotiso? efxaristo poli!!!
-
pou mporo na matho perissoteres plirofories gia afto pou metraei tin piesi ton elastikwn? efxaristo!!!
-
Ο χρήστης Mania έγραψε:
oi metallikoi marspiedes mpainoun os prosthetoi? ap'oso ksero mou eixe pei oti eipe stin antiprosopeia na tous valoun kai tou eipan oti den ginetai. tous ithele poli. ksereis pos kai pou mporo na tous vro? na pao se opoiadipote adiprosopeia kalitera na rotiso? efxaristo poli!!!Εγώ ρώτησα στην αντιπροσωπεία που το παρήγγειλα και μου είπαν ότι υπάρχουν δαιθέσιμοι σαν ανταλακτικό στις κεντρικές αποθήκες με κόστος 124 περίπου και ότι θα τους παραγγείλουν και θα τους τοποθετήσουν πριν μου παραδόσουν το αυτοκίνητο. Όλα αυτά την προηγούμενη εβδομάδα.
Καλύτερα να πάρεις τηλ στο τμήμα ανταλακτικών της αντιπροσωπείας που το παρήγγειλε και να συνεννοηθείς μαζί τους γιατί αν περιμένεις από πωλητές....σώθηκες.
-
Ο χρήστης ndsnks έγραψε:
απο Παζαροπουλο, και εγω ελπιζω να το εχω την επομενη, αλλιως την παραπανω σιγουρα@Jntaras και υπολοιπους καμια μερα να κανονισουμε να τα βολταρουμε all-together
Aντε να παιρνετε σειρα ολοι!Να κανονισουμε οπωσδηποτε!
jntaras πανέμορφο το χρωματάκι!
μοιάζει στις φωτογραφίες να κάνει πολλά παιχνίδια με το φως..
καλορίζικο-καλοτάξιδο σε όλους που τα περιμένουν
Ναι stred αν το δεις απο κοντα θα καταλαβεις...μιλαμε αναλογα με το φωτισμο εχει αλλο τονο,οταν κινειται γινονται παρα πολλες εναλλαγες πανω του και δεν παιζεται!
jntaras πολύ όμορφο το Scirocco σου
Τέλη Απριλίου παραλαμβάνω το δικό μου
Γκρι 1,4 εξατάχυτο
Να το χαιρεσαι και καλα στροφιλίκιαΕυχαριστω
-
ρε παιδια τι βενζινη του βαζετε?
απλη η super? -
Ο χρήστης panathaninf έγραψε:
Τον θόρυβο τον άκουσα εγώ στο test drive και δε χρειάζεται να είσαι ιδιότροπος για να τον ακούσεις. Δεν το λέω επειδή το άκουσα από την εκπομπή (που δεν θυμάμαι αν ήταν από top gear- σε άρθρο το είχα δει και νομίζω ότι ήταν από top gear. Βαριέμαι να ψάξω που το είδα...). Επίσης λέω το ακριβώς αντίθετο από αυτό που κατάλαβες.... Λέω μπράβο στην εκπομπή που μιλάει για το πρόβλημα και μου την σπάει που τα ελληνικά περιοδικά δεν έχουν αναφέρει τίποτα γιατί προφανώς τα παίρνουν από την vw... Επίσης δεν με ενοχλεί ο θόρυβος τόσο πολύ, γιατί καλύπτεται άνετα με λίγη μουσική. Απλά με προβληματίζει για την ποιότητα και επομένως την μελλοντική στεγανότητα της ηλιοροφής που δεν την πληρώνουμε και λίγα χρήματα... Και τονίζω ξανά. Το παρήγγειλα με ηλιοροφή. Δεν είναι ΤΟΣΟ ενοχλητικό. Απλά είναι πρόβλημα και θα μπορούσε να είχε αναφερθεί από τόσους δημοσιογράφους που κάνουν δοκιμές και μας αναφέρουν τα προφανή. Ότι το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, ότι κρατάει, ότι έχει ίδιο ταμπλό με του EOS κλπ
Ερμ.. έχω το scirocco με ηλιοροφή 3 μήνες, πώς άκουγες την ηλιοροφή; Τα λάστιχα δεν έκαναν όλη την φασαρία; στο δικό μου ανάλογα το είδος της ασφάλτου ακούω μουσική σε άλλη ένταση. Είσαι σίγουρος ότι η όροφή δεν ήταν ανοιχτή; ξέρεις δεν φαίνεται αν είναι από μέσα γιατί σηκώνεται λίγο.
Με αυτο το θεμα τι ισχυει τελικα?...Μπορει να μας διαφωτισει καποιος που εχει?
Εγω παντως σε test drive που εκανα με ηλιοροφη ανοιχτη, δεν ακουσα καποιο κραδασμο
ή αλλο θορυβο περα απο αυτα που ακους οταν εχεις λιγο ανοιχτο ενα τζαμι π.χ.
Μηπως ο φιλος που παραπονεθηκε, δεν ειχε κλεισει εντελως την οροφη κατεβαζοντας
τον διακοπτη, και εμεινε ελαχιστα ανοιχτη? -
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τον θόρυβο τον άκουσα εγώ στο test drive και δε χρειάζεται να είσαι ιδιότροπος για να τον ακούσεις. Δεν το λέω επειδή το άκουσα από την εκπομπή (που δεν θυμάμαι αν ήταν από top gear- σε άρθρο το είχα δει και νομίζω ότι ήταν από top gear. Βαριέμαι να ψάξω που το είδα...). Επίσης λέω το ακριβώς αντίθετο από αυτό που κατάλαβες.... Λέω μπράβο στην εκπομπή που μιλάει για το πρόβλημα και μου την σπάει που τα ελληνικά περιοδικά δεν έχουν αναφέρει τίποτα γιατί προφανώς τα παίρνουν από την vw... Επίσης δεν με ενοχλεί ο θόρυβος τόσο πολύ, γιατί καλύπτεται άνετα με λίγη μουσική. Απλά με προβληματίζει για την ποιότητα και επομένως την μελλοντική στεγανότητα της ηλιοροφής που δεν την πληρώνουμε και λίγα χρήματα... Και τονίζω ξανά. Το παρήγγειλα με ηλιοροφή. Δεν είναι ΤΟΣΟ ενοχλητικό. Απλά είναι πρόβλημα και θα μπορούσε να είχε αναφερθεί από τόσους δημοσιογράφους που κάνουν δοκιμές και μας αναφέρουν τα προφανή. Ότι το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, ότι κρατάει, ότι έχει ίδιο ταμπλό με του EOS κλπ
Ερμ.. έχω το scirocco με ηλιοροφή 3 μήνες, πώς άκουγες την ηλιοροφή; Τα λάστιχα δεν έκαναν όλη την φασαρία; στο δικό μου ανάλογα το είδος της ασφάλτου ακούω μουσική σε άλλη ένταση. Είσαι σίγουρος ότι η όροφή δεν ήταν ανοιχτή; ξέρεις δεν φαίνεται αν είναι από μέσα γιατί σηκώνεται λίγο.
Με αυτο το θεμα τι ισχυει τελικα?...Μπορει να μας διαφωτισει καποιος που εχει?
Εγω παντως σε test drive που εκανα με ηλιοροφη ανοιχτη, δεν ακουσα καποιο κραδασμο
ή αλλο θορυβο περα απο αυτα που ακους οταν εχεις λιγο ανοιχτο ενα τζαμι π.χ.
Μηπως ο φιλος που παραπονεθηκε, δεν ειχε κλεισει εντελως την οροφη κατεβαζοντας
τον διακοπτη, και εμεινε ελαχιστα ανοιχτη?Δεν μίλησα για κάτι παραπάνω από αυτό. Ακριβώς αυτός είναι ο θόρυβος. Σαν να έχεις ανοιχτό λίγο ένα τζάμι. Και την είχα κλειστή την ηλιοροφή σιγουρα!!! Από εκεί και πέρα ο καθένας εμπιστεύεται τα αυτιά του... άλλωστε μπορεί το αυτοκίνητο που δοκίμασα να είχε καποιο προβληματάκι...
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Καλημέρα....Μόλις με ενημέρωσαν απ την αντιπροσωπεία ότι το Scirocco εμπίπτει στην κατηγορία του Passat σε ότι αφορά την επέκταση εγγύησης και αντι για 354 είναι 473 αν συγκράτησα σωστά το νούμερο. Πάντως πάνω από 400.... αυτά τα ολίγον δυσάρεστα από μένα.
350 ευρώ είναι η επέκταση εγγύσησης αν γίνει μέχρι ένα μήνα μετά την αγορά του αυτοκινήτου αλλιώς μπορεί να γίνει μέχρι και 18 μήνες μετά και είναι περίπου 440
-
Το ζητημα με την επεκταση εγγυησης παντως
εχει παγιδα. Καλυτερα τα λεφτα να πανε σε εξοπλισμο... -
Τι παγίδα;
-
Ο χρήστης stratosphere έγραψε:
Καλημέρα....
Μόλις με ενημέρωσαν απ την αντιπροσωπεία ότι το Scirocco εμπίπτει στην κατηγορία του Passat σε ότι αφορά την επέκταση εγγύησης και αντι για 354 είναι 473 αν συγκράτησα σωστά το νούμερο. Πάντως πάνω από 400.... αυτά τα ολίγον δυσάρεστα από μένα.
350 ευρώ είναι η επέκταση εγγύσησης αν γίνει μέχρι ένα μήνα μετά την αγορά του αυτοκινήτου αλλιώς μπορεί να γίνει μέχρι και 18 μήνες μετά και είναι περίπου 440
Εγώ έχω γνωστό που πήρε Golf gti και αφού περάσανε τα 2 χρόνια τον πήραν οι ΙΔΙΟΙ και τον ενημέρωσαν ότι η εγγύησή του τελείωνε και εάν ήθελε να κάνει την ανανέωση..Δυστυχώς δεν ξέρω τι ποσό του πήραν τελικά, μιας και έκανε την ανανέωση.
Τώρα αυτό δεν ξέρω εάν έχει να κάνει με τον αντιπρόσωπο.
(Ρόδο έγινε αυτό) -
Καταρχας μονο απο το γεγονος οτι η εγγυηση αυτη δεν προερχεται
απο το εργοστασιο, (απο την χωρα της κατασκευαστριας εταιριας),
αλλα απο την τοπικη αντ/σωπεια, ειναι κατι που χρηζει περαιτερω
διερευνησης-επιφυλακτικης στασης.
Εχουν υπαρξει διαπιστωσεις για μη αντικατασταση, -μη παραδοχη βλαβης χρησιμοποιοντας οποιαδηποτε δικαολογια- μηχανικων μερων που εχουν
υποστει βλαβη οταν αυτα ξεπερνουν ενα συγκεκριμενο ποσο (το οποιο ολως τυχαιως(?) υπερβαινει το ποσο της εξαγορας των +2 ετων εγγυησης συμφωνα με το οποιο ο ιδιοκτητης αναλαμβανει το 50% του κοστους της μηχανικης βλαβης αν και οποτε προκυψει μετα το περας των 2 ετων εργοστασιακης εγγυησης) ακομα και οταν ο πελατης εχει αναφερθει επανηλειμμενα σε αυτο.
Με λιγα λογια, δεν αναγνωριζουν βλαβη στην περιοδο των εξτρα +2 ετων οταν
αυτη ξεπερναει συνολικα το ποσο το οποιο εχει ηδη καταβαλει ο πελατης... -
Δηλαδη εγω που αλλαξα συγχρονιζε στο golf που ειχα 1 μηνα σχεδον απο τη ληξη της διετους,αρα σε περιοδο που με καλυπτε η εξτρα,χωρις να πληρωσω μια,ημουν απλα τυχερος?Υποθετω πως αν ισχυε κατι τετοιο θα αναφεροταν στο συμβολαιο που ειχα υπογραψει,ομως τετοιος ορος δεν υπηρχε πουθενα
-
μα δεν υπάρχει κάποιου είδους συμβόλαιο που υπογράφεται?
δεν έχω ακούσει ασφάλεια ζωής, αυτοκινήτου κτλ. να μην πληρώσει πολλαπλάσια χρήματα από αυτά που τις έχουν πληρωθεί, αν συμφωνούν όλοι οι όροι και οι προυποθέσεις...γεγονός που εκμεταλλεύονται ως γνωστόν αρκετοί έξυπνοι στήνοντας ατυχήματα, μικροκλοπές, μικροζημιές κτλ.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με λιγα λογια, δεν αναγνωριζουν βλαβη στην περιοδο των εξτρα +2 ετων οταν
αυτη ξεπερναει συνολικα το ποσο το οποιο εχει ηδη καταβαλει ο πελατης...Η καλύτερη εγγύηση που έχω ακούσει ποτέ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με λιγα λογια, δεν αναγνωριζουν βλαβη στην περιοδο των εξτρα +2 ετων οταν
αυτη ξεπερναει συνολικα το ποσο το οποιο εχει ηδη καταβαλει ο πελατης...Η καλύτερη εγγύηση που έχω ακούσει ποτέ.
Δεν μπορω να το επιβεβαιωσω οτι γινεται σε ολες τις περιπτωσεις και αντ/σωπειες , αλλα αυτο μου το ειπε επισημος μηχανικος της VAG στην Αθηνα...
-
Παιδια να ρωτησω κατι εχωπαρει 12η εβδομαδα παραγωγης και μου ειπε ο αντιπροσωπος οτι θα αργησει και καμια 20 μερες για τελωνειο και χαρτια...αυτο ισχυει ακριβως οπως μου το ειπε η υπαρχει περιπτωση να κανει λαθος και να αργησει περισσοτερο...η vw δεν νομιζω να το καθυστερησει περισσοτερο...και ηθελα να μαθω τι εχτρα μπορω να βαλω οταν το παραλαβω απο την αντιπροσωπεια γνησια...υπαρχει περιπτωση να εχουν διαθεσιμα τα φαναρια απο το study-r με τα led..εχω ψαξει αλλα δεν βρηκα πουθενα!!!και αν εχετε να προτεινετε κανενα site ελληνικο για αξεσοθαρ γνησια για το αυτοκινητο...
-
Ενα ακομη θεμα που με απασχολει ειναι η αλλαγη λαδιων στα πρωτα 1500χιλιομετρα...καποιοι λενε να τα αλλαξεις γιατι η μηχανη ειναι καινουργια και θα εχει γρεζια...και καποιοι αλλοι λενε οτι τα πρωτα λαδια ειναι ειδικα και δεν πρεπει να τα αλλαξεις για τα πρωτα 10000χιλιομετρα...και φοβαμε οτι στην αντιπροσωπεια δεν θα ξερουν τι ακριβως λαδια να βαλουν και θα κανουν καμια βλακεια.....
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καταρχας μονο απο το γεγονος οτι η εγγυηση αυτη δεν προερχεται
απο το εργοστασιο, (απο την χωρα της κατασκευαστριας εταιριας),
αλλα απο την τοπικη αντ/σωπεια, ειναι κατι που χρηζει περαιτερω
διερευνησης-επιφυλακτικης στασης.
Εχουν υπαρξει διαπιστωσεις για μη αντικατασταση, -μη παραδοχη βλαβης χρησιμοποιοντας οποιαδηποτε δικαολογια- μηχανικων μερων που εχουν
υποστει βλαβη οταν αυτα ξεπερνουν ενα συγκεκριμενο ποσο (το οποιο ολως τυχαιως(?) υπερβαινει το ποσο της εξαγορας των +2 ετων εγγυησης συμφωνα με το οποιο ο ιδιοκτητης αναλαμβανει το 50% του κοστους της μηχανικης βλαβης αν και οποτε προκυψει μετα το περας των 2 ετων εργοστασιακης εγγυησης) ακομα και οταν ο πελατης εχει αναφερθει επανηλειμμενα σε αυτο.
Με λιγα λογια, δεν αναγνωριζουν βλαβη στην περιοδο των εξτρα +2 ετων οταν
αυτη ξεπερναει συνολικα το ποσο το οποιο εχει ηδη καταβαλει ο πελατης...H εγγύηση παρέχεται από την Kosmocar η οποία έχει συμφωνία με κάποια ασφαλιστική εταιρεία.
Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες μάρκες μόνο που δεν στο λένε και πληρώνεις την επέκταση μέσα στην αρχική τιμή του αυτοκινήτου πχ 6ετής OPEL, 10ετής Ηοnda κ.α οι περισσότερες είναι 2 εργοστασιακά + επέκταση. Όπως και να χει πρέπει να υπογράφεις και κάποιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου. Περισσότερες λεπτομέρειες την άλλη εβδομάδα που θα παραλάβω το αυτοκίνητο και θα ρωτήσω συγκεκριμένα.
VW Scirocco