-
Γνωστος τυπος ισχυριζεται οτι βγαζει 400 αλογα απο το μοτερ αυτο και οτι σε κοντρες περναει..
1.Το mitsu evo του παπρα
2.Audi rs4
3.ολα τα ιμπρεζα σε στοκ η ελαφρα βελτιωμεναΛαμβανομενου υποψην της μικρης χωρητικοτητας του μοτερ του μου φαινεται φυση αδυνατο τα 400 αλογα...Ηδη εχω θεσει το θεμα σε αμερικανικα φορουμ οι οποιοι γελανε απαντωντας οτι το lug θα εφτανε στο συν απειρο αν γινονταν αυτο..Συν οτι τα 400 αλογα δεν μπορουν να διαχειριστουν απο κανενα fuel rail αυτου του μοτερ..Πιστευω οτι ο τυπος ειναι παπατζας...Παρολα αυτα επειδη μπορει να ειναι το αμαξι ελαφροκοντραδικο πιστευω επειδη εχω οδηγησει σκουμπι WRX S με 260 αλογα οτι το αμαξι ειναι (σκουμπι)ειναι ανικητο στο 99% των αμαξιων που κυκλοφορανε...
Επισης εριξε και σε Μ3 τελευταιο μοντελο και για αυτο αναφερω οτι το Μ3 που ετυχε να μπω προσφατα ειναι για εμενα μακραν ανωτερο και ο τυπος ψευδεται...
Θα ηθελα τις γνωμες σας ..διοτι σκοπευω να απευθυνθω και σε ολους τους βελτιωτες τουρμπο στην αθηνα για να τον ξεμπροστιασω για τα ψεμματα του...Επισης αναφερω οτι το αμαξι δεν ειναι δυναμομετρημενο...
-
Γνωστος τυπος ισχυριζεται οτι βγαζει 400 αλογα απο το μοτερ αυτο και οτι σε κοντρες περναει..
1.Το mitsu evo του παπρα
2.Audi rs4
3.ολα τα ιμπρεζα σε στοκ η ελαφρα βελτιωμεναΛαμβανομενου υποψην της μικρης χωρητικοτητας του μοτερ του μου φαινεται φυση αδυνατο τα 400 αλογα...Ηδη εχω θεσει το θεμα σε αμερικανικα φορουμ οι οποιοι γελανε απαντωντας οτι το lug θα εφτανε στο συν απειρο αν γινονταν αυτο..Συν οτι τα 400 αλογα δεν μπορουν να διαχειριστουν απο κανενα fuel rail αυτου του μοτερ..Πιστευω οτι ο τυπος ειναι παπατζας...Παρολα αυτα επειδη μπορει να ειναι το αμαξι ελαφροκοντραδικο πιστευω επειδη εχω οδηγησει σκουμπι WRX S με 260 αλογα οτι το αμαξι ειναι (σκουμπι)ειναι ανικητο στο 99% των αμαξιων που κυκλοφορανε...
Επισης εριξε και σε Μ3 τελευταιο μοντελο και για αυτο αναφερω οτι το Μ3 που ετυχε να μπω προσφατα ειναι για εμενα μακραν ανωτερο και ο τυπος ψευδεται...
Θα ηθελα τις γνωμες σας ..διοτι σκοπευω να απευθυνθω και σε ολους τους βελτιωτες τουρμπο στην αθηνα για να τον ξεμπροστιασω για τα ψεμματα του...Επισης αναφερω οτι το αμαξι δεν ειναι δυναμομετρημενο...
-
Γνωστος τυπος ισχυριζεται οτι βγαζει 400 αλογα απο το μοτερ αυτο και οτι σε κοντρες περναει..
1.Το mitsu evo του παπρα
2.Audi rs4
3.ολα τα ιμπρεζα σε στοκ η ελαφρα βελτιωμεναΛαμβανομενου υποψην της μικρης χωρητικοτητας του μοτερ του μου φαινεται φυση αδυνατο τα 400 αλογα...Ηδη εχω θεσει το θεμα σε αμερικανικα φορουμ οι οποιοι γελανε απαντωντας οτι το lug θα εφτανε στο συν απειρο αν γινονταν αυτο..Συν οτι τα 400 αλογα δεν μπορουν να διαχειριστουν απο κανενα fuel rail αυτου του μοτερ..Πιστευω οτι ο τυπος ειναι παπατζας...Παρολα αυτα επειδη μπορει να ειναι το αμαξι ελαφροκοντραδικο πιστευω επειδη εχω οδηγησει σκουμπι WRX S με 260 αλογα οτι το αμαξι ειναι (σκουμπι)ειναι ανικητο στο 99% των αμαξιων που κυκλοφορανε...
Επισης εριξε και σε Μ3 τελευταιο μοντελο και για αυτο αναφερω οτι το Μ3 που ετυχε να μπω προσφατα ειναι για εμενα μακραν ανωτερο και ο τυπος ψευδεται...
Θα ηθελα τις γνωμες σας ..διοτι σκοπευω να απευθυνθω και σε ολους τους βελτιωτες τουρμπο στην αθηνα για να τον ξεμπροστιασω για τα ψεμματα του...Επισης αναφερω οτι το αμαξι δεν ειναι δυναμομετρημενο...
-
20V 1,8???
δίλιτρο δεν ήταν αυτό? -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
20V 1,8???
δίλιτρο δεν ήταν αυτό?έβγαινε και σε 1.8..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
20V 1,8???
δίλιτρο δεν ήταν αυτό?έβγαινε και σε 1.8..
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Coupe
Δεν έβγαινε τελικά σε 1.8, μόνο σε 2λιτρο το 20βάλβιδο!
Νεολαία σου λέει μετά, όλο λάθη..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
20V 1,8???
δίλιτρο δεν ήταν αυτό?έβγαινε και σε 1.8..
ναι, 16V όμως (137 PS)
ούτε σε 2,5 λίτρα βγήκε ποτέ.Έβγαινε επίσης σε:
2.0i 16v (145 PS)
2.0i 16v Turbo (190 PS)
2.0i 20v (??? PS)
2.0i 20v Turbo 5spd (220 PS)
2.0i 20v Turbo Plus 6spd (220 PS)αυτο το τελευταίο, ήταν το ταχύτερο μπροστοκίνητο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της εποχής του. Μιλάνε για τελική πάνω από 250 και 0-100 κάτω από 6secs. Το 20V πάντως, λίγοι μάστορες ήξεραν να το 'κατσαβιδιάσουν', γι'αυτό είναι και πιο σίγουρη αγορά από ένα 16V, τα οποία συνήθως είναι σκισμένα.
Περί πειράγματος, με δεδομένο φίλε Ράντομ ότι υπηρξαν μέχρι και PuntoGT στα 300 άλογα (άλλο αν έσκαγαν εύκολα), δεν θεωρώ (εξαιρετικά) απίθανο το νούμερο 400 στο κουπέ. Το θέμα είναι πόσο θα αντέξει να βγάζει τόσα...
Πάντως, και μαμά ακόμη, είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ γρήγορο, όντας πανάλαφρο και καλοστημένο.
-
Ακριβώς... και σίγουρα δεν υπήρχε 5βάλβιδο καπάκι στα 1.800
http://www.fiatcoupe.cqnet.com.au/technical.html
ούτε στα 2.0, αφού ήταν πεντακύλινδρο κι όχι 20v VAG
άρα ξεκινάμε με λάθη από εκφώνηση (και 1.8 και 20v και turbo )
οπότε είμαστε off topic και η μεταφορά στα φίδια
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πάντως, και μαμά ακόμη, είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ γρήγορο, όντας πανάλαφρο και καλοστημένο.
και θεώρησε η Fiat ότι ήταν σωστό να σταματήσει την παραγωγή του
-
οτι ειναι μαμα τουρμπο ειναι σιγουρο τωρα δεν ξερω αν ειναι 16V η 20V...Πειτε μου οτι ξερετε..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ....
-
εχω δει εγω ενα που ητανε πανω απο 500 αλογα, αλλα οι ιδιοκτητες του δεν ητανε καθολου χαρουμενοι γιατι με ολα αυτα που του ειχανε βαλει απανω περιμενανε καμια 200αρα ακομα..
.δεν κανω πλακα, και αν και δεν ειδα χαρτι δυναμομετρησης, το αμαξι φαινοτανε πολυ δυνατο. και ειχε και μια τουρμπινα ΝΑ!!!
ps. radom παπατζη ( ) λινκ για τη συμφωνια της hyundai με τις τουρμπινες θα κρεμασεις στο θεμα σου τελικα ή οχι?
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
οτι ειναι μαμα τουρμπο ειναι σιγουρο τωρα δεν ξερω αν ειναι 16V η 20V...Πειτε μου οτι ξερετε..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ....αν είναι μαμά τούρμπο, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ είναι δίλιτρο. Από εκεί και πέρα, το 16v ή 20V παίζεται... Σου είπα, 400 δεν είναι απίθανο νούμερο, εδώ τα 1400άρια Punto τα πήγαιναν στα 300 (άντε, τους έβαζαν και τον 1600 πάνω). Το απίθανο είναι να αντέξει να δουλεύει για πολύ το αυτοκίνητο στα τόσα άλογα.
Προσωπικά θεωρώ πιο πιθανό να είναι το 16V, όπως σου είπα και πριν, το 20V ΛΙΓΟΙ μάστορες ήξεραν να του βάλουν χέρι... άντε να χρονίσει ο μαστρο-Μητσάρας εκκεντροφόρους για 5 κυλίνδρους... για ΤΟΣΑ άλογα, δεν αρκεί μόνο μια μεγαλύτερη τουρμπίνα, κι ας βάλεις κι από... φρεγάτα
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Γνωστος τυπος ισχυριζεται οτι βγαζει 400 αλογα απο το μοτερ αυτο και οτι σε κοντρες περναει..1.Το mitsu evo του παπρα
2.Audi rs4
3.ολα τα ιμπρεζα σε στοκ η ελαφρα βελτιωμεναΠως τα περνάει? Εν κινήσει ή με κανονική εκίνηση?
-
χμμ εγω για πεντακυλινδρο λεω παντως. (νομιζω θυμαμαι καλα)
αλλα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αν και μου αρεσουνε πολυ, δεν τα ξερω καλα γιατι ειναι ..σπανια πουλιαradom, πες του να σε παει μια βολτα.. αν ειναι παρα πολλα αλογα, δεν μπορει, θα το καταλαβεις...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
χμμ εγω για πεντακυλινδρο λεω παντως. (νομιζω θυμαμαι καλα)
αλλα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αν και μου αρεσουνε πολυ, δεν τα ξερω καλα γιατι ειναι ..σπανια πουλιαπου να τα πετύχεις, αυτά στρίβουν
-
εχεις παει βολτα με τετοιο? ή λες οτι στριβει καλα για να μου την πεις?
-
-
-
Πέτρο, το κουπέ, σύμφωνα με τους 4Τ της εποχής, αλλά και ΠΟΛΥ αργότερα σε συγκριτικό στο βουνό με S2000 (όταν παρουσιάστηκε το S και ταυτόχρονα αποσυρόταν το Coupe), έστριβε α-δια-νό-η-τα!
Αν δεν κάνω λάθος, φορούσε viscodrive μπροστά.
-
το φιατ κουπε βγαινει μαμα με διλιτρο μοτερ και 195 αλογα 16βάλβιδο
και διλιτρο μοτερ 220 άλογα 20βάλβιδο.υπαρχει και ενα με 500 άλογα απο θεσσαλονίκη με πολύ ωραιο λουκ,
οπως επίσης και υπαρχουν διαφορα πουντάκια 1600 κυβικά με 400 άλογα.
400 άλογα απο 1800 δεν ειναι και τόσο τρελο πράγμα σίγουρα όμως θα υπάρχει μεγάλο lag λόγω μεγάλης τουρμπίνας δηλ το μοτερ θα τουρμπίζει μετά τις 4500 στροφές...
fiat coupe turbo 1.8 20v