Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    fiat coupe turbo 1.8 20v
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. fiat coupe turbo 1.8 20v
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    77
    496
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      random last edited by

      Γνωστος τυπος ισχυριζεται οτι βγαζει 400 αλογα απο το μοτερ αυτο και οτι σε κοντρες περναει..

      1.Το mitsu evo του παπρα
      2.Audi rs4
      3.ολα τα ιμπρεζα σε στοκ η ελαφρα βελτιωμενα

      Λαμβανομενου υποψην της μικρης χωρητικοτητας του μοτερ του μου φαινεται φυση αδυνατο τα 400 αλογα...Ηδη εχω θεσει το θεμα σε αμερικανικα φορουμ οι οποιοι γελανε απαντωντας οτι το lug θα εφτανε στο συν απειρο αν γινονταν αυτο..Συν οτι τα 400 αλογα δεν μπορουν να διαχειριστουν απο κανενα fuel rail αυτου του μοτερ..Πιστευω οτι ο τυπος ειναι παπατζας...Παρολα αυτα επειδη μπορει να ειναι το αμαξι ελαφροκοντραδικο πιστευω επειδη εχω οδηγησει σκουμπι WRX S με 260 αλογα οτι το αμαξι ειναι (σκουμπι)ειναι ανικητο στο 99% των αμαξιων που κυκλοφορανε...

      Επισης εριξε και σε Μ3 τελευταιο μοντελο και για αυτο αναφερω οτι το Μ3 που ετυχε να μπω προσφατα ειναι για εμενα μακραν ανωτερο και ο τυπος ψευδεται...

      Θα ηθελα τις γνωμες σας ..διοτι σκοπευω να απευθυνθω και σε ολους τους βελτιωτες τουρμπο στην αθηνα για να τον ξεμπροστιασω για τα ψεμματα του...Επισης αναφερω οτι το αμαξι δεν ειναι δυναμομετρημενο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        random last edited by

        Γνωστος τυπος ισχυριζεται οτι βγαζει 400 αλογα απο το μοτερ αυτο και οτι σε κοντρες περναει..

        1.Το mitsu evo του παπρα
        2.Audi rs4
        3.ολα τα ιμπρεζα σε στοκ η ελαφρα βελτιωμενα

        Λαμβανομενου υποψην της μικρης χωρητικοτητας του μοτερ του μου φαινεται φυση αδυνατο τα 400 αλογα...Ηδη εχω θεσει το θεμα σε αμερικανικα φορουμ οι οποιοι γελανε απαντωντας οτι το lug θα εφτανε στο συν απειρο αν γινονταν αυτο..Συν οτι τα 400 αλογα δεν μπορουν να διαχειριστουν απο κανενα fuel rail αυτου του μοτερ..Πιστευω οτι ο τυπος ειναι παπατζας...Παρολα αυτα επειδη μπορει να ειναι το αμαξι ελαφροκοντραδικο πιστευω επειδη εχω οδηγησει σκουμπι WRX S με 260 αλογα οτι το αμαξι ειναι (σκουμπι)ειναι ανικητο στο 99% των αμαξιων που κυκλοφορανε...

        Επισης εριξε και σε Μ3 τελευταιο μοντελο και για αυτο αναφερω οτι το Μ3 που ετυχε να μπω προσφατα ειναι για εμενα μακραν ανωτερο και ο τυπος ψευδεται...

        Θα ηθελα τις γνωμες σας ..διοτι σκοπευω να απευθυνθω και σε ολους τους βελτιωτες τουρμπο στην αθηνα για να τον ξεμπροστιασω για τα ψεμματα του...Επισης αναφερω οτι το αμαξι δεν ειναι δυναμομετρημενο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          random last edited by

          Γνωστος τυπος ισχυριζεται οτι βγαζει 400 αλογα απο το μοτερ αυτο και οτι σε κοντρες περναει..

          1.Το mitsu evo του παπρα
          2.Audi rs4
          3.ολα τα ιμπρεζα σε στοκ η ελαφρα βελτιωμενα

          Λαμβανομενου υποψην της μικρης χωρητικοτητας του μοτερ του μου φαινεται φυση αδυνατο τα 400 αλογα...Ηδη εχω θεσει το θεμα σε αμερικανικα φορουμ οι οποιοι γελανε απαντωντας οτι το lug θα εφτανε στο συν απειρο αν γινονταν αυτο..Συν οτι τα 400 αλογα δεν μπορουν να διαχειριστουν απο κανενα fuel rail αυτου του μοτερ..Πιστευω οτι ο τυπος ειναι παπατζας...Παρολα αυτα επειδη μπορει να ειναι το αμαξι ελαφροκοντραδικο πιστευω επειδη εχω οδηγησει σκουμπι WRX S με 260 αλογα οτι το αμαξι ειναι (σκουμπι)ειναι ανικητο στο 99% των αμαξιων που κυκλοφορανε...

          Επισης εριξε και σε Μ3 τελευταιο μοντελο και για αυτο αναφερω οτι το Μ3 που ετυχε να μπω προσφατα ειναι για εμενα μακραν ανωτερο και ο τυπος ψευδεται...

          Θα ηθελα τις γνωμες σας ..διοτι σκοπευω να απευθυνθω και σε ολους τους βελτιωτες τουρμπο στην αθηνα για να τον ξεμπροστιασω για τα ψεμματα του...Επισης αναφερω οτι το αμαξι δεν ειναι δυναμομετρημενο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            20V 1,8???
            δίλιτρο δεν ήταν αυτό?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
              20V 1,8???
              δίλιτρο δεν ήταν αυτό?

              έβγαινε και σε 1.8..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                20V 1,8???
                δίλιτρο δεν ήταν αυτό?

                έβγαινε και σε 1.8..

                http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Coupe

                Δεν έβγαινε τελικά σε 1.8, μόνο σε 2λιτρο το 20βάλβιδο!

                Νεολαία σου λέει μετά, όλο λάθη..

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:

                  20V 1,8???
                  δίλιτρο δεν ήταν αυτό?

                  έβγαινε και σε 1.8..

                  ναι, 16V όμως (137 PS)
                  ούτε σε 2,5 λίτρα βγήκε ποτέ.

                  Έβγαινε επίσης σε:

                  2.0i 16v (145 PS)
                  2.0i 16v Turbo (190 PS)
                  2.0i 20v (??? PS)
                  2.0i 20v Turbo 5spd (220 PS)
                  2.0i 20v Turbo Plus 6spd (220 PS)

                  αυτο το τελευταίο, ήταν το ταχύτερο μπροστοκίνητο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της εποχής του. Μιλάνε για τελική πάνω από 250 και 0-100 κάτω από 6secs. Το 20V πάντως, λίγοι μάστορες ήξεραν να το 'κατσαβιδιάσουν', γι'αυτό είναι και πιο σίγουρη αγορά από ένα 16V, τα οποία συνήθως είναι σκισμένα.

                  Περί πειράγματος, με δεδομένο φίλε Ράντομ ότι υπηρξαν μέχρι και PuntoGT στα 300 άλογα (άλλο αν έσκαγαν εύκολα), δεν θεωρώ (εξαιρετικά) απίθανο το νούμερο 400 στο κουπέ. Το θέμα είναι πόσο θα αντέξει να βγάζει τόσα...

                  Πάντως, και μαμά ακόμη, είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ γρήγορο, όντας πανάλαφρο και καλοστημένο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ακριβώς... και σίγουρα δεν υπήρχε 5βάλβιδο καπάκι στα 1.800

                    http://www.fiatcoupe.cqnet.com.au/technical.html

                    ούτε στα 2.0, αφού ήταν πεντακύλινδρο κι όχι 20v VAG

                    άρα ξεκινάμε με λάθη από εκφώνηση (και 1.8 και 20v και turbo )

                    οπότε είμαστε off topic και η μεταφορά στα φίδια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                      Πάντως, και μαμά ακόμη, είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ γρήγορο, όντας πανάλαφρο και καλοστημένο.

                      και θεώρησε η Fiat ότι ήταν σωστό να σταματήσει την παραγωγή του

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        random last edited by

                        οτι ειναι μαμα τουρμπο ειναι σιγουρο τωρα δεν ξερω αν ειναι 16V η 20V...Πειτε μου οτι ξερετε..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          petran last edited by

                          εχω δει εγω ενα που ητανε πανω απο 500 αλογα, αλλα οι ιδιοκτητες του δεν ητανε καθολου χαρουμενοι γιατι με ολα αυτα που του ειχανε βαλει απανω περιμενανε καμια 200αρα ακομα..

                          .δεν κανω πλακα, και αν και δεν ειδα χαρτι δυναμομετρησης, το αμαξι φαινοτανε πολυ δυνατο. και ειχε και μια τουρμπινα ΝΑ!!!

                          ps. radom παπατζη ( ) λινκ για τη συμφωνια της hyundai με τις τουρμπινες θα κρεμασεις στο θεμα σου τελικα ή οχι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης Random1 έγραψε:
                            οτι ειναι μαμα τουρμπο ειναι σιγουρο τωρα δεν ξερω αν ειναι 16V η 20V...Πειτε μου οτι ξερετε..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ....

                            αν είναι μαμά τούρμπο, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ είναι δίλιτρο. Από εκεί και πέρα, το 16v ή 20V παίζεται... Σου είπα, 400 δεν είναι απίθανο νούμερο, εδώ τα 1400άρια Punto τα πήγαιναν στα 300 (άντε, τους έβαζαν και τον 1600 πάνω). Το απίθανο είναι να αντέξει να δουλεύει για πολύ το αυτοκίνητο στα τόσα άλογα.

                            Προσωπικά θεωρώ πιο πιθανό να είναι το 16V, όπως σου είπα και πριν, το 20V ΛΙΓΟΙ μάστορες ήξεραν να του βάλουν χέρι... άντε να χρονίσει ο μαστρο-Μητσάρας εκκεντροφόρους για 5 κυλίνδρους... για ΤΟΣΑ άλογα, δεν αρκεί μόνο μια μεγαλύτερη τουρμπίνα, κι ας βάλεις κι από... φρεγάτα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kid last edited by

                              Ο χρήστης Random1 έγραψε:
                              Γνωστος τυπος ισχυριζεται οτι βγαζει 400 αλογα απο το μοτερ αυτο και οτι σε κοντρες περναει..

                              1.Το mitsu evo του παπρα
                              2.Audi rs4
                              3.ολα τα ιμπρεζα σε στοκ η ελαφρα βελτιωμενα

                              Πως τα περνάει? Εν κινήσει ή με κανονική εκίνηση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petran last edited by

                                χμμ εγω για πεντακυλινδρο λεω παντως. (νομιζω θυμαμαι καλα)
                                αλλα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αν και μου αρεσουνε πολυ, δεν τα ξερω καλα γιατι ειναι ..σπανια πουλια

                                radom, πες του να σε παει μια βολτα.. αν ειναι παρα πολλα αλογα, δεν μπορει, θα το καταλαβεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                  χμμ εγω για πεντακυλινδρο λεω παντως. (νομιζω θυμαμαι καλα)
                                  αλλα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αν και μου αρεσουνε πολυ, δεν τα ξερω καλα γιατι ειναι ..σπανια πουλια

                                  που να τα πετύχεις, αυτά στρίβουν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    petran last edited by

                                    εχεις παει βολτα με τετοιο? ή λες οτι στριβει καλα για να μου την πεις?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        petran last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Πέτρο, το κουπέ, σύμφωνα με τους 4Τ της εποχής, αλλά και ΠΟΛΥ αργότερα σε συγκριτικό στο βουνό με S2000 (όταν παρουσιάστηκε το S και ταυτόχρονα αποσυρόταν το Coupe), έστριβε α-δια-νό-η-τα!

                                          Αν δεν κάνω λάθος, φορούσε viscodrive μπροστά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dimitrios last edited by

                                            το φιατ κουπε βγαινει μαμα με διλιτρο μοτερ και 195 αλογα 16βάλβιδο
                                            και διλιτρο μοτερ 220 άλογα 20βάλβιδο.

                                            υπαρχει και ενα με 500 άλογα απο θεσσαλονίκη με πολύ ωραιο λουκ,
                                            οπως επίσης και υπαρχουν διαφορα πουντάκια 1600 κυβικά με 400 άλογα.
                                            400 άλογα απο 1800 δεν ειναι και τόσο τρελο πράγμα σίγουρα όμως θα υπάρχει μεγάλο lag λόγω μεγάλης τουρμπίνας δηλ το μοτερ θα τουρμπίζει μετά τις 4500 στροφές...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr