-
Λαθος ποστ...συγνωμη
-
Πόσοι από εδώ έχουν δει την συγκριτική δοκιμή του Top Gear ανάμεσα σε VX astra, Golf GTI και Megane RS??? Ακόμα εκεί έλεγαν πολύ θετικά λόγια για το astra και το πόσο θετικά τους εξέπλιξε η Vauxhal. Στην πίστα μάλιστα στα χέρια του Stig το astra γύρισε πολύ πιο γρήγορα από το golf και ελάχιστα πιο αργά από το megane!! Στο 400 στον αεροδιαδρομο βέβαια δεν το συζητώ, έριξε 2 καρότσες κστο Megane και 4 στο Golf! Συν ότι είναι και το πιο φτηνό από τα τρία.
-
Δεν είμαι ακόμα 50
-
πάλι θέμα για GTi......βρε μανία με δαύτα. Εχουμε 7-8 θέματα, δεν φτάνουν;
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Πόσοι από εδώ έχουν δει την συγκριτική δοκιμή του Top Gear ανάμεσα σε VX astra, Golf GTI και Megane RS??? Ακόμα εκεί έλεγαν πολύ θετικά λόγια για το astra και το πόσο θετικά τους εξέπλιξε η Vauxhal. Στην πίστα μάλιστα στα χέρια του Stig το astra γύρισε πολύ πιο γρήγορα από το golf και ελάχιστα πιο αργά από το megane!! Στο 400 στον αεροδιαδρομο βέβαια δεν το συζητώ, έριξε 2 καρότσες κστο Megane και 4 στο Golf! Συν ότι είναι και το πιο φτηνό από τα τρία.ωραια, αλλα για πες και τα λοιπα σχολια που ειπαν για το Αστρα, γιατι μονο τα θετικα ανεφερες...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Πόσοι από εδώ έχουν δει την συγκριτική δοκιμή του Top Gear ανάμεσα σε VX astra, Golf GTI και Megane RS??? Ακόμα εκεί έλεγαν πολύ θετικά λόγια για το astra και το πόσο θετικά τους εξέπλιξε η Vauxhal. Στην πίστα μάλιστα στα χέρια του Stig το astra γύρισε πολύ πιο γρήγορα από το golf και ελάχιστα πιο αργά από το megane!! Στο 400 στον αεροδιαδρομο βέβαια δεν το συζητώ, έριξε 2 καρότσες κστο Megane και 4 στο Golf! Συν ότι είναι και το πιο φτηνό από τα τρία.
ωραια, αλλα για πες και τα λοιπα σχολια που ειπαν για το Αστρα, γιατι μονο τα θετικα ανεφερες...
To ότι υποστρέφει?? Μόνο αυτό το αρνητικό θυμάμαι κάτι που φάνηκε έντονα και στην πίστα. Δεν το ανέφερα γιατί το θεώρησα γνωστό και γι'αυτό στο πρώτο μου post είπα ότι θα έβαζα μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση για να το φέρω στα μέτρα μου. Αν θυμάσαι τίποτα άλλο ανέφερε το γιατί πραγματικά δεν θυμάμαι κάτι άλλο.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Πόσοι από εδώ έχουν δει την συγκριτική δοκιμή του Top Gear ανάμεσα σε VX astra, Golf GTI και Megane RS??? Ακόμα εκεί έλεγαν πολύ θετικά λόγια για το astra και το πόσο θετικά τους εξέπλιξε η Vauxhal. Στην πίστα μάλιστα στα χέρια του Stig το astra γύρισε πολύ πιο γρήγορα από το golf και ελάχιστα πιο αργά από το megane!! Στο 400 στον αεροδιαδρομο βέβαια δεν το συζητώ, έριξε 2 καρότσες κστο Megane και 4 στο Golf! Συν ότι είναι και το πιο φτηνό από τα τρία.
ωραια, αλλα για πες και τα λοιπα σχολια που ειπαν για το Αστρα, γιατι μονο τα θετικα ανεφερες...
To ότι υποστρέφει?? Μόνο αυτό το αρνητικό θυμάμαι κάτι που φάνηκε έντονα και στην πίστα. Δεν το ανέφερα γιατί το θεώρησα γνωστό και γι'αυτό στο πρώτο μου post είπα ότι θα έβαζα μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση για να το φέρω στα μέτρα μου. Αν θυμάσαι τίποτα άλλο ανέφερε το γιατί πραγματικά δεν θυμάμαι κάτι άλλο.
το οτι η συμπεριφορα του ηταν η χειροτερη ολων μηπως?
το οτι τρομαξε ακομη και τον Stig στις στροφες?
το οτι τελικα νικητης στη δοκιμη ηταν το GTI? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Πόσοι από εδώ έχουν δει την συγκριτική δοκιμή του Top Gear ανάμεσα σε VX astra, Golf GTI και Megane RS??? Ακόμα εκεί έλεγαν πολύ θετικά λόγια για το astra και το πόσο θετικά τους εξέπλιξε η Vauxhal. Στην πίστα μάλιστα στα χέρια του Stig το astra γύρισε πολύ πιο γρήγορα από το golf και ελάχιστα πιο αργά από το megane!! Στο 400 στον αεροδιαδρομο βέβαια δεν το συζητώ, έριξε 2 καρότσες κστο Megane και 4 στο Golf! Συν ότι είναι και το πιο φτηνό από τα τρία.
ωραια, αλλα για πες και τα λοιπα σχολια που ειπαν για το Αστρα, γιατι μονο τα θετικα ανεφερες...
To ότι υποστρέφει?? Μόνο αυτό το αρνητικό θυμάμαι κάτι που φάνηκε έντονα και στην πίστα. Δεν το ανέφερα γιατί το θεώρησα γνωστό και γι'αυτό στο πρώτο μου post είπα ότι θα έβαζα μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση για να το φέρω στα μέτρα μου. Αν θυμάσαι τίποτα άλλο ανέφερε το γιατί πραγματικά δεν θυμάμαι κάτι άλλο.
το οτι η συμπεριφορα του ηταν η χειροτερη ολων μηπως?
το οτι τρομαξε ακομη και τον Stig στις στροφες?
το οτι τελικα νικητης στη δοκιμη ηταν το GTI?Σπύρο ας τα πάρουμε με την σειρά. Το πρώτο σου επιχείρημα για την άσχημη συμπεριφορά είναι ίδιο με το μειονέκτημα που αναφέρω παραπάνω δηλαδή την υποστροφική συμπεριφορά. Ο Jeremy επίσης αναφέρει ότι υπάρχει εντόνα το φαινόμενο του torque steering το οποίο όμως εμφάνιζεται σε πάρα πολλά μπροστοκίνητα που δεν έχουν ίσα ημιαξόνια και μάλιστα ακόμα και σε μερικά που υμνούνται για την οδική τους συμπεριφορά όπως το 106 rallye.Το τρίτο σου επιχείρημα το ότι τελικά το golf βγήκε νικητής προέρχεται απ'ότι είχε καλύτερη συμπεριφορά από τα άλλα δύο άρα ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο επιχείρημα με το πρώτο. Όσο αφορά το δεύτερο το ότι δηλαδή τρόμαξε τον Stig μάλλον δεν τα θυμάσαι καλά! Το golf ήταν αυτό που τρόμαξε το Stig και μάλιστα είχε και μερικές εξόδους με αυτό στην προσπάθεια του να κάνει ταχύτερο γύρο.(Μόλις ξαναείδα το video)
YΓ: Για την ακρίβεια έριξε 2,1sec στο golf και ήταν 0,5 sec πιο αργό από το megane. -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Πόσοι από εδώ έχουν δει την συγκριτική δοκιμή του Top Gear ανάμεσα σε VX astra, Golf GTI και Megane RS??? Ακόμα εκεί έλεγαν πολύ θετικά λόγια για το astra και το πόσο θετικά τους εξέπλιξε η Vauxhal. Στην πίστα μάλιστα στα χέρια του Stig το astra γύρισε πολύ πιο γρήγορα από το golf και ελάχιστα πιο αργά από το megane!! Στο 400 στον αεροδιαδρομο βέβαια δεν το συζητώ, έριξε 2 καρότσες κστο Megane και 4 στο Golf! Συν ότι είναι και το πιο φτηνό από τα τρία.
ωραια, αλλα για πες και τα λοιπα σχολια που ειπαν για το Αστρα, γιατι μονο τα θετικα ανεφερες...
To ότι υποστρέφει?? Μόνο αυτό το αρνητικό θυμάμαι κάτι που φάνηκε έντονα και στην πίστα. Δεν το ανέφερα γιατί το θεώρησα γνωστό και γι'αυτό στο πρώτο μου post είπα ότι θα έβαζα μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση για να το φέρω στα μέτρα μου. Αν θυμάσαι τίποτα άλλο ανέφερε το γιατί πραγματικά δεν θυμάμαι κάτι άλλο.
το οτι η συμπεριφορα του ηταν η χειροτερη ολων μηπως?
το οτι τρομαξε ακομη και τον Stig στις στροφες?
το οτι τελικα νικητης στη δοκιμη ηταν το GTI?Σπύρο ας τα πάρουμε με την σειρά. Το πρώτο σου επιχείρημα για την άσχημη συμπεριφορά είναι ίδιο με το μειονέκτημα που αναφέρω παραπάνω δηλαδή την υποστροφική συμπεριφορά. Ο Jeremy επίσης αναφέρει ότι υπάρχει εντόνα το φαινόμενο του torque steering το οποίο όμως εμφάνιζεται σε πάρα πολλά μπροστοκίνητα που δεν έχουν ίσα ημιαξόνια και μάλιστα ακόμα και σε μερικά που υμνούνται για την οδική τους συμπεριφορά όπως το 106 rallye.Το τρίτο σου επιχείρημα το ότι τελικά το golf βγήκε νικητής προέρχεται απ'ότι είχε καλύτερη συμπεριφορά από τα άλλα δύο άρα ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο επιχείρημα με το πρώτο. Όσο αφορά το δεύτερο το ότι δηλαδή τρόμαξε τον Stig μάλλον δεν τα θυμάσαι καλά! Το golf ήταν αυτό που τρόμαξε το Stig και μάλιστα είχε και μερικές εξόδους με αυτό στην προσπάθεια του να κάνει ταχύτερο γύρο.(Μόλις ξαναείδα το video)
YΓ: Για την ακρίβεια έριξε 2,1sec στο golf και ήταν 0,5 sec πιο αργό από το megane.εαν το ξαναειδες τωρα, προφανως εχεις πιο φρεσκα στο μυαλο σου τα συμπερασματα τους, οποτε αν κανω λαθος διορθωσε με!
το Γκολφ δεν βγηκε 1ο γιαυτο μονο το λογο, διοτι αν ηταν ετσι θα εβγαινε το Μεγκαν που ειναι επισης γρηγορο και με πολυ καλη συμπεριφορα.
το Γκολφ βγηκε 1ο διοτι συνολικα ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο τα αλλα 2.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
.........
εαν το ξαναειδες τωρα, προφανως εχεις πιο φρεσκα στο μυαλο σου τα συμπερασματα τους, οποτε αν κανω λαθος διορθωσε με!το Γκολφ δεν βγηκε 1ο γιαυτο μονο το λογο, διοτι αν ηταν ετσι θα εβγαινε το Μεγκαν που ειναι επισης γρηγορο και με πολυ καλη συμπεριφορα.
το Γκολφ βγηκε 1ο διοτι συνολικα ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο τα αλλα 2.
Βρε Σπυρο μπερευτηκα, αυτοκίνητο ή γκολφ???
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
To ότι υποστρέφει?? Μόνο αυτό το αρνητικό θυμάμαι κάτι που φάνηκε έντονα και στην πίστα. Δεν το ανέφερα γιατί το θεώρησα γνωστό και γι'αυτό στο πρώτο μου post είπα ότι θα έβαζα μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση για να το φέρω στα μέτρα μου. Αν θυμάσαι τίποτα άλλο ανέφερε το γιατί πραγματικά δεν θυμάμαι κάτι άλλο.Aν ήταν με μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση να διορθώνονται όλα........
-
Προτείνω να περιμένουμε το focus ST. Πεντακυλινδρο 2,5 turbo. Σύμφωνα με την FORD ρίχνει 10 δευτερόλεπτα στο RS στην πίστα του Nurburgring Και εαν ειναι αλήθεια η τιμή που ακούγεται χαλάλει το 100ευρω παραπάνω στα τέλη κυκλοφορίας. Μη ξεχάσω θέλει μόνο 95 οκτάνια.[/list]
-
-
Παιδια ελεος. Ποιο GTI εκτος απο το ονομα εχει κατι αλλο καλυτερο να δειξει? μηπως εχει bi-xeno, recaro καθισματα, 240 hp, το ίδιο σχήμα ή τα ηλεκτρονικά που έχει το άστρα? Μήπως έχει κ στανταρ 18αρες? Το RX8 συγρίνεται? το έχουν καλέσει ένα σωρό φορές. Καλό είναι για να το βλέπεις όχι για να το έχεις!
Δεν έπρεπε να βάλω το Leon cupra R,
Megane Sport
Celica Ts
υπερβαίνουν την τιμή. οπως κ το cooper S Works. Ξέχασα το Octavia ABT όμως. -
Ο χρήστης Silvester21 έγραψε:
Παιδια ελεος. Ποιο GTI εκτος απο το ονομα εχει κατι αλλο καλυτερο να δειξει? μηπως εχει bi-xeno, recaro καθισματα, 240 hp, το ίδιο σχήμα ή τα ηλεκτρονικά που έχει το άστρα? Μήπως έχει κ στανταρ 18αρες? Το RX8 συγρίνεται? το έχουν καλέσει ένα σωρό φορές. Καλό είναι για να το βλέπεις όχι για να το έχεις!Δεν έπρεπε να βάλω το Leon cupra R,
Megane Sport
Celica Ts
υπερβαίνουν την τιμή. οπως κ το cooper S Works. Ξέχασα το Octavia ABT όμως.off topic, για GTI -υποτίθεται- ότι γράφουμε
τώρα τι σχέση έχουν τα 'ξένα' και τα ρεκάρα με τα GTI... (ειδικά τα ηλεκτρονκά)
-
Ο χρήστης Silvester21 έγραψε:
Παιδια ελεος. Ποιο GTI εκτος απο το ονομα εχει κατι αλλο καλυτερο να δειξει? μηπως εχει bi-xeno, recaro καθισματα, 240 hp, το ίδιο σχήμα ή τα ηλεκτρονικά που έχει το άστρα? Μήπως έχει κ στανταρ 18αρες? Το RX8 συγρίνεται? το έχουν καλέσει ένα σωρό φορές. Καλό είναι για να το βλέπεις όχι για να το έχεις!Δεν έπρεπε να βάλω το Leon cupra R,
Megane Sport
Celica Ts
υπερβαίνουν την τιμή. οπως κ το cooper S Works. Ξέχασα το Octavia ABT όμως.Το Works είσαι σίγουρος ότι υπερβαίνει τα 30Κ? Νομίζω πως είναι στα 29πολλά.. Ακόμα και αν τα υπερβαίνει, το Cooper S γιατί δεν το έβαλες?
Από πότε ο όρος GTi αναφέρεται σε ζάντες, καθίσματα και φώτα?
-
Γιατι ειναι αψογα σε πλευρικη στηριξη, κ τα φωτα δε θα με χαλαγανε να ηταν bi - xenon. ουτε να εχω 18αρες κ να ειναι τουμπανο το αυτοκίνητο αλλά κ να κρατάει καλύτερα. Τα ηλεκτρονικά σώζουν ζωές κ το IDS - PLUS το έχω στο άστρα μου. Δε φεύγει με τίποτα το αυτοκίνητο. Για όσους θέλουν το απενεργοποιούν.
Θα το συγκρίνουν κ θα δούμε τι παίζει κ στην ελλάδα. Έχω διαβάσει καλά λόγια πάντως από το βρετανικό τύπο. Κ εξώφυλλο που γράφει bye bye GTI το θεωρώ πολύ λογικό.
έχει πολύ γκάζι. Ακόμα κ με τιν σειρά 1 την Μ μπορεί να συγκριθεί. -
Ο χρήστης Silvester21 έγραψε:
Γιατι ειναι αψογα σε πλευρικη στηριξη, κ τα φωτα δε θα με χαλαγανε να ηταν bi - xenon. ουτε να εχω 18αρες κ να ειναι τουμπανο το αυτοκίνητο αλλά κ να κρατάει καλύτερα. Τα ηλεκτρονικά σώζουν ζωές κ το IDS - PLUS το έχω στο άστρα μου. Δε φεύγει με τίποτα το αυτοκίνητο. Για όσους θέλουν το απενεργοποιούν.
Θα το συγκρίνουν κ θα δούμε τι παίζει κ στην ελλάδα. Έχω διαβάσει καλά λόγια πάντως από το βρετανικό τύπο. Κ εξώφυλλο που γράφει bye bye GTI το θεωρώ πολύ λογικό.
έχει πολύ γκάζι. Ακόμα κ με τιν σειρά 1 την Μ μπορεί να συγκριθεί.Εδώ δεν μπορεί να συγκριθεί με την 130, θα μπορεί να συγκριθεί με την Μ1?
EDIT: Μάλλον μαλάκες είναι στην Audi που στο RS4 των 420 αλόγων και των 43 κιλών ροπής βάλανε 18άρες, 22άρες έπρεπε να βάλουνε αν στο Astra χρειάζονται οι 18άρες..
-
Ο χρήστης Silvester21 έγραψε:
Το RX8 συγρίνεται? το έχουν καλέσει ένα σωρό φορές. Καλό είναι για να το βλέπεις όχι για να το έχεις!
.Θα μου επιτρέψεις να το δημοσιεύσω στα Ανέκδοτα; Είναι ό,τι καλύτερο έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό. Πού να καταφέρει ένα κουπέ μοναδικής σχεδίασης με τέλειο ζύγισμα να συγκριθεί με ένα Astra; Τι λέμε τώρα;
-
Εξηγήθηκαν ορισμένα πράγματα
GTI μέχρι 30000 ευρώ.