Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν είναι το coupe τότε έχει και συνολικό χώρο από τους χώρους αποσκευών εμπρός και πίσω αξιοπρεπή (νομίζω 248λτ).
Είναι ξεχωριστό, είναι και ανοιχτό, είναι καλά στημένο και ο μόνος λόγος που δεν είναι ζωηρό στα νούμερα είναι ότι χάνει πολύ στην εκκίνηση και λιγότερο στις αλλαγές ταχυτήτων. Εν κινήσει είναι αρκούντως ζωηρό με τρομερή πρόσφυση, φανταστική αίσθηση και πάνω από όλα πολύ fun to drive.
Είναι μικρό και χαμηλό (προσοχή δεν σε βλέπουν οι νταλίκες), παρκάρει εύκολα, καίει λίγο και έχει προσωπικότητα και 'μούρη' ατελείωτη. Ποιότητα υλικών και κατασκευής δεν έχουν καμία σχέση με την μητρική Mercedes.... Τα πλαστικά εξωτερικά του σημαίνει μικρότερη πιθανότητα ζημιάς και όχι πρόβλημα παθητικής ασφάλειας. Οι κινητήρες είναι πιεσμένοι και με σχετικά μικρή διάρκεια ζωής, έχει μεγάλη σημασία το λαδάκι και το ζέσταμα-ξεζέσταμα.
Όπως κάθομαι εγώ, σχετικά όρθιος με καταπιέζει η οριζόντια κολώνα στα πλάγια... Η είσοδος έξοδος δεν είναι το πιο εύκολο πράμα λόγω χαμηλού ύψους (καμία σχέση με ΜΧ5). Τα δύο τελευταία ήταν οι λόγοι που δεν το αγόρασα.
Εξειδικευμένα συνεργεία εκτός επίσημης αντιπροσωπείας (για τους οποίους κυρίως κακά λόγια ακούγονται) υπάρχουν πολύ καλά και με σχετικά λογικές τιμές.
Το πρόβλημα: αν είναι μεταχειρισμένο είναι εξαιρετικά πιθανό τα χιλιόμετρα να είναι πειραγμένα και το αυτοκίνητο να είναι κακομεταχειρισμένο οπότε δεν ξέρεις τί μπορεί να σου προκύψει.
Ξέρεις πόσο αντέχει ένας κινητήρας του smart? Κ πόσο ακριβά είναι τα ανταλλακτικά του σε σχέση με ένα μικρομεσαίο?