-
το γερμανικο firmenauto (business car) εκανε και φετος στη στουτγκαρδη τον μεγαλο διαγωνισμο που κανει καθε χρονο με σκοπο την αναδειξη των καλυτερων αυτοκινητων ανα κατηγορια...Company car of the Year 2005
για οσους δεν γνωριζουνε, να πουμε οτι ειναι ενας απο τους πιο μεγαλους διαγωνισμους της ευρωπης.
απαρτιζεται απο επαγγελματιες του χωρου, οι οποιοι αξιολογουν και ψηφιζουν για τα καλυτερα αυτοκινητα ανα κατηγορια.προσπαθεια αυτοματης μεταφρασης:
130 vehicle park managers determined the firm cars of the year 2005 in of Europe largest, independent comparison test.
The technical periodical FIRM CAR and DEKRA already lend the desired status to the respected mark. In this year in four categories one tested and one rated. Since an entire and an import winner are determined in each case, thus eight models may carry the descriptor 'firm car of the yearly'.The vehicle park professionals tested two days of long 58 different models in four price categories in Stuttgart. They put approximately 50,000 test kilometers back on approx. 1,700 test travels. After each travel they filled out a detailed evaluation elbow. Apart from handling and comfort also the economy of the car was evaluated. The organization into price categories (net prices, including all special equipment) orients itself at practice of the vehicle procurement in the enterprises. Many companies give with the selection of the service car only price borders to their coworkers. The participants of the choice 'firm car of the yearly' are proven vehicle professionals. They managen in Germany a fahrzeugbestand from far over 100.000 cars and represent thus with their expert knowledge an enormous purchase power.
58 αυτοκινητα λοιπον χωρισμενα σε 4 κατηγοριες κοστους, οδηγηθηκαν, αξιολογηθηκαν, ψηφιστηκαν απο τους ειδικους.
τα skoda παλι 'θερισαν' τον ανταγωνισμο...
κατηγορια μεχρι 20.000 ευρω: 1ο Skoda Fabia
κατηγορια μεχρι 30.000 ευρω: 1ο Skoda Octavia
κατηγορια μεχρι 40.000 ευρω: 1ο Skoda Superb
κατηγορια απο 40.000 ευρω και πανω: 1ο Lexus GS 430 (* σε αυτη την κατηγορια χρηματων η skoda δεν εχει ακομα μοντελο )
ουτε πληρωμενοι να ητανε αυτοι ρε παιδια...
και οπως ειπα, ειναι ειδικοι που δινουνε βαρος σε πραγματα οπως αξιοπιστια, ποιοτητα κατασκευης, κοστος χρησης κλπ.
δηλ. ολα αυτα που συνηθως παραβλεπουμε και μετα μας βγαινει 'ξυνη' μια αγορα...Links
το επισημο site
http://www.firmenauto.de/FIRMENAUTO_des_Jahres_2005_Ergebnisse.sw
http://www.firmenauto.de/Firmenauto_des_Jahres_Siegertabellen.sw
τα αποτελεσματα σε .pdf
http://www.firmenauto.de/.swdownload/Pressemittelung_FIRMENAUTO_des_Jahres_2005
προσπαθεια αυτοματης μεταφρασης απο το sport1.de
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.sport1.de%2Fcoremedia%2Fgenerator%2Fz%2Findex%2Caarid%3D3009920.html&langpair=de|en&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools
προσπαθεια αυτοματης μεταφρασης απο skoda-auto.de
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.skoda-auto.de%2Findex.php%3Fe%3D338-7&langpair=de|en&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools -
το γερμανικο firmenauto (business car) εκανε και φετος στη στουτγκαρδη τον μεγαλο διαγωνισμο που κανει καθε χρονο με σκοπο την αναδειξη των καλυτερων αυτοκινητων ανα κατηγορια...Company car of the Year 2005
για οσους δεν γνωριζουνε, να πουμε οτι ειναι ενας απο τους πιο μεγαλους διαγωνισμους της ευρωπης.
απαρτιζεται απο επαγγελματιες του χωρου, οι οποιοι αξιολογουν και ψηφιζουν για τα καλυτερα αυτοκινητα ανα κατηγορια.προσπαθεια αυτοματης μεταφρασης:
130 vehicle park managers determined the firm cars of the year 2005 in of Europe largest, independent comparison test.
The technical periodical FIRM CAR and DEKRA already lend the desired status to the respected mark. In this year in four categories one tested and one rated. Since an entire and an import winner are determined in each case, thus eight models may carry the descriptor 'firm car of the yearly'.The vehicle park professionals tested two days of long 58 different models in four price categories in Stuttgart. They put approximately 50,000 test kilometers back on approx. 1,700 test travels. After each travel they filled out a detailed evaluation elbow. Apart from handling and comfort also the economy of the car was evaluated. The organization into price categories (net prices, including all special equipment) orients itself at practice of the vehicle procurement in the enterprises. Many companies give with the selection of the service car only price borders to their coworkers. The participants of the choice 'firm car of the yearly' are proven vehicle professionals. They managen in Germany a fahrzeugbestand from far over 100.000 cars and represent thus with their expert knowledge an enormous purchase power.
58 αυτοκινητα λοιπον χωρισμενα σε 4 κατηγοριες κοστους, οδηγηθηκαν, αξιολογηθηκαν, ψηφιστηκαν απο τους ειδικους.
τα skoda παλι 'θερισαν' τον ανταγωνισμο...
κατηγορια μεχρι 20.000 ευρω: 1ο Skoda Fabia
κατηγορια μεχρι 30.000 ευρω: 1ο Skoda Octavia
κατηγορια μεχρι 40.000 ευρω: 1ο Skoda Superb
κατηγορια απο 40.000 ευρω και πανω: 1ο Lexus GS 430 (* σε αυτη την κατηγορια χρηματων η skoda δεν εχει ακομα μοντελο )
ουτε πληρωμενοι να ητανε αυτοι ρε παιδια...
και οπως ειπα, ειναι ειδικοι που δινουνε βαρος σε πραγματα οπως αξιοπιστια, ποιοτητα κατασκευης, κοστος χρησης κλπ.
δηλ. ολα αυτα που συνηθως παραβλεπουμε και μετα μας βγαινει 'ξυνη' μια αγορα...Links
το επισημο site
http://www.firmenauto.de/FIRMENAUTO_des_Jahres_2005_Ergebnisse.sw
http://www.firmenauto.de/Firmenauto_des_Jahres_Siegertabellen.sw
τα αποτελεσματα σε .pdf
http://www.firmenauto.de/.swdownload/Pressemittelung_FIRMENAUTO_des_Jahres_2005
προσπαθεια αυτοματης μεταφρασης απο το sport1.de
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.sport1.de%2Fcoremedia%2Fgenerator%2Fz%2Findex%2Caarid%3D3009920.html&langpair=de|en&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools
προσπαθεια αυτοματης μεταφρασης απο skoda-auto.de
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.skoda-auto.de%2Findex.php%3Fe%3D338-7&langpair=de|en&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools -
το γερμανικο firmenauto (business car) εκανε και φετος στη στουτγκαρδη τον μεγαλο διαγωνισμο που κανει καθε χρονο με σκοπο την αναδειξη των καλυτερων αυτοκινητων ανα κατηγορια...Company car of the Year 2005
για οσους δεν γνωριζουνε, να πουμε οτι ειναι ενας απο τους πιο μεγαλους διαγωνισμους της ευρωπης.
απαρτιζεται απο επαγγελματιες του χωρου, οι οποιοι αξιολογουν και ψηφιζουν για τα καλυτερα αυτοκινητα ανα κατηγορια.προσπαθεια αυτοματης μεταφρασης:
130 vehicle park managers determined the firm cars of the year 2005 in of Europe largest, independent comparison test.
The technical periodical FIRM CAR and DEKRA already lend the desired status to the respected mark. In this year in four categories one tested and one rated. Since an entire and an import winner are determined in each case, thus eight models may carry the descriptor 'firm car of the yearly'.The vehicle park professionals tested two days of long 58 different models in four price categories in Stuttgart. They put approximately 50,000 test kilometers back on approx. 1,700 test travels. After each travel they filled out a detailed evaluation elbow. Apart from handling and comfort also the economy of the car was evaluated. The organization into price categories (net prices, including all special equipment) orients itself at practice of the vehicle procurement in the enterprises. Many companies give with the selection of the service car only price borders to their coworkers. The participants of the choice 'firm car of the yearly' are proven vehicle professionals. They managen in Germany a fahrzeugbestand from far over 100.000 cars and represent thus with their expert knowledge an enormous purchase power.
58 αυτοκινητα λοιπον χωρισμενα σε 4 κατηγοριες κοστους, οδηγηθηκαν, αξιολογηθηκαν, ψηφιστηκαν απο τους ειδικους.
τα skoda παλι 'θερισαν' τον ανταγωνισμο...
κατηγορια μεχρι 20.000 ευρω: 1ο Skoda Fabia
κατηγορια μεχρι 30.000 ευρω: 1ο Skoda Octavia
κατηγορια μεχρι 40.000 ευρω: 1ο Skoda Superb
κατηγορια απο 40.000 ευρω και πανω: 1ο Lexus GS 430 (* σε αυτη την κατηγορια χρηματων η skoda δεν εχει ακομα μοντελο )
ουτε πληρωμενοι να ητανε αυτοι ρε παιδια...
και οπως ειπα, ειναι ειδικοι που δινουνε βαρος σε πραγματα οπως αξιοπιστια, ποιοτητα κατασκευης, κοστος χρησης κλπ.
δηλ. ολα αυτα που συνηθως παραβλεπουμε και μετα μας βγαινει 'ξυνη' μια αγορα...Links
το επισημο site
http://www.firmenauto.de/FIRMENAUTO_des_Jahres_2005_Ergebnisse.sw
http://www.firmenauto.de/Firmenauto_des_Jahres_Siegertabellen.sw
τα αποτελεσματα σε .pdf
http://www.firmenauto.de/.swdownload/Pressemittelung_FIRMENAUTO_des_Jahres_2005
προσπαθεια αυτοματης μεταφρασης απο το sport1.de
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.sport1.de%2Fcoremedia%2Fgenerator%2Fz%2Findex%2Caarid%3D3009920.html&langpair=de|en&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools
προσπαθεια αυτοματης μεταφρασης απο skoda-auto.de
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.skoda-auto.de%2Findex.php%3Fe%3D338-7&langpair=de|en&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools -
Aσε μας ρε Πετραν με τα παλιοσκοντα!!!!!
Εμενα με εχει πουλησει στις βλαβες....
120.000 χλμ και εχω αλλαξει 7 φορες λαδια....
Που ακουστηκε σε 5 χρονια να εχει παει αμαξι 7 φορες σε συνεργειο...
Και να φανταστεις οτι περιπου το 20% των διανυθεντων χιλιομετρων εχει γινει σε χωματοδρομους.Μιλαμε για την καλυτερη μεταχειρηση.
Χωρια οτι εχει κουβαλησει οτι αγροτικο προ'ι'ον υπαρχει....
Σιγα μη περιμενω απο τους Πουλημενους Γερμανους ή τις πληρωμενες ερευνες των Αγγλων να μου πουν οτι τα Σκοντα δε χαλανε.... -
.
CDi - DCi - TDi - HDi - D
Βρε τους άσχετους, δεν τους έχουν πει ότι τα diesel μολύνουν το περιβάλλον;
.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.CDi - DCi - TDi - HDi - D
Βρε τους άσχετους, δεν τους έχουν πει ότι τα diesel μολύνουν το περιβάλλον;
.
Μονο ασχετοι?Πανιβλακες ειναι
Αφου δεν ξερουν οτι τα Σκοντα χαλανε, περιμενες εσυ να ξερουν οτι τα Ντηζελ μολυνουν?? -
μπραβο στη σκοντα, κανει πολυ καλη πορεια!
-
Η Skoda το διοργανώνει αυτό?
-
Ολα τα D, ουτε ενα μοντελο που θα μπορουσαμε να αγορασουμε.
-
Καί άλλη πρωτιά γιά τήν Σκόντα;
Τρέξτε όλοι να αγοράσουμε από ένα!!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Καί άλλη πρωτιά γιά τήν Σκόντα;
Τρέξτε όλοι να αγοράσουμε από ένα!!!! -
τρια ........ αγοραζουμε που αγοραζουμε.......
ενα φαμπια για το πρωι , ενα οκταβια για να τρεχουμε παντου και παντα και να ειμαστε ψιλoundercover απο την αστυνομια ( ) και ενα superb για ταξιδια αξιωσεων........ -
Και γιατί να αγοράσουμε μόνο από ένα; Υπάρχει κανένας νόμος που να απαγορεύει να πάρεις 2,3,4; Ή μήπως θα μοιράζονται με κουπόνια, όπως στη Χούντα;
-
δροσιτηκαμε παλι...
-
Ναι, αλλα οι πρωτιες αναφερονται στα εισαγομενα μοντελα (αριστερη λιστα) και οχι επι του συνολου (δεξια λιστα)...
Σε καθε περιπτωση αναφερομαστε σε καλα αυτοκινητα. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
δροσιτηκαμε παλι...Ποιος σε τσάγιασε πάλι καμάρι μου;
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
δροσιτηκαμε παλι...Πέτρο,καί η Scoda-Ξάνθη πάει πολύ καλά φέτος ρε σύ!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
δροσιτηκαμε παλι...
Πέτρο,καί η Scoda-Ξάνθη πάει πολύ καλά φέτος ρε σύ!!!
-
Μιλάνε για ΕΤΑΙΡΙΚΑ αυτοκίνητα (δηλαδή για στόλους αυτοκινήτων). Ε, σήμερα τα Skoda έχουν πάρει τη θέση που είχαν παλιότερα τα Mondeo και, πολύ παλιότερα, οι Cortina.
Company Car of the Year.de : ..παλι πρωτιες για τη Skoda