-
Παιδιά καλησπέρα!
Σε περίπτωση αγοράς ενός εκ των δύο υπάρχουν 'επίσημες' αναβθμίσεις του κινητηρα; Δηλαδή μπορεί με κάποια βελτίωση από την AUDI ή την BMW να αυξηθούν οι επιδόσεις των κινητήρων τους; Και αν ναι γνωρίζει κάποιος περισσότερες πληροφορίες; Επιδόσεις, κόστος, λεπτομέρειες αλλαγών.
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γιάννης -
Παιδιά καλησπέρα!
Σε περίπτωση αγοράς ενός εκ των δύο υπάρχουν 'επίσημες' αναβθμίσεις του κινητηρα; Δηλαδή μπορεί με κάποια βελτίωση από την AUDI ή την BMW να αυξηθούν οι επιδόσεις των κινητήρων τους; Και αν ναι γνωρίζει κάποιος περισσότερες πληροφορίες; Επιδόσεις, κόστος, λεπτομέρειες αλλαγών.
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γιάννης -
Παιδιά καλησπέρα!
Σε περίπτωση αγοράς ενός εκ των δύο υπάρχουν 'επίσημες' αναβθμίσεις του κινητηρα; Δηλαδή μπορεί με κάποια βελτίωση από την AUDI ή την BMW να αυξηθούν οι επιδόσεις των κινητήρων τους; Και αν ναι γνωρίζει κάποιος περισσότερες πληροφορίες; Επιδόσεις, κόστος, λεπτομέρειες αλλαγών.
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γιάννης -
Υπάρχει! Το πουλάς, μαζεύεις και λίγα λεφτά και παίρνεις το δίλιτρο!
-
Για την 116 υπάρχει ένα κιτ της Breyton με κομπρέσορα με 170 ίππους αν θυμάμαι καλά.
-
βάζεις ενα kompressor kit και είσαι ο πρώτος του χωριού
*για το bmw μιλάω.
** για το audi το πουλάς και παίρνεις το TFSI
-
Κάτι πιο απλό εκτός του compressor δεν υπάρχει; Δεν με νοιάζουν οι 170 ίπποι, απλά μια μεσαία βελτίωση του κινητήρα, π.χ. απο τα 115 στα 130 άλογα...Δεν ψάχνω ούτε κόντρες ούτε τίποτα ανάλογο. Απλά θέλω να ξέρω αν τελικά προχωρήσω στην αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αν θα έχω τη δυνατότητα κάποιας μελλοντικής επισημης αναβάθμισης;
-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Δεν ψάχνω ούτε κόντρες ούτε τίποτα ανάλογο.Άρα δεν υπάρχει κανένας λόγος να μειώσεις την αξιοπιστία του κινητήρα σου.
Μη ξοδεύεις άδικα τα λεφτά σου, πάρε το αμάξι και πήγαινε κάποιο ταξίδι.
-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Κάτι πιο απλό εκτός του compressor δεν υπάρχει; Δεν με νοιάζουν οι 170 ίπποι, απλά μια μεσαία βελτίωση του κινητήρα, π.χ. απο τα 115 στα 130 άλογα...Δεν ψάχνω ούτε κόντρες ούτε τίποτα ανάλογο. Απλά θέλω να ξέρω αν τελικά προχωρήσω στην αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αν θα έχω τη δυνατότητα κάποιας μελλοντικής επισημης αναβάθμισης;αν σε ενδιαφερει το audi τοτε μπες στο gtc forum οπου υπάρχει ενα ανάλογο θέμα για τον FSI του golf οπου ενα παλικάρι εκανε το 1.6 του να πηγαίνει σαν δίλιτρο ή και καλύτερα χωρίς εκτεταμένες βελτιώσεις...
-
Με τα μοντέλα του Group Vag ασχολείται η αμερικάνικη Giac μέσω του εδώ αντιπροσώπου της που βρίσκεται κάπου στον Πειραιά. Αυτή η εταιρεία έχει δυναμώσει στο παρελθόν όλους τους κινητήρες των VW - Seat - Audi - Skoda με τιμές που ξεκινούν από 430 ευρώ για τον 1.4.
Τώρα βέβαια, ασχολείται και με τους FSi-TFSi. Οι βελτιώσεις που κάνει ανταποκρίνονται στα στάνταρ που θέτεις (όχι υπερβολικά άλογα - όχι σπρώξιμο κινητήρα στα όριά του). -
.
Για τα Audi περίμενε τον TSI...
.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
αν σε ενδιαφερει το audi τοτε μπες στο gtc forum οπου υπάρχει ενα ανάλογο θέμα για τον FSI του golf οπου ενα παλικάρι εκανε το 1.6 του να πηγαίνει σαν δίλιτρο ή και καλύτερα χωρίς εκτεταμένες βελτιώσεις...Μήπως έχεις κανένα link για να μη χαθούμε στο ψάξιμο?
Για τα Audi περίμενε τον TSI....
Ωπα τί είναι αυτό? Για δώσε περισσότερες πληροφορίες. Πότε βγαίνει τί ιπποδύναμη κλπ.
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
αν σε ενδιαφερει το audi τοτε μπες στο gtc forum οπου υπάρχει ενα ανάλογο θέμα για τον FSI του golf οπου ενα παλικάρι εκανε το 1.6 του να πηγαίνει σαν δίλιτρο ή και καλύτερα χωρίς εκτεταμένες βελτιώσεις...
Μήπως έχεις κανένα link για να μη χαθούμε στο ψάξιμο?
Για τα Audi περίμενε τον TSI....
Ωπα τί είναι αυτό? Για δώσε περισσότερες πληροφορίες. Πότε βγαίνει τί ιπποδύναμη κλπ.
καλά τίποτα δεν έχεις ακούσει/διαβάσει;
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=450
η Audi για την ώρα (και ως premium εταιρεία) δεν θα καταδεχτεί να φορέσει 1.400κ.εκ. και ας εχει 170 άλογα και 240Nm ροπής, αφού προτιμά τον 1.6 8V
Αργότερα ίσως φορέσει τον 1.6 TSI με 195 άλογα, αλλά μέχρι να γίνει αυτό θα βλέπει Jetta/Touran/Polo/+ με τα κυάλια (για το Golf δεν το συζητάμε, γιατί φαίνεται ότι θα ναι το μοναδικό με τα 170, αφού οι άλλοι θα φτάνουν μέχρι τα 140 μόνο)
Αυτό που σκέφτονται στην Audi, ειδικά μετά τη δραματική πτώση πωλήσεων του Α4 1.6 εξαιτίας του Passat, είναι να την καταργήσουν την έκδοση και να ξεκινά από τα 2.000κ.εκ. (Ευρώπη) ή 1.8Τ Ελλάδα.
Ουυυ ουυυυ 666 τα 1.400κ.εκ.!!
-
.
Στο 4 Τροχοί Αρχική σελίδα -> Νέα Μοντέλα > VW Golf GTI του lkar να προσθέσω το 4 Τροχοί Αρχική σελίδα -> Νέα Μοντέλα > Golf GT (1.4 TSI)
.
Βελτιώσεις στα Premium 1600αρια (116i και Α3 1.6 FSI)