-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πόλο τσι έχεις; Γιατί τόσο ντάντεμαΦτου φτου φτου... Σιγα μην ειχα Πολο!!!
Ibiza tsi εχω! -
Σκίστο ρε!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σκίστο ρε!Το θεμα ειναι οτι δε χρειαζεται σκισιμο για να παει γρηγορα! Αφου μετα τις 5.000 ψοφαει!
Οχι ενταξει ευτυχως το 50% των χιλιομετρων που κανει ειναι σε γρηγορους ρυθμους... Και το 10% σε στριφτερους γρηγορους ρυθμους! Τι το πηραμε το κουτσουρο το sport? -
Μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει:
Στο POLO 1.2 (ασχετα με το ποσα άλογα έχει) η Highline σε σχέση με την Comfortline έχει εκτός των άλλων και sport ανάρτηση.
Η ερώτηση είναι, αυτή η ανάρτηση είναι αρκετά πιο σκληρή σε σχέση με αυτήν της Comfortline? Δηλαδή θα χτυπάει αρκετά πιο πολύ το αυτοκίνητο? Είναι η ίδια ανάρτηση με εκείνη του Polo Gti?Θέλω να πάω σε Highline αλλα με προβληματίζει η ανάρτηση. Απο αύριο θα ψάξω για test drive Polo σε Highline, αλλά είπα να ρωτήσω και εδώ μήπως ξέρει κάποιος ή τις έχει δοκιμάσει.
*** Ήρθε και το Polo 1.2 90PS για test drive για όποιον ενδιαφέρεται.
-
Με την ανάρτηση της highline είναι ελαφρώς πιο σκληρό, αλλά όχι μη φανταστείς να κοπανάει (με τις 15άρες πάντα). Είναι αρκετά άνετο. Δεν είναι η ανάρτηση του GTi, όχι, αλλά υπάρχει η δυνατότητα να το παραγγείλεις και με αυτή την ανάρτηση, προσφέρεται σαν εργοστασιακό έξτρα. Στην higline σε σχέση με την comfortiline, είναι και 15mm πιο χαμηλό το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Με την ανάρτηση της highline είναι ελαφρώς πιο σκληρό, αλλά όχι μη φανταστείς να κοπανάει (με τις 15άρες πάντα). Είναι αρκετά άνετο. Δεν είναι η ανάρτηση του GTi, όχι, αλλά υπάρχει η δυνατότητα να το παραγγείλεις και με αυτή την ανάρτηση, προσφέρεται σαν εργοστασιακό έξτρα. Στην higline σε σχέση με την comfortiline, είναι και 15mm πιο χαμηλό το αυτοκίνητο.Σ'ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση. Προσωπικά αυτο φανταζόμουν να σου πω την αλήθεια αλλα μεχρι να το δω....
-
Δεν ξέρω ειδικά για το Πόλο, θα πω μια γνώμη γενικά μήπως είναι χρήσιμη.
Μπορεί να είναι λόγω χαλάρωσης-κακής συναρμογής, λόγω γήρανσης πλαστικών που χάνουν ελαστικότητα, λόγω συντονισμού στο μεντεσέ-κλειδαριά ντουλαπιού κά
Στην πρώτη περίπτωση, το πιθανότερο είναι ότι θέλει ξήλωμα-ρεγουλάρισμα του ταμπλό, για να έρθει στη σωστή θέση το ντουλαπάκι.
Συνήθως λύνουν μόνο το κομμάτι που περιλαμβάνει το ντουλαπάκι, δηλ το κάτω μέρος του ταμπλό από την πλευρά του συνοδηγού.
Μπορεί να χρειαστεί να λύσουν και κάποιες βίδες από το δεξί πλάγιο του ταμπλό.
Προσοχή, οι τεχνίτες είναι αδέξιοι και κάνουν και ζημιές στα πλαστικά!
Σπάζουν κομματια, χάνονται βίδες, γρατζουνίζονται πλαστικά κλπ.Στη χειροτερη περίπτωση μπορεί να είναι πρόβλημα συναρμογής και του πάνω τμήματος του ταμπλό,
που σημαίνει ότι πρακτικά δε θα ασχοληθεί κανείς για να σε βοηθήσει ουσιαστικά.Αν σου λύσουν τελικά το πρόβλημα έχει καλώς.
Υπάρχει πάντως και το ενδεχόμενο να ακούς μετά από λίγο και επιπλέον τριγμούς
ακριβώς λόγω του μπάσε-βγάλε των πλαστικών.(Σε κάθε περίπτωση θα μπορούσες επίσης να ασχοληθείς μόνος σου, αν κατέχεις από αυτά.)
ΥΓ: Οι τριγμοί που ακούγονται είναι επειδή τα VW τα αγοράζεις ακριβά σε σχέση με Φάμπια-Ίμπιζα, ακριβώς για να μην έχεις αμάξι που τρίζει...
-
Μακάρι όλοι οι τριγμοί σε ένα αυτοκίνητο να προέρχονταν από ένα ντουλαπάκι. Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι προέρχονται από σημεία που δύσκολα μπορεί κάποιος να προσεγγίσει.
Οπότε το ντουλαπάκι είναι πταίσμα.Πολύ μικρής σημασίας. -
Κάτι ενδιαφέρον για τους φιλους της VW σχετικά με το 'Πολάκι' απο το αμερικάνικο car and driver.
Όπως γράφει και το άρθρο μια ιδανική μέση λύση μεταξύ 1.2 τούρμπο 105ΗΡ και του 1.4 τούρμπο των 180ΗΡ.
http://www.caranddriver.com/news/2013-v ... -info-news
2013 Volkswagen Polo BlueGT
A fun-minded model that also sips fuel.Volkswagen has introduced a new gas-powered Polo variant, the BlueGT, at the 2012 Geneva auto show, bridging the gap—make that the crevasse—between the 105-hp Polo 1.2 FSI and the 180-hp Polo GTI. The 140-hp BlueGT is notable because it not only focuses on fun (VW claims 0-to-62-mph in a respectable 7.9 seconds) but also fuel economy, which is expected to hit 50 mpg combined on the European test cycle.
Credit for both goes to the 1.4-liter turbocharged EA211 four-cylinder engine with cylinder deactivation—yep, cylinder deactivation in a four-pot. The system, known as ACT in VW-speak, is said to be applicable over a wide swath of the engine’s operating range. VW claims that the engine operates just as quietly and as smoothly in two-cylinder mode as it does with all four pistons astir; we found the system to work well when we were recently given an opportunity to drive a Polo so equipped. More details on ACT and driving impressions are available here.
The Polo BlueGT is identified on the exterior by its unique 17-inch wheels, new tailpipes, and GT badges front and rear. The BlueGT swipes most of its front and rear styling elements, including its LED daytime running lights, from the Polo GTI, and it also gets a black-painted grille, an R-line bumper intake, and black mirror caps. The underbody aerodynamics are said to be improved, and the ride height is lower by 0.6 inch versus that of less-sporting Polos. Interior upgrades include sport seats, a leather-wrapped and aggressively contoured steering wheel, Polo GTI gauges, a black headliner, and chrome accents. A manual transmission is standard, and a seven-speed DSG automatic is optional. Oh, and it gets cruise control.
Like every other Polo, the BlueGT won’t reach our shores; Europeans, on the other hand, can drive one away from a dealer starting in July
-
Είμαι περίεργος να δω πόσο θα το τιμολογήσουν. Λέτε να είναι ακριβότερο από το GTi;
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Είμαι περίεργος να δω πόσο θα το τιμολογήσουν. Λέτε να είναι ακριβότερο από το GTi;
17.800-18.200
Οπότε με DSG θα βγαίνει πιο ψηλά απο το GTi
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
....,ενώ του τηλεφώνησα να τον ρωτήσω για κάποιες οδηγίες που έχουν δοθεί από το εργοστάσιο για το πόλοΤί οδηγίες έχουν δοθεί;
-
Thanks. Τα έκανα αυτά, σήμερα έγινε και το τελευταίο update. Ξέρουμε μήπως τι βελτιώνει το update;
-
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Thanks. Τα έκανα αυτά, σήμερα έγινε και το τελευταίο update. Ξέρουμε μήπως τι βελτιώνει το update;
Δεν κάνει τίποτα. Για το τι βελτιώνει το update δεν έχω μάθει.Το μόνο που έχω ακούσει είναι ότι ακούγεται το σφύριγμα που κάνει το τούρμπο και στην 1η. Αύριο που θα μου το περάσουν,αν δε βρέχει θα κάνω και μια βολτίτσα να δω αν έχει καμιά διαφορά,αν και θα τους ρωτήσω κιόλας στο συνεργείο να μου πουν ΑΝ ξέρουν.
Ξερεις αν το update αφορα κι αλλα μοντελα (Ibiza, Fabia) που φορανε τον CZCB?
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
που φορανε τον CZCB?Καποιον αναγραμματισμο εκανες μαλλον εδω, αν θυμαμαι στους κωδικους τους εχουν C και φωνηεν μετα. Παρτους ρε συ τηλ στην σεατ να ρωτησεις, σιγα!
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Λοιπόν,πήρα το αμάξι από το συνεργείο και έκανα και μια βολτίτσα οπότε έχουμε και λέμε.Ένα μικρό γρύλισμα που ακουγόταν με κρύο κινητήρα εξαφανίστηκε.Το τούρμπο πλέον μπαίνει από τις 1500-1600 και ακούγεται αρκετά και στην 1η άρα πλέον όταν έχουμε 1η δεν έχουμε ένα απλό 1200άρι με 75 άλογα.... .Η 3η και η 4η τραβάνε λίγο καλύτερα αλλά αυτό που μου άρεσε περισσότερο από όλα είναι ότι τραβάει με 5η και 6η από τις 1600 και έχει πολύ περισσότερη δύναμη .Αυτό που μου έκανε λιγάκι εντύπωση είναι που ενώ μου είπαν στο service ότι του έκαναν και 25 χιλιόμετρα για να το δοκιμάσουν,όταν το πήρα μέσα έβραζε ο τόπος και μου έγραφε κατανάλωση 7 λίτρα.Δε λέω ότι είναι πολλά απλά απ'ότι φαίνεται το δοκιμάζουν και με ανοικτό κλιματισμό,εκτός και αν ο τεχνικός κρύωνε .Α,πριν λίγο είδα στο vw club που έγραψε ένα παιδί ότι έκανε το νέο update και κάποια στιγμή το αυτοκίνητο του έσβησε στο ρελαντί..... Ελπίζω να μην την πάθω γιατί με την κωδικοποίηση που είχε από όταν το πήρα το είχαν φτιάξει αυτό...Αν καταλαβει οτι θες να πατησεις πολυ γκαζι με την 1η εμπαινε κι απο παλια το turbo και γινοταν πανικος. Ρωτησες αν αφορα κι αλλα μοντελα τελικα? Λιγο παραπανω τραβηγμα με 5η δε θα με χαλαγε και μενα... Να μου σβηνει στο ρελαντι ομως θα με χαλαγε...
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Αυτό που μου έκανε λιγάκι εντύπωση είναι που ενώ μου είπαν στο service ότι του έκαναν και 25 χιλιόμετρα για να το δοκιμάσουν,όταν το πήρα μέσα έβραζε ο τόπος και μου έγραφε κατανάλωση 7 λίτρα.Αυτό δεν παίζει. Αν είχες όντως υπολογίσει τα χλμ σου και βρήκες έξτρα 25χλμ τότε κάποιος μάγκας έκανε τις βόλτες του. Δεν παίζει δοκιμή με τόσο μεγάλη διάρκεια. Και να θέλουν απλά δεν προλαβαίνουν. Εάν διανυκτέρευσε στο συνεργείο το αμάξι τότε κάποιος το είχε πάρει και έκοβε βόλτες το βράδυ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αυτό που μου έκανε λιγάκι εντύπωση είναι που ενώ μου είπαν στο service ότι του έκαναν και 25 χιλιόμετρα για να το δοκιμάσουν,όταν το πήρα μέσα έβραζε ο τόπος και μου έγραφε κατανάλωση 7 λίτρα.
Αυτό δεν παίζει. Αν είχες όντως υπολογίσει τα χλμ σου και βρήκες έξτρα 25χλμ τότε κάποιος μάγκας έκανε τις βόλτες του. Δεν παίζει δοκιμή με τόσο μεγάλη διάρκεια. Και να θέλουν απλά δεν προλαβαίνουν. Εάν διανυκτέρευσε στο συνεργείο το αμάξι τότε κάποιος το είχε πάρει και έκοβε βόλτες το βράδυ.
Ψαξε μηπως εχει αφησει και κανα προφυλακτικο στο ντουλαπακι...
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
απίστευτοι αυτοί στην φαουβε... πριν καν κυκλοφορήρει μοιάζει γερασμένο...
VW Polo 2009