-
1τον το τιμωρός ειναι για τον DIM και οχι για μενα επιδει ξερω τι κανει
2ον κανενα στι 05δεν εκανε καλιτερο χρονο σε ολο τον κοσμοσε πιστες και βουνα απο εβο7,8
3ον δεν θα κατσο να γραψω ολη την ηστορια του EVO και του STI Νασο ,αυτοι που ξερουνε ξερουνε με πορομενους δεν σιζιταω ας κατσι να διαβασει και να δει τι γινετε και μετα να γραφει
4τον σαν το δικο σου σουμπαρακι εχω ξεφτιλισει 2 με το focus st 180 HP δεν ηπιρχαν ευθιες μονο στροφες , κλενε ακομα .
5ον εχω οδιγισει και σαν το δικο σου 05 και 06. το 05 = ΜΟΥΤΡΑΑΑΑΑ τι τιμονιες του εχονα τιποτα ΑΛΑ ΝΤΑΛΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟ ΓΑΛΑ το 06 ειναι καλο πολι καλο οχι ομος σαν το 9αρι
6ον Νασο μιλας λογικα και μπορουμε να σινενοιθουμε
7ον οταν κανετε καπιο ιβεντ ειμαστε μεσα η σε καρτοδρομο η σε μεγαρα
κοντα σε Αθηνα τοτε θα μας διξεις ποσο χερας εισαι -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
PS: Επειδη δεν το διαβασες η μαλλον δεν το 'προσεξες' παροτι το ξαναγραψα απο >2005 Impreza STI κανεις δεν πηγε σε EVO, αν μιλας για WRX, Forester & STI
-
Ωραία, βάλτε στα club αυτó το ερώτημα και αφήστε ήσυχο το θέμα του EVO X.
moderator
-
ειμαι σιγουρος πως το επομενο best motoring θα εχει tsukuba time attack me X, IX , STI, NSX, M3 Kλπ. κανει πολυ εντυπωση που στο σλαλομ στο επεισοδιο 12-07 δεν βαλαν χρονους το ΙΧ εδειξε λιγο πιο γρηγορο η μου φαινεται μεχρι τωρα η mitsubishi ειπε πως στο δικο της test track το χ ειναι πιο γρηγορο αλλα στην tsukuba Μπορει να αλλαξουν τα δεδομενα.
-
-
Για βάλτε τους insider να επιβεβαιώσουν .... όλοι οι εξουσιοδοτημένοι MITSUBISHI είναι καλεσμένοι το Σάββατο στο Σούνιο και το menu έχει μερος β' στο Outlander παρουσίαση νέου lancer και αν κατάλαβα καλά και EVO X
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για βάλτε τους insider να επιβεβαιώσουν .... όλοι οι εξουσιοδοτημένοι MITSUBISHI είναι καλεσμένοι το Σάββατο στο Σούνιο και το menu έχει μερος β' στο Outlander παρουσίαση νέου lancer και αν κατάλαβα καλά και EVO XΌχι, το μενού θα έχει Lancer και Outlander, δεν έχει πει κανείς τίποτα για το δέκα το καλό-η επίσημη πληροφόρηση ακόμα και τώρα είναι Ιούνιος 2008...
Όπως και να 'χει εγώ θα είμαι στο Σούνιο και,αν προκύψει κάτι, τα μάτια μου, τα αυτιά μου και η Olympus μου θα είναι εκεί...
edit:η συνάντηση είναι Κυριακή και όχι Σάββατο... -
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
Για βάλτε τους insider να επιβεβαιώσουν .... όλοι οι εξουσιοδοτημένοι MITSUBISHI είναι καλεσμένοι το Σάββατο στο Σούνιο και το menu έχει μερος β' στο Outlander παρουσίαση νέου lancer και αν κατάλαβα καλά και EVO X
Όχι, το μενού θα έχει Lancer και Outlander, δεν έχει πει κανείς τίποτα για το δέκα το καλό-η επίσημη πληροφόρηση ακόμα και τώρα είναι Ιούνιος 2008...
Όπως και να 'χει εγώ θα είμαι στο Σούνιο και,αν προκύψει κάτι, τα μάτια μου, τα αυτιά μου και η Olympus μου θα είναι εκεί...
edit:η συνάντηση είναι Κυριακή και όχι Σάββατο...Αν υποθέσεις όμως ότι και στους Δελφούς στην παρουσίαση το Pajero υπήρχε ένα πρόωρο Outlander για κερασάσκι.... για πάρε την Olympus
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για βάλτε τους insider να επιβεβαιώσουν .... όλοι οι εξουσιοδοτημένοι MITSUBISHI είναι καλεσμένοι το Σάββατο στο Σούνιο και το menu έχει μερος β' στο Outlander παρουσίαση νέου lancer και αν κατάλαβα καλά και EVO X
Όχι, το μενού θα έχει Lancer και Outlander, δεν έχει πει κανείς τίποτα για το δέκα το καλό-η επίσημη πληροφόρηση ακόμα και τώρα είναι Ιούνιος 2008...
Όπως και να 'χει εγώ θα είμαι στο Σούνιο και,αν προκύψει κάτι, τα μάτια μου, τα αυτιά μου και η Olympus μου θα είναι εκεί...
edit:η συνάντηση είναι Κυριακή και όχι Σάββατο...Αν υποθέσεις όμως ότι και στους Δελφούς στην παρουσίαση το Pajero υπήρχε ένα πρόωρο Outlander για κερασάσκι.... για πάρε την Olympus
Είσαι πολύ καλά ενημερωμένος
Λες να...? -
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/212148/mitsubishi_on_hold.html
*The six-speed semi-automatic gearbox is one of the most capable on the market. But according to our sources, its complexity has meant mass-producing the unit is proving more difficult than expected.
Initially, it was thought that production of cars with the transmission – which is similar to VW’s twin-clutch DSG gearbox – would begin this month in Japan. However, insiders now believe that because of reliability glitches, the first SST models won’t roll out of the factory until early next year, delaying their arrival in the UK until summer. Officially, Mitsubishi claims that there are no problems. The company insists that the Evo X will be available with both the SST gearbox and a more conventional five-speed manual unit from its UK launch in March.
A first for the company, SST – which stands for Sport-Shift Transmission – offers the driver three increasingly responsive modes, ranging from Normal to Sport to Super-Sport, with the last of these holding the engine to the red line before changing up. The driver can take over at any time thanks to F1-style steering wheel-mounted paddles.
The gearbox will ensure the car steals a march on its arch-rival, Subaru’s Impreza STI, which is only available with a conventional manual transmission. Sales of the Evo X get underway in spring, with prices from £30,000.*
-
Και επίσης στα παρακάτω links οι προδιαγραφές του μοντέλου για την αγορά του Καναδά:
http://i18.tinypic.com/6x1l8ar.jpg
http://i6.tinypic.com/814aslh.jpg
http://i9.tinypic.com/6tpdobc.jpg
http://i8.tinypic.com/6ppshua.jpg
http://i3.tinypic.com/7w7r01u.jpg
http://i3.tinypic.com/85lbuc2.jpg
Μερικά ενδιαφέροντα:
291 άλογα (SAE υποθέτω, τι έχουν στον Καναδά ?) και 41.5 κιλά ροπή
Βάρος από 1595 έως 1630 κιλά ?
Χώρος αποσκευών 195 λίτρα ? (αυτό πρέπει να είναι λάθος!)
Ρεζερβουάρ 55 λίτρα ? Πάλι τα ίδια λάθη -
τα πολλά G θέλουν και πολλές στάσεις
-
H Mitsou ακολουθεί τακτική πολλών pit stop.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και επίσης στα παρακάτω links οι προδιαγραφές του μοντέλου για την αγορά του Καναδά:http://i18.tinypic.com/6x1l8ar.jpg
http://i6.tinypic.com/814aslh.jpg
http://i9.tinypic.com/6tpdobc.jpg
http://i8.tinypic.com/6ppshua.jpg
http://i3.tinypic.com/7w7r01u.jpg
http://i3.tinypic.com/85lbuc2.jpg
Μερικά ενδιαφέροντα:
291 άλογα (SAE υποθέτω, τι έχουν στον Καναδά ?) και 41.5 κιλά ροπή
Βάρος από 1595 έως 1630 κιλά ?
Χώρος αποσκευών 195 λίτρα ? (αυτό πρέπει να είναι λάθος!)
Ρεζερβουάρ 55 λίτρα ? Πάλι τα ίδια λάθηΚαθόλου ενθαρυντικά από τεχνικής άποψης αν και -θέλω να- πιστεύω ότι η Mitsu έχει χρησιμοποιήσει το μαγικό ραβδάκι της..
-
To νέο μοντέλο της Mitsubishi αφήνει πίσω του το συντηρητικό προφίλ του παρελθόντος, υιοθετώντας δυναμικές γραμμές σχεδιασμού και χαρακτηριστικά κίνησης που δεν θυμίζουν σε τίποτα το απερχόμενο μοντέλο.
Στην Ελλάδα άμεσα διαθέσιμη θα είναι η έκδοση των 1.500 κ.εκ. με τους 109 ίππους, που θα ξεκινά από τα 16.990 ευρώ και θα φτάνει τα 18.990 ευρώ στο πλουσιότερο εξοπλιστικό επίπεδο 'Invite'.
Το Φεβρουάριο του 2008 στη γκάμα του νέου Lancer Sports Sedan θα προστεθεί η έκδοση των 1.800 κ.εκ. με τους 143 ίππους, ενώ τον ερχόμενο Ιούνιο αναμένεται να λανσαριστεί η κορυφαία έκδοση EVO X των 295 ίππων.
Τέλος, το Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου θα παρουσιαστούν δυο ακόμα εκδοχές του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για το πεντάθυρο αμάξωμα (Sports Back) και τις τετρακίνητες εκδόσεις RalliArt, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 240 ίππων.
-
αν και απο μεσα παλι βρωμαει τζαπανιλα, παραυτα δηλωνω πως ειναι αρκετα ενδιαφερον!
-
σαν το παλιο galant είναι..
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
αν και απο μεσα παλι βρωμαει τζαπανιλα, -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
αν και απο μεσα παλι βρωμαει τζαπανιλα, παραυτα δηλωνω πως ειναι αρκετα ενδιαφερον!+1
στην θέση της οθόνης navigator βάλτε απλό rcd στην Ελλάδα και θα δείτε ότι είναι ακόμα χειρότερο το μέσα του.
το έξω είναι άγριο και αρμονικό. Εξω είναι όμορφο.
-
το 1500 έχει 109 άλογα? ελπίζω και 0-100 όχι αντάξιο του Impreza
μάλλον θα μαμήσει σε πωλήσεις γιατί οι καγκουροεταιρίες τρέχουν να σχεδιασουν body kitια
Μitsubishi Lancer Evo X