-
Πριν από 3 χρονια, βρέθηκα ως νέα οδηγός στις μισές αντιπροσωπείες της πόλης για να επιλέξω το κατάλληλο αυτοκίνητο στη μικρή ή μικρομεσαία κατηγορία. Δεν τρελάθηκα με κανένα εκτός από την 147(εξωτερικά τουλάχιστον), αλλά προτίμησα ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, που θα με έστελνε στο συνεργείο μόνο για τα service του...και το όνομα αυτού corolla. Ο γρήγορος, για τα 1400 κυβικά του, κινητήρας του με έκανε να το ερωτευτώ, και να μην ακούω τα πολλά τριξίματα από το ταμπλώ και τα καθίσματα μέχρι το πίσω τζάμι, αλλά και να αδιαφορώ για τα άθλια υλικά του εσωτερικού. Μέχρι πριν 1 χρόνο. Το καμάρι μου άρχισε να ακούγεται σαν ταξί όταν δούλευε ρελαντί. Στην αντιπροσωπεία φυσικά και με έβγαλαν τρελή, αλλά όταν πήγα ξανά, με πιο άγριες διαθέσεις και έχοντας επισκεφθεί πρώτα κάποιο δικό μου συνεργείο, σε μία βόλτα 200 μέτρων αποφάνθηκε ο ειδικός(!!!) πως πρέπει να αλλάξουμε τους πολλαπλούς εισαγωγείς και τον τεντωτήρα του ιμάντα του δυναμό. Από την εγγύηση φυσικά γιατί όπως μου είπε ένας από αυτούς ήταν ελαττωματικά στα περισσότερα corollakia. Τον χειμώνα άρχισε ένα καινούριο παιχνίδι : γρατσουνάω όλες τις ταχύτητες, ειδικά την 3η, και όποτε θέλω δεν την παίρνω κιόλας. Πήγα πάλι τη γνωστή βόλτα στην αντιπροσωπεία, και ξανά τα ίδια. Μετά από καιρό, στο service των 60.000 χλμ o τεχνικός λύνει το πρόβλημα βάζοντας γράσο στον επιλογέα. Και φυσικά μετά από 5 μέρες το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε. Κι έτσι ξαναπήγα σε άλλη μία βόλτα των 500 μέτρων ο ίδιος ειδικός αποφάσισε πως το αυτοκίνητο θέλει δίσκο πλατώ λόγω κακής χρήσης. Δεν έφερα αντίρηση γιατί δε με χάλαγε καθόλου η ιδέα του καινούριου δίσκου στα 60.000 χλμ. Χτες έγινε η αλλαγή. Αυτή τη φορά το πήγε ο πατέρας μου, ο οποίος τους ρώτησε το λόγο που έγινε η αλλαγή αυτή, δεδομένου ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη προβλήματος στο δίσκο...Απάντηση : 'Η TOYOTA δεν χρησιμοποιεί αυθεντικά δικά της υλικά, αλλά της εταιρείας VALEO, και δίνει εντολή, εάν βγάλουν το παραμικρό πρόβλημα να αντικαθίστανται με αυθεντικά TOYOTA... ελλαττωματικό το πλαττώ,αλλά αλλάξαμε και δίσκο'...
Πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητο, τους λέω για έναν ήχο που κάνει στη δεξιά ρόδα, προφανώς από εκεί που ακουμπάει το αμορτισέρ (όπως μου είπαν αλλού από μια γρήγορη ματιά). Ερώτηση τεχνικού : '-Το κάνει συνέχεια; Απάντηση: -Όχι που και που. Τελική Απάντηση: Όταν επιδεινωθεί το πρόβλημα και κοπανάει πολύ φέρτο'
Τα συμπεράσματα δικά σας...εμένα πάντως εξακολουθεί να γρατσουνάει τις ταχύτητες... -
Πριν από 3 χρονια, βρέθηκα ως νέα οδηγός στις μισές αντιπροσωπείες της πόλης για να επιλέξω το κατάλληλο αυτοκίνητο στη μικρή ή μικρομεσαία κατηγορία. Δεν τρελάθηκα με κανένα εκτός από την 147(εξωτερικά τουλάχιστον), αλλά προτίμησα ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, που θα με έστελνε στο συνεργείο μόνο για τα service του...και το όνομα αυτού corolla. Ο γρήγορος, για τα 1400 κυβικά του, κινητήρας του με έκανε να το ερωτευτώ, και να μην ακούω τα πολλά τριξίματα από το ταμπλώ και τα καθίσματα μέχρι το πίσω τζάμι, αλλά και να αδιαφορώ για τα άθλια υλικά του εσωτερικού. Μέχρι πριν 1 χρόνο. Το καμάρι μου άρχισε να ακούγεται σαν ταξί όταν δούλευε ρελαντί. Στην αντιπροσωπεία φυσικά και με έβγαλαν τρελή, αλλά όταν πήγα ξανά, με πιο άγριες διαθέσεις και έχοντας επισκεφθεί πρώτα κάποιο δικό μου συνεργείο, σε μία βόλτα 200 μέτρων αποφάνθηκε ο ειδικός(!!!) πως πρέπει να αλλάξουμε τους πολλαπλούς εισαγωγείς και τον τεντωτήρα του ιμάντα του δυναμό. Από την εγγύηση φυσικά γιατί όπως μου είπε ένας από αυτούς ήταν ελαττωματικά στα περισσότερα corollakia. Τον χειμώνα άρχισε ένα καινούριο παιχνίδι : γρατσουνάω όλες τις ταχύτητες, ειδικά την 3η, και όποτε θέλω δεν την παίρνω κιόλας. Πήγα πάλι τη γνωστή βόλτα στην αντιπροσωπεία, και ξανά τα ίδια. Μετά από καιρό, στο service των 60.000 χλμ o τεχνικός λύνει το πρόβλημα βάζοντας γράσο στον επιλογέα. Και φυσικά μετά από 5 μέρες το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε. Κι έτσι ξαναπήγα σε άλλη μία βόλτα των 500 μέτρων ο ίδιος ειδικός αποφάσισε πως το αυτοκίνητο θέλει δίσκο πλατώ λόγω κακής χρήσης. Δεν έφερα αντίρηση γιατί δε με χάλαγε καθόλου η ιδέα του καινούριου δίσκου στα 60.000 χλμ. Χτες έγινε η αλλαγή. Αυτή τη φορά το πήγε ο πατέρας μου, ο οποίος τους ρώτησε το λόγο που έγινε η αλλαγή αυτή, δεδομένου ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη προβλήματος στο δίσκο...Απάντηση : 'Η TOYOTA δεν χρησιμοποιεί αυθεντικά δικά της υλικά, αλλά της εταιρείας VALEO, και δίνει εντολή, εάν βγάλουν το παραμικρό πρόβλημα να αντικαθίστανται με αυθεντικά TOYOTA... ελλαττωματικό το πλαττώ,αλλά αλλάξαμε και δίσκο'...
Πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητο, τους λέω για έναν ήχο που κάνει στη δεξιά ρόδα, προφανώς από εκεί που ακουμπάει το αμορτισέρ (όπως μου είπαν αλλού από μια γρήγορη ματιά). Ερώτηση τεχνικού : '-Το κάνει συνέχεια; Απάντηση: -Όχι που και που. Τελική Απάντηση: Όταν επιδεινωθεί το πρόβλημα και κοπανάει πολύ φέρτο'
Τα συμπεράσματα δικά σας...εμένα πάντως εξακολουθεί να γρατσουνάει τις ταχύτητες... -
Πριν από 3 χρονια, βρέθηκα ως νέα οδηγός στις μισές αντιπροσωπείες της πόλης για να επιλέξω το κατάλληλο αυτοκίνητο στη μικρή ή μικρομεσαία κατηγορία. Δεν τρελάθηκα με κανένα εκτός από την 147(εξωτερικά τουλάχιστον), αλλά προτίμησα ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, που θα με έστελνε στο συνεργείο μόνο για τα service του...και το όνομα αυτού corolla. Ο γρήγορος, για τα 1400 κυβικά του, κινητήρας του με έκανε να το ερωτευτώ, και να μην ακούω τα πολλά τριξίματα από το ταμπλώ και τα καθίσματα μέχρι το πίσω τζάμι, αλλά και να αδιαφορώ για τα άθλια υλικά του εσωτερικού. Μέχρι πριν 1 χρόνο. Το καμάρι μου άρχισε να ακούγεται σαν ταξί όταν δούλευε ρελαντί. Στην αντιπροσωπεία φυσικά και με έβγαλαν τρελή, αλλά όταν πήγα ξανά, με πιο άγριες διαθέσεις και έχοντας επισκεφθεί πρώτα κάποιο δικό μου συνεργείο, σε μία βόλτα 200 μέτρων αποφάνθηκε ο ειδικός(!!!) πως πρέπει να αλλάξουμε τους πολλαπλούς εισαγωγείς και τον τεντωτήρα του ιμάντα του δυναμό. Από την εγγύηση φυσικά γιατί όπως μου είπε ένας από αυτούς ήταν ελαττωματικά στα περισσότερα corollakia. Τον χειμώνα άρχισε ένα καινούριο παιχνίδι : γρατσουνάω όλες τις ταχύτητες, ειδικά την 3η, και όποτε θέλω δεν την παίρνω κιόλας. Πήγα πάλι τη γνωστή βόλτα στην αντιπροσωπεία, και ξανά τα ίδια. Μετά από καιρό, στο service των 60.000 χλμ o τεχνικός λύνει το πρόβλημα βάζοντας γράσο στον επιλογέα. Και φυσικά μετά από 5 μέρες το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε. Κι έτσι ξαναπήγα σε άλλη μία βόλτα των 500 μέτρων ο ίδιος ειδικός αποφάσισε πως το αυτοκίνητο θέλει δίσκο πλατώ λόγω κακής χρήσης. Δεν έφερα αντίρηση γιατί δε με χάλαγε καθόλου η ιδέα του καινούριου δίσκου στα 60.000 χλμ. Χτες έγινε η αλλαγή. Αυτή τη φορά το πήγε ο πατέρας μου, ο οποίος τους ρώτησε το λόγο που έγινε η αλλαγή αυτή, δεδομένου ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη προβλήματος στο δίσκο...Απάντηση : 'Η TOYOTA δεν χρησιμοποιεί αυθεντικά δικά της υλικά, αλλά της εταιρείας VALEO, και δίνει εντολή, εάν βγάλουν το παραμικρό πρόβλημα να αντικαθίστανται με αυθεντικά TOYOTA... ελλαττωματικό το πλαττώ,αλλά αλλάξαμε και δίσκο'...
Πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητο, τους λέω για έναν ήχο που κάνει στη δεξιά ρόδα, προφανώς από εκεί που ακουμπάει το αμορτισέρ (όπως μου είπαν αλλού από μια γρήγορη ματιά). Ερώτηση τεχνικού : '-Το κάνει συνέχεια; Απάντηση: -Όχι που και που. Τελική Απάντηση: Όταν επιδεινωθεί το πρόβλημα και κοπανάει πολύ φέρτο'
Τα συμπεράσματα δικά σας...εμένα πάντως εξακολουθεί να γρατσουνάει τις ταχύτητες... -
Προφανως εχεις 3-πορτο η 5-πορτο ετσι?Kοιτα το να λες αθλια τα υλικα του εσωτερικου της corolla καπου δε στεκει Τωρα για την πολλαπλη εισαγωγης ξερω οτι πολλα corolla εχουν προβλημα εκει γιατι ειναι πλαστικη ,οσο για το σασμαν μπορει να εισαι και η μοναδικη ειδικα στα σασμαν ειναι αθανατα,προσεξε ομως σαν κατασκευη οχι σαν υλικα τριβης γιατι εκει εχουν βαλει το χερι τους οι ευρωπαιοι αν ηταν γνησια japan (ASCO-AISIN) τοτε θα εκανες 150.000 χλμ.Ομως φτιαχνετε στην ευρωπη οποτε καποια υλικα ειναι δυστυχως ευρωπαικα.Ριξε μια ματια στα λαδια που σου εχουν βαλει στο σασμαν(απο τα τιμολογια των service) ειναι 75W90 FULL SYNTHETIC βαλβολινη?Στο λεω αυτο γιατι εχει γινει καπου, καπως ,καποτε απο επισημη toyota να βαλουν απλη βαλβολινη στο σασμαν ενος corolla μπορει λογο κοστους (η συνθετικη ειναι πανακριβη) με αποτελεσμα το σασμαν να παει στα σκουπιδια. Για ριξε μια ματια ....
-
Τί εννοείς οτι γρατσουνάς όλες τις ταχύτητες? Μήπως δεν πατάς τέρμα το συμπλέκτη?
Πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητο, τους λέω για έναν ήχο που κάνει στη δεξιά ρόδα, προφανώς από εκεί που ακουμπάει το αμορτισέρ (όπως μου είπαν αλλού από μια γρήγορη ματιά). Ερώτηση τεχνικού : '-Το κάνει συνέχεια; Απάντηση: -Όχι που και που. Τελική Απάντηση: Όταν επιδεινωθεί το πρόβλημα και κοπανάει πολύ φέρτο'
Μπαλάκι ψαλιδιού ή κρεμαγιέρας. Στους ελληνικούς δρόμους όλα τα αυτοκίνητα υποφέρουν απο μπαλάκια. Μπορείς να το χτυπήσεις απο την κάτω μεριά με ένα σφυρί ωστε να σφίξει το μπαλάκι μέσα στην κόγχη και να μην κουνιέται. Όμως σε περίπτωση που έχει ανοίξει η φούσκα θα θέλει αλλαγή.
-
Θα συμφωνήσω με τον jap-power στο ότι τα κιβώτια των Toyota θεωρούνται κορυφαία από άποψη κουμπώματος των σχέσεων και γενικότερης αίσθησης και ποιότητας. Από κει και πέρα πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις οι οποίες μπορεί να οφείλονται σε κατασκευαστικό λάθος, σε κακή συντήρηση ή και κακή χρήση. Γνωρίζω άτομα με Toyota που έχουν κάνει 200.000 και 300.000 χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έχουν αλλάξει ούτε συμπλέκτη. Δε νομίζω ότι υπάρχει ευρωπαϊκό αυτοκίνητο που να αντέχει τόσο πολύ. Επιπλέον, άποψή μου που έχω αναφέρει και σε άλλο thread είναι ότι η ποιότητα των υλικών του εσωτερικού του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή, άσχετα με τα εαν δείχνει ή δε δείχνει πολυτελής.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι δυστυχώς για σένα ανήκεις στο πολύ μικρό ποσοστό των άτυχων αγοραστών Toyota που αντιμετωπίζουν πολλά και σοβαρά προβλήματα. Θα ταλαιπωρηθείς βέβαια, αλλά φρόντισε όποιο πρόβλγμα αντιμετωπίσεις να πας αμέσως στην αντιπροσωπεία μιας και έχεις ακόμα ~3 χρόνια εγγύηση για να λύσεις όλα τα προβλήματα. -
Ένα monday car αλλά ούτε και μια παρτίδα είναι ικανά να καταρίψουν την αξιοπιστία της TOYOTA αλλά και γενικά των Ιαπώνων.
Η αξιοπιστία μιας μάρκας φαίνεται από την συνολική πορεία της και οι Ιάπωνες νομίζω έχουν καταξιωθεί.
-
κ όμως το έχω ξανακούσει το πρόβλημα με κιβώτιο κ μάλιστα σε corolla tsport!
Φίλος (corollaκιας χρόνια) πήρε την τς κ από την αρχή έτριζε ολόκληρο (όπως κ τα περισσότερα τς) κ στις 8.000χλμ κιβώτιο οφ κ αντικατάσταση με νέο στην εγγύηση!
Μετά κ από άλλους κατόχους τς άκουσε ότι είχαν τα ίδια ακριβώς προβλήματα... -
Εκμεταλλευσου την πραγματικη εγγυηση της toyota, και απαιτησε να σου διορθωσουν οτι προβλημα ή υποψία προβληματος εχεις.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Εκμεταλλευσου την πραγματικη εγγυηση της toyota, και απαιτησε να σου διορθωσουν οτι προβλημα ή υποψία προβληματος εχεις.Ακριβώς. Και η καλή φήμη της Τογιότα περί αξιοπιστίας και after sales service θα δουλέψει υπέρ σου αφού δεν θα θέλουν να ακουστούν κακά λόγια από δυσαρεστημένο κάτοχο.
-
Τα 'μείον' στο Corolla της γυναίκας μου (μοντ.'99):
- τα πλαστικά μέσα είναι άθλια σε εμφάνιση
- όταν ανοιγοκλείνεις τα ηλεκτρικά παράθυρα νομίζεις οτι μέσα στην πόρτα λειτουργεί ένα μίξερ σε μεγάλη ταχύτητα
- δεν υπάρχουν θέσεις για μικροαντικείμενα πουθενά
- πόρτες/πόρτ-μπαγκάζ όταν ανοιγοκλείνουν, αλλά και άλλα στοιχεία, σου δίνουν την αίσθηση φτηνότερου αυτοκινήτου και λίγο 'τενεκεδένιου'
- στα 90.000χλμ αρκετοί τριγμοί ακούγονται από παντού
- τα φρένα είναι απότομα και μπλοκάρουν εύκολα όταν είναι μειωμένη η πρόσφυση
- χτυπάει πυράκια συνέχεια, θα αλλαχτεί ο εγκέφαλος στα πλαίσια της εγγύησης (γνωστό πρόβλημα)
Τα 'σύν' τα ξέρουμε, και προσοχή δεν λέω πουθενά οτι δεν είναι αξιόπιστο ή καλή κατασκευή.
-
Eγώ πάντως με 80,000χλμ δεν έχω κανένα πρόβλημα στο σασμαν.Δεν είναι αναγκη να πάς τσαμπουκαλεμένα να σου αλλάξουν τπτ.Απαιτείς αυτα που δικαιωματικά σου παρέχουν και έτσι σου τα αλλάζουν.Αν είναι πρόβλημα με το σασμαν ακόμη και η επέκταση της εγγύησης +3 το καλύπτει και οφείλουν να το αλλάξουν.Σε περίπτωση που αρνηθούν ένα γράμμα στην πάντα εξυπηρετική toyota hellas πιστεύω θα λύσει το πρόβλημά σου.Οσο για τους τριγμούς που αναφέρεις ναι όντως είναι ένα ένα συχνό φαινόμενο στην τελευταία γενιά (Ε12)της corolla.Εχεί ανοίχτεί και ένα topic στο http://www.corollaclub.com
και απο οτι βλέπω είναι σε όλους στα ίδια σημεία. -
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Τα 'μείον' στο Corolla της γυναίκας μου (μοντ.'99):- τα πλαστικά μέσα είναι άθλια σε εμφάνιση
- όταν ανοιγοκλείνεις τα ηλεκτρικά παράθυρα νομίζεις οτι μέσα στην πόρτα λειτουργεί ένα μίξερ σε μεγάλη ταχύτητα
- δεν υπάρχουν θέσεις για μικροαντικείμενα πουθενά
- πόρτες/πόρτ-μπαγκάζ όταν ανοιγοκλείνουν, αλλά και άλλα στοιχεία, σου δίνουν την αίσθηση φτηνότερου αυτοκινήτου και λίγο 'τενεκεδένιου'
- στα 90.000χλμ αρκετοί τριγμοί ακούγονται από παντού
- τα φρένα είναι απότομα και μπλοκάρουν εύκολα όταν είναι μειωμένη η πρόσφυση
- χτυπάει πυράκια συνέχεια, θα αλλαχτεί ο εγκέφαλος στα πλαίσια της εγγύησης (γνωστό πρόβλημα)
Τα 'σύν' τα ξέρουμε, και προσοχή δεν λέω πουθενά οτι δεν είναι αξιόπιστο ή καλή κατασκευή.
το ίδιο μοντέλο έχουμε στην οικογένεια και μάλιστα μοντέλο 97 προ facelift!!
-τα πλαστικα δεν έχουν εμφάνιση όμως έχουν ποιότητα και συναρμογή τέλεια!
-στα παράθυρα ο θόρυβος είναι ακριβώς όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα
-για τις θέσεις έχεις δίκιο αλλά μπορείς να βολευτείς με αυτήν κάτω από το χειρόφρενο και μπροστά από τον επιλογέα
-στα 185.000χλμ δεν έχω αλλάξει τίποτα!!ούτε δίσκο ούτε αναρτήσεις(αν και θέλει ) ούτε τίποτα!!
-το μόνο αρνητικό είναι τα φρένα με την όχι και τόσο καλή αίσθηση -
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
-το μόνο αρνητικό είναι τα φρένα με την όχι και τόσο καλή αίσθησηΈχουν όμως καλή αποτελεσματικότητα!
-
Ενα θα πω.....
Φαντασου να ειχες παρει 147!!!!
Για μικρομεσαιο το corolla ειναι απο τα καλυτερα (σε καθε τομεα) και μαλλον εχεις πεσει σε εξαιρεση.
-
Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
Ενα θα πω.....Φαντασου να ειχες παρει 147!!!!
Για μικρομεσαιο το corolla ειναι απο τα καλυτερα (σε καθε τομεα) και μαλλον εχεις πεσει σε εξαιρεση.
Μεγάλε αν είχε πάρει 147 τώρα θα ήταν σε άλλο επίπεδο.
Αστο, μην το ψάχνεις. -
Μεγάλωσα σε μια οικογένεια με toyotaκηδες. Το μισό μου σόι είχε ΤΟΥΟΤΑ και ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Ο πατέρας μου έχει μία celica του 91. Έχει κάνει ούτε εγώ ξέρω πόσα χλμ και από το 2003 έχει αντικαταστήσει τη 1.6 μηχανή με 2λιτρη turbo και και και! Δεν έχει αντιμετωπίσει το παραμικρό, δεν τρίζει τίποτα, και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται άψογα. Υποθέτω πως η ποιότητα κατασκευής όμως χάθηκε με τα χρόνια και ο ανταγνωνισμός τους οδήγησε στα φθηνά υλικά για λιγότερο κόστος.
Για το δικό μου, τι να πω; Όχι δεν είναι κακή χρήση, ανήκω στην ομάδα των οδηγών που αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο ως κάτι έμψυχο και πραγματικά έχω στενοχωρηθεί με όλη αυτή την ιστορία. Κι όσο για την εγγύηση, δυστυχώς, λήγει σε 2 μήνες, οπότε φοβάμαι από εδώ και πέρα τι θα μου παρουσιάσει. Επίσης όπου είπα τι έχει βγάλει το αυτοκίνητο, βρέθηκε κάποιος να μου πει για γνωστό του με το ίδιο πρόβλημα. Ίσως είμαι παράλογη, ίσως ανήκω στους άτυχους που έπεσαν στην περίπτωση, αλλά εγώ TOYOTA δεν ξαναπαίρνω. Περιμένω πως και πως να περάσει λίγος καιρός να το ξεφορτωθώ. Κι όσο για την εξυπηρέτηση στην αντιπροσωπεία, δεν θα την σχολιάσω γιατί θα πω πολλές κακίες. Εκτός κι αν αντιμετωπίζω αυτό το δούλεμα μες τα μούτρα μου λόγω φύλου & λόγω 'πειραγμένου' εξωτερικά αυτοκινήτου (γιατί είχα τη φαεινή ιδέα να ασχοληθώ ιδιαίτερα με το εξωτερικό Look του για αρκετό χρονικό διάστημα). -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
-το μόνο αρνητικό είναι τα φρένα με την όχι και τόσο καλή αίσθηση
Έχουν όμως καλή αποτελεσματικότητα!
ναι , πατας φρενο εδω και σταματας στη Λαρισα.......
-
Ο χρήστης BILPOL έγραψε:
Υποθέτω πως η ποιότητα κατασκευής όμως χάθηκε με τα χρόνια και ο ανταγνωνισμός τους οδήγησε στα φθηνά υλικά για λιγότερο κόστος.Έτσι πιστεύω και εγώ, απο προσωπική πείρα και εμπειρίες φίλων
Έχει πέσει σε σχέση με το τι ήταν η ΤΟΥΟΤΑ
και μην ξεχνάμε οτι μια ψευδαίσθηση αξιοπιστίας προσθέτει και η 6χρόνια εγγύηση που πραγματικά ισχύει
αλλά αρχίζουν να προσφέρουν και άλλες εταιρίες παρόμοιες εγγυήσεις οπότε ο ανταγωνισμός εντείνεται για καλό όλων μας -
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
...οσο για το σασμαν μπορει να εισαι και η μοναδικη ειδικα στα σασμαν ειναι αθαναταΌχι και η δικιά μου είχε πρόβλημα, αυτό όμως στο προηγούμενο μοντέλο...
Αξιοπιστία TOYOTA....χαχαχα!!!