Μεγάλωσα σε μια οικογένεια με toyotaκηδες. Το μισό μου σόι είχε ΤΟΥΟΤΑ και ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Ο πατέρας μου έχει μία celica του 91. Έχει κάνει ούτε εγώ ξέρω πόσα χλμ και από το 2003 έχει αντικαταστήσει τη 1.6 μηχανή με 2λιτρη turbo και και και! Δεν έχει αντιμετωπίσει το παραμικρό, δεν τρίζει τίποτα, και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται άψογα. Υποθέτω πως η ποιότητα κατασκευής όμως χάθηκε με τα χρόνια και ο ανταγνωνισμός τους οδήγησε στα φθηνά υλικά για λιγότερο κόστος.
Για το δικό μου, τι να πω; Όχι δεν είναι κακή χρήση, ανήκω στην ομάδα των οδηγών που αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο ως κάτι έμψυχο και πραγματικά έχω στενοχωρηθεί με όλη αυτή την ιστορία. Κι όσο για την εγγύηση, δυστυχώς, λήγει σε 2 μήνες, οπότε φοβάμαι από εδώ και πέρα τι θα μου παρουσιάσει. Επίσης όπου είπα τι έχει βγάλει το αυτοκίνητο, βρέθηκε κάποιος να μου πει για γνωστό του με το ίδιο πρόβλημα. Ίσως είμαι παράλογη, ίσως ανήκω στους άτυχους που έπεσαν στην περίπτωση, αλλά εγώ TOYOTA δεν ξαναπαίρνω. Περιμένω πως και πως να περάσει λίγος καιρός να το ξεφορτωθώ. Κι όσο για την εξυπηρέτηση στην αντιπροσωπεία, δεν θα την σχολιάσω γιατί θα πω πολλές κακίες. Εκτός κι αν αντιμετωπίζω αυτό το δούλεμα μες τα μούτρα μου λόγω φύλου & λόγω 'πειραγμένου' εξωτερικά αυτοκινήτου (γιατί είχα τη φαεινή ιδέα να ασχοληθώ ιδιαίτερα με το εξωτερικό Look του για αρκετό χρονικό διάστημα).
Latest posts made by bilpol
-
RE: Αξιοπιστία TOYOTA....χαχαχα!!!
-
Αξιοπιστία TOYOTA....χαχαχα!!!
Πριν από 3 χρονια, βρέθηκα ως νέα οδηγός στις μισές αντιπροσωπείες της πόλης για να επιλέξω το κατάλληλο αυτοκίνητο στη μικρή ή μικρομεσαία κατηγορία. Δεν τρελάθηκα με κανένα εκτός από την 147(εξωτερικά τουλάχιστον), αλλά προτίμησα ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, που θα με έστελνε στο συνεργείο μόνο για τα service του...και το όνομα αυτού corolla. Ο γρήγορος, για τα 1400 κυβικά του, κινητήρας του με έκανε να το ερωτευτώ, και να μην ακούω τα πολλά τριξίματα από το ταμπλώ και τα καθίσματα μέχρι το πίσω τζάμι, αλλά και να αδιαφορώ για τα άθλια υλικά του εσωτερικού. Μέχρι πριν 1 χρόνο. Το καμάρι μου άρχισε να ακούγεται σαν ταξί όταν δούλευε ρελαντί. Στην αντιπροσωπεία φυσικά και με έβγαλαν τρελή, αλλά όταν πήγα ξανά, με πιο άγριες διαθέσεις και έχοντας επισκεφθεί πρώτα κάποιο δικό μου συνεργείο, σε μία βόλτα 200 μέτρων αποφάνθηκε ο ειδικός(!!!) πως πρέπει να αλλάξουμε τους πολλαπλούς εισαγωγείς και τον τεντωτήρα του ιμάντα του δυναμό. Από την εγγύηση φυσικά γιατί όπως μου είπε ένας από αυτούς ήταν ελαττωματικά στα περισσότερα corollakia. Τον χειμώνα άρχισε ένα καινούριο παιχνίδι : γρατσουνάω όλες τις ταχύτητες, ειδικά την 3η, και όποτε θέλω δεν την παίρνω κιόλας. Πήγα πάλι τη γνωστή βόλτα στην αντιπροσωπεία, και ξανά τα ίδια. Μετά από καιρό, στο service των 60.000 χλμ o τεχνικός λύνει το πρόβλημα βάζοντας γράσο στον επιλογέα. Και φυσικά μετά από 5 μέρες το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε. Κι έτσι ξαναπήγα σε άλλη μία βόλτα των 500 μέτρων ο ίδιος ειδικός αποφάσισε πως το αυτοκίνητο θέλει δίσκο πλατώ λόγω κακής χρήσης. Δεν έφερα αντίρηση γιατί δε με χάλαγε καθόλου η ιδέα του καινούριου δίσκου στα 60.000 χλμ. Χτες έγινε η αλλαγή. Αυτή τη φορά το πήγε ο πατέρας μου, ο οποίος τους ρώτησε το λόγο που έγινε η αλλαγή αυτή, δεδομένου ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη προβλήματος στο δίσκο...Απάντηση : 'Η TOYOTA δεν χρησιμοποιεί αυθεντικά δικά της υλικά, αλλά της εταιρείας VALEO, και δίνει εντολή, εάν βγάλουν το παραμικρό πρόβλημα να αντικαθίστανται με αυθεντικά TOYOTA... ελλαττωματικό το πλαττώ,αλλά αλλάξαμε και δίσκο'...
Πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητο, τους λέω για έναν ήχο που κάνει στη δεξιά ρόδα, προφανώς από εκεί που ακουμπάει το αμορτισέρ (όπως μου είπαν αλλού από μια γρήγορη ματιά). Ερώτηση τεχνικού : '-Το κάνει συνέχεια; Απάντηση: -Όχι που και που. Τελική Απάντηση: Όταν επιδεινωθεί το πρόβλημα και κοπανάει πολύ φέρτο'
Τα συμπεράσματα δικά σας...εμένα πάντως εξακολουθεί να γρατσουνάει τις ταχύτητες... -
Αξιοπιστία TOYOTA....χαχαχα!!!
Πριν από 3 χρονια, βρέθηκα ως νέα οδηγός στις μισές αντιπροσωπείες της πόλης για να επιλέξω το κατάλληλο αυτοκίνητο στη μικρή ή μικρομεσαία κατηγορία. Δεν τρελάθηκα με κανένα εκτός από την 147(εξωτερικά τουλάχιστον), αλλά προτίμησα ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, που θα με έστελνε στο συνεργείο μόνο για τα service του...και το όνομα αυτού corolla. Ο γρήγορος, για τα 1400 κυβικά του, κινητήρας του με έκανε να το ερωτευτώ, και να μην ακούω τα πολλά τριξίματα από το ταμπλώ και τα καθίσματα μέχρι το πίσω τζάμι, αλλά και να αδιαφορώ για τα άθλια υλικά του εσωτερικού. Μέχρι πριν 1 χρόνο. Το καμάρι μου άρχισε να ακούγεται σαν ταξί όταν δούλευε ρελαντί. Στην αντιπροσωπεία φυσικά και με έβγαλαν τρελή, αλλά όταν πήγα ξανά, με πιο άγριες διαθέσεις και έχοντας επισκεφθεί πρώτα κάποιο δικό μου συνεργείο, σε μία βόλτα 200 μέτρων αποφάνθηκε ο ειδικός(!!!) πως πρέπει να αλλάξουμε τους πολλαπλούς εισαγωγείς και τον τεντωτήρα του ιμάντα του δυναμό. Από την εγγύηση φυσικά γιατί όπως μου είπε ένας από αυτούς ήταν ελαττωματικά στα περισσότερα corollakia. Τον χειμώνα άρχισε ένα καινούριο παιχνίδι : γρατσουνάω όλες τις ταχύτητες, ειδικά την 3η, και όποτε θέλω δεν την παίρνω κιόλας. Πήγα πάλι τη γνωστή βόλτα στην αντιπροσωπεία, και ξανά τα ίδια. Μετά από καιρό, στο service των 60.000 χλμ o τεχνικός λύνει το πρόβλημα βάζοντας γράσο στον επιλογέα. Και φυσικά μετά από 5 μέρες το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε. Κι έτσι ξαναπήγα σε άλλη μία βόλτα των 500 μέτρων ο ίδιος ειδικός αποφάσισε πως το αυτοκίνητο θέλει δίσκο πλατώ λόγω κακής χρήσης. Δεν έφερα αντίρηση γιατί δε με χάλαγε καθόλου η ιδέα του καινούριου δίσκου στα 60.000 χλμ. Χτες έγινε η αλλαγή. Αυτή τη φορά το πήγε ο πατέρας μου, ο οποίος τους ρώτησε το λόγο που έγινε η αλλαγή αυτή, δεδομένου ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη προβλήματος στο δίσκο...Απάντηση : 'Η TOYOTA δεν χρησιμοποιεί αυθεντικά δικά της υλικά, αλλά της εταιρείας VALEO, και δίνει εντολή, εάν βγάλουν το παραμικρό πρόβλημα να αντικαθίστανται με αυθεντικά TOYOTA... ελλαττωματικό το πλαττώ,αλλά αλλάξαμε και δίσκο'...
Πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητο, τους λέω για έναν ήχο που κάνει στη δεξιά ρόδα, προφανώς από εκεί που ακουμπάει το αμορτισέρ (όπως μου είπαν αλλού από μια γρήγορη ματιά). Ερώτηση τεχνικού : '-Το κάνει συνέχεια; Απάντηση: -Όχι που και που. Τελική Απάντηση: Όταν επιδεινωθεί το πρόβλημα και κοπανάει πολύ φέρτο'
Τα συμπεράσματα δικά σας...εμένα πάντως εξακολουθεί να γρατσουνάει τις ταχύτητες... -
RE: Αξιοπιστία TOYOTA....χαχαχα!!!
Πριν από 3 χρονια, βρέθηκα ως νέα οδηγός στις μισές αντιπροσωπείες της πόλης για να επιλέξω το κατάλληλο αυτοκίνητο στη μικρή ή μικρομεσαία κατηγορία. Δεν τρελάθηκα με κανένα εκτός από την 147(εξωτερικά τουλάχιστον), αλλά προτίμησα ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, που θα με έστελνε στο συνεργείο μόνο για τα service του...και το όνομα αυτού corolla. Ο γρήγορος, για τα 1400 κυβικά του, κινητήρας του με έκανε να το ερωτευτώ, και να μην ακούω τα πολλά τριξίματα από το ταμπλώ και τα καθίσματα μέχρι το πίσω τζάμι, αλλά και να αδιαφορώ για τα άθλια υλικά του εσωτερικού. Μέχρι πριν 1 χρόνο. Το καμάρι μου άρχισε να ακούγεται σαν ταξί όταν δούλευε ρελαντί. Στην αντιπροσωπεία φυσικά και με έβγαλαν τρελή, αλλά όταν πήγα ξανά, με πιο άγριες διαθέσεις και έχοντας επισκεφθεί πρώτα κάποιο δικό μου συνεργείο, σε μία βόλτα 200 μέτρων αποφάνθηκε ο ειδικός(!!!) πως πρέπει να αλλάξουμε τους πολλαπλούς εισαγωγείς και τον τεντωτήρα του ιμάντα του δυναμό. Από την εγγύηση φυσικά γιατί όπως μου είπε ένας από αυτούς ήταν ελαττωματικά στα περισσότερα corollakia. Τον χειμώνα άρχισε ένα καινούριο παιχνίδι : γρατσουνάω όλες τις ταχύτητες, ειδικά την 3η, και όποτε θέλω δεν την παίρνω κιόλας. Πήγα πάλι τη γνωστή βόλτα στην αντιπροσωπεία, και ξανά τα ίδια. Μετά από καιρό, στο service των 60.000 χλμ o τεχνικός λύνει το πρόβλημα βάζοντας γράσο στον επιλογέα. Και φυσικά μετά από 5 μέρες το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε. Κι έτσι ξαναπήγα σε άλλη μία βόλτα των 500 μέτρων ο ίδιος ειδικός αποφάσισε πως το αυτοκίνητο θέλει δίσκο πλατώ λόγω κακής χρήσης. Δεν έφερα αντίρηση γιατί δε με χάλαγε καθόλου η ιδέα του καινούριου δίσκου στα 60.000 χλμ. Χτες έγινε η αλλαγή. Αυτή τη φορά το πήγε ο πατέρας μου, ο οποίος τους ρώτησε το λόγο που έγινε η αλλαγή αυτή, δεδομένου ότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη προβλήματος στο δίσκο...Απάντηση : 'Η TOYOTA δεν χρησιμοποιεί αυθεντικά δικά της υλικά, αλλά της εταιρείας VALEO, και δίνει εντολή, εάν βγάλουν το παραμικρό πρόβλημα να αντικαθίστανται με αυθεντικά TOYOTA... ελλαττωματικό το πλαττώ,αλλά αλλάξαμε και δίσκο'...
Πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητο, τους λέω για έναν ήχο που κάνει στη δεξιά ρόδα, προφανώς από εκεί που ακουμπάει το αμορτισέρ (όπως μου είπαν αλλού από μια γρήγορη ματιά). Ερώτηση τεχνικού : '-Το κάνει συνέχεια; Απάντηση: -Όχι που και που. Τελική Απάντηση: Όταν επιδεινωθεί το πρόβλημα και κοπανάει πολύ φέρτο'
Τα συμπεράσματα δικά σας...εμένα πάντως εξακολουθεί να γρατσουνάει τις ταχύτητες... -
RE: Audi S3 2006
Να ρωτήσω και κάτι άλλο; Πόσο εκτιμάτε ότι θα μας έρθει Ελλάδα αυτό το αυτοκίνητο;Ακριβότερο από το Α3 3,2; Κατά πόσο;
-
RE: Audi S3 2006
Να ρωτήσω και κάτι άλλο; Πόσο εκτιμάτε ότι θα μας έρθει Ελλάδα αυτό το αυτοκίνητο;Ακριβότερο από το Α3 3,2; Κατά πόσο;
-
RE: Audi S3 2006
272 τα άλογα????Έχει κανείς ιδέα πότε κυκλοφορεί;Με την audi που έχω μιλήσει μου είπαν αρχές 2006.Ξέρετε κάτι για αυτό;
-
RE: Πές Μου Τι Αυτοκίνητο Οδηγείς...............
Σωστό σωστότατο! Κι εγώ τώρα μαθαίνω, βέβαια όχι και σε τόσο extreme πράγματα. Με αυτή τη λογική μάλλον δεν θεωρείται και 'τρένο'.Για έναν οδηγό που κινείται σχετικά γρήγορα σε στροφούλες και ευθείες (αν και στις ευθείες μπορούν τρέχουν όλοι) είναι μια χαρά αυτοκινητάκι. Τώρα για παραπέρα, φαντάζομαι ότι δεν έχουν όλοι τα χέρια για 'άγριες' καταστάσεις, και σίγουρα το corollaki δεν προσφέρεται!
-
RE: Opel GTC VS TOYOTA COROLLA
Από αξιοπιστία κτλ δεν το συζητώ corolla με κλειστά μάτια. 55.000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα απολύτως. Η ομορφιά είναι κάτι τελείως υποκειμενικό, γεγονός όμως ότι έχει γεμίσει ο τόπος. Η ποιότητα κατασκευής τώρα, εδώ μας τα χαλάει λίγο. Τα υλικά της φαίνονται φθηνά και τα τριξίματα είναι αρκετά. Εμένα βέβαια είναι και χαμηλωμένο και κοπανάει και λίγο αλλά δε μπορείς να τα έχεις όλα. Εγώ έχω βάλει bilstein τα κίτρινα με ελατήρια H&R, κάπου 900 € αν θυμάμαι καλά. Ναι οι 17αρες είναι υπερβολή για ένα 1400 αλλά αυτοί οι θόλοι του δε γεμίζουν με τίποτα λιγότερο. Έχει κόψει αρκετά, αλλά είμαι απόλυτα ευχαριστημένη με αυτό που έχω, δεδομένου ότι έχω δει πολύ χειρότερα στην κατηγορία του (επιδόσεις). Όσο κι αν δεν το πιστεύει κανείς, παραμένει αρκετά σβέλτο.
Η θέση οδήγησης είναι πράγματι άβολη έως κουραστική. Σε συνδυασμό με τη σχετικά σκληρή ανάρτηση και με μικρό προφίλ, καταλαβαίνεις τι γίνεται έτσι; -
RE: Opel GTC VS TOYOTA COROLLA
Από αξιοπιστία κτλ δεν το συζητώ corolla με κλειστά μάτια. 55.000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα απολύτως. Η ομορφιά είναι κάτι τελείως υποκειμενικό, γεγονός όμως ότι έχει γεμίσει ο τόπος. Η ποιότητα κατασκευής τώρα, εδώ μας τα χαλάει λίγο. Τα υλικά της φαίνονται φθηνά και τα τριξίματα είναι αρκετά. Εμένα βέβαια είναι και χαμηλωμένο και κοπανάει και λίγο αλλά δε μπορείς να τα έχεις όλα. Εγώ έχω βάλει bilstein τα κίτρινα με ελατήρια H&R, κάπου 900 € αν θυμάμαι καλά. Ναι οι 17αρες είναι υπερβολή για ένα 1400 αλλά αυτοί οι θόλοι του δε γεμίζουν με τίποτα λιγότερο. Έχει κόψει αρκετά, αλλά είμαι απόλυτα ευχαριστημένη με αυτό που έχω, δεδομένου ότι έχω δει πολύ χειρότερα στην κατηγορία του (επιδόσεις). Όσο κι αν δεν το πιστεύει κανείς, παραμένει αρκετά σβέλτο.
Η θέση οδήγησης είναι πράγματι άβολη έως κουραστική. Σε συνδυασμό με τη σχετικά σκληρή ανάρτηση και με μικρό προφίλ, καταλαβαίνεις τι γίνεται έτσι;