Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat... Tipo!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat... Tipo!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    128
    1272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgeman last edited by

      Όλο νέα μοντέλα...
      Αλλά για πείτε μου, υπάρχει σήμερα αμάξι 1400 που να έχει τους χώρους και την σχεδιαση του Tipo; Το δικό μου έχει φάει 185000χλμ. και μόνο τις φυσιολογικές φθορές έχει!!! Όχι, πείτε μου, υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που να μπορεί να πλησιάσει τους χώρους για τους πίσω επιβάτες σαν το Tipo του '90; Τότε που η Fiat γνώριζε την καλύτερη της εποχή και ήταν 4η στην Ελλάδα με κορυφαία ποιότητα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgeman last edited by

        Όλο νέα μοντέλα...
        Αλλά για πείτε μου, υπάρχει σήμερα αμάξι 1400 που να έχει τους χώρους και την σχεδιαση του Tipo; Το δικό μου έχει φάει 185000χλμ. και μόνο τις φυσιολογικές φθορές έχει!!! Όχι, πείτε μου, υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που να μπορεί να πλησιάσει τους χώρους για τους πίσω επιβάτες σαν το Tipo του '90; Τότε που η Fiat γνώριζε την καλύτερη της εποχή και ήταν 4η στην Ελλάδα με κορυφαία ποιότητα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgeman last edited by

          Όλο νέα μοντέλα...
          Αλλά για πείτε μου, υπάρχει σήμερα αμάξι 1400 που να έχει τους χώρους και την σχεδιαση του Tipo; Το δικό μου έχει φάει 185000χλμ. και μόνο τις φυσιολογικές φθορές έχει!!! Όχι, πείτε μου, υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που να μπορεί να πλησιάσει τους χώρους για τους πίσω επιβάτες σαν το Tipo του '90; Τότε που η Fiat γνώριζε την καλύτερη της εποχή και ήταν 4η στην Ελλάδα με κορυφαία ποιότητα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            pavlos23 last edited by

            Γιώργο καλώς ήρθες αρχικά.
            Κατα δεύτερον το τόπικ αυτό έπρεπε να ανοιχτεί στο 'Περι Αυτοκίνησης' και όχι στο 'Νέα Μοντέλα' για λόγους ελπίζω κατανοητούς.
            Τέλος επειδή η ποιότητα δεν ήταν ακριβώς κορυφαία έχασε την 4η θέση που αναφέρεις με το πέρασμα του χρόνου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgeman last edited by

              Ναι, τώρα βρήκα αυτό το υπέροχο forum! Τέσπα, μπορεί να έχασε την 4η θέση, αλλά η παραμένει στην καρδιά μου! Λοιπόν, ακόμα και μέχρι σήμερα δεν έχω βρει άλλο 1400ράκι με μήκος 3997χιλιοστά (πιο λίγο από 4μέτρα), και να χωράνε σχεδόν δύο φορές τα παπούτσια κάποιου, στο κένο μεταξύ πίσω καθισμάτων και μπροστινού καθίσματος. Δες Corolla, δες ό,τι θες, μόνο σε καμιά Mercedes των 5μέτρων θα το βρεις!
              (Πώς κάνω upload φωτογραφίες;)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Δες και το twingo

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • H
                  harryv last edited by

                  Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω παραπάνω με τα όσα γράφει ο George.
                  Εδωσα το δικό μου (2000, 16V, μετατροπή) με μισή καρδιά, το 2001, μετά από 180.000 χλμ, χωρίς κανένα πρόβλημα εκτός από καμμένες λάμπες και 3 αντλίες νερού και δεν έχει περάσει μέρα από τότε που να μη το έχω σκεφτεί. Αν τότε έβρισκα aircondition με 500 χιλιάρικα, πιστεύω ότι ακόμη το ίδιο αυτοκίνητο θα είχα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    να τα ξαναγράψουμε για το Jazz; (3,8 μήκος)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      corsair last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                      να τα ξαναγράψουμε για το Jazz; (3,8 μήκος)

                      Punto... 4,03....

                      YOU LOST MAN xiixixixixixixixi

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης corsair έγραψε:

                        να τα ξαναγράψουμε για το Jazz; (3,8 μήκος)

                        Punto... 4,03....

                        YOU LOST MAN xiixixixixixixixi

                        έχασα; όταν ένα μικρότερο έχει περισσότερους χώρους επιβατών/αποσκευών; (380 λίτρα)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          να τα ξαναγράψουμε για το Jazz; (3,8 μήκος)

                          Punto... 4,03....

                          YOU LOST MAN xiixixixixixixixi

                          έχασα; όταν ένα μικρότερο έχει περισσότερους χώρους επιβατών/αποσκευών; (380 λίτρα)

                          [kakia] ναι αλλα εδω μιλαμε για αμαξια, οχι για Vanακια [/kakia]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aserf last edited by

                            Έχω ένα Fiat Tipo 1.4 i.e με 62.000 Km. Ακόμα και σήμερα θεωρώ ότι η επιλογή του αυτοκινήτου αυτού ήταν η καλύτερη που θα μπορούσε να έχει κάνει ο πατέρας μου, καθώς οι χώροι του είναι απλά κορυφαίοι. Στην οικογένεια είμαστε τρία άτομα άνω του 1.90 και οι μετακινήσεις μας όσο αποτελούσε το βασικό οικογενειακό μας αυτοκίνητο γινόντουσαν πάντα με πολύ μεγάλη άνεση.
                            Εδώ και δύο χρόνια το αυτοκίνητο εξυπηρετεί τις δικές μου ανάγκες και είμαι πολύ ικανοποιημένος δεδομένου της ηλικίας του αυτοκινήτου. Βέβαια όλο και κάποιο προβληματάκι μου βγάζει, το οποίο αποδεικνύεται μετά από ΠΟΛΛΕΣ επισκέψεις στα συνεργεία και άχρηστες αλλαγές ότι ήταν μια βλακεία με ελάχιστο κόστος επισκευής (θόρυβος από συντονισμό, διακοπές στην τροφοδοσία, κτλ)
                            Εδώ και μερικά χρόνια το αυτοκίνητο συντηρείται πραγματικά σαν να ήταν καινούργιο αυτοκίνητο. Φρένα, αναρτήσεις, φώτα είναι όλα βελτιωμένα και πλέον η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ πιο προβλέψιμη και ασφαλής. Το αμάξι κινείται με βενζίνη 100 oct και αν και κοστίζει δεν το μετανοιώνω καθόλου.
                            Θα ήθελα πολύ να είχε υδραυλικό τιμόνι και air-condition αλλά δεν πειράζει. Δε ξέρω πόσα χρόνια θα το κρατήσω ακόμα, είναι σίγουρο όμως ότι θα μου λείψουν πολλά όταν το αποχωριστώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              aserf last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
                              (Πώς κάνω upload φωτογραφίες;)

                              http://www.imageshack.us/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                interland-gr last edited by

                                Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
                                Όλο νέα μοντέλα...
                                Αλλά για πείτε μου, υπάρχει σήμερα αμάξι 1400 που να έχει τους χώρους και την σχεδιαση του Tipo; Το δικό μου έχει φάει 185000χλμ. και μόνο τις φυσιολογικές φθορές έχει!!! Όχι, πείτε μου, υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που να μπορεί να πλησιάσει τους χώρους για τους πίσω επιβάτες σαν το Tipo του '90; Τότε που η Fiat γνώριζε την καλύτερη της εποχή και ήταν 4η στην Ελλάδα με κορυφαία ποιότητα!

                                Αυτό το μήνυμα θα το βλέπεις και θα γελάς όταν αγοράσεις ένα δεύτερο αυτοκίνητο απο τα σημερινά οπως λές και το κρατήσεις για κανένα 6μηνο. Μετά να είσαι σίγουρος ότι δεν θα θέλεις να ξαναμπείς στο τιπο σου. Μέχρι τότε φυσικά και το θεωρείς κορυφαίο γιατί πολύ απλά δεν έχεις κάτι άλλο. Για τους χώρους μην το συζητήσουμε καλύτερα. Και έτσι να είναι αυτοκίνητο αγοράζεις όχι τροχόσπητο!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • A
                                  aserf last edited by

                                  Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                                  Αυτό το μήνυμα θα το βλέπεις και θα γελάς όταν αγοράσεις ένα δεύτερο αυτοκίνητο απο τα σημερινά οπως λές και το κρατήσεις για κανένα 6μηνο. Μετά να είσαι σίγουρος ότι δεν θα θέλεις να ξαναμπείς στο τιπο σου. Μέχρι τότε φυσικά και το θεωρείς κορυφαίο γιατί πολύ απλά δεν έχεις κάτι άλλο. Για τους χώρους μην το συζητήσουμε καλύτερα. Και έτσι να είναι αυτοκίνητο αγοράζεις όχι τροχόσπητο!!!

                                  Ο GeorgeMan δεν είπε πουθενά ότι το Tipo μπορεί να συγκριθεί με οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο από άποψη ποιότητας, εξοπλισμού, επιδόσεων, κτλ. Στους χώρους αναφέρθηκε οι οποίοι είναι απλά κορυφαίοι για ένα αμάξι οριακά κάτω από 4 μέτρα. Απλά δεν υπήρξε ξανά πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στο μήκος αυτό και με πορτ-μπαγάζ 350 λίτρων Σε προκαλώ να αναφέρεις ένα. Φυσικά και δε θα προτιμούσα το Tipo από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο και ούτε πιστεύω πως αυτό είπε ο GeorgeMan. Αν με ρωτάς όμως αν υπάρχει αυτοκίνητο αυτού του μήκους όπου να κάθομαι πιο αναπαυτικά πίσω από το κάθισμα του οδηγού η απάντηση είναι μία. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Και μιλάω για οδηγό 1.95 (τον αδερφό μου) και εμένα από πίσω (1.93). Μη σου πω ότι μένει και κενό ανάμεσα στο κάθισμα και τα πόδια μου.
                                  Και φαίνεται ότι ως προς το >Για τους χώρους μην το συζητήσουμε καλύτερα. Και έτσι να είναι αυτοκίνητο αγοράζεις όχι τροχόσπητο!!!

                                  διαφώνισε πολύς κόσμος καθώς για κάποιο λόγο πουλήθηκαν χιλιάδες Tipo και το αυτοκίνητο ψηφίστηκε ως το αυτοκίνητο της χρονιάς 1989.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                    Ο GeorgeMan δεν είπε πουθενά ότι το Tipo μπορεί να συγκριθεί με οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο από άποψη ποιότητας, εξοπλισμού, επιδόσεων, κτλ. Στους χώρους αναφέρθηκε οι οποίοι είναι απλά κορυφαίοι για ένα αμάξι οριακά κάτω από 4 μέτρα. Απλά δεν υπήρξε ξανά πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στο μήκος αυτό και με πορτ-μπαγάζ 350 λίτρων Σε προκαλώ να αναφέρεις ένα. Φυσικά και δε θα προτιμούσα το Tipo από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο και ούτε πιστεύω πως αυτό είπε ο GeorgeMan. Αν με ρωτάς όμως αν υπάρχει αυτοκίνητο αυτού του μήκους όπου να κάθομαι πιο αναπαυτικά πίσω από το κάθισμα του οδηγού η απάντηση είναι μία. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Και μιλάω για οδηγό 1.95 (τον αδερφό μου) και εμένα από πίσω (1.93). Μη σου πω ότι μένει και κενό ανάμεσα στο κάθισμα και τα πόδια μου.
                                    Και φαίνεται ότι ως προς το >Για τους χώρους μην το συζητήσουμε καλύτερα. Και έτσι να είναι αυτοκίνητο αγοράζεις όχι τροχόσπητο!!!

                                    διαφώνισε πολύς κόσμος καθώς για κάποιο λόγο πουλήθηκαν χιλιάδες Tipo και το αυτοκίνητο ψηφίστηκε ως το αυτοκίνητο της χρονιάς 1989.

                                    δεν έχεις μπει στο μικρότερο Jazz.-

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      aserf last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                      δεν έχεις μπει στο μικρότερο Jazz.-

                                      Εσύ έχεις μπει σε Tipo;
                                      Όχι τίποτα άλλο, αλλά θες να με πείσεις ότι ένα αμάξι με μεταξόνιο 2.450 μπορεί να συναγωνιστεί ένα με 2.540; Και πριν σκεφτείς ότι αυτό συμβαίνει πολύ συχνά σκέψου και το γεγονός ότι στο Tipo έχει γίνει η απόλυτη εκμετάλλευση των 2.540 λόγω σχήματος του αυτοκινήτου και λόγω απουσίας μονώσεων, τεραστίου ταμπλώ, μεγάλων καθισμάτων που κλέβουν πολύτιμο χώρο.-

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sebastien-loeb last edited by

                                        δειτε μοτερ απο τιπο να τριβετε τα ματια σας http://briefcase.pathfinder.gr/download/loeb/34410/477117/0/������(16).jpg
                                        εχει κανει 100,000+ χλμ , και ειναι στη πενα ολο το αμαξι !!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          aserf last edited by

                                          Φωτογραφία ολόκληρου του αυτοκινήτου έχεις; Οι μετατροπές είναι αντίστοιχες με αυτές του κινητήρα; Αν επιτρέπεται ποιός κινητήρας είναι αυτός και πόσα άλογα υπολογίζεις ότι βγάζει; Προφανώς έχουν αφαιρεθεί πολλά πλαστικά καπάκια, έτσι δεν είναι;
                                          Σορρυ για το πλήθος των ερωτήσεων απλά μου προκάλεσε εντύπωση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            theofaman last edited by

                                            Λοιπόν έχουμε και λέμε. Όταν η οικογένεια αυξήθηκε κατά ένα μέλος, κανείς δεν περίμενε ότι θα παρέμενε μετά από 14 χρόνια ίδία και απαράλαχτη. Το νεό μέλος τότε ήταν το Fiat Tipo 1.4 DGT
                                            Σαν αδερφό του το είχα. Κοιμόμουν στα πίσω καθίσματα όταν είμουν 8 ετών, κοιμάμαι και τώρα όποτε χρειαστεί στο ξαπλωμένο μπροστινό και τεντώνομαι κιόλας (ύψος 181 cm). Όχι σαν κάτι άλλα(βλέπε Mecredes) που σε παραπλανούν με το εξωτερικό τους μέγεθος. Ποτέ δεν τσακωθήκαμε για σοβαρό λόγο και πάντα η σχέση μας χαρακτηριζόταν από μία αρμονία. Ό ένας καταλάβαινε και καταλαβαίνει τον άλλο απόλυτα.
                                            Μετά από αυτά τα 14 χρόνια λοιπόν έχει κάνει το γύρο της 5,75 φορές πράγμα που σημαίνει 230000χλμ. Ούτε γαιδούρι να ήταν
                                            Φτωχό πλην τίμιο, μετακινεί τόσα χρόνια με ασφάλεια(μόνο ενεργητική δυστυχώς...η θυσία της ευρυχωρίας ) και απίστευτη άνεση τα άλλα μέλη της οικογένειας. Επιπροσθέτως, τα έξοδα του είναι ελάχιστα, κάτι το οποίο οφείλεται κυρίως στην μαμά του, η οποία προσφέρει πάμφθηνο service και ανταλλακτικά.
                                            Το συμπέρασμα μετά από τόσα χρόνια συμβίωσης και ελπίζω να τα κάνω τουλάχιστον άλλα τόσα, είναι ότι δεν θα αντάλλαζα αυτό το αυτοκίνητο με τίποτα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr