-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
ο ηλεκτρολόγος που μου άλλαξε το alternator,μου έδειξε με ένα φορητό μηχάνημα που μετράει amper εκκίνησης ότι οι Bosch είναι υπερεκτιμημένες.
Μπροστά μου σύνδεσε 2-3 Bosch που είχε προς πώληση και σε σύγκριση με κάποιες άλλες μάρκας 'Mekapses' ήταν υποδεέστερες σε αυτό τον τομέα.
Τώρα αν με δούλεψε και γω ψέματα σας λέω!
Στην ουσία το μηχάνημα αυτό δίνει στη μπαταρία όσο μεγαλύτερο φορτίο γίνεται και μετράει πόσα Αμπέρ θα περάσουν χωρίς η τάση στους πόλους της να πέσει κάτω από ένα ορισμένο σημείο (π.χ. τα 9V). Θυμάσαι πόσα Αμπέρ εκκίνησης έγραφαν οι συγκεκριμένες και πόσα έγραψε το μηχάνημα? Τι σειρά ήταν?
Το πάοο καιρό της είχε στο ράφι ο τύπος, βέβαια, και αν τις είχε για 'demo' ώστε να πουλάει τις 'no name' που τις βρίσκει σε καλή τιμή και έχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους δε μπορείς να το ξέρεις και λογικά αν ισχύει το ότι δε βγάζουν τα cold cranking amps που υπόσχονται θα το έχουν διαπιστώσει και αλλού - π.χ. σε φόρουμ του εξωτερικού.
Το σίγουρο είναι ότι το ίδιο μοντέλο μπαταρίας στις ίδιες διαστάσεις το βρίσκεις από μαγαζί σε μαγαζί με τεράστιες διαφορές στην τιμή. 90 το είχε ο ένας αυτό που έβαλα εγώ, 80 ο άλλος, 70 ο τρίτος - ένα καλό ανθρωπάκι που πιάσαμε τη συζήτηση και στο τέλος μου έκανε δώρο το αντιοξειδωτικό σπρέι για τους πόλους και μου είπε αν πάθει κάτι η μπαταρία τα επόμενα 2 χρόνια να έρθω να τον βρω να μου δώσει άλλη...
Δεν ήταν το όργανο με την αντίσταση.Ήταν ένα που έμοιαζε με πολύμετρο.Τι σειρά ήταν οι Bosch, δεν θυμάμαι,θυμάμαι όμως πως μόνο οι αυτές έδειξαν λιγότερα από τα αναγραφόμενα.
Μάλιστα το μηχάνημα τσέκαρε και την κίτρινη Optima(900Α)που έδειξε 1360Α.
Βέβαια έχει και 300+ευρώ αυτή. -
το δικο μου το καραβι αρχιζει σιγα σιγα να θελει μπαταρια...
η αντιπροσωπεια μου ζηταει 103 ευρο....
ποια ειναι η προταση σας?
παρατηρηση : δεν εχω ιδεα απο μπαταριες
-
Πρόσεχε μη σου δώσουν κάποια με ημιάκαμπτο πίσω...
-
εγώ πάντως έχω βάλει εδώ κι έναν χρόνο την Bosch S4, νομίζω 540Α και είναι γομάρι! Δε παίρνει χαμπάρι με τίποτα. 100 είχα δώσει κι εγώ αλλά δε τα κλαίω
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
εγώ πάντως έχω βάλει εδώ κι έναν χρόνο την Bosch S4, νομίζω 540Α και είναι γομάρι! Δε παίρνει χαμπάρι με τίποτα. 100 είχα δώσει κι εγώ αλλά δε τα κλαίωαυτη εβαλα και εγω,.
-
εβαλα τελικα σημερα την bosch S5..... καμια σχεση με την μαμα του αυτοκινητου ....
-
Θέλω να αλλάξω στο corolla. Αν δεν σου κάνει κόπος δώσε καμιά πληροφορία
-
Θα πρότεινα και τις Varta. Δεν ξέρω πώς πάνε από τιμές, αλλά οι Bosch και οι Varta είναι ο ίδιος κατασκευαστής. Σε 206 του 2004 έχω μία εργοστασιακή Varta η οποία κράτησε 4 χρόνια χωρίς να διαμαρτυρηθεί, και μόλις τελευταία ξεκίνησε να δείχνει ελαφρά σημάδια κόπωσης.
-
Πάρε του Carrefour, μάρκα carrefour είναι απίστευτες, τις έχω σε 3 αυτοκίνητα, η πρώτη έκλεισε 5ετία, την έχω αποφορτίσει από λαλακία 3 φορές και είναι εκεί, σκυλί, απίστευτες μπαταρίες και περίπου 30+% φθηνότερες από τις επώνυμες που αναφέρετε παραπάνω.
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
οι Bosch και οι Varta είναι ο ίδιος κατασκευαστής.Ποσο τεκμηριωμενο ειναι αυτο?
Πάρε του Carrefour, μάρκα carrefour είναι απίστευτες, τις έχω σε 3 αυτοκίνητα, η πρώτη έκλεισε 5ετία, την έχω αποφορτίσει από λαλακία 3 φορές και είναι εκεί, σκυλί, απίστευτες μπαταρίες και περίπου 30+% φθηνότερες από τις επώνυμες που αναφέρετε παραπάνω.
Ξερουμε ποιος τις κατασκευαζει?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Πάρε του Carrefour, μάρκα carrefour είναι απίστευτες, τις έχω σε 3 αυτοκίνητα, η πρώτη έκλεισε 5ετία, την έχω αποφορτίσει από λαλακία 3 φορές και είναι εκεί, σκυλί, απίστευτες μπαταρίες και περίπου 30+% φθηνότερες από τις επώνυμες που αναφέρετε παραπάνω.Conti?
Έχω 2, η μια άδειασε από πολύ αραιή χρήση του αυτοκινήτου και μετά έκανε 2 βδομάδες!!! πάνω στο φορτιστή για να ανεβάσει 15 βολτ (έμενε συνέχεια στα 13V με 2Α ρεύμα). Τώρα πάντως είναι μια χαρά, νόμισα ότι είχε χαλάσει αλλά επανήλθε.
Καλές είναι αλλά πρέπει να βγάλεις το αυτοκόλλητο (που γράφει maintenance free), να ξεβιδώσεις τα καπάκια και να συμπληρώσεις νερό.
-
Το μεσημεράκι μέτρησα με πολύμετρο την μπαταρία του αυτοκινήτου μου, που έχει στην πλάτη της περίπου 40 μήνες ζωής. Είναι 55Αh της GM. Βρήκα τάση 12,65V. Tο αυτοκίνητο ήταν ακίνητο περίπου 20 ώρες και την προηγούμενη ημέρα είχε διανύσει περί τα 20 χλμ μέσα στην πόλη με 2 εκκινήσεις (10+10 χλμ) και πολλά σταματήματα στον μποτιλιαρισμένο Κηφισό (το μεσημέρι χτες). Έχω την εντύπωση πως η τάση που μέτρησα είναι σχετικά χαμηλή. Κάνω λάθος; Πρέπει μήπως να ετοιμάζομαι σιγά σιγά για καλώδια μετάγγισης ή για καινούρια μπαταρία; Μέχρι στιγμής γενικά δε μου χει δείξει σημάδια προβλήματος...Απλά δεδομένου ότι από δω και πέρα ουσιαστικά θα δούμε χαμηλές θερμοκρασίες, ειδικά τα πρωινά που πηγαίνω στη δουλειά, φοβάμαι μη μαφήσει στα κρύα του λουτρού.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Βρήκα τάση 12,65V. Tο αυτοκίνητο ήταν ακίνητο περίπου 20 ώρες...100% φορτισμένη (12,6-12,7).
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Πάρε του Carrefour, μάρκα carrefour είναι απίστευτες, τις έχω σε 3 αυτοκίνητα, η πρώτη έκλεισε 5ετία, την έχω αποφορτίσει από λαλακία 3 φορές και είναι εκεί, σκυλί, απίστευτες μπαταρίες και περίπου 30+% φθηνότερες από τις επώνυμες που αναφέρετε παραπάνω.ομοίως, την έχω αποφορτίσει και εγώ απο μλκια μετά έμεινε αφόρτιστη και τώρα δουλεύει και πάλι μετά τη φόρτιση. σκυλί.
μόνο πρόβλημα είναι τι κάνεις με τη παλιά? που τη δίνεις για να αποσυρθεί ασφαλώς και καθαρά? -
Την αφήνεις έξω, στο πεζοδρόμιο, για να την πάρουν οι πλανόδιοι τσιγγάνοι για να βγάλουν κι' αυτοί δυό δραχμές.
Αυτοί τις δίνουν στους εμπόρους μετάλλων και σκραπ, οι οποίοι με τη σειρά τους τις προωθούν για ανακύκλωση στα χυτήρια. -
Μπορείς να την αφήσεις σε κάποιο ηλεκτρολόγο αλλά όπως λέει ο dstou ευτυχώς για την ανακύκλωση στην Ελλάδα υπάρχουν οι γύφτοι.
Οι μπαταρίες μαζεύονται σε 2-3 αλάνες όπου ρυπαίνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το περιβάλλον και περιμένουν την κατασκευή μονάδας ανακύκλωσης (τα λεφτά τα έχουν πάρει - το έργο δεν είχε γίνει εδώ και χρόνια - εκτός αν εντάχθηκε στις μονάδες Εφραίμ που οι διαδικασίες είναι ταχύτατες).
-
Έχω μια παλιά (περίπου 5μισι ετών) που την είχα στο UPS για ένα περίπου χρόνο μέχρι που είδα ότι δεν την πάλευε σε διακοπές ρεύματος (έπεφτε πολύ γρήγορα η τάση της στα 10V). Υγρά συμπλήρωσα, δεν έκανε καμιά διαφορά. Υπάρχει περίπτωση να καταφέρω να τη συνεφέρω με άλλο τρόπο, ή να τη διώξω καλύτερα? Τη θέση της στο UPS την έχει πάρει η προηγούμενη του 206 μου (μια Varta) και δουλεύει μια χαρά (στο αυτοκίνητο επάνω είχε αρχίσει να πέφτει κάτω από τα 8.5V στο μιζάρισμα και ήδη από τα 9V ο ηλεκτρολόγος μου είχε πει να την αλλάξω).
-
Πόση ώρα δούλευε το pc με αυτή την μπαταρία όταν ήταν στα της;
-
Στη μια ώρα περίπου άρχιζε να βαράει το δεύτερο alarm του UPS (ότι η τάση της μπαταρίας έχει πέσει πλέον πολύ χαμηλά κι όπου να 'ναι θα σβήσει). Για να μην την κουράζω παραπάνω χωρίς λόγο δεν την είχα αφήσει περισσότερο.
Φυσικά η διάρκεια εξαρτάται απόλυτα από το για τι PC και τι οθόνη μιλάμε. Το τωρινό μου PC είναι τελείως χαβούζα σε σχέση με το παλιό και με το laptop μου, όπως έδειξε και η μέτρηση με το 'καταναλωσόμετρο' (στη Γερμανία που το πήρα έχει μόνο 10 ευρώ και μετράει Volts, Amperes, Watt -για όλα και στιγμιαία και μάξιμουμ- και υπολογίζει κιλοβατώρες).
-
Φαντάζομαι ups και μπαταρία ήταν στο ίδιο δωμάτιο με το pc.
Έχω κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με τις αναθυμιάσεις,και κατά πόσο ζορίζεται το ups να φορτίζει μια τόσο μεγάλη μπαταρία.
Μπαταρία αυτοκινήτου...