-
Λοιπόν, όσον αφορά την έκπτωση του astra για να μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας:
ισχύει το -2000 γιούρο, όμως το επιπλέον χιλιάρικο δεν είναι έκπτωση σε ρευστό.
απλά σου λέει ότι σε ΜΕΡΙΚΕΣ και ΟΧΙ σε όλες τις παραγγελίες (μα καλά κλήρο ρίχνουν;) μπορείς να τύχεις κάποια δωράκια για το αυτοκίνητο που θα παραγγείλεις π.χ. parking assistance, συναγερμό κλπ (αυτά από μεγάλη αντιπροσωπεία του ποταμιού την Πέμπτη 21/09 όπου ο πωλητής κυριολεκτικά μάσαγε τα λόγια του για το επιπλέον χιλιάρικο).ε και για να μην παρεξηγηθώ, εκεί πήγα για να κάνει ένας συνάδελφος test drive και να πάρει προσφορά για το astra που του αρέσει, και να μην του κάνει καμιά λαλακία ο πωλητής,
διότι ως γνωστόν (πασίγνωστον)
Α. Ü. Α.
-
Υπάρχει κάνα νέο αν οι 140 ή 170ps θα μπουν στο Passat ή στο jetta
Γνωρίζει κανείς επίσης άν ο **1,8ΤFSI **με τα 160 θα μπεί στα προαναφερθέντα ? -
§
Θα λέγατε ότι σε νέο GT αξίζει κάποιος να επέμβει ως εξής:
[list:32wwqbbq][:32wwqbbq]Αλλάζοντας τις αντιστρεπτικές ράβδους εμπρός και πίσω (χωρίς παράλληλη αλλαγή αμορτισέρ και ελατηρίων). [/32wwqbbq]
[:32wwqbbq]Τοποθετώντας μπάρες θόλων.[/32wwqbbq][/list:u:32wwqbbq]
Το θέμα είναι βέβαια υποκειμενικό γιατί εξαρτάται από το τι ζητάει ο καθένας από το αυτοκίνητό του και την οδική συμπεριφορά του.
Από τη δική σας σκοπιά όμως αξίζει να γίνει μία τέτοια αλλαγή (είτε το 1ο ή το 2ο), σε αυτό το αυτοκίνητο ή θα είναι πεταμένα χρήματα;Μην ξεχνάτε ότι αναφέρομαι αποκλειστικά στο Golf GT 170 και σε κανένα άλλο.
§
-
Οι αντιστρεπτικές 'χαλάνε' το κράτημα. Τις χρησιμοποιείς αποκλειστικά για να ρυθμίσεις το αυτοκίνητο. Τι δεν σου αρέσει όπως είναι;
Σε πίστα πολλοί βγάζουν τη πίσω αντιστρεπτική και κάνουν καλύτερους χρόνους γιατί το αυτοκίνητο είναι πιο εύκολο (το πίσω μέρος δε φεύγει με τίποτα). Υποστρέφει πολύ αλλά είναι πιο εύκολο να οδηγήσεις στο όριο με υποστροφή.
-
§
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι αντιστρεπτικές 'χαλάνε' το κράτημα. Τις χρησιμοποιείς αποκλειστικά για να ρυθμίσεις το αυτοκίνητο.Σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου δλδ (ή τις ανάγκες της πίστας);...
Τι δεν σου αρέσει όπως είναι;
Δεν είναι για εμένα...
Σε πίστα πολλοί βγάζουν τη πίσω αντιστρεπτική και κάνουν καλύτερους χρόνους γιατί το αυτοκίνητο είναι πιο εύκολο (το πίσω μέρος δε φεύγει με τίποτα). Υποστρέφει πολύ αλλά είναι πιο εύκολο να οδηγήσεις στο όριο με υποστροφή.
Οk δεν το ήξερα αυτό.
Για τις μπάρες θόλων (εμπρός/πίσω) και τη μπάρα ψαλιδιών κανένα σχόλιο; (πάντα βέβαια σε σχέση με το GT 170).
§
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Υπάρχει κάνα νέο αν οι 140 ή 170ps θα μπουν στο Passat ή στο jetta
Γνωρίζει κανείς επίσης άν ο **1,8ΤFSI **με τα 160 θα μπεί στα προαναφερθέντα ?Passat ΟΧΙ, Jetta και οι 2.
Ο 1.8 TFSI, Audi Exclusive
(αυτά για την ώρα, από Δευτέρα μπορεί ν'αλλάξει ο σχεδιασμός )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υπάρχει κάνα νέο αν οι 140 ή 170ps θα μπουν στο Passat ή στο jetta
Γνωρίζει κανείς επίσης άν ο **1,8ΤFSI **με τα 160 θα μπεί στα προαναφερθέντα ?Passat ΟΧΙ, Jetta και οι 2.
Ο 1.8 TFSI, Audi Exclusive
(αυτά για την ώρα, από Δευτέρα μπορεί ν'αλλάξει ο σχεδιασμός )
Πότε με το καλό, περίπου;
Για το καινουριο Α4, για αρχή;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πότε με το καλό, περίπου;
Για το καινουριο Α4, για αρχή;
Α3
Για το νεο Α4 έχουμε μέλλον
-
Ένας φίλος φίλου, κάτοχος Rallye 1,3, θελει κάτι μεγαλύτερο, ποιοτικότερο και πιο πολιτισμένο...
Μαντέψτε τι αποφάσισε (αν και πλέον δεν ψήνεται): Golf 1,4... FSI!
'Μα, μα...', του λέμε... Τίποτα. Θέλει hatchback 5θυρο με χαμηλή κατανάλωση, δεν τον νοιάζουν οι επιδόσεις τόσο πολύ.
Τον ψήσαμε να πάει σε έκθεση και να ρωτήσει για το GT...
Ακούστε τι του είπαν:
'To 140άρι ειναι 1400, το 170άρι ειναι 1600...'
Και του είπαν μάλιστα για το 140άρι τιμή 23,000 ευρώ...
Και ρωτώ εγώ...
Πόσο μ@λ@κες ειναι στην VW?
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Ένας φίλος φίλου, κάτοχος Rallye 1,3, θελει κάτι μεγαλύτερο, ποιοτικότερο και πιο πολιτισμένο...Μαντέψτε τι αποφάσισε (αν και πλέον δεν ψήνεται): Golf 1,4... FSI!
'Μα, μα...', του λέμε... Τίποτα. Θέλει hatchback 5θυρο με χαμηλή κατανάλωση, δεν τον νοιάζουν οι επιδόσεις τόσο πολύ.
Τον ψήσαμε να πάει σε έκθεση και να ρωτήσει για το GT...
Ακούστε τι του είπαν:
'To 140άρι ειναι 1400, το 170άρι ειναι 1600...'
Και του είπαν μάλιστα για το 140άρι τιμή 23,000 ευρώ...
Και ρωτώ εγώ...
Πόσο μ@λ@κες ειναι στην VW?
Ορίστε;
ΈΛΕΟΣ!
Μα ΤΟΣΟ άσχετοι;
-
Οι πωλητες ειναι γενικα ασχετοι, οχι μονο στη VW. Απλα εκει πουλανε και υφος, οποτε αμα εχεις ορεξη τους κανεις και ρομπα....
-
140άρι με 23Κ?
-
Διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις επ' αυτών των δηλώσεων για να είμαι ειλικρινής...
και η ξαδερφούλα μου 5 ετών, γνωρίζει τις διαφορές, δεν τις γνωρίζει ο πωλητής;
τσ τσ τσ...
μάλλον στο 'θάψτε τον όμιλο VAG' κολλάει αυτό το ποστ...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υπάρχει κάνα νέο αν οι 140 ή 170ps θα μπουν στο Passat ή στο jetta
Γνωρίζει κανείς επίσης άν ο **1,8ΤFSI **με τα 160 θα μπεί στα προαναφερθέντα ?Passat ΟΧΙ, Jetta και οι 2.
Ο 1.8 TFSI, Audi Exclusive
(αυτά για την ώρα, από Δευτέρα μπορεί ν'αλλάξει ο σχεδιασμός )
Tnx
Υπολογίζω να μπω στο τριπάκι της αλλγής κατά Δεκέμβρη .
Ελπίζω να έχει αλλάξει κάτι .
το jetta με χαλάει .
Είδα το Α3 και μου είπαν ότι ο 1,8tfsi θα έρθει οκτώβριο κοντά στα 30.000
Αλλά θα προτημούσα Sedan
εκτός θέματοs
:D:D -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
'To 140άρι ειναι 1400, το 170άρι ειναι 1600...'
Και του είπαν μάλιστα για το 140άρι τιμή 23,000 ευρώ...
τόσο άεχετοι πλέον ?
διατηρώ επιφυλάξεις
και η νονά μου ξέρει πόσα cc είναι το GT...
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις επ' αυτών των δηλώσεων για να είμαι ειλικρινής...και η ξαδερφούλα μου 5 ετών, γνωρίζει τις διαφορές, δεν τις γνωρίζει ο πωλητής;
τσ τσ τσ...
μάλλον στο 'θάψτε τον όμιλο VAG' κολλάει αυτό το ποστ...
Eπρεπε να δειτε τι λεγαν οι πωλητες στις φωτογραφικες εταιριες(εργαζομουν καποτε)
-Τι αναλυση εχει αυτη η καμερα δεσποινις?
-3 CCD.....Oι πωλητες εταιριων ειναι(τις περισσοτερες φορες) ασχετοι, αφου δεν ειχαν καμια σχεση με τον χωρο ποτε, και ουτε θα εχουν ΠΟΤΕ
Καυστικα, αλλα εκ πειρας.....αληθινα!
-
Εγώ υποπτεύομαι γουδαλιά των πωλητών σαν αυτή που αναφέρθηκε παραπάνω... Μάλλον θέλουν να ξεφορτοθούν το στοκ των απλών FSI...
Όσο για το:
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις επ' αυτών των δηλώσεων για να είμαι ειλικρινής...και η ξαδερφούλα μου 5 ετών, γνωρίζει τις διαφορές, δεν τις γνωρίζει ο πωλητής;
τσ τσ τσ...
μάλλον στο 'θάψτε τον όμιλο VAG' κολλάει αυτό το ποστ...
Προς τι η ειρωνία; Α ναι, φυσικά, δεν ειμαι κάτοχος μοντέλου VAG οπότε φυσικά θα τρώω το χρόνο μου online προσπαθώντας να θάψω την εταιρία!
Έλεος...
-
μαλλον εχεις δικιο για το στοκ διοτι πλεον δεν μπορουν να το προωθησουν αλλιως.Καποια αλλη εταιρεια απλα πριν το facelift κανει μια καλη προσφορα και ...ξεπουλαει. Στο γκολφ αυτο ειναι αδυνατο τωρα που υπαρχει το gt. Λογικο θα μου φανει αν στο αμεsο μελλον καταργησουν-αν δεν το εχουν ηδη κανει- το 1.4-1.6 fsi και βγαλουν ενα entry level 1.2 tsi που να τα αντικαθιστα και τα 2.
-
με την διαφορά ότι άλλοι σπρώχνουν και καλά μοντέλα τους.
Εγώ πήρα πρσφορά έτοιμο εκτελωνισμένο (1 μήνα πριν) C4 1600 πλούσια εξοπλισμένο με -2500
-
To C4 το πηρες για καλο?
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)