-
Ο χρήστης technik έγραψε:
άλλο είναι το θέμα μας....ΟΧΙ Η AUDI...
το ίδιο δεν είναι, είπατε ?
είπαμε...?
καλά καληνύχτα.
/OFFTOPIC
-
Ενδιαφερομαι για το 1.4 GΤ η TSI με DSG.Γνωμες για το κιβωτιο DSG καθως και για την διαφορα τιμης των 2 εκδοσεων [140 -170]
-
DSG από Γενάρη στο GT, δεν ξέρω αν θα ρθει DSG στο 140άρι όμως.
Η διαφορά τιμής είναι στις 3 χιλιάδες
-
Διάβασα κάπου οτι ο Παζαρόπουλος ότι προσφέρει αναβάθμιση του GT στα 210 άλογα χωρίς ακύρωση της εγγύσης με 1100
-
[quote='nickval']Διάβασα κάπου οτι ο Παζαρόπουλος ότι προσφέρει αναβάθμιση του GT στα 210 άλογα χωρίς ακύρωση της εγγύσης με 1100
-
Μα για το 1,4 είναι αυτό...
-
[quote='nickval']Διάβασα κάπου οτι ο Παζαρόπουλος ότι προσφέρει αναβάθμιση του GT στα 210 άλογα χωρίς ακύρωση της εγγύσης με 1100
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μα για το 1,4 είναι αυτό...ok re dino,για το 1,4 το απλό a.k.a TSI εννοώ
-
Οκ!
-
[quote='dimitrios'][quote='nickval']Διάβασα κάπου οτι ο Παζαρόπουλος ότι προσφέρει αναβάθμιση του GT στα 210 άλογα χωρίς ακύρωση της εγγύσης με 1100
-
Aν είναι να σου αλλάζει δεωρεάν στην εγγύηση την τουρμπίνα όταν αυτή βγει off μετά από 2-3 χρόνια (με την ανάλογη χρήση)...χαλάλι του.
Είναι μεγάλο βήμα η παροχή εγγύησης σε βελτιωμένο με 20-25% αύξηση ιπποδύναμης. -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
α ρε καημένε Νεοέλληνα,
γερμανός το παίρνει με 850 ευρώ, και ο Παζαρο-πουλος, με 1100....
ου ρε λαμόγια...
Τι να πούνε και αυτοί που αγοράσανε GTi και ενώ στην υπόλοιπη ευρώπη έχει διαφορά τιμής απο το GT 2 χιλιάρικα, εδώ το έχουνε 6+.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Τι να πούνε και αυτοί που αγοράσανε GTi και ενώ στην υπόλοιπη ευρώπη έχει διαφορά τιμής απο το GT 2 χιλιάρικα, εδώ το έχουνε 6+.
ποιοι το έχουν; Το TSI πως γίνεται να είναι πιο φτηνό εδώ; Μήπως ξεχνάς τους φόρους;
-
Ντρέπομαι που το λέω, αλλά χθες ήμουν σε αντιπροσωπεία VW. Οικονομοτεχνικά, το TSI δεν παίζεται. Θα περάσω μέσα στην εβδομάδα για test drive.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, για κάποιον που έχει περάσει από την φάση του σβέλτου, ας πούμε, 1600αριού, και θέλει να ανέβει κατηγορία, δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο πέραν του TSI. Σχεδόν μονόδρομος, σε αυτή την τιμή.
Η μέση διαφορά σε σχέση με το GT, κατά τον πωλητή, είναι περίπου 3700 ευρώ. Οι τιμές πάντως του εξτρά εξοπλισμού μου φάνηκαν αρκετά προσγειωμένες (το παρήγγειλε κι ένας φίλος με μερικά εξτρά).
Όσο και να γκρινιάζουμε για τη VW, όσο και να μη μου αρέσει το Golf (συντηρητικό για τα γούστα μου), δεν υπάρχει μάλλον σε αυτά τα λεφτά hatchback που να με ανεβάζει σε κατηγορία σε σχέση με το υπάρχον αυτοκίνητο μου (σε επιδόσεις κυρίως αναφέρομαι).
Και όχι, δεν θα αγοράσω αυτοκίνητο που επιταχύνει 2' πιο αργά στα 0-100 σε σχέση με το δικό μου, επειδή το ΤSI είναι 'πουσαρισμένό'.
Θα το δω και στην πράξη, φυσικά. Και μετά βλέπουμε, γιατί έχω καταστεί αναποφασιστικός στο θέμα του αυτοκινήτου...
Α, σκηνικό χθες στην αντιπροσωπεία. Ζευγάρι ρωτάει για 1.4/1.6 FSI. Μιλάνε για χρηματοδοτικά και εξοπλισμούς, και σε μια φάση πετάγονται έξω. Ο πωλητής με τον οποίο μιλούσα παίρνει μέσω της εσωτερικής γραμμής τηλέφωνο εκείνον που εξυπηρετούσε το ζευγάρι (όταν οι τελευταίοι πετάχτηκαν έξω να το δούνε το αυτοκίνητο).
Του λέει το εξής: 'Κουβέντα για το TSI, δεν ξέρουν τίποτα!'. Ο άλλος ανταπαντά κάτι του στυλ 'έλα μωρέ για 1000 ευρώ' (η απόσταση μεταξύ των 2 γραφείων ήταν 6-7 μέτρα και τον άκουγα), αλλά ο 'δικός μου' επιμένει και του λέει 'κουβέντα, ας τους για FSI'.
Τα συμπεράσματα δικά σας...
-
.. εδω εχουν παει αλλοι κι αλλοι ...
(μιλησε κανεις??)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τι να πούνε και αυτοί που αγοράσανε GTi και ενώ στην υπόλοιπη ευρώπη έχει διαφορά τιμής απο το GT 2 χιλιάρικα, εδώ το έχουνε 6+.
ποιοι το έχουν; Το TSI πως γίνεται να είναι πιο φτηνό εδώ; Μήπως ξεχνάς τους φόρους;
Στην γερμανία 2 χιλιάρικα διαφορά έχουν τα αυτοκίνητα. Ναι το ξέρω οτι εδώ λόγω κυβικών ανεβαίνει η τιμή του, αλλα θα μπορούσε να είναι και λίγο καλύτερη η τιμή και να ήταν και φορτωμένο με εξοπλισμό (xenon, ηλιοροφή, κτλπ) για να δικαιολογούσε τα 30+ χιλιάρικα.
Το TSi λοιπόν είναι σίγουρα το καλύτερο hatchback απο άποψη τιμής/αξίας.
-
[quote='nickval']Διάβασα κάπου οτι ο Παζαρόπουλος ότι προσφέρει αναβάθμιση του GT στα 210 άλογα χωρίς ακύρωση της εγγύσης με 1100
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Α, σκηνικό χθες στην αντιπροσωπεία. Ζευγάρι ρωτάει για 1.4/1.6 FSI. Μιλάνε για χρηματοδοτικά και εξοπλισμούς, και σε μια φάση πετάγονται έξω. Ο πωλητής με τον οποίο μιλούσα παίρνει μέσω της εσωτερικής γραμμής τηλέφωνο εκείνον που εξυπηρετούσε το ζευγάρι (όταν οι τελευταίοι πετάχτηκαν έξω να το δούνε το αυτοκίνητο).
Του λέει το εξής: 'Κουβέντα για το TSI, δεν ξέρουν τίποτα!'. Ο άλλος ανταπαντά κάτι του στυλ 'έλα μωρέ για 1000 ευρώ' (η απόσταση μεταξύ των 2 γραφείων ήταν 6-7 μέτρα και τον άκουγα), αλλά ο 'δικός μου' επιμένει και του λέει 'κουβέντα, ας τους για FSI'.
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Να μην ξεστοκάρουν δηλαδή οι άνθρωποι?
Εδώ η Peugeot πουλουσε τα 307 1.4 8V μέχρι και μια μέρα πρίν έρθει ο 16V και δεν λέγανε κουβέντα, όλοι το κάνουν αυτό -
ολοι το καναουνε αυτό με έκπτωση συνηθως
-
[quote='Gasman'][quote='nickval']Διάβασα κάπου οτι ο Παζαρόπουλος ότι προσφέρει αναβάθμιση του GT στα 210 άλογα χωρίς ακύρωση της εγγύσης με 1100
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)