-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε ναι. Να χρεώνει η Fiat τα χειριστήρια του αυτόματου στο τιμόνι σε αμαξάκι 10.000 είναι γυφτιά αλλά το να το χρεώνει η BMW σε αυτοκίνητο 30.000 είναι μαγκιά!Η BMW σε αυτοκίνητα με το 8άρι τα έχει στάνταρ στο τιμόνι.
Στην 1 δεν μπαίνουν στο τιμόνι (ακόμα).
Στην 3άρα και 5άρα πχ που μπαίνουν, είναι στάνταρ.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Στην VW και στην Audi τοτε.
κ στη vw-seat όπου μπαινουν, μπαινουν, όπου δεν μπαινουν δεν μπαινουν ούτε ως έξτρα
στην αουντι δεν ξέρω τί παίζει
νομίζω η σκοντα κάνει την ίδια γυφτιά στο οκταβια dsgΩπ, sorry, λετε για αυτοματο κιβωτιο, νομιζα για τα χειριστηρια στο τιμονι (πολυλειτουργικο τιμονι ή οπως το λεει ο καθενας).
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τα δερμάτινα καθισματα δεν ειναι στον εξοπλισμο της εκδοσης
βασικά η φιατ είναι τόσο γύφτισα που χρεωνει τα χειριστηρια του αυτοματου στο τιμόνι, το esp 350 ευρώ σε αυτη την εκδοση αλλά 520 στην φθνοτερη με τον 1200αρι αλλά ακόμα κ σε αυτή την έκδοση δίνει το δερματινο τιμόνι αλλά θέλει και άλλα 110 ευρώ για να σου βάλει κ δερματινο λεβιε ταχυτητων
ωραιο αμαξακι πήρες, αν κ προσωπικα δε μου αρεσουν καθουλου οι μαυρες ζαντες. πες μας κατανάλωση, κ αν τελικά αξιζει ο δικύλινδροςΤα δερματινα καθισματα ειναι στανταρ στο twinair plus.
Ουτε εμενα μου αρεσουν οι μαυρες ζαντες για να ειμαι ειλικρινης.
Δεν ξερω εαν εχεις οδηγησει το δικυλινδρο, ειναι ερωτας. Και εγω ημουν τρομερα αρνητικος με ενα αμαξι που ακουγεται σαν βεσπα στο ρελαντι. -
-
-
-
Καααααλο είναι και το δικό σου...
-
Ωραίος ο συνάδελφος με την Havaianas
-
Καλησπέρα! Μπορείτε να μου δώσετε κάποιες περισσότερες πληροφορίες για το abarth; Είμαι έτοιμη για το 500ράκι και είμαι ανάμεσα σε sport 1.4 και abarth. Προτιμώ το abarth για το εξωτερικό του και τις επιδόσεις του. Μπορείτε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε;
Πιθανά προβλήματα μοτέρ, κατανάλωση κλ. -
Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για κάτι. Προχώρα άφοβα.
Αν τα έχεις, σκάστα και πάρε τον σκορπιό.
Η κατανάλωση κυμαίνεται κάτω από 10λτ/100χλμ αλλά όταν τα βυθίσεις το δεξί πεντάλ το πράγμα θα αλλάξει.
Εξαιρετικά αξιόπιστο σε όλα τα μηχανικά μέρη. -
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Αυτό ήθελα να ακούσω
Η αλήθεια είναι πως λόγω πολλών χιλιομέτρων που κάνω καθημερινά, έδωσα το παλιό μου επειδή η κατανάλωση ήταν ασύμφορη.
Κατέληξα στο 500 εν τέλει για πολλούς λόγους, σχεδόν έκλεισα ένα 1,4 αλλά θέλω λίγη περισσότερη δύναμη και το ξανασκέφτομαι.
Αν κάποιος έχει να πει κάτι αρνητικό για το abarth, εδώ είμαι.
Σας ευχαριστώ και πάλι! -
Ο χρήστης ams έγραψε:
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Αυτό ήθελα να ακούσω
Η αλήθεια είναι πως λόγω πολλών χιλιομέτρων που κάνω καθημερινά, έδωσα το παλιό μου επειδή η κατανάλωση ήταν ασύμφορη.
Κατέληξα στο 500 εν τέλει για πολλούς λόγους, σχεδόν έκλεισα ένα 1,4 αλλά θέλω λίγη περισσότερη δύναμη και το ξανασκέφτομαι.
Αν κάποιος έχει να πει κάτι αρνητικό για το abarth, εδώ είμαι.
Σας ευχαριστώ και πάλι!0,9 twinair το t-jet καίει τον κωλο του
-
Σίγουρα θα καίει αλλά νομίζω πως με το 0,9 πάμε στο άλλο άκρο. Εσύ το προτιμάς περισσότερο και από το 1,4;
-
Abarth και τέλος, δημοκρατικά πάντα
-
Το 1.4 είναι πιο γρήγορο από το 0.9. Απλά σαν ατμόσφαιρα θέλει στροφάρισμα και τότε όλο και κάτι θα κάψει κι αυτό. Δεν είναι καθόλου κακή επιλογή πάντως.
Αν θέλεις Abarth για οικονομία, το προηγούμνο σου τι ήταν; Corvette?
-
Το Abarth για οικονομια δεν θα το παρεις παντως. Θα το παρεις γιατι ειναι τρελη μουρη και απιστευτο μικρο πυραυλακι! Θα το πληρωσεις και αρκετα αλλα χαλαλι πραγματικα!
-
Ο χρήστης ams έγραψε:
Σίγουρα θα καίει αλλά νομίζω πως με το 0,9 πάμε στο άλλο άκρο. Εσύ το προτιμάς περισσότερο και από το 1,4;μιλάς για 1,4 ή 1,4 τουρμπο ??
-
Προτείνω η 0.9 Twinair ή Abarth. Μέση λύση δεν υπάρχει. Αν πληρώνεις 1.4 να πληρώσεις για αυτό με το σαλιγκάρι επάνω...
-
Ο χρήστης ams έγραψε:
Σίγουρα θα καίει αλλά νομίζω πως με το 0,9 πάμε στο άλλο άκρο. Εσύ το προτιμάς περισσότερο και από το 1,4;όταν αγοραζα προτιμούσα t-jet , τώρα μάλλον στο 0,9 θα στρεφόμουν...
-
Για 1,4 λέω.
Καταρχήν, για μεταχειρισμένο πάω. Διάβασα όλες τις σελίδες εδώ και απόρησα που ΟΛΟΙ είστε του καινούριου
100ρι βρίσκω καλό στις 12.500 ευρώ ενώ abarth στα 15. Και σκέφτομαι πως αυτή η μικρή διαφορά, αξίζει για abarth. Είναι αυτό που είπατε, είναι τρελή μούρη για αυτό και το θέλω.Ντάξει, το προηγούμενο δεν ήταν και corvette αλλά όπως είπα, καθημερινά κάνω 200 χλμ. και τα 30 ευρώ μου φεύγανε σε βενζίνες. Κάπου τόσο να πάει και το abarth;
FIAT 5oo 2007