Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρύθμιση αμορτισερ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ρύθμιση αμορτισερ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    14
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvala last edited by

      Και που έβαλα ρυθμιζόμενα koni, τι κατάλαβα;
      Προς το παρον λίγα πράγματα:

      1. Το αυτοκίνητο έγινε από Leon.... Citroen! (σαφώς πιο άνετο)
      2. Η αναρτηση είναι πιο σφιχτή, αλλά καθόλου ξερή και δεν κοπανάει!
      3. Τώρα πια, νοιώθω τα αμορτισερ να δουλεύουν και όχι να τεμπελιάζουν!
      4. Συνολικά είδα μεγάλη βελτίωση!
      5. Παρ' όλα αυτά είναι μαλακά (καθότι αρύθμιστα)

      Αλλά, τώρα που έχω ρυθμιζόμενα (μόνο απόσβεση) δεν πρέπει να ασχοληθώ να τα ρυθμίσω;

      Τι βήματα να ακολουθήσω; Πώς να τα δοκιμάσω;

      Υ.Γ. Μου είπαν ότι κανονικά πρέπει να τα αφήσω να δουλέψουν για 700-1000 χλμ. και μετά να ασχοληθώ μαζί τους, ώστε να στρώσουν. Αλλά και για το αυτοκίνητο μου είπαν να το στρώνω για 5000 χλμ ....
      Επίσης, τα πίσω για να ρυθμιστούν πρέπει να βγούν (εύκολα βέβαια, τρείς βίδες είναι μόνο)....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gvala last edited by

        Και που έβαλα ρυθμιζόμενα koni, τι κατάλαβα;
        Προς το παρον λίγα πράγματα:

        1. Το αυτοκίνητο έγινε από Leon.... Citroen! (σαφώς πιο άνετο)
        2. Η αναρτηση είναι πιο σφιχτή, αλλά καθόλου ξερή και δεν κοπανάει!
        3. Τώρα πια, νοιώθω τα αμορτισερ να δουλεύουν και όχι να τεμπελιάζουν!
        4. Συνολικά είδα μεγάλη βελτίωση!
        5. Παρ' όλα αυτά είναι μαλακά (καθότι αρύθμιστα)

        Αλλά, τώρα που έχω ρυθμιζόμενα (μόνο απόσβεση) δεν πρέπει να ασχοληθώ να τα ρυθμίσω;

        Τι βήματα να ακολουθήσω; Πώς να τα δοκιμάσω;

        Υ.Γ. Μου είπαν ότι κανονικά πρέπει να τα αφήσω να δουλέψουν για 700-1000 χλμ. και μετά να ασχοληθώ μαζί τους, ώστε να στρώσουν. Αλλά και για το αυτοκίνητο μου είπαν να το στρώνω για 5000 χλμ ....
        Επίσης, τα πίσω για να ρυθμιστούν πρέπει να βγούν (εύκολα βέβαια, τρείς βίδες είναι μόνο)....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gvala last edited by

          Και που έβαλα ρυθμιζόμενα koni, τι κατάλαβα;
          Προς το παρον λίγα πράγματα:

          1. Το αυτοκίνητο έγινε από Leon.... Citroen! (σαφώς πιο άνετο)
          2. Η αναρτηση είναι πιο σφιχτή, αλλά καθόλου ξερή και δεν κοπανάει!
          3. Τώρα πια, νοιώθω τα αμορτισερ να δουλεύουν και όχι να τεμπελιάζουν!
          4. Συνολικά είδα μεγάλη βελτίωση!
          5. Παρ' όλα αυτά είναι μαλακά (καθότι αρύθμιστα)

          Αλλά, τώρα που έχω ρυθμιζόμενα (μόνο απόσβεση) δεν πρέπει να ασχοληθώ να τα ρυθμίσω;

          Τι βήματα να ακολουθήσω; Πώς να τα δοκιμάσω;

          Υ.Γ. Μου είπαν ότι κανονικά πρέπει να τα αφήσω να δουλέψουν για 700-1000 χλμ. και μετά να ασχοληθώ μαζί τους, ώστε να στρώσουν. Αλλά και για το αυτοκίνητο μου είπαν να το στρώνω για 5000 χλμ ....
          Επίσης, τα πίσω για να ρυθμιστούν πρέπει να βγούν (εύκολα βέβαια, τρείς βίδες είναι μόνο)....

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Αντε καλοτάξιδα !!
            Δεν κρατήθηκες εεε ;;

            Αστα να κάνουν καμμιά 500αριά χλμ. στη μαλακή ρύθμιση και μετά πήγαινε τα στη μισή στροφή. Από εκεί και πέρα με 1/4 της στροφής θα βρεις που σου αρέσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              petran last edited by

              με γειες!!!
              σιγα-σιγα να ετοιμαζεσαι να σε δαγκωσει το μικροβιο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης gvala έγραψε:
                Και που έβαλα ρυθμιζόμενα koni, τι κατάλαβα;
                Προς το παρον λίγα πράγματα:

                1. Το αυτοκίνητο έγινε από Leon.... Citroen! (σαφώς πιο άνετο)
                2. Η αναρτηση είναι πιο σφιχτή, αλλά καθόλου ξερή και δεν κοπανάει!
                3. Τώρα πια, νοιώθω τα αμορτισερ να δουλεύουν και όχι να τεμπελιάζουν!
                4. Συνολικά είδα μεγάλη βελτίωση!
                5. Παρ' όλα αυτά είναι μαλακά (καθότι αρύθμιστα)

                Αλλά, τώρα που έχω ρυθμιζόμενα (μόνο απόσβεση) δεν πρέπει να ασχοληθώ να τα ρυθμίσω;

                Τι βήματα να ακολουθήσω; Πώς να τα δοκιμάσω;

                Υ.Γ. Μου είπαν ότι κανονικά πρέπει να τα αφήσω να δουλέψουν για 700-1000 χλμ. και μετά να ασχοληθώ μαζί τους, ώστε να στρώσουν. Αλλά και για το αυτοκίνητο μου είπαν να το στρώνω για 5000 χλμ ....
                Επίσης, τα πίσω για να ρυθμιστούν πρέπει να βγούν (εύκολα βέβαια, τρείς βίδες είναι μόνο)....

                Μεγειές. Συνάδερφος λοιπόν.

                Άστα να δουλέψουν πρώτα. Μάλλον τα έχουν αφήσει στη μαλακότερη ρύθμιση μέχρι να στρωθούν κι έτσι εξηγείται η αίσθηση ...DS που έχεις. Μετά από 1000χλμ. Θα τα σκληρύνεις κατά βούλησιν. Θα έλεγα να δοκιμάσεις τα μπροστινά στο μισό της διαδρομής του (μια στροφή από δύο) και τα πίσω στο μισό με 3/4 της μίας στροφής. Η 147 είναι ~1180κιλά και περίπου σε αυτές τις ρυθμίσεις έχω καταλήξει. Αν θέλεις περισσότερη υπερστροφή σκλήρυνε λίγο ακόμα τα πίσω.

                Γιατί πρέπει να βγουν τα πίσω; Απ'ό,τι έχω δει έχουν κι αυτά 'στρόφιγγα' όπως και τα μπροστινά. Αν κόψεις λιγάκι κάποιο πλαστικό μαζί με την ηχομόνωση μήπως αποκτήσεις πρόσβαση;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Στα Seat τα πίσω είναι απλά αμπορτισερ , δεν είναι σαν της Alfa.

                  Πρέπει να βγουν , να συμπιεστούν και μετά γυρνάς το στέλεχος.
                  Γίνεται να ρυθμιστούν αν βγάλεις μόνο την κάτω βίδα , τα συμπιέσεις και τα γυρίσεις. Είναι παίδεμα όμως και δύσκολο να πετύχεις τις ίδιες ρυθμίσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης gvala έγραψε:
                    Και που έβαλα ρυθμιζόμενα koni, τι κατάλαβα;
                    Προς το παρον λίγα πράγματα:

                    1. Το αυτοκίνητο έγινε από Leon.... Citroen! (σαφώς πιο άνετο) 😛
                    2. Η αναρτηση είναι πιο σφιχτή, αλλά καθόλου ξερή και δεν κοπανάει!
                    3. Τώρα πια, νοιώθω τα αμορτισερ να δουλεύουν και όχι να τεμπελιάζουν!
                    4. Συνολικά είδα μεγάλη βελτίωση!
                    5. Παρ' όλα αυτά είναι μαλακά (καθότι αρύθμιστα)

                    Να σου πω τη γνώμη μου για τα αμορτισέρ, όχι τα συγκεκριμένα, αλλά γενικά. Παίρνω πάντα φθηνά και σφικτά αμορτισέρ. Τα φθηνά αμορτισέρ έχουν συνήθως 1-2 στάδια λειτουργίας, μέτριο και σφικτό. Τα ακριβά αμορτισέρ έχουν 3 μέχρι και 5 στάδια, από πολύ μαλακά μέχρι πολύ σκληρά - ανάλογα με τη διαδρομή / ταχύτητα.

                    Τα ακριβά αμορτισέρ είναι ρολς, εγώ όμως έχω σιβικ και θέλω να είναι συνέχεια σφικτά, γιαυτό πάντα παίρνω ΦΘΗΝΟ ΚΑΙ ΣΦΙΚΤΟ αμορτισέρ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      gvala last edited by

                      Η συνέχεια της ιστορίας έχει ως εξής:
                      Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα, άρχισα να τα ρυθμίζω και τελικά κατέληξα στο 80% περίπου μπροστά και πίσω!
                      Το αυτοκίνητο πλέον είναι αφικτό, αλλά η αίσθηση που μου δίνει είναι ότι πλέον τα αμορτισερ είναι τοσο σφυγμένα που δεν δουλεύουν τα ελατήρια.
                      Σκέφτομαι λοιπόν να αλλάξω ελατήρια και να βάλω πιο σκληρά από τα μαμά, αλλά επίσης θέλω να χαμηλώσει όσο το δυνατόν λιγότερο. Η σκέψη για ελατήρια από Cupra R απρρίπτεται λόγω κόστους (300+

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Στο seatclub , gtc κλπ. βγαίνουν καμιά φορά μεταχειρισμένα σετ Cupra απο ιδιoκτήτες που έβαλαν coilover

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nkaragou last edited by

                          H&R -2ποντων...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            gvala last edited by

                            Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                            H&R -2ποντων...

                            Άλλαξα τελικά ελατήρια και έβαλα τα H&R.

                            Τώρα έχω την εξής απορία.

                            Τα πίσω αμορτισέρ έχουν bump stop, όπως φαίνονται στην πιο κάτω φωτο:

                            Έβγαλα τα αμορτισερ και σημείωσα (με μπλέ γραμμή πάνω στο αμορτισερ, όπως φαίνεται στην επομενη φωτο) την πλήρη συμπίεσή τους (με τα stops περασμένα).

                            Όταν είναι πάνω στο αυτοκίνητο, η ενεργή πλέον διαδρομή του αμορτισέρ (μέχρι να βρεί το bump stop) είναι κάπου στους 4,5 με 5 πόντους.
                            Αυτό δεν είναι υπερβολικά λίγο; Πως μπορώ να το αντιμετωπίσω; Να κόψω τα bump stops;
                            Φαντάζομαι ότι δεν πρέπει να τα βγάλω τελείως, ετσι δεν είναι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Γιάννη , δοκίμασε τα μερικές ημέρες και δες αν αφήνουν σημάδια.
                              Αν τα καταλαβαίνεις να τερματίζουν κόψε 2 cm , αν αφήνουν απλώς σημάδια κόψε 1 cm ...
                              ΜΗΝ τα βγάλεις τελείως .

                              Πιστεύω ότι αν χρειάζονταν κοντύτερα bump stops θα το ανέφερε η HR στο TUV approval.
                              Στο site http://www.h-r.com μπορείς να βρεις το approval όπου θα έχει λεπτομέρειες. (στα Γερμανικά)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyot last edited by

                                Γιάννη έχεις πμ και συγνώμη που αντελήφθην το δραματικό θρεντ σου τόσο αργά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nkaragou last edited by

                                  Λογικα (αλλα και χωρις να ειμαι απολυτως σιγουρος), η διαφορα στη διαδρομη λειτουργειας πρεπει να καλυπτεται απο τη διαφορα σκληροτητας των ελατηριων.
                                  Δηλαδη αν πριν ειχε ''ενεργη'' διαδρομη 8-9 cm και σε καποια ανωμαλια συμπιεζονταν κατα π.χ. 6 cm τωρα στην ιδια ανωμαλια θα συμπιεζεται 3 με 3,5 cm...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr