-
Και που έβαλα ρυθμιζόμενα koni, τι κατάλαβα;
Προς το παρον λίγα πράγματα:- Το αυτοκίνητο έγινε από Leon.... Citroen! (σαφώς πιο άνετο)
- Η αναρτηση είναι πιο σφιχτή, αλλά καθόλου ξερή και δεν κοπανάει!
- Τώρα πια, νοιώθω τα αμορτισερ να δουλεύουν και όχι να τεμπελιάζουν!
- Συνολικά είδα μεγάλη βελτίωση!
- Παρ' όλα αυτά είναι μαλακά (καθότι αρύθμιστα)
Αλλά, τώρα που έχω ρυθμιζόμενα (μόνο απόσβεση) δεν πρέπει να ασχοληθώ να τα ρυθμίσω;
Τι βήματα να ακολουθήσω; Πώς να τα δοκιμάσω;
Υ.Γ. Μου είπαν ότι κανονικά πρέπει να τα αφήσω να δουλέψουν για 700-1000 χλμ. και μετά να ασχοληθώ μαζί τους, ώστε να στρώσουν. Αλλά και για το αυτοκίνητο μου είπαν να το στρώνω για 5000 χλμ ....
Επίσης, τα πίσω για να ρυθμιστούν πρέπει να βγούν (εύκολα βέβαια, τρείς βίδες είναι μόνο).... -
Και που έβαλα ρυθμιζόμενα koni, τι κατάλαβα;
Προς το παρον λίγα πράγματα:- Το αυτοκίνητο έγινε από Leon.... Citroen! (σαφώς πιο άνετο)
- Η αναρτηση είναι πιο σφιχτή, αλλά καθόλου ξερή και δεν κοπανάει!
- Τώρα πια, νοιώθω τα αμορτισερ να δουλεύουν και όχι να τεμπελιάζουν!
- Συνολικά είδα μεγάλη βελτίωση!
- Παρ' όλα αυτά είναι μαλακά (καθότι αρύθμιστα)
Αλλά, τώρα που έχω ρυθμιζόμενα (μόνο απόσβεση) δεν πρέπει να ασχοληθώ να τα ρυθμίσω;
Τι βήματα να ακολουθήσω; Πώς να τα δοκιμάσω;
Υ.Γ. Μου είπαν ότι κανονικά πρέπει να τα αφήσω να δουλέψουν για 700-1000 χλμ. και μετά να ασχοληθώ μαζί τους, ώστε να στρώσουν. Αλλά και για το αυτοκίνητο μου είπαν να το στρώνω για 5000 χλμ ....
Επίσης, τα πίσω για να ρυθμιστούν πρέπει να βγούν (εύκολα βέβαια, τρείς βίδες είναι μόνο).... -
Και που έβαλα ρυθμιζόμενα koni, τι κατάλαβα;
Προς το παρον λίγα πράγματα:- Το αυτοκίνητο έγινε από Leon.... Citroen! (σαφώς πιο άνετο)
- Η αναρτηση είναι πιο σφιχτή, αλλά καθόλου ξερή και δεν κοπανάει!
- Τώρα πια, νοιώθω τα αμορτισερ να δουλεύουν και όχι να τεμπελιάζουν!
- Συνολικά είδα μεγάλη βελτίωση!
- Παρ' όλα αυτά είναι μαλακά (καθότι αρύθμιστα)
Αλλά, τώρα που έχω ρυθμιζόμενα (μόνο απόσβεση) δεν πρέπει να ασχοληθώ να τα ρυθμίσω;
Τι βήματα να ακολουθήσω; Πώς να τα δοκιμάσω;
Υ.Γ. Μου είπαν ότι κανονικά πρέπει να τα αφήσω να δουλέψουν για 700-1000 χλμ. και μετά να ασχοληθώ μαζί τους, ώστε να στρώσουν. Αλλά και για το αυτοκίνητο μου είπαν να το στρώνω για 5000 χλμ ....
Επίσης, τα πίσω για να ρυθμιστούν πρέπει να βγούν (εύκολα βέβαια, τρείς βίδες είναι μόνο).... -
Αντε καλοτάξιδα !!
Δεν κρατήθηκες εεε ;;Αστα να κάνουν καμμιά 500αριά χλμ. στη μαλακή ρύθμιση και μετά πήγαινε τα στη μισή στροφή. Από εκεί και πέρα με 1/4 της στροφής θα βρεις που σου αρέσει.
-
με γειες!!!
σιγα-σιγα να ετοιμαζεσαι να σε δαγκωσει το μικροβιο... -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Και που έβαλα ρυθμιζόμενα koni, τι κατάλαβα;
Προς το παρον λίγα πράγματα:- Το αυτοκίνητο έγινε από Leon.... Citroen! (σαφώς πιο άνετο)
- Η αναρτηση είναι πιο σφιχτή, αλλά καθόλου ξερή και δεν κοπανάει!
- Τώρα πια, νοιώθω τα αμορτισερ να δουλεύουν και όχι να τεμπελιάζουν!
- Συνολικά είδα μεγάλη βελτίωση!
- Παρ' όλα αυτά είναι μαλακά (καθότι αρύθμιστα)
Αλλά, τώρα που έχω ρυθμιζόμενα (μόνο απόσβεση) δεν πρέπει να ασχοληθώ να τα ρυθμίσω;
Τι βήματα να ακολουθήσω; Πώς να τα δοκιμάσω;
Υ.Γ. Μου είπαν ότι κανονικά πρέπει να τα αφήσω να δουλέψουν για 700-1000 χλμ. και μετά να ασχοληθώ μαζί τους, ώστε να στρώσουν. Αλλά και για το αυτοκίνητο μου είπαν να το στρώνω για 5000 χλμ ....
Επίσης, τα πίσω για να ρυθμιστούν πρέπει να βγούν (εύκολα βέβαια, τρείς βίδες είναι μόνο)....Μεγειές. Συνάδερφος λοιπόν.
Άστα να δουλέψουν πρώτα. Μάλλον τα έχουν αφήσει στη μαλακότερη ρύθμιση μέχρι να στρωθούν κι έτσι εξηγείται η αίσθηση ...DS που έχεις. Μετά από 1000χλμ. Θα τα σκληρύνεις κατά βούλησιν. Θα έλεγα να δοκιμάσεις τα μπροστινά στο μισό της διαδρομής του (μια στροφή από δύο) και τα πίσω στο μισό με 3/4 της μίας στροφής. Η 147 είναι ~1180κιλά και περίπου σε αυτές τις ρυθμίσεις έχω καταλήξει. Αν θέλεις περισσότερη υπερστροφή σκλήρυνε λίγο ακόμα τα πίσω.
Γιατί πρέπει να βγουν τα πίσω; Απ'ό,τι έχω δει έχουν κι αυτά 'στρόφιγγα' όπως και τα μπροστινά. Αν κόψεις λιγάκι κάποιο πλαστικό μαζί με την ηχομόνωση μήπως αποκτήσεις πρόσβαση;
-
Στα Seat τα πίσω είναι απλά αμπορτισερ , δεν είναι σαν της Alfa.
Πρέπει να βγουν , να συμπιεστούν και μετά γυρνάς το στέλεχος.
Γίνεται να ρυθμιστούν αν βγάλεις μόνο την κάτω βίδα , τα συμπιέσεις και τα γυρίσεις. Είναι παίδεμα όμως και δύσκολο να πετύχεις τις ίδιες ρυθμίσεις. -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Και που έβαλα ρυθμιζόμενα koni, τι κατάλαβα;
Προς το παρον λίγα πράγματα:- Το αυτοκίνητο έγινε από Leon.... Citroen! (σαφώς πιο άνετο)
- Η αναρτηση είναι πιο σφιχτή, αλλά καθόλου ξερή και δεν κοπανάει!
- Τώρα πια, νοιώθω τα αμορτισερ να δουλεύουν και όχι να τεμπελιάζουν!
- Συνολικά είδα μεγάλη βελτίωση!
- Παρ' όλα αυτά είναι μαλακά (καθότι αρύθμιστα)
Να σου πω τη γνώμη μου για τα αμορτισέρ, όχι τα συγκεκριμένα, αλλά γενικά. Παίρνω πάντα φθηνά και σφικτά αμορτισέρ. Τα φθηνά αμορτισέρ έχουν συνήθως 1-2 στάδια λειτουργίας, μέτριο και σφικτό. Τα ακριβά αμορτισέρ έχουν 3 μέχρι και 5 στάδια, από πολύ μαλακά μέχρι πολύ σκληρά - ανάλογα με τη διαδρομή / ταχύτητα.
Τα ακριβά αμορτισέρ είναι ρολς, εγώ όμως έχω σιβικ και θέλω να είναι συνέχεια σφικτά, γιαυτό πάντα παίρνω ΦΘΗΝΟ ΚΑΙ ΣΦΙΚΤΟ αμορτισέρ.
-
Η συνέχεια της ιστορίας έχει ως εξής:
Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα, άρχισα να τα ρυθμίζω και τελικά κατέληξα στο 80% περίπου μπροστά και πίσω!
Το αυτοκίνητο πλέον είναι αφικτό, αλλά η αίσθηση που μου δίνει είναι ότι πλέον τα αμορτισερ είναι τοσο σφυγμένα που δεν δουλεύουν τα ελατήρια.
Σκέφτομαι λοιπόν να αλλάξω ελατήρια και να βάλω πιο σκληρά από τα μαμά, αλλά επίσης θέλω να χαμηλώσει όσο το δυνατόν λιγότερο. Η σκέψη για ελατήρια από Cupra R απρρίπτεται λόγω κόστους (300+ -
Στο seatclub , gtc κλπ. βγαίνουν καμιά φορά μεταχειρισμένα σετ Cupra απο ιδιoκτήτες που έβαλαν coilover
-
H&R -2ποντων...
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
H&R -2ποντων...Άλλαξα τελικά ελατήρια και έβαλα τα H&R.
Τώρα έχω την εξής απορία.
Τα πίσω αμορτισέρ έχουν bump stop, όπως φαίνονται στην πιο κάτω φωτο:
Έβγαλα τα αμορτισερ και σημείωσα (με μπλέ γραμμή πάνω στο αμορτισερ, όπως φαίνεται στην επομενη φωτο) την πλήρη συμπίεσή τους (με τα stops περασμένα).
Όταν είναι πάνω στο αυτοκίνητο, η ενεργή πλέον διαδρομή του αμορτισέρ (μέχρι να βρεί το bump stop) είναι κάπου στους 4,5 με 5 πόντους.
Αυτό δεν είναι υπερβολικά λίγο; Πως μπορώ να το αντιμετωπίσω; Να κόψω τα bump stops;
Φαντάζομαι ότι δεν πρέπει να τα βγάλω τελείως, ετσι δεν είναι; -
Γιάννη , δοκίμασε τα μερικές ημέρες και δες αν αφήνουν σημάδια.
Αν τα καταλαβαίνεις να τερματίζουν κόψε 2 cm , αν αφήνουν απλώς σημάδια κόψε 1 cm ...
ΜΗΝ τα βγάλεις τελείως .Πιστεύω ότι αν χρειάζονταν κοντύτερα bump stops θα το ανέφερε η HR στο TUV approval.
Στο site http://www.h-r.com μπορείς να βρεις το approval όπου θα έχει λεπτομέρειες. (στα Γερμανικά) -
Γιάννη έχεις πμ και συγνώμη που αντελήφθην το δραματικό θρεντ σου τόσο αργά...
-
Λογικα (αλλα και χωρις να ειμαι απολυτως σιγουρος), η διαφορα στη διαδρομη λειτουργειας πρεπει να καλυπτεται απο τη διαφορα σκληροτητας των ελατηριων.
Δηλαδη αν πριν ειχε ''ενεργη'' διαδρομη 8-9 cm και σε καποια ανωμαλια συμπιεζονταν κατα π.χ. 6 cm τωρα στην ιδια ανωμαλια θα συμπιεζεται 3 με 3,5 cm...
Ρύθμιση αμορτισερ