Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O "Αθλος" της Ferrari
    1. Home
    2. Formula 1
    3. O "Αθλος" της Ferrari
    • 1 / 1
    Formula 1
    4
    5
    2
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      powergs last edited by

      Δε μπορώ να καταλάβω πως ο κ.Πουρναράκης θεώρησε μεγάλο βήμα αυτό που είδαμε στον αγώνα στην Ουγγαρία. Είναι μεγάλη υπόθεση κατά το δημοσιογράφο να μένει πίσω από το πρώτο μονοθέσιο 35δευτερόλεπτα. Το θεώρησε σημαντικό βήμα για τη Ferrari!!! Δηλαδή αν η μεγάλη αυτή ομάδα δεν τα πήγαινε καλά πόσο πίσω θα έπρεπε να ειναι; Μπορεί να εννοούσε το γεγονός ότι μέχρι τη μέση του αγώνα το μονοθέσιο πήγαινε πολύ καλά. Δυστηχώς όμως στο τέλος της μεταδοσης επέμενε ότι η ομάδα της ferrari σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα ήταν πιο αναβαθμισμένη!!! Εντάξει και να μη μου το πει φαίνεται ότι την υποστηρίζει αφού από τον τρόπο που περιγράφει τον αγώνα καταλαβαίνω πότε έχει τις μαύρες και πότε πετάει από τη χαρά του. Αλλά επανηλημένως την άνοδο κάποιων ομάδων την περνάει στα ψιλά και μία μικρή άνοδο της αγαπημένης του ομάδας τη θεωρεί επίτευγμα. Στην εκκίνηση του αγώνα λίγος καπνός ή σκόνη κανένας δεν μπορεί από το μόνιτορ να πει με σιγουριά τι ήταν βγήκε από το μονοθέσιο της Mclaren και αμέσως πετάχτηκε να πει ότι ήταν καπνός!! Σε προηγούμενο αγώνα κατά την έξοδο από τα πιτσ πάλι μονοθεσίου της Mclaren βγήκε καπνός ή σηκώθηκε σκόνη. Το σχόλιο του κ.Πουρναράκη 'τι έγινε; πήπως έσπασε το μοτέρ;' Πάντα καλοπροέραιτος με την Mclaren (μακάρι να μπορούσα να τα έγραφα στο Video και να τα παρουσιάζα σε οποιον αμφησβητεί αυτά που γράφω) για την οποία ξέχασε να τονίσει σήμερα πόσο διαφορά έκανε από το δεύτερο ο Kimi (στον ίδιο βαθμό που τόνιζει τα καλά άλλων ομάδων όπως π.χ. της Renault) αλλά υπερτόνησε το γεγονός ότι τα πήγε πολύ καλά η ομάδα του. Ναι τα πήγε με 30+ κάτι δευτερόλεπτα πίσω και με την Toyota του αδεφού του Schumi να είναι κολημένος πίσω ροκανίζοντας αρκετά δευτερόλεπτα διαφοράς και με πολύ καλές προοπτικες αν είχε χρόνο να τον περάσει κι όλας!! Η Toyota όμως δεν έκανε βήμα μπροστά!!! Κακό κάνει στη Ferrari τέτοιου είδους σχολιασμός. Είναι πολύ μεγάλη ομάδα και δεν έχει ανάγκη από τέτοιου είδους σχόλια. Ξέχασα να αναφέρω και τα αρνητικά σχόλια του δημοσιογράφιου προς τον Κιμι στην Αγγλία μετά την απονομή γιατί τόλμησε να πιει λίγο από το μπουκάλι με τη σαμπάνια. Το θεώρησε κακό λόγω των γεγονότων στην Αγγλία με τους τρομοκράτες!!!! Κάτι σαν προσβολή!!! Σχολίασε αρνητικά τις ομάδες στην Ινδιανάπολη που δε δέχτηκαν να τρέξουν για λόγους ασφάλειας τη στιγμή που ο Mansel στο BBC δικαιολογεί αυτή τη στάση των ομάδων (πρόκειται για κορυφαίο οδηγό στην F1 στο παρελθόν. Αλλά και ο πολλάκις παγκόσμιος πρωταθλητής M.Schumacher σε συνέντευξη σε περιοδικό δηλώνει ξεκάθαρα ότι 'δε θα έπαιρνα το ρίσκο να τρέξω'. Αλλά σε εκείνη τη μέρα και σε εκίνο τον αγώνα πήρε θέση ο δημοσιογράφος αλλά έβγαλε και άλλους στον αέρα με παρόμοια με αυτόν θέση. Δηλαδή τι έπρεπε να γίνει; Να μπούνε μέσα και να σπάσουνε τα μούτρα τους; Λίγο αντικειμενικότητα δε βλάπτει. Δεν έχω τίποτα με τη Ferrari. Τη σέβομαι και είναι πολυ μεγάλη ομάδα για εμένα. Απαιτώ απλός σεβασμό και στις υπόλοιπες ομάδες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        powergs last edited by

        Δε μπορώ να καταλάβω πως ο κ.Πουρναράκης θεώρησε μεγάλο βήμα αυτό που είδαμε στον αγώνα στην Ουγγαρία. Είναι μεγάλη υπόθεση κατά το δημοσιογράφο να μένει πίσω από το πρώτο μονοθέσιο 35δευτερόλεπτα. Το θεώρησε σημαντικό βήμα για τη Ferrari!!! Δηλαδή αν η μεγάλη αυτή ομάδα δεν τα πήγαινε καλά πόσο πίσω θα έπρεπε να ειναι; Μπορεί να εννοούσε το γεγονός ότι μέχρι τη μέση του αγώνα το μονοθέσιο πήγαινε πολύ καλά. Δυστηχώς όμως στο τέλος της μεταδοσης επέμενε ότι η ομάδα της ferrari σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα ήταν πιο αναβαθμισμένη!!! Εντάξει και να μη μου το πει φαίνεται ότι την υποστηρίζει αφού από τον τρόπο που περιγράφει τον αγώνα καταλαβαίνω πότε έχει τις μαύρες και πότε πετάει από τη χαρά του. Αλλά επανηλημένως την άνοδο κάποιων ομάδων την περνάει στα ψιλά και μία μικρή άνοδο της αγαπημένης του ομάδας τη θεωρεί επίτευγμα. Στην εκκίνηση του αγώνα λίγος καπνός ή σκόνη κανένας δεν μπορεί από το μόνιτορ να πει με σιγουριά τι ήταν βγήκε από το μονοθέσιο της Mclaren και αμέσως πετάχτηκε να πει ότι ήταν καπνός!! Σε προηγούμενο αγώνα κατά την έξοδο από τα πιτσ πάλι μονοθεσίου της Mclaren βγήκε καπνός ή σηκώθηκε σκόνη. Το σχόλιο του κ.Πουρναράκη 'τι έγινε; πήπως έσπασε το μοτέρ;' Πάντα καλοπροέραιτος με την Mclaren (μακάρι να μπορούσα να τα έγραφα στο Video και να τα παρουσιάζα σε οποιον αμφησβητεί αυτά που γράφω) για την οποία ξέχασε να τονίσει σήμερα πόσο διαφορά έκανε από το δεύτερο ο Kimi (στον ίδιο βαθμό που τόνιζει τα καλά άλλων ομάδων όπως π.χ. της Renault) αλλά υπερτόνησε το γεγονός ότι τα πήγε πολύ καλά η ομάδα του. Ναι τα πήγε με 30+ κάτι δευτερόλεπτα πίσω και με την Toyota του αδεφού του Schumi να είναι κολημένος πίσω ροκανίζοντας αρκετά δευτερόλεπτα διαφοράς και με πολύ καλές προοπτικες αν είχε χρόνο να τον περάσει κι όλας!! Η Toyota όμως δεν έκανε βήμα μπροστά!!! Κακό κάνει στη Ferrari τέτοιου είδους σχολιασμός. Είναι πολύ μεγάλη ομάδα και δεν έχει ανάγκη από τέτοιου είδους σχόλια. Ξέχασα να αναφέρω και τα αρνητικά σχόλια του δημοσιογράφιου προς τον Κιμι στην Αγγλία μετά την απονομή γιατί τόλμησε να πιει λίγο από το μπουκάλι με τη σαμπάνια. Το θεώρησε κακό λόγω των γεγονότων στην Αγγλία με τους τρομοκράτες!!!! Κάτι σαν προσβολή!!! Σχολίασε αρνητικά τις ομάδες στην Ινδιανάπολη που δε δέχτηκαν να τρέξουν για λόγους ασφάλειας τη στιγμή που ο Mansel στο BBC δικαιολογεί αυτή τη στάση των ομάδων (πρόκειται για κορυφαίο οδηγό στην F1 στο παρελθόν. Αλλά και ο πολλάκις παγκόσμιος πρωταθλητής M.Schumacher σε συνέντευξη σε περιοδικό δηλώνει ξεκάθαρα ότι 'δε θα έπαιρνα το ρίσκο να τρέξω'. Αλλά σε εκείνη τη μέρα και σε εκίνο τον αγώνα πήρε θέση ο δημοσιογράφος αλλά έβγαλε και άλλους στον αέρα με παρόμοια με αυτόν θέση. Δηλαδή τι έπρεπε να γίνει; Να μπούνε μέσα και να σπάσουνε τα μούτρα τους; Λίγο αντικειμενικότητα δε βλάπτει. Δεν έχω τίποτα με τη Ferrari. Τη σέβομαι και είναι πολυ μεγάλη ομάδα για εμένα. Απαιτώ απλός σεβασμό και στις υπόλοιπες ομάδες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          powergs last edited by

          Δε μπορώ να καταλάβω πως ο κ.Πουρναράκης θεώρησε μεγάλο βήμα αυτό που είδαμε στον αγώνα στην Ουγγαρία. Είναι μεγάλη υπόθεση κατά το δημοσιογράφο να μένει πίσω από το πρώτο μονοθέσιο 35δευτερόλεπτα. Το θεώρησε σημαντικό βήμα για τη Ferrari!!! Δηλαδή αν η μεγάλη αυτή ομάδα δεν τα πήγαινε καλά πόσο πίσω θα έπρεπε να ειναι; Μπορεί να εννοούσε το γεγονός ότι μέχρι τη μέση του αγώνα το μονοθέσιο πήγαινε πολύ καλά. Δυστηχώς όμως στο τέλος της μεταδοσης επέμενε ότι η ομάδα της ferrari σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα ήταν πιο αναβαθμισμένη!!! Εντάξει και να μη μου το πει φαίνεται ότι την υποστηρίζει αφού από τον τρόπο που περιγράφει τον αγώνα καταλαβαίνω πότε έχει τις μαύρες και πότε πετάει από τη χαρά του. Αλλά επανηλημένως την άνοδο κάποιων ομάδων την περνάει στα ψιλά και μία μικρή άνοδο της αγαπημένης του ομάδας τη θεωρεί επίτευγμα. Στην εκκίνηση του αγώνα λίγος καπνός ή σκόνη κανένας δεν μπορεί από το μόνιτορ να πει με σιγουριά τι ήταν βγήκε από το μονοθέσιο της Mclaren και αμέσως πετάχτηκε να πει ότι ήταν καπνός!! Σε προηγούμενο αγώνα κατά την έξοδο από τα πιτσ πάλι μονοθεσίου της Mclaren βγήκε καπνός ή σηκώθηκε σκόνη. Το σχόλιο του κ.Πουρναράκη 'τι έγινε; πήπως έσπασε το μοτέρ;' Πάντα καλοπροέραιτος με την Mclaren (μακάρι να μπορούσα να τα έγραφα στο Video και να τα παρουσιάζα σε οποιον αμφησβητεί αυτά που γράφω) για την οποία ξέχασε να τονίσει σήμερα πόσο διαφορά έκανε από το δεύτερο ο Kimi (στον ίδιο βαθμό που τόνιζει τα καλά άλλων ομάδων όπως π.χ. της Renault) αλλά υπερτόνησε το γεγονός ότι τα πήγε πολύ καλά η ομάδα του. Ναι τα πήγε με 30+ κάτι δευτερόλεπτα πίσω και με την Toyota του αδεφού του Schumi να είναι κολημένος πίσω ροκανίζοντας αρκετά δευτερόλεπτα διαφοράς και με πολύ καλές προοπτικες αν είχε χρόνο να τον περάσει κι όλας!! Η Toyota όμως δεν έκανε βήμα μπροστά!!! Κακό κάνει στη Ferrari τέτοιου είδους σχολιασμός. Είναι πολύ μεγάλη ομάδα και δεν έχει ανάγκη από τέτοιου είδους σχόλια. Ξέχασα να αναφέρω και τα αρνητικά σχόλια του δημοσιογράφιου προς τον Κιμι στην Αγγλία μετά την απονομή γιατί τόλμησε να πιει λίγο από το μπουκάλι με τη σαμπάνια. Το θεώρησε κακό λόγω των γεγονότων στην Αγγλία με τους τρομοκράτες!!!! Κάτι σαν προσβολή!!! Σχολίασε αρνητικά τις ομάδες στην Ινδιανάπολη που δε δέχτηκαν να τρέξουν για λόγους ασφάλειας τη στιγμή που ο Mansel στο BBC δικαιολογεί αυτή τη στάση των ομάδων (πρόκειται για κορυφαίο οδηγό στην F1 στο παρελθόν. Αλλά και ο πολλάκις παγκόσμιος πρωταθλητής M.Schumacher σε συνέντευξη σε περιοδικό δηλώνει ξεκάθαρα ότι 'δε θα έπαιρνα το ρίσκο να τρέξω'. Αλλά σε εκείνη τη μέρα και σε εκίνο τον αγώνα πήρε θέση ο δημοσιογράφος αλλά έβγαλε και άλλους στον αέρα με παρόμοια με αυτόν θέση. Δηλαδή τι έπρεπε να γίνει; Να μπούνε μέσα και να σπάσουνε τα μούτρα τους; Λίγο αντικειμενικότητα δε βλάπτει. Δεν έχω τίποτα με τη Ferrari. Τη σέβομαι και είναι πολυ μεγάλη ομάδα για εμένα. Απαιτώ απλός σεβασμό και στις υπόλοιπες ομάδες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petran last edited by

            αγαπητε φιλε αμα εχεις πολλες απαιτησεις, βαλε δορυφορικη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Μεταδόσεις F1, σχολιασμός και κάλυψη
              [Μετάβαση στη σελίδα: 1 ... 43, 44, 45 ]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                go_for_pole last edited by

                Επειδη ειναι το πρωτο ποστ στο thread δε μετακινειται οποτε power σε παρακαλω κανε ενα copy paste στο thread που λεει ο Bro. Το παρων παντως κλειδωνεται

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr