-
Λίγο off topic αλλά χαρακτηριστικό της κατάστασης. ο Κουμπάρος μου (όχι υγραεριοκίνητος) με suzuki vitara απο νερωμένη - νοθευμένη βενζίνη ξεκινησε για Μέτσοβο και έμεινε στον δρόμο. Αποτέλεσμα βουλωμένα μπεκ βενζίνης (πηγαινε με 2 κυλίνδρους δεν ανέβαινε όυτε 2 μοίρες ανηφόρα) και καμμένος καταλύτης. H αλητεία δεν έχει όριο.........από που να φυλαχτούμε......
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ουσιαστικά 'μαζευεις' το ζεστο νερο στο μοτερ και δε δινει ζεστη μεσα στην καμπινα..
Μαλλον ενισχυει την αποψη περι κολλημενου θερμοστατη...Με το τσιγκέλι τα βγάζουμε . ΝΑΙ η του λείπουν νερά
sory παιδια ...δεν ξερω πολλα απο μηχανικα..
ευχαριστω παντος
Άλλαξε τον θερμοστάτη. Είναι αναλώσιμο εξάρτημα.
Α.πηγα σημερα πρωι στο συνεργειο ...και μου ειπαν να αλαξω τον θερμοστατη ...ευχαριστω για τις συμβουλες...
θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα ....ετσι ωστε να μπορεσει να βοηθηθει και καποιος αλλος. -
Mεγάλο δίλλημα:
- Αεριου ψεκασμου BRC (24 sequent) ή με +100€ plug 'n drive
- Υγρού ψεκασμου vialle 2000 €
Η πλάκα είναι ότι εγκαταστάτης που βάζει και τα 2, για να προωθήσει το vialle ¨δυσφημούσε' το αέριου, λέγοντας ότι: καμία σχέση, ούτε να σου κόψει νερά....
Δεν καταλαβαίνω, τι σημαίνει να 'κόψει νερά'? Έτσι δεν καίγεται η μηχανή?
-
καλησπερα παιδια ...κανεις με εμπειρια απο υγραεριο σε ford focus?
-
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Mεγάλο δίλλημα:- Αεριου ψεκασμου BRC (24 sequent) ή με +100€ plug 'n drive
- Υγρού ψεκασμου vialle 2000 €
Και οι 2 ειναι καλες επιλογες. Αν επιλεξεις brc, βαλε το plug n drive. Αν επιλεξεις viallle, βαλε LPi (αν υπαρχει για τον τυπο του κινητηρα σου)και οχι LPFi γιατι ερχεται ΠΡΟρυθμισμενο για τον κινητηρα σου και κανενας δεν βαζει χερι στον προγραμματισμο.
Η πλάκα είναι ότι εγκαταστάτης που βάζει και τα 2, για να προωθήσει το vialle ¨δυσφημούσε' το αέριου, λέγοντας ότι: καμία σχέση, ούτε να σου κόψει νερά....
Δεν καταλαβαίνω, τι σημαίνει να 'κόψει νερά'? Έτσι δεν καίγεται η μηχανή?Δεν ειναι δυσφημηση, αληθεια σου ελεγε ο ανθρωπος. Οταν σου ειπε για τα ''νερα'', εννοουσε οτι ΔΕΝ θα κοψει τον σωληνα που παει τα νερα στο ψυγειο(αυτο γινεται σε ολα αεριου ψεκασμου και στο brc)και να τον παρακαμψει στον πνευμονα κτλ. Με λιγα λογια, στον υγρο ψεκασμο υπαρχουν λιγοτερες παρεμβασεις.
Απο κει και περα κανεις οτι σε φωτίσει ο θεος... -
Εχει αναλυθει ξανα αλλα δεν το εχω καθαρα στο μυαλο μου. Θα παρακαλουσα για την βοηθεια σας εξηγωντας και τον λογο αν ειναι δυνατον
Τελικα, το φτωχο μιγμα στο υγραεριο(και αντιστοίχως το πλουσιο) σημαινει οτι και το φωχο μιγμα στη βενζινη ή οχι ?
Για παραδειγμα οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται στο θαλαμο καυσης με υγραεριο και φτωχο, ειναι αυξημενες ή μειωμενες και γιατι ? -
με φτωχό, καις τις βαλβίδες (αυξημένες θερμοκρασίες) ...
με πλούσιο καταστρέφεις πιο εύκολα τον καταλύτη ...διαλέγεις και παίρνεις ...
-
τα συστήματα νεας γενιάς για αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού εχουν κόστος κοντά στα 3χλρ? μου το έλεγε γνωστός μου κ δε το πίστευα. Έτσι είναι?
πως θυμάμαι εγώ πως τα prins είχαν γύρω στα 2200 ?
edit: ο φίλος πάνω λέει για 2χλρ για vialle 5ης γενιάς (υγρου ψεκασμού). αρα ο γνωστός μου μάλλον έλεγε 'μπουρδες'? -
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Εχει αναλυθει ξανα αλλα δεν το εχω καθαρα στο μυαλο μου. Θα παρακαλουσα για την βοηθεια σας εξηγωντας και τον λογο αν ειναι δυνατον
Τελικα, το φτωχο μιγμα στο υγραεριο(και αντιστοίχως το πλουσιο) σημαινει οτι και το φωχο μιγμα στη βενζινη ή οχι ?
Για παραδειγμα οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται στο θαλαμο καυσης με υγραεριο και φτωχο, ειναι αυξημενες ή μειωμενες και γιατι ?Με αέρια καύσιμα δεν μειώνεται η θερμοκρασία καυσαερίων όταν έχεις πλούσιο μείγμα.
-
Καντε επιλογες στους εγκαταστατες, καντε επιλογες στα βενζιναδικα, αλλα και παντου δωστε το ευρω σας σε αυτον που σας σεβεται και οχι σε αυτον που σας κοροιδευει.
Πιο πολυ και απο το 1 ευρω που θα κερδισουμε, μετραει ποιος θα το παρει και ποιος θα το χασει.
Δεν ψηφιζουμε 1 φορα καθε 4 χρονια, ψηφιζουμε καθε μερα με το πορτοφολι μας και τις επιλογες μας. -
KALIMERA
-
KALIMERA APO GREBENA -15 SIMERA KAI TA IGRAERIA PAGONOUN
-
Ο χρήστης autogas ΡΟΥΜΑΝΟΣ έγραψε:
KALIMERA APO GREBENA -15 SIMERA KAI TA IGRAERIA PAGONOUNKαλημερα.Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish[mod]
-
Φίλος μου σήμερα που ταξίδευε απο γιάννενα προς θεσσαλονικη ,στα γρεβενά (περίπου 10 ωρα το πρωι) του γύρισε σε βενζίνη και δεν μπορούσε να το επαναφέρει σε gas.Yπάρχει περίπτωση να έγινε αυτό από το πολύ κρύο?Τελικά μετά απο 20 χιλιόμετρα σταμάτησε για 5 λεπτά και μετά από αυτό όλα καλά.Αφορμή γιά την δημοσιευσή μου έδωσε ο autogas POYMANOS πιό πάνω που έγραψε ότι σήμερα είχε θερμοκρασία -15.
-
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
Καντε επιλογες στους εγκαταστατες, καντε επιλογες στα βενζιναδικα, αλλα και παντου δωστε το ευρω σας σε αυτον που σας σεβεται και οχι σε αυτον που σας κοροιδευει.
Πιο πολυ και απο το 1 ευρω που θα κερδισουμε, μετραει ποιος θα το παρει και ποιος θα το χασει.
Δεν ψηφιζουμε 1 φορα καθε 4 χρονια, ψηφιζουμε καθε μερα με το πορτοφολι μας και τις επιλογες μας.
Με το 100% φιλέ μου συμφωνώ απόλυτα!.
Μα όταν κανείς μια δουλειά για πρώτη φορά, πως θα κανείς την σωστή επιλογή?.
Θα πας στον φτηνό?. Μα είναι και καλός?.
Θα πας στον ακριβό?. Μα είναι καλός, για είναι απλά ακριβός?!.
Όταν μάλιστα δίνετε εγγύηση, μόνον για το κιτ.
Και δεν λέω ότι είναι ρουλέτα!. Μα σίγουρα από τα γραφόμενα εδώ μέσα είναι περιστροφή νομίσματος…..
Η μόνη λύσης κατά την γνώμη μου πάντοτε, οι καταγγελίες θα έπρεπε να γράφονται επώνυμα (για να αναλαμβάνονται ευθύνες κακόβουλου). Έτσι θα ξεσκαρτάριζε και το κύκλωμα. Μα και αυτό περικλείει κάποιους κινδύνους.
Καλύτερα τα γνωρίζουν οι mod. Θα ήθελα την άποψη τους.
Και σίγουρο είναι, ότι 560 σελίδες της ενότητας, 8398 εγγραφές, και 289542 διαβάσματα από φίλους, δεν αφορούν λογοτεχνικά δοκίμια, μα φλέγοντα προβλήματα.
Α. -
Ο χρήστης valtasa έγραψε:
Φίλος μου σήμερα που ταξίδευε απο γιάννενα προς θεσσαλονικη ,στα γρεβενά (περίπου 10 ωρα το πρωι) του γύρισε σε βενζίνη και δεν μπορούσε να το επαναφέρει σε gas.Yπάρχει περίπτωση να έγινε αυτό από το πολύ κρύο?Τελικά μετά απο 20 χιλιόμετρα σταμάτησε για 5 λεπτά και μετά από αυτό όλα καλά.Αφορμή γιά την δημοσιευσή μου έδωσε ο autogas POYMANOS πιό πάνω που έγραψε ότι σήμερα είχε θερμοκρασία -15.
Παγώνουν σημαίνει ότι δεν ‘τσουλάνε’!. Και αυτό δεν συμβαίνει στης φιάλες του αεριού, μάλιστα που είναι και στον χώρο των αποσκευών.
Όσο για το σημείο της έκχυσης, αυτό θερμαίνετε από το παραφλού.
Και μια έμμεση απάντηση προς έναν άλλο φίλο. Είναι πολύ απλό να συνδεθεί το θερμαντικό στοιχείο της έκχυσης. Απλά με 2 Τ στους σωλήνες του καλοριφέρ.
Α. -
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΜΑΡΚΑΣ LOVATO ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΥΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΥΣ -5 ΒΑ8ΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 0 ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΤΗΝ ΜΠΕΚΙΕΡΑ
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εχει αναλυθει ξανα αλλα δεν το εχω καθαρα στο μυαλο μου. Θα παρακαλουσα για την βοηθεια σας εξηγωντας και τον λογο αν ειναι δυνατον
Τελικα, το φτωχο μιγμα στο υγραεριο(και αντιστοίχως το πλουσιο) σημαινει οτι και το φωχο μιγμα στη βενζινη ή οχι ?
Για παραδειγμα οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται στο θαλαμο καυσης με υγραεριο και φτωχο, ειναι αυξημενες ή μειωμενες και γιατι ?Με αέρια καύσιμα δεν μειώνεται η θερμοκρασία καυσαερίων όταν έχεις πλούσιο μείγμα.
Πού τό είδες αυτό???????????
-
Παρακαλώ θα ήθελα την αποψή σας σχετικά με το αν θα έχω πρόβλημα με το αυτοκινητό μου OPEL CORSA 1.2 16V(2005) αν προχωρήσω σε τοποθέτηση υγραερίου,ο κινητήρας είναι ο Ζ12ΧΕΡ έχω ακούσει τα πάντα και δεν μπορώ να βρώ κάτι σίγουρο για το αυτοκίνητο απο κάψιμο κινητηρα-βαλβίδων μέχρι κα ανατίναξη!!!Παρακαλώ για τις γνώμες σας καθώς και τον πιο έμπειρων στο forum για το θέμα μου.
Χρόνια πολλα και καλές γιορτές
-
Ο χρήστης QwQ30 έγραψε:
Παρακαλώ θα ήθελα την αποψή σας σχετικά με το αν θα έχω πρόβλημα με το αυτοκινητό μου OPEL CORSA 1.2 16V(2005) αν προχωρήσω σε τοποθέτηση υγραερίου,ο κινητήρας είναι ο Ζ12ΧΕΡ έχω ακούσει τα πάντα και δεν μπορώ να βρώ κάτι σίγουρο για το αυτοκίνητο απο κάψιμο κινητηρα-βαλβίδων μέχρι κα ανατίναξη!!!Παρακαλώ για τις γνώμες σας καθώς και τον πιο έμπειρων στο forum για το θέμα μου.Χρόνια πολλα και καλές γιορτές
Xρονια πολλα και σε σενα φιλαρακι..... το προηγουμενο μου αυτοκινητο ηταν ιδιο με το δικο σου...ειχα τοποθετησει κιτ της tartarini με 36αρα δεξαμενη ...συνολικα διανυθεντα χιλιομετρα 15000...φυσικα ισως να μην ειναι αρκετα για να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα οσον αφορα τοσο σοβαρα προβληματα που αναφερεις και φοβασαι αλλα ολον αυτον τον καιρο εαν εξαιρεσεις καποια μικροκομπιασματα που εκανε κατα την πρωτη αλλαγη απο βενζινη σε υγραεριο (τα οποια εξαλειφθηκαν με την επομενη αναβαθμηση λογισμικου) ολα τα αλλα δουλευανε ρολοι....και απο καταναλωση? με 32 λιτρα φουλαρισματος 500-560 χιλ. αναλωγα με την περισταση....
Υγραεριοκίνηση!