-
Όσο στάνταρ ανηφόρα και να έχεις, δεν πρόκειται να έχεις σταθερό πόδι (και άρα ούτε σταθερό φορτίο) για να γίνει η αυτόματη ρύθμιση που διαρκεί μερικά λεπτά. Άρα θες δυναμόμετρο ή AC στο τέρμα και ρελαντί για να έχεις σταθερό φορτίο.
Επιπρόσθετα, δεν υπάρχει λόγος να γίνει όλο αυτό. Εφόσον η ρύθμιση με το AC δίνει μια καλή βάση για να μπορεί μετά ο εγκέφαλος της βενζίνης να ρυθμίσει διαβάζοντας τον λάμδα και να παραμένει εντός ορίων χωρίς βηξίματα και λαμπάκια. Αυτή ακριβώς είναι και η εμπειρία μου από το δικό μου αυτοκίνητο. Μηδέν πρόβλημα οποιουδήποτε είδους από την τελευταία ρύθμιση.
Οπότε προτιμούνται τα απλά μέσα από τα πολύπλοκα και άνευ ουσίας.
Στο θέμα του πυρόμετρου, εγώ πλέον απορώ για την χρησιμότητά του σε αμάξι με αισθητήρα λάμδα.
Είπαμε μερικές σελίδες πιο πριν ότι εφόσον το υγραέριο είναι ρυθμισμένο σωστά, θα αναλάβει ο λάμδα και ο εγκέφαλος της βενζίνης και θα κάνουν τις τελικές λεπτομερείς ρυθμίσεις. Με το πυρόμετρο τι θα κάνεις παραπάνω; Ξέχνα την περίπτωση πειραγμένου εγκεφάλου βενζίνης. Για νορμάλ καταστάσεις μιλάμε. -
Γιατί το υγραέριο θέλει άλλο advance από την βενζίνη. Με λάθος advance ανεβάζεις θερμοκρασία καυσαερίων η νερού ας πούμε.
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Γιατί το υγραέριο θέλει άλλο advance από την βενζίνη. Με λάθος advance ανεβάζεις θερμοκρασία καυσαερίων η νερού ας πούμε.Έχει διαφορετική ταχύτητα καύσης από τη βενζίνη, δηλαδή η φλόγα εξαπλώνεται με διαφορετική ταχύτητα μέσα στον κύλινδρο.
Θερμοκρασία νερού δεν έχω δει να ανεβάζει.
Το αν θα ανεβεί ή κατεβεί η θερμοκρασία καυσαερίων εξαρτάται από τις στροφές, το φορτίο και το μίγμα κάθε φορά.
-
Και από το advance βεβαίως βεβαίως, υπάρχει ένα βέλτιστο advance, πιο πολύ θερμαίνεις τον κύλινδρο άρα το νερό, πιο λίγο θερμαίνεις τα καυσαέρια
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Όσο στάνταρ ανηφόρα και να έχεις, δεν πρόκειται να έχεις σταθερό πόδι (και άρα ούτε σταθερό φορτίο) για να γίνει η αυτόματη ρύθμιση που διαρκεί μερικά λεπτά. Άρα θες δυναμόμετρο ή AC στο τέρμα και ρελαντί για να έχεις σταθερό φορτίο.Θα το δοκιμάσουμε την Δευτερα και θα γράψω
Ευχαριστώ και πάλι
-
Να'σαι καλά. Περιμένουμε τα αποτελέσματα.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Όσο στάνταρ ανηφόρα και να έχεις, δεν πρόκειται να έχεις σταθερό πόδι (και άρα ούτε σταθερό φορτίο) για να γίνει η αυτόματη ρύθμιση που διαρκεί μερικά λεπτά. Άρα θες δυναμόμετρο ή AC στο τέρμα και ρελαντί για να έχεις σταθερό φορτίο.Επιπρόσθετα, δεν υπάρχει λόγος να γίνει όλο αυτό. Εφόσον η ρύθμιση με το AC δίνει μια καλή βάση για να μπορεί μετά ο εγκέφαλος της βενζίνης να ρυθμίσει διαβάζοντας τον λάμδα και να παραμένει εντός ορίων χωρίς βηξίματα και λαμπάκια. Αυτή ακριβώς είναι και η εμπειρία μου από το δικό μου αυτοκίνητο. Μηδέν πρόβλημα οποιουδήποτε είδους από την τελευταία ρύθμιση.
Οπότε προτιμούνται τα απλά μέσα από τα πολύπλοκα και άνευ ουσίας.
Στο θέμα του πυρόμετρου, εγώ πλέον απορώ για την χρησιμότητά του σε αμάξι με αισθητήρα λάμδα.
Είπαμε μερικές σελίδες πιο πριν ότι εφόσον το υγραέριο είναι ρυθμισμένο σωστά, θα αναλάβει ο λάμδα και ο εγκέφαλος της βενζίνης και θα κάνουν τις τελικές λεπτομερείς ρυθμίσεις. Με το πυρόμετρο τι θα κάνεις παραπάνω; Ξέχνα την περίπτωση πειραγμένου εγκεφάλου βενζίνης. Για νορμάλ καταστάσεις μιλάμε.Πάντως δεν ρυθμίζονται όλα τα κιτ στο ρελαντί. Στο δικό μου (OMVL) πρέπει να έχεις σταθερό το γκάζι μεταξύ 2500 και 3000σαλ...
-
Συμφωνοί, αλλά και πάλι σου λέει χωρίς φορτίο (μάλλον). Αυτή είναι και η διαφορά.
Στη δική σου περίπτωση θα μπορούσες να το κάνεις με AC και 2500-3000 στροφές, αν πρόκειται για κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό φυσικά. Και για να κρατήσεις απολύτως σταθερό γκάζι, θα μπορούσες να βάλεις ένα φίλερ στο στοπ της πεταλούδας του γκαζιού.Αν ο κινητήρας σου δεν έχει μεταβλητό χρονισμό, μπορείς και πάλι να διαπιστώσεις αν η ρύθμιση χωρίς φορτίο είναι καλή ως εξής:
-
Ρυθμίζεις χωρίς φορτίο και βλέπεις αν ο εγκέφαλος της βενζίνης ψεκάζει τον ίδιο χρόνο και στο υγραέριο και στη βενζίνη σε διάφορες στροφές, πχ 2,5msec στη βενζίνη και 2,5 msec στο υγραέριο.
-
Παρακολουθείς το παραπάνω με φορτίο. Θα πρέπει αν πχ έχεις 4,5msec στη βενζίνη, να έχεις 4,5 msec και στο υγραέριο. Αν όχι, όπως συμβαίνει σε μένα και σε ένα άλλο toyota με vvti που είδα, τότε πρέπει να κάνεις ρύθμιση με φορτίο και το βήμα 1 είναι λάθος.
Αυτό που είδα και κατέληξα σε αυτά τα συμπεράσματα είναι το εξής:
Ρύθμιζα κατά τον κατασκευαστή στο ρελαντί χωρίς φορτίο, οπότε είχα 2,4msec υγραέριο και 2,4 msec βενζίνη. Μόλις όμως έβαζα το AC, είχα 4,5 msec στη βενζίνη αλλά 5,5 (περίπου) στο υγραέριο, το οποίο σημαίνει ότι η ρύθμιση αυτή ήταν μικρή και ο εγκέφαλος της βενζίνης αναγκαζόταν να διορθώνει πολύ, προσπαθώντας να ψεκάσει περισσότερο καύσιμο.
Με τη ρύθμιση υπό φορτίο, τελικά έχω 4,5 και 4,5 στο φορτίο, αλλά στο ρελαντί έχω 2,4 και 1,8. Πάλι λάθος, αλλά αυτό που ενδιαφέρει είναι να είμαι σωστός στο φορτίο. Στο ρελαντί, η διόρθωση του εγκεφάλου της βενζίνης είναι αρκετή για μην υπάρχει πρόβλημα τελικά. -
-
Φορτίο είναι και τα 50kPa, φορτίο και τα 90. Που έχεις 4.5? Και σοβαρά τώρα με μιά εξίσωση y=a+bx οι κατασκευαστές συστημάτων αερίου προσπαθούν να εξομοιώσουν χάρτη ψεκασμού? Δε δίνουν δυνατότητα αναλυτικής ρύθμισης σε χάρτη? Ειδικά με αυτοκίνητα με μονόβολτο λάμδα, που δεν έχει σοβαρή ικανότητα διόρθωσης, είναι νάχαμε να λέγαμε. Πουθενά δεν έχεις σωστό μίγμα, παντού θα είσαι στο περίπου...
-
Σε κινητήρα με μονόβολτο λάμδα, σαφώς και θα είσαι στο περίπου, αλλά αυτό ισχύει ούτως η άλλως.
Το ζητούμενο είναι να πετύχεις μια ρύθμιση που να μην αναγκάζει τον εγκέφαλο της βενζίνης να διορθώνει.Δυνατότητα ρύθμισης χάρτη υπάρχει σε ορισμένα συστήματα, αλλά και πάλι τι να την κάνεις, εφόσον σε διορθώνει από πίσω ο εγκέφαλος της βενζίνης;
4,5 msec έχω από ρελαντί μέχρι 2500-3000 σαλ με AC. Αλλιώς έχω ~2,4.
-
Κάπου το έχασα.............Παιδιά λιανά και για τους μη εξειδικευμένους...... !
-
Πιο συγκεκριμένα;
-
Τι πιο συγκεκριμένα;...περιμένεις να καταλάβουμε τα περι χειροκίνητων ρυθμίσεων και εξειδικέυσεις και μονόβολτων λάμδα εμεις που οδηγάμε τα υγραεριοκίνητα και το μόνο που βλέπουμε είναι τα λαμπάκια της μηχανής και οι θερμοκρασία νερών
-
Λυπάμαι, αλλά υπάρχουν θέματα που απαιτούν υπόβαθρο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να απαντηθεί μια πιο εξειδικευμένη ερώτηση.
Αν θέλει ο οποιοσδήποτε να ασχοληθεί, μπορεί να το κάνει.
Αν κάποιος πάλι δεν θέλει να ασχοληθεί, πάλι μπορεί να το κάνει. -
Ωράια πείτε τα εσεις και εμείς θα βλέπουμε χωρίς να καταλαβαίνουμε.
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Ωράια πείτε τα εσεις και εμείς θα βλέπουμε χωρίς να καταλαβαίνουμε.Sorry που επεμβαίνω αλλά αν είναι επαγγελματίας ή έστω γνώστες ενός θέματος, δε γίνετε να το κάνουν πενηνταράκια για να καταλαβαίνουΜΕ και οι άσχετοι περί του θέματος.
-
ok
-
Oxi και επαγγελματιες αυτοι που γραφουν σε forum.
Ειναι αυτοι που δεν εχουν ουτε ενα αυτοκινητο μεσα στο μαγαζι τους και δεν ξερουν πως θα περασουν την ωρα τους και νομιζουν οτι με ωραιους και ακαταλαβηστικους ορισμους θα παρουν και το σεβασμο απο τους υπολοιπους!!! -
Ούτε επαγγελματίας είμαι, ούτε τίποτα.
Όπως βλέπεις όμως, κοντεύω να γίνω αν θέλω να συνεχίσω να έχω αμάξι και να μη με αρμέγει ελεύθερα ο κάθε
'''''''επαγγελματίας''''''' και να μη μου κάνει και τη δουλειά τελικά.Οι ακαταλαβίστικοι ορισμοί μπορούν να γίνουν κατανοητοί είτε με ερωτήσεις, είτε με μπόλικο διάβασμα (να'ναι καλά το internet).
Τώρα, αν εσύ προτιμάς την ειρωνίτσα από τα παραπάνω, είναι δικό σου πρόβλημα (βαρύ πρόβλημα όμως!!!).
-
Aν δεν εισαι επαγγελματιας γιατι σε πειραξε αυτο που ειπα?
Απλα πρεπει να καταλαβεις οτι εισαι ασχετος οχι μονο εσυ ,αλλα και αρκετοι αλλοι εδω μεσα και θα σου πω γιατι.
Εχω υγραεριο στο δικο μου αυτοκινητο εδω και 44500χλμ. Απο τις 3000χλμ μου εχει αναψει το λαμπακη κινητηρα,δεν εχει παθει τιποτα και ουτε θα παθει!Το αυτοκινητο δεν το σεβομαι καθολου και καθημερινος το λιωνω στην κυριολεξεια.Ελα και πες μου εσυ τωρα γιατι δεν εχει χτυπηση κινητηρα ή δεν εχει καψει καταλυτη ή δεν εχει σραβοση βαλβιδες και ολες αυτες **edit Hρεμησε γιατι ειναι τελειως αναρμοστος ο τροπος σου [mod] **
Υγραεριοκίνηση!