-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το ερώτημά μου είναι γιατί τότε οι κατασκευαστές δεν εφαρμόζουν την λύση αυτή στα αυτοκίνητα που παράγουν ?
Αν κάνω λάθος και βγαίνει από κατασκευαστή κάποιο που καίει και υγραέριο ας με διορθώσετε......
Αν πάλι δεν βγαίνει αυτό κάτι σημαίνει.... :hmmmΒεβαίως και παράγουν αρκετοί κατασκευαστές μοντέλα με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης: Opel, Fiat, Seat, Skoda, Volvo και αρκετοί άλλοι που ενδεχομένως μου διαφεύγουν. Αυτά στην Ευρώπη. Γιατί στη Ν. Κορέα γίνεται της ...Κορέας από υγραεριοκίνητα και δε νομίζω οι τοπικές αντιπροσωπείες να κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια.
Το ίδιο ισχύει και στην Αυστραλία, όπου γνωρίζω οτι το εκεί εργοστάσιο της Ford έχει επιλέξει τη Vialle σαν προμηθευτή της.
Περισσότερα μπορείς να δεις κι εδώ: http://www.vialle.nl/bedrijfsprofiel/oem.html?L=1
Το οτι δεν εισάγονται τα περισσότερα εργοστασιακά υγραεριοκίνητα στην Ελλάδα, πάλι δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Είναι γιατί οι περισσότερες αντιπροσωπείες είναι τόσο εκτός πραγματικότητας που εύκολα καταλαβαίνει κανείς γιατί πάνε κατά διαόλου, είναι γιατί η Ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή και εντελώς διαστρεβλωμένη με την αχαρακτήριστη επί σειρά ετών πολιτική των εκάστοτε κυβερνήσεων στο χώρο του αυτοκινήτου, είναι και πολλά συμφέροντα που δεν ευνοούν αλλαγές όπως η πετρελαιοκίνηση, υγραεριοκίνηση, βιοκαύσιμα, κλπ. γιατί κάποιοι φοβούνται οτι θα χάσουν μέρος από το γάλα της αγελάδας που αρμέγουν τόσες δεκαετίες ...και πολλά άλλα.Οσο για τους φόρους που πληρώνω γιά την βενζίνη η αύξηση στο φυσικό αέριο και στο υγραέριο συζητείται....
Αν έχεις πρόχειρο κάποιο πρόσφατο link που να αναφέρει αύξηση για το υγραέριο (όχι για φυσικό αέριο που είναι κάτι διαφορετικό) ...ευχαρίστως να το διαβάσουμε.
-
ΓΕΙΑ ΧΑΡΟΥΑ
Επειδη μυριζει το lpg αρχισαβ να μυριζουν και αρβυλες ηρθαν και οι κλανειες.........
για να ηεμησουμε ολοι
-
Θ Ε Ο Σ! Χαχαχαχα!
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Αν έχεις πρόχειρο κάποιο πρόσφατο link που να αναφέρει αύξηση για το υγραέριο (όχι για φυσικό αέριο που είναι κάτι διαφορετικό) ...ευχαρίστως να το διαβάσουμε.
Σήμερα το άκουσα στο ραδιόφωνο γιά τα νέα μέτρα που θα ακολουθήσουν ....και με απασχολεί διότι καταναλώνω μέχρι και 10.000 λίτρα το μήνα προπάνιο.
Αν κάνεις τέτοια χρήση προπανίου για λόγους εκτός αυτοκίνησης, πρέπει να γνωρίζεις οτι είσαι αρκετά προνομιούχος αφού είναι εξαιρετικά χαμηλός ο εν λόγω φόρος (πολύ λιγότερο από τα 125 ευρώ ανά μετρικό τόνο που είναι για το υγραέριο που προορίζεται για την αυτοκίνηση). Θα πει κάποιος οτι αφού θα αυξηθεί ο φόρος εκεί, θα τη γλυτώσει το υγραέριο για την αυτοκίνηση;
Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, η υγραεριοκίνηση είναι ίσως ο μόνος κλάδος που αποφέρει πραγματικά έσοδα, ζεστό χρήμα, στο κράτος σήμερα, κόντρα στην οικονομική κρίση. Υπάρχει κάποιος λόγος να ανακοπεί ο ρυθμός των αδειοδοτήσεων (πρατηρίων, συστημάτων, συνεργείων) και των μετατροπών απ΄όπου κερδίζει πολύ περισσότερα χρήματα (από το ΦΠΑ και τη φορολογία επιχειρήσεων / φυσικών προσώπων που ασχολούνται με τις μετατροπές); Υπάρχει βεβαίως και πολύ μαύρο χρήμα αλλά αυτό υποτίθεται οτι κάποια στιγμή θα καταφέρουν να το πιάσουν...
Αντίθετα, το να αυξήσει τη φορολογία στο υγραέριο που προορίζεται για βιοτεχνική / βιομηχανική χρήση ή στη θέρμανση, δυστυχώς για σένα δεν πρόκειται να χάσει τίποτε απολύτως, εκτός κι αν κλείσεις εντελώς την επιχείρησή σου. -
Στη φάση που βρισκόμαστε κάθε τέτοιο χοντρό λάθος θα μετρήσει πολύ.
Σκέψου το εξής σενάριο: Βάζει ας πούμε τέτοιο φόρο στο υγραέριο ώστε φθάνει ή ξεπερνάει το 1 ευρώ το λίτρο.
Με την αύξηση που έχει κάποιος στην κατανάλωση είναι σαν να πληρώνει 1,25 περίπου το λίτρο. Εξακολουθεί να είναι κατά 40 λεπτά φθηνότερο σε σχέση με τη βενζίνη, αλλά πλέον θα χρειάζεται κανείς πολύ περισσότερα χιλιόμετρα για να κάνει απόσβεση.
Άρα όσοι έβαλαν υγραέριο, έβαλαν κι αυτόματα κόβει μαχαίρι την κίνηση στα συνεργεία, αδειοδοτήσεις νέων πρατηρίων για υγραέριο, κλπ. Όσα και να κερδίσει πρόσκαιρα ή στο μέλλον, από την αύξηση του φόρου, θα τα χάσει πολλαπλάσια και μάλιστα άμεσα. Ενώ τώρα, η κατάσταση είναι win-win για όλους... -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Στη φάση που βρισκόμαστε κάθε τέτοιο χοντρό λάθος θα μετρήσει πολύ.
Σκέψου το εξής σενάριο: Βάζει ας πούμε τέτοιο φόρο στο υγραέριο ώστε φθάνει ή ξεπερνάει το 1 ευρώ το λίτρο.
Με την αύξηση που έχει κάποιος στην κατανάλωση είναι σαν να πληρώνει 1,25 περίπου το λίτρο. Εξακολουθεί να είναι κατά 40 λεπτά φθηνότερο σε σχέση με τη βενζίνη, αλλά πλέον θα χρειάζεται κανείς πολύ περισσότερα χιλιόμετρα για να κάνει απόσβεση.
Άρα όσοι έβαλαν υγραέριο, έβαλαν κι αυτόματα κόβει μαχαίρι την κίνηση στα συνεργεία, αδειοδοτήσεις νέων πρατηρίων για υγραέριο, κλπ. Όσα και να κερδίσει πρόσκαιρα ή στο μέλλον, από την αύξηση του φόρου, θα τα χάσει πολλαπλάσια και μάλιστα άμεσα. Ενώ τώρα, η κατάσταση είναι win-win για όλους...Μιλάς για το κράτος που με τις διαδοχικές αυξήσεις άμεσων και έμμεσων φόρων, όπως και με την επανεισαγωγή των κριτηρίων διαβίωσης, έχει σκοτώσει κάθε βιομηχανική, βιοτεχνική και εμπορική δραστηριότητα στη χώρα!
-
Το θεμα της αποσβεσης ειναι λιγο περιεργο.
το αυτοκινητο παντα ηταν κουμπαρας χωρις πατο.
οταν βαζαμε ζαντες(αλουμινιο/μαγνησιο) σκευτομαστε ποτε θα κανουμε αποσβεση?
οταν πληρωναμε stereo ?
οταν φαρδαιναμε τα λαστιχα+ζαντες σχεδον μονο για αισθητικους λογους?
οταν
οταν
και η μετατροπη σε lpg κοστιζει οσο 4 καλες ζαντες,και οχι και πολυ καλες
το καναμε για να μην κατοσταριζουμε για μια βολτα στο βενζιναδικο.Τωρα το ποτε θα κανουμε αποσβεση της τοποθετησης μπορει να ειναι και αστειο γιατι για αναλογιστητε ποσο εχουμε χασει απο την αξια του τροχοφορου μας(60 η και 70%) η αποσβεση της τοποθετησης του lpg μας μαρανε -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βλέπω σε αυτό ειδικά το πας πολύ καλά! Προπονημένος κάργα!!!
Σε χαλασε βλεπω.Παμε αλλη μια φορα
-
Ο χρήστης dim63 έγραψε:
Το θεμα της αποσβεσης ειναι λιγο περιεργο.
το αυτοκινητο παντα ηταν κουμπαρας χωρις πατο.
οταν βαζαμε ζαντες(αλουμινιο/μαγνησιο) σκευτομαστε ποτε θα κανουμε αποσβεση?
οταν πληρωναμε stereo ?
οταν φαρδαιναμε τα λαστιχα+ζαντες σχεδον μονο για αισθητικους λογους?
οταν
οταν
και η μετατροπη σε lpg κοστιζει οσο 4 καλες ζαντες,και οχι και πολυ καλες
το καναμε για να μην κατοσταριζουμε για μια βολτα στο βενζιναδικο.Τωρα το ποτε θα κανουμε αποσβεση της τοποθετησης μπορει να ειναι και αστειο γιατι για αναλογιστητε ποσο εχουμε χασει απο την αξια του τροχοφορου μας(60 η και 70%) η αποσβεση της τοποθετησης του lpg μας μαρανεΣωστος
-
Έτσι!!! Πρόσεχε μόνο μη το ματώσεις... αλλά μιλάω σε επαγγελματία, οπότε ξέρει τι κάνει!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έτσι!!! Πρόσεχε μόνο μη το ματώσεις... αλλά μιλάω σε επαγγελματία, οπότε ξέρει τι κάνει!Σου αρεσει να το βλεπεις,οποτε αλλη μια
-
Επειδή πρέπει και να κατουράμε που και που ΗΣΥΧΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
-
Έτσι για αλλαγή θέματος κυκλοφορεί από τη Flashlube ηλεκτρονική λαδιέρα:
http://www.flashlube.com/en/products/el ... r-kit.html
Βρήκα και ένα site από τον επίσημο αντιπρόσωπο της εταιρείας στη Βουλγαρία που το στέλνει Ελλάδα για 200 ευρώ συν 8 ευρώ για τον κούριερ.
Έχει κανείς άποψη για το συγκεκριμένο κιτ (όχι για τη χρήση λαδιέρας γενικώς, είναι γνωστό ότι υπάρχει μεγάλη αντιλογία στο συγκεκριμένο forum, αλλά και αλλού....)
-
Ο χρήστης FADASMATAKI έγραψε:
Για σας παίδες τις αυτοκινητοβιομηχανίας !
Θα θελα να σας ενημερώσω σχετικά με το υγραέριο και τις εμπειρίες μου με αυτό !
Αυτά που θα μάθετε εδώ θα σας χρησιμεύσουν πάρα πολύ έτσι ώστε να αποφύγετε τυχών λάθη στην επιλογή του συνεργείο σας !!!Έχω ένα Peugeot 307 αυτόματο, και επιδις έψαχνα πάντα να κάνω κάποια εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου κατέληξα τελικά να βάλω υγραέριο. Από την αρχή που το έβαλα δεν μου έκανε κλικ με την πρώτη ματιά που λένε ¨) και αυτό γιατί ο μάστορας που το έβαλε ήταν μάστορας αρχ.... μάστορας. Το καλύτερο σύστημα υγραερίου είναι αυτό που ψεκάζει υγρό στον κινητήρα και όχι αέριο ! Το υγρού ψεκασμού δεν έχει καμία απώλεια στην απόδοση και καίει μόνο 6% παραπάνω από την βενζίνη έναντι τον κλασικών συστημάτων με εξαεροτη. έτσι και εγώ πριν 2 χρόνια τοποθέτησα το σύστημα από την ICOM που είναι ιταλικό και που τότε το είχε μόνο η Υγραεροκινηση στην Αθήνα !(http://www.ygraeriokinisi.gr/ ) Όταν τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι το σύστημα είναι το τέλειο και ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα, στο μεταξύ σε όλους που παίρνουν τηλέφωνο το ίδιο λέει και δεν αλλάζει ούτε τόνο, φοβερός τον παραδέχομαι σε αυτό μέχρι να πάρει τα λεφτά υπόψιν έτσι ¨) μετά το γυρνάει σιγά σιγά σαν τις γυναίκες μετά το γάμο άμα ξέρετε τι εννοώ ¨). Όταν πήγα τελικά μετά το ραντεβού είδα ότι δεν ήταν ο ίδιος που το περνούσε αλλά ένας από τους γιους του ο οποίος δεν σε αφήνει να τον κοιτάς τι κάνει στο αυτοκίνητο, αργότερα κατάλαβα ότι δεν σκαμπάζει Χριστό από προβλήματα που τυχών μπορεί να δημιουργηθούν κατά η μετά την τοποθέτηση του υγραερίου τα οποία τα δημιουργεί ο ίδιος. Έτσι λοιπών μου είπε να το αφήσω και να έρθω να το Πάρο μετά από 2 μέρες. Πήγα μετά από 2 μέρες και από την πρώτη στιγμή απογοητεύτηκα!
- σπασμένο πλαστικό παρμπρίζ
- καλώδια τοποθετημένα που ούτε ένας αρχάριος δεν θα μπορούσε να τα τοποθετήσει έτσι
- ο πόλος τις μπαταρίας δεν ήταν κουμπωμένος μετά το κατάλαβα στο δρόμο
- Η τάπα πίσω από το πεντάλ του γκαζιού δεν ήταν τοποθετημένη σωστά και έμπαινε θόρυβος στην καμπίνα τον επιβατών
- από κάτω από το αυτοκίνητο κρεμότανε ένα πλαστικό στον αέρα ( δεν είχαν τοποθετήσει μια βίδα.
- Το Cruse control δεν δούλευε σωστά γιατί έπαιρνε κατευθείαν ρεύμα από την BSI και αυτή μπερδευόταν,
- Είχε τοποθετήσει το ρελε παροχής ρεύματος του συστήματος υγραερίου μόνο για μόστρα δεν το είχε συνδέσει καν !
- Δεν μου ανέφερε καν να βάλλω μπουζί που είναι ιδικά για Υγραέριο έτσι ο κινητήρας κάπου κάπου και κατά την επιτάχυνση να κάνει διακοπές
- Δεν είχε τοποθετήσει τα σωστά μπεκ αλλά ούτε του σωστούς καλιμπραδόρους που χρειάζονται αυτά με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο μετά από 100χιλ. να ρετάρει κατά την εκκίνηση
- μετά από καιρό δημιουργήθηκε βραχυκύκλωμα γιατί ο αρχ........ μάστορας δεν είχε μονώσει 2 καλώδια που είχε κόψη !
- μετά τον 1,8 χρόνο χάλασε ένα μπεκ είχε μικροδιαροη, και δεν μπόρεσε να βρει την βλάβη λέγοντας μου ότι έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο, καταλύτη, πολλαπλασιαστή και αισθητήρα εκκεντροφόρου ! έκλεισε το καπό χωρίς να με εξυπηρετήσει και με ανάγκασε να πάω Ιταλία να το φτιάξω το σύστημα όπου
οι ιταλοί διέγνωσαν τι βλάβη και όλα διορθώθηκαν ! - δεν μου έστειλε πλήρης τα χαρτιά για το κτεο
- μετά από τα παράπονα μου στους ιταλούς δεν προσφέρετε να μου δόση καινούρια χαρτιά να περάσω κτεο με την δικαιολογία ότι διαγράφοντας εγώ τις ημερομηνίες στα χαρτιά για να περάσω κτεο έκανα πλαστογραφία και του πήρα την σφραγίδα
- Τα μισά από αυτά που ανέφερα εδώ πέρα έγιναν και στο αυτοκίνητο τις γυναίκας μου !!! Ένα RENO CLIO
Χωρίς να σας πολυλογώ μετά από 2 χρόνια έγινα expert πάνω στο σύστημα υγραερίου τις Icom και το επιδιορθώνω μόνος μου ότι και να έχει ! Καλό σύστημα αλλά άντε βρες συνεργείο να στο περάσει σωστά !
ελπίζω να βοήθησα με αυτό το άρθρο αρκετούς για τώρα και για το μέλλων !!!
Kαλησπερα σας
Η εταιρία μας είναι πιστοποιημένη από τον Ελληνικό υπουργείο μεταφορών και από τις πρώτες στο χώρο με πείρα 30 ετων ,και με χιλιάδες εγκαταστάσεις και χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες.
Τα λεγόμενα του χρηστή 'Matheos' δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Όπως είναι εμφανές και καταλαβαίνει ο καθένας, Η εγγραφή στο forum ,από τον συγκεκριμένο χρηστή έγινε με σκοπό με δόλο για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίων της εταιρίας μας, η όποια θα προχωρήσει σε μήνυση .Έχει ζητηθεί ήδη από τους διαχειριστές του φορουμ η αποστολή των στοιχείων του χρηστη 'Matheos' για αποδεικτικά στοιχειά.
H εταιρία μας γωριζει τον συγκεκριμένο “κυριο» και από την πρώτη μέρα που παρέλαβε το όχημα του ,άλλαξε θέση στα εξαρτήματα και άλλαξε όλη την καλωδίωση όπου ήθελε αυτός με αποτέλεσμα την κακή λειτουργία του συστήματος. Αφού του έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις ότι θα κοπεί η εγγύηση σε περίπτωση που ξανασυμβεί αυτό, από το εξουσιοδοτημένο από το Ελληνικό υπουργείο μεταφορών και εκπαιδευμένο προσωπικό της εταιρίας μας, από την ICOM SPA. παρόλα αυτά το σύστημα διορθώθηκε. Στην συνεχεία ο κ.Γ.ματθαιος συνέχισε να πειράζει το σύστημα με αποτέλεσμα τα του κόψουμε την εγγύηση και να μην ξανά αναλάβουμε την επισκευή του οχήματος , όπως ορίζει η ICOM και κάθε σοβαρή εταιρία.
Αυτό που δεν μπορούμε να καταλάβουμε είναι γιατί ο συγκεκριμένος κυριος αφού δεν έμεινε ικανοποιημένος από την δουλεία μας,ΓΙΑΤΙ εφερε και δευτερο οχημα (clio),και του εγκαταστήσαμε και πάλι σύστημα Υγραεριοκίνησης στην εταιρια μας?Επίσης η εταιρία μας εχει προχωρήσει ήδη σε μήνυση και τα στοιχειά-εγραφα είναι στα χεριά του δικηγόρου της εταιρίας μας , διοτι ο κ.Γ.Ματθαιος πλαστογράφησε την σφραγίδα και την υπογραφή της εταιρίας σε δημόσιο έγγραφο για την πιστοποίηση του οχήματος του στο ΚΤΕΟ.Τα πιστοποιητικά του είχαν διατεθεί από την παραλαβή του σχήματος του από εμάς και είχε ενημερωθεί ότι έχει χρονικό περιθώριο 7 ημερών όπως ορίζει ο Νόμος. Παρο αλλά αυτά θυμήθηκε να πάει ύστερα από 1 χρόνο με αποτέλεσμα όπως είναι λογικο να μην γίνουν δεκτά .Υστερα από όλα Μας απαίτησε να του στείλουμε τα έγραφα με courier αλλά όπως ορίζει ο νόμος αυτό είναι αδυνάτων διότι πρέπει να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος του αυτοκίνητου και να γραφτούν εκ νέου καινούργια κάτι όπου δεν έγινε ποτέ διότι ο «κυριος» αυτός λογικά βαριόταν να μας επισκεφτεί.
Λυπόμαστε επισης πραγματικά γιατί ένα τόσο καλο forum που θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ κόσμο για την επιλογή ενός καλού συστήματος, γίνετε χώρος επίδοξων τυχάρπαστων-νεων εγκαταστατών οι όποιοι δεν έχουν κανένα απόλυτος πιστοποιητικό ούτε καμία απόλυτος ιδέα και εκπαιδευση για το 'τι'σημαινει υγραεριο,οι όποιοι χρησιμοποιώντας την ανωνυμία τους ψαρεύουν και παραπλανουν νεους πελάτες .
Θα σας παρακαλέσουμε και πάλι να μην ξαναχρησιμοποιηθεί ξανά το όνομα της εταιρίας μας από ανωνύμους χρηστές .Η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να προχωρήσει με όλες της απαραίτητες ενέργειες βάση νομού για την αποκατάσταση του ονόματος της.
Με εκτίμηση
Μπίρμπος Χρήστος
ΥγραεριοΚίνηση AutoGas HellasΚαλησπέρα σας
'κύριε' ΜπίρμποΔεν είχα σκοπό να απαντήσω αλλά επειδή δεν μου αρέσει η αδικία μπήκα και εγώ σε αυτό το τρυπάκι και αυτό που έχω να πω είναι ότι είστε πολύ άδικος.
Τo Clio to έφερε γιατί ακριβώς σας εμπιστεύτηκε αλλά απ΄ότι αποδείχτηκε του φαιρθικατε πολύ σκάρτα.Μην νομίζετε ότι εγώ δεν είχα προβλήματα αλλά ευτυχώς που είχα τον Ματθαίο και τον κύριο Πατσέα δίπλα μου οι οποίοι με βοήθησαν πάρα πολύ.Αυτό που είπατε για το κτέο δεν αληθεύει γιατί και εγώ το δικό μου αυτοκίνητο το πέρασα κτέο μετά από ένα χρόνο γιατί δεν είχατε άδεια για κάποια εξαρτήματα της icom και μάλιστα σας το έφερα εσάς και μου το περάσατε κτέο διότι είχατε γνωστό σας στο κτέο του ελληνικού γιατί μόνη μου θα έβρισκα δυσκολία μου είπατε με αποτέλεσμα να μου κοστίσει 100 ευρώ παραπάνω απ΄ότι ήταν κανονικά.
Λυπάμαι ειλικρινά για τη συμπεριφορά σας.Ένας επαγγελματίας δεν συμπεριφέρεται ποτέ κατά αυτόν τον τρόπο.Με εκτίμηση Ηλεκτρα
-
Ο χρήστης HLEKTRA έγραψε:
Για σας παίδες τις αυτοκινητοβιομηχανίας !
Θα θελα να σας ενημερώσω σχετικά με το υγραέριο και τις εμπειρίες μου με αυτό !
Αυτά που θα μάθετε εδώ θα σας χρησιμεύσουν πάρα πολύ έτσι ώστε να αποφύγετε τυχών λάθη στην επιλογή του συνεργείο σας !!!Έχω ένα Peugeot 307 αυτόματο, και επιδις έψαχνα πάντα να κάνω κάποια εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου κατέληξα τελικά να βάλω υγραέριο. Από την αρχή που το έβαλα δεν μου έκανε κλικ με την πρώτη ματιά που λένε ¨) και αυτό γιατί ο μάστορας που το έβαλε ήταν μάστορας αρχ.... μάστορας. Το καλύτερο σύστημα υγραερίου είναι αυτό που ψεκάζει υγρό στον κινητήρα και όχι αέριο ! Το υγρού ψεκασμού δεν έχει καμία απώλεια στην απόδοση και καίει μόνο 6% παραπάνω από την βενζίνη έναντι τον κλασικών συστημάτων με εξαεροτη. έτσι και εγώ πριν 2 χρόνια τοποθέτησα το σύστημα από την ICOM που είναι ιταλικό και που τότε το είχε μόνο η Υγραεροκινηση στην Αθήνα !(http://www.ygraeriokinisi.gr/ ) Όταν τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι το σύστημα είναι το τέλειο και ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα, στο μεταξύ σε όλους που παίρνουν τηλέφωνο το ίδιο λέει και δεν αλλάζει ούτε τόνο, φοβερός τον παραδέχομαι σε αυτό μέχρι να πάρει τα λεφτά υπόψιν έτσι ¨) μετά το γυρνάει σιγά σιγά σαν τις γυναίκες μετά το γάμο άμα ξέρετε τι εννοώ ¨). Όταν πήγα τελικά μετά το ραντεβού είδα ότι δεν ήταν ο ίδιος που το περνούσε αλλά ένας από τους γιους του ο οποίος δεν σε αφήνει να τον κοιτάς τι κάνει στο αυτοκίνητο, αργότερα κατάλαβα ότι δεν σκαμπάζει Χριστό από προβλήματα που τυχών μπορεί να δημιουργηθούν κατά η μετά την τοποθέτηση του υγραερίου τα οποία τα δημιουργεί ο ίδιος. Έτσι λοιπών μου είπε να το αφήσω και να έρθω να το Πάρο μετά από 2 μέρες. Πήγα μετά από 2 μέρες και από την πρώτη στιγμή απογοητεύτηκα!
- σπασμένο πλαστικό παρμπρίζ
- καλώδια τοποθετημένα που ούτε ένας αρχάριος δεν θα μπορούσε να τα τοποθετήσει έτσι
- ο πόλος τις μπαταρίας δεν ήταν κουμπωμένος μετά το κατάλαβα στο δρόμο
- Η τάπα πίσω από το πεντάλ του γκαζιού δεν ήταν τοποθετημένη σωστά και έμπαινε θόρυβος στην καμπίνα τον επιβατών
- από κάτω από το αυτοκίνητο κρεμότανε ένα πλαστικό στον αέρα ( δεν είχαν τοποθετήσει μια βίδα.
- Το Cruse control δεν δούλευε σωστά γιατί έπαιρνε κατευθείαν ρεύμα από την BSI και αυτή μπερδευόταν,
- Είχε τοποθετήσει το ρελε παροχής ρεύματος του συστήματος υγραερίου μόνο για μόστρα δεν το είχε συνδέσει καν !
- Δεν μου ανέφερε καν να βάλλω μπουζί που είναι ιδικά για Υγραέριο έτσι ο κινητήρας κάπου κάπου και κατά την επιτάχυνση να κάνει διακοπές
- Δεν είχε τοποθετήσει τα σωστά μπεκ αλλά ούτε του σωστούς καλιμπραδόρους που χρειάζονται αυτά με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο μετά από 100χιλ. να ρετάρει κατά την εκκίνηση
- μετά από καιρό δημιουργήθηκε βραχυκύκλωμα γιατί ο αρχ........ μάστορας δεν είχε μονώσει 2 καλώδια που είχε κόψη !
- μετά τον 1,8 χρόνο χάλασε ένα μπεκ είχε μικροδιαροη, και δεν μπόρεσε να βρει την βλάβη λέγοντας μου ότι έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο, καταλύτη, πολλαπλασιαστή και αισθητήρα εκκεντροφόρου ! έκλεισε το καπό χωρίς να με εξυπηρετήσει και με ανάγκασε να πάω Ιταλία να το φτιάξω το σύστημα όπου
οι ιταλοί διέγνωσαν τι βλάβη και όλα διορθώθηκαν ! - δεν μου έστειλε πλήρης τα χαρτιά για το κτεο
- μετά από τα παράπονα μου στους ιταλούς δεν προσφέρετε να μου δόση καινούρια χαρτιά να περάσω κτεο με την δικαιολογία ότι διαγράφοντας εγώ τις ημερομηνίες στα χαρτιά για να περάσω κτεο έκανα πλαστογραφία και του πήρα την σφραγίδα
- Τα μισά από αυτά που ανέφερα εδώ πέρα έγιναν και στο αυτοκίνητο τις γυναίκας μου !!! Ένα RENO CLIO
Χωρίς να σας πολυλογώ μετά από 2 χρόνια έγινα expert πάνω στο σύστημα υγραερίου τις Icom και το επιδιορθώνω μόνος μου ότι και να έχει ! Καλό σύστημα αλλά άντε βρες συνεργείο να στο περάσει σωστά !
ελπίζω να βοήθησα με αυτό το άρθρο αρκετούς για τώρα και για το μέλλων !!!
Kαλησπερα σας
Η εταιρία μας είναι πιστοποιημένη από τον Ελληνικό υπουργείο μεταφορών και από τις πρώτες στο χώρο με πείρα 30 ετων ,και με χιλιάδες εγκαταστάσεις και χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες.
Τα λεγόμενα του χρηστή 'Matheos' δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Όπως είναι εμφανές και καταλαβαίνει ο καθένας, Η εγγραφή στο forum ,από τον συγκεκριμένο χρηστή έγινε με σκοπό με δόλο για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίων της εταιρίας μας, η όποια θα προχωρήσει σε μήνυση .Έχει ζητηθεί ήδη από τους διαχειριστές του φορουμ η αποστολή των στοιχείων του χρηστη 'Matheos' για αποδεικτικά στοιχειά.
H εταιρία μας γωριζει τον συγκεκριμένο “κυριο» και από την πρώτη μέρα που παρέλαβε το όχημα του ,άλλαξε θέση στα εξαρτήματα και άλλαξε όλη την καλωδίωση όπου ήθελε αυτός με αποτέλεσμα την κακή λειτουργία του συστήματος. Αφού του έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις ότι θα κοπεί η εγγύηση σε περίπτωση που ξανασυμβεί αυτό, από το εξουσιοδοτημένο από το Ελληνικό υπουργείο μεταφορών και εκπαιδευμένο προσωπικό της εταιρίας μας, από την ICOM SPA. παρόλα αυτά το σύστημα διορθώθηκε. Στην συνεχεία ο κ.Γ.ματθαιος συνέχισε να πειράζει το σύστημα με αποτέλεσμα τα του κόψουμε την εγγύηση και να μην ξανά αναλάβουμε την επισκευή του οχήματος , όπως ορίζει η ICOM και κάθε σοβαρή εταιρία.
Αυτό που δεν μπορούμε να καταλάβουμε είναι γιατί ο συγκεκριμένος κυριος αφού δεν έμεινε ικανοποιημένος από την δουλεία μας,ΓΙΑΤΙ εφερε και δευτερο οχημα (clio),και του εγκαταστήσαμε και πάλι σύστημα Υγραεριοκίνησης στην εταιρια μας?Επίσης η εταιρία μας εχει προχωρήσει ήδη σε μήνυση και τα στοιχειά-εγραφα είναι στα χεριά του δικηγόρου της εταιρίας μας , διοτι ο κ.Γ.Ματθαιος πλαστογράφησε την σφραγίδα και την υπογραφή της εταιρίας σε δημόσιο έγγραφο για την πιστοποίηση του οχήματος του στο ΚΤΕΟ.Τα πιστοποιητικά του είχαν διατεθεί από την παραλαβή του σχήματος του από εμάς και είχε ενημερωθεί ότι έχει χρονικό περιθώριο 7 ημερών όπως ορίζει ο Νόμος. Παρο αλλά αυτά θυμήθηκε να πάει ύστερα από 1 χρόνο με αποτέλεσμα όπως είναι λογικο να μην γίνουν δεκτά .Υστερα από όλα Μας απαίτησε να του στείλουμε τα έγραφα με courier αλλά όπως ορίζει ο νόμος αυτό είναι αδυνάτων διότι πρέπει να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος του αυτοκίνητου και να γραφτούν εκ νέου καινούργια κάτι όπου δεν έγινε ποτέ διότι ο «κυριος» αυτός λογικά βαριόταν να μας επισκεφτεί.
Λυπόμαστε επισης πραγματικά γιατί ένα τόσο καλο forum που θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ κόσμο για την επιλογή ενός καλού συστήματος, γίνετε χώρος επίδοξων τυχάρπαστων-νεων εγκαταστατών οι όποιοι δεν έχουν κανένα απόλυτος πιστοποιητικό ούτε καμία απόλυτος ιδέα και εκπαιδευση για το 'τι'σημαινει υγραεριο,οι όποιοι χρησιμοποιώντας την ανωνυμία τους ψαρεύουν και παραπλανουν νεους πελάτες .
Θα σας παρακαλέσουμε και πάλι να μην ξαναχρησιμοποιηθεί ξανά το όνομα της εταιρίας μας από ανωνύμους χρηστές .Η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να προχωρήσει με όλες της απαραίτητες ενέργειες βάση νομού για την αποκατάσταση του ονόματος της.
Με εκτίμηση
Μπίρμπος Χρήστος
ΥγραεριοΚίνηση AutoGas HellasΚαλησπέρα σας
'κύριε' ΜπίρμποΔεν είχα σκοπό να απαντήσω αλλά επειδή δεν μου αρέσει η αδικία μπήκα και εγώ σε αυτό το τρυπάκι και αυτό που έχω να πω είναι ότι είστε πολύ άδικος.
Τo Clio to έφερε γιατί ακριβώς σας εμπιστεύτηκε αλλά απ΄ότι αποδείχτηκε του φαιρθικατε πολύ σκάρτα.Μην νομίζετε ότι εγώ δεν είχα προβλήματα αλλά ευτυχώς που είχα τον Ματθαίο και τον κύριο Πατσέα δίπλα μου οι οποίοι με βοήθησαν πάρα πολύ.Αυτό που είπατε για το κτέο δεν αληθεύει γιατί και εγώ το δικό μου αυτοκίνητο το πέρασα κτέο μετά από ένα χρόνο γιατί δεν είχατε άδεια για κάποια εξαρτήματα της icom και μάλιστα σας το έφερα εσάς και μου το περάσατε κτέο διότι είχατε γνωστό σας στο κτέο του ελληνικού γιατί μόνη μου θα έβρισκα δυσκολία μου είπατε με αποτέλεσμα να μου κοστίσει 100 ευρώ παραπάνω απ΄ότι ήταν κανονικά.
Λυπάμαι ειλικρινά για τη συμπεριφορά σας.Ένας επαγγελματίας δεν συμπεριφέρεται ποτέ κατά αυτόν τον τρόπο.Με εκτίμηση Ηλεκτρα
Ετσι μπραβο ,γιατι μερικοι νομιζουν οτι με τις απειλες οτι θα φυμοσουν στοματα.Που εισαι ρε FANTASMATAKI ? Τι εχεις να πεις?
-
Ο χρήστης HLEKTRA έγραψε:
Για σας παίδες τις αυτοκινητοβιομηχανίας !
Θα θελα να σας ενημερώσω σχετικά με το υγραέριο και τις εμπειρίες μου με αυτό !
Αυτά που θα μάθετε εδώ θα σας χρησιμεύσουν πάρα πολύ έτσι ώστε να αποφύγετε τυχών λάθη στην επιλογή του συνεργείο σας !!!Έχω ένα Peugeot 307 αυτόματο, και επιδις έψαχνα πάντα να κάνω κάποια εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου κατέληξα τελικά να βάλω υγραέριο. Από την αρχή που το έβαλα δεν μου έκανε κλικ με την πρώτη ματιά που λένε ¨) και αυτό γιατί ο μάστορας που το έβαλε ήταν μάστορας αρχ.... μάστορας. Το καλύτερο σύστημα υγραερίου είναι αυτό που ψεκάζει υγρό στον κινητήρα και όχι αέριο ! Το υγρού ψεκασμού δεν έχει καμία απώλεια στην απόδοση και καίει μόνο 6% παραπάνω από την βενζίνη έναντι τον κλασικών συστημάτων με εξαεροτη. έτσι και εγώ πριν 2 χρόνια τοποθέτησα το σύστημα από την ICOM που είναι ιταλικό και που τότε το είχε μόνο η Υγραεροκινηση στην Αθήνα !(http://www.ygraeriokinisi.gr/ ) Όταν τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι το σύστημα είναι το τέλειο και ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα, στο μεταξύ σε όλους που παίρνουν τηλέφωνο το ίδιο λέει και δεν αλλάζει ούτε τόνο, φοβερός τον παραδέχομαι σε αυτό μέχρι να πάρει τα λεφτά υπόψιν έτσι ¨) μετά το γυρνάει σιγά σιγά σαν τις γυναίκες μετά το γάμο άμα ξέρετε τι εννοώ ¨). Όταν πήγα τελικά μετά το ραντεβού είδα ότι δεν ήταν ο ίδιος που το περνούσε αλλά ένας από τους γιους του ο οποίος δεν σε αφήνει να τον κοιτάς τι κάνει στο αυτοκίνητο, αργότερα κατάλαβα ότι δεν σκαμπάζει Χριστό από προβλήματα που τυχών μπορεί να δημιουργηθούν κατά η μετά την τοποθέτηση του υγραερίου τα οποία τα δημιουργεί ο ίδιος. Έτσι λοιπών μου είπε να το αφήσω και να έρθω να το Πάρο μετά από 2 μέρες. Πήγα μετά από 2 μέρες και από την πρώτη στιγμή απογοητεύτηκα!
- σπασμένο πλαστικό παρμπρίζ
- καλώδια τοποθετημένα που ούτε ένας αρχάριος δεν θα μπορούσε να τα τοποθετήσει έτσι
- ο πόλος τις μπαταρίας δεν ήταν κουμπωμένος μετά το κατάλαβα στο δρόμο
- Η τάπα πίσω από το πεντάλ του γκαζιού δεν ήταν τοποθετημένη σωστά και έμπαινε θόρυβος στην καμπίνα τον επιβατών
- από κάτω από το αυτοκίνητο κρεμότανε ένα πλαστικό στον αέρα ( δεν είχαν τοποθετήσει μια βίδα.
- Το Cruse control δεν δούλευε σωστά γιατί έπαιρνε κατευθείαν ρεύμα από την BSI και αυτή μπερδευόταν,
- Είχε τοποθετήσει το ρελε παροχής ρεύματος του συστήματος υγραερίου μόνο για μόστρα δεν το είχε συνδέσει καν !
- Δεν μου ανέφερε καν να βάλλω μπουζί που είναι ιδικά για Υγραέριο έτσι ο κινητήρας κάπου κάπου και κατά την επιτάχυνση να κάνει διακοπές
- Δεν είχε τοποθετήσει τα σωστά μπεκ αλλά ούτε του σωστούς καλιμπραδόρους που χρειάζονται αυτά με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο μετά από 100χιλ. να ρετάρει κατά την εκκίνηση
- μετά από καιρό δημιουργήθηκε βραχυκύκλωμα γιατί ο αρχ........ μάστορας δεν είχε μονώσει 2 καλώδια που είχε κόψη !
- μετά τον 1,8 χρόνο χάλασε ένα μπεκ είχε μικροδιαροη, και δεν μπόρεσε να βρει την βλάβη λέγοντας μου ότι έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο, καταλύτη, πολλαπλασιαστή και αισθητήρα εκκεντροφόρου ! έκλεισε το καπό χωρίς να με εξυπηρετήσει και με ανάγκασε να πάω Ιταλία να το φτιάξω το σύστημα όπου
οι ιταλοί διέγνωσαν τι βλάβη και όλα διορθώθηκαν ! - δεν μου έστειλε πλήρης τα χαρτιά για το κτεο
- μετά από τα παράπονα μου στους ιταλούς δεν προσφέρετε να μου δόση καινούρια χαρτιά να περάσω κτεο με την δικαιολογία ότι διαγράφοντας εγώ τις ημερομηνίες στα χαρτιά για να περάσω κτεο έκανα πλαστογραφία και του πήρα την σφραγίδα
- Τα μισά από αυτά που ανέφερα εδώ πέρα έγιναν και στο αυτοκίνητο τις γυναίκας μου !!! Ένα RENO CLIO
Χωρίς να σας πολυλογώ μετά από 2 χρόνια έγινα expert πάνω στο σύστημα υγραερίου τις Icom και το επιδιορθώνω μόνος μου ότι και να έχει ! Καλό σύστημα αλλά άντε βρες συνεργείο να στο περάσει σωστά !
ελπίζω να βοήθησα με αυτό το άρθρο αρκετούς για τώρα και για το μέλλων !!!
Kαλησπερα σας
Η εταιρία μας είναι πιστοποιημένη από τον Ελληνικό υπουργείο μεταφορών και από τις πρώτες στο χώρο με πείρα 30 ετων ,και με χιλιάδες εγκαταστάσεις και χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες.
Τα λεγόμενα του χρηστή 'Matheos' δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Όπως είναι εμφανές και καταλαβαίνει ο καθένας, Η εγγραφή στο forum ,από τον συγκεκριμένο χρηστή έγινε με σκοπό με δόλο για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίων της εταιρίας μας, η όποια θα προχωρήσει σε μήνυση .Έχει ζητηθεί ήδη από τους διαχειριστές του φορουμ η αποστολή των στοιχείων του χρηστη 'Matheos' για αποδεικτικά στοιχειά.
H εταιρία μας γωριζει τον συγκεκριμένο “κυριο» και από την πρώτη μέρα που παρέλαβε το όχημα του ,άλλαξε θέση στα εξαρτήματα και άλλαξε όλη την καλωδίωση όπου ήθελε αυτός με αποτέλεσμα την κακή λειτουργία του συστήματος. Αφού του έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις ότι θα κοπεί η εγγύηση σε περίπτωση που ξανασυμβεί αυτό, από το εξουσιοδοτημένο από το Ελληνικό υπουργείο μεταφορών και εκπαιδευμένο προσωπικό της εταιρίας μας, από την ICOM SPA. παρόλα αυτά το σύστημα διορθώθηκε. Στην συνεχεία ο κ.Γ.ματθαιος συνέχισε να πειράζει το σύστημα με αποτέλεσμα τα του κόψουμε την εγγύηση και να μην ξανά αναλάβουμε την επισκευή του οχήματος , όπως ορίζει η ICOM και κάθε σοβαρή εταιρία.
Αυτό που δεν μπορούμε να καταλάβουμε είναι γιατί ο συγκεκριμένος κυριος αφού δεν έμεινε ικανοποιημένος από την δουλεία μας,ΓΙΑΤΙ εφερε και δευτερο οχημα (clio),και του εγκαταστήσαμε και πάλι σύστημα Υγραεριοκίνησης στην εταιρια μας?Επίσης η εταιρία μας εχει προχωρήσει ήδη σε μήνυση και τα στοιχειά-εγραφα είναι στα χεριά του δικηγόρου της εταιρίας μας , διοτι ο κ.Γ.Ματθαιος πλαστογράφησε την σφραγίδα και την υπογραφή της εταιρίας σε δημόσιο έγγραφο για την πιστοποίηση του οχήματος του στο ΚΤΕΟ.Τα πιστοποιητικά του είχαν διατεθεί από την παραλαβή του σχήματος του από εμάς και είχε ενημερωθεί ότι έχει χρονικό περιθώριο 7 ημερών όπως ορίζει ο Νόμος. Παρο αλλά αυτά θυμήθηκε να πάει ύστερα από 1 χρόνο με αποτέλεσμα όπως είναι λογικο να μην γίνουν δεκτά .Υστερα από όλα Μας απαίτησε να του στείλουμε τα έγραφα με courier αλλά όπως ορίζει ο νόμος αυτό είναι αδυνάτων διότι πρέπει να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος του αυτοκίνητου και να γραφτούν εκ νέου καινούργια κάτι όπου δεν έγινε ποτέ διότι ο «κυριος» αυτός λογικά βαριόταν να μας επισκεφτεί.
Λυπόμαστε επισης πραγματικά γιατί ένα τόσο καλο forum που θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ κόσμο για την επιλογή ενός καλού συστήματος, γίνετε χώρος επίδοξων τυχάρπαστων-νεων εγκαταστατών οι όποιοι δεν έχουν κανένα απόλυτος πιστοποιητικό ούτε καμία απόλυτος ιδέα και εκπαιδευση για το 'τι'σημαινει υγραεριο,οι όποιοι χρησιμοποιώντας την ανωνυμία τους ψαρεύουν και παραπλανουν νεους πελάτες .
Θα σας παρακαλέσουμε και πάλι να μην ξαναχρησιμοποιηθεί ξανά το όνομα της εταιρίας μας από ανωνύμους χρηστές .Η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να προχωρήσει με όλες της απαραίτητες ενέργειες βάση νομού για την αποκατάσταση του ονόματος της.
Με εκτίμηση
Μπίρμπος Χρήστος
ΥγραεριοΚίνηση AutoGas HellasΚαλησπέρα σας
'κύριε' ΜπίρμποΔεν είχα σκοπό να απαντήσω αλλά επειδή δεν μου αρέσει η αδικία μπήκα και εγώ σε αυτό το τρυπάκι και αυτό που έχω να πω είναι ότι είστε πολύ άδικος.
Τo Clio to έφερε γιατί ακριβώς σας εμπιστεύτηκε αλλά απ΄ότι αποδείχτηκε του φαιρθικατε πολύ σκάρτα.Μην νομίζετε ότι εγώ δεν είχα προβλήματα αλλά ευτυχώς που είχα τον Ματθαίο και τον κύριο Πατσέα δίπλα μου οι οποίοι με βοήθησαν πάρα πολύ.Αυτό που είπατε για το κτέο δεν αληθεύει γιατί και εγώ το δικό μου αυτοκίνητο το πέρασα κτέο μετά από ένα χρόνο γιατί δεν είχατε άδεια για κάποια εξαρτήματα της icom και μάλιστα σας το έφερα εσάς και μου το περάσατε κτέο διότι είχατε γνωστό σας στο κτέο του ελληνικού γιατί μόνη μου θα έβρισκα δυσκολία μου είπατε με αποτέλεσμα να μου κοστίσει 100 ευρώ παραπάνω απ΄ότι ήταν κανονικά.
Λυπάμαι ειλικρινά για τη συμπεριφορά σας.Ένας επαγγελματίας δεν συμπεριφέρεται ποτέ κατά αυτόν τον τρόπο.Με εκτίμηση Ηλεκτρα
-
Ο χρήστης konos έγραψε:
Έτσι για αλλαγή θέματος κυκλοφορεί από τη Flashlube ηλεκτρονική λαδιέρα:http://www.flashlube.com/en/products/el ... r-kit.html
Βρήκα και ένα site από τον επίσημο αντιπρόσωπο της εταιρείας στη Βουλγαρία που το στέλνει Ελλάδα για 200 ευρώ συν 8 ευρώ για τον κούριερ.
Έχει κανείς άποψη για το συγκεκριμένο κιτ (όχι για τη χρήση λαδιέρας γενικώς, είναι γνωστό ότι υπάρχει μεγάλη αντιλογία στο συγκεκριμένο forum, αλλά και αλλού....)
Δεν εχω βαλει λαδιερα-ξυδιερα αλλα νομιζω αυτο μπαινει σε αυτοκινητα που δεν εχουν ατσαλινες βαλβιδες.
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Στη φάση που βρισκόμαστε κάθε τέτοιο χοντρό λάθος θα μετρήσει πολύ.
Σκέψου το εξής σενάριο: Βάζει ας πούμε τέτοιο φόρο στο υγραέριο ώστε φθάνει ή ξεπερνάει το 1 ευρώ το λίτρο.
Με την αύξηση που έχει κάποιος στην κατανάλωση είναι σαν να πληρώνει 1,25 περίπου το λίτρο. Εξακολουθεί να είναι κατά 40 λεπτά φθηνότερο σε σχέση με τη βενζίνη, αλλά πλέον θα χρειάζεται κανείς πολύ περισσότερα χιλιόμετρα για να κάνει απόσβεση.
Άρα όσοι έβαλαν υγραέριο, έβαλαν κι αυτόματα κόβει μαχαίρι την κίνηση στα συνεργεία, αδειοδοτήσεις νέων πρατηρίων για υγραέριο, κλπ. Όσα και να κερδίσει πρόσκαιρα ή στο μέλλον, από την αύξηση του φόρου, θα τα χάσει πολλαπλάσια και μάλιστα άμεσα. Ενώ τώρα, η κατάσταση είναι win-win για όλους...Δεν τα υπολόγισες σωστά φίλε μου !!! Ας μην ξεχνάμε ότι κάθε 10 χρόνια πρέπει να αλλάζεις την δεξαμενή Υγραερίου βάση νόμου και κτεο !!! Άρα όπιο και να ναι το κόστος τις τιμής του Υγραερίου πρέπει να βάζεις και περίπου 10 λεπτά + για να είσαι σωστός ! Αυτό δεν στο λένε στα συνεργεία για να μην το ξανασκεφτείς και την κάνεις
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το ερώτημά μου είναι γιατί τότε οι κατασκευαστές δεν εφαρμόζουν την λύση αυτή στα αυτοκίνητα που παράγουν ?
Αν κάνω λάθος και βγαίνει από κατασκευαστή κάποιο που καίει και υγραέριο ας με διορθώσετε......
Αν πάλι δεν βγαίνει αυτό κάτι σημαίνει....Οσο για τους φόρους που πληρώνω γιά την βενζίνη η αύξηση στο φυσικό αέριο και στο υγραέριο συζητείται....
Μάλλον γιατί τόσο καιρό δεν υπήρχε η ζήτηση. Επίσης εκτός από τότε που είχε φτάσει το πετρέλαιο 110+$ η τιμή του λίτρου βενζίνης/diesel ήταν ικανοποιητική ώστε να μην ψάχνεις τρόπους μείωσης τους κόστους της. Τώρα που ξαφνικά μειωθήκαν οι μισθοί ξέρω γω 20% και πήγε το λίτρο στο 1,6€ ε το κοιτάει ο Έλληνας περισσότερο. Το ίδιο θεωρώ ότι γίνεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αν π.χ. ήσουν Σουηδία και επαίρνες λέμε 3000€ δεν θα σε πειράζε τόσο που η βενζίνη ήταν στο 1,4 , στην Κύπρο που ήταν στο 1.
Ε, τώρα που ακριβαίνει γενικά η βενζίνη το ψάχνουν και οι Ευρωπαίοι και αρχίζουν τα εργοστάσια να βγάζουν εξ' αρχής με LPG.
Γνώμη μου. -
Ο χρήστης Matheos έγραψε:
Στη φάση που βρισκόμαστε κάθε τέτοιο χοντρό λάθος θα μετρήσει πολύ.
Σκέψου το εξής σενάριο: Βάζει ας πούμε τέτοιο φόρο στο υγραέριο ώστε φθάνει ή ξεπερνάει το 1 ευρώ το λίτρο.
Με την αύξηση που έχει κάποιος στην κατανάλωση είναι σαν να πληρώνει 1,25 περίπου το λίτρο. Εξακολουθεί να είναι κατά 40 λεπτά φθηνότερο σε σχέση με τη βενζίνη, αλλά πλέον θα χρειάζεται κανείς πολύ περισσότερα χιλιόμετρα για να κάνει απόσβεση.
Άρα όσοι έβαλαν υγραέριο, έβαλαν κι αυτόματα κόβει μαχαίρι την κίνηση στα συνεργεία, αδειοδοτήσεις νέων πρατηρίων για υγραέριο, κλπ. Όσα και να κερδίσει πρόσκαιρα ή στο μέλλον, από την αύξηση του φόρου, θα τα χάσει πολλαπλάσια και μάλιστα άμεσα. Ενώ τώρα, η κατάσταση είναι win-win για όλους...Δεν τα υπολόγισες σωστά φίλε μου !!! Ας μην ξεχνάμε ότι κάθε 10 χρόνια πρέπει να αλλάζεις την δεξαμενή Υγραερίου βάση νόμου και κτεο !!! Άρα όπιο και να ναι το κόστος τις τιμής του Υγραερίου πρέπει να βάζεις και περίπου 10 λεπτά + για να είσαι σωστός ! Αυτό δεν στο λένε στα συνεργεία για να μην το ξανασκεφτείς και την κάνεις
Προσωπικά το έχω στα υπόψη και το έχω γράψει επανειλημένα σε διάφορα forums.
Όμως στα 10 χρόνια, το πιθανότερο είναι να έχουμε αλλάξει αυτοκίνητο, στο οποίο ακόμη κι αν μεταφέρουμε το σύστημα υγραεριοκίνησης, μπορεί να μη ταιριάζει η δεξαμενή.Με την ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω αν τυχόν ισχύει αυτό που μου είπαν για τη δεκαετία της δεξαμενής στα συστήματα (υγρού ψεκασμού) που έχουν την αντλία μέσα στη δεξαμενή: επειδή υποτίθεται οτι είναι σφραγισμένες αεροστεγώς από το εργοστάσιο, η δεκαετία ξεκινά από την τοποθέτηση του συστήματος και όχι από την ημερομηνία που αναγράφεται πάνω στη δεξαμενή. Δεν το πίστεψα, αλλά θα ήθελα και την άποψή σας...
Υγραεριοκίνηση!