-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ωραία αυτά που γράφεις, και τα επικροτώ με το 100%.
.
.αντωνη φιλε δεν πιστευω να μιλας σοβαρα.
πιστευεις και εσυ οτι συμφερη τους εγκαταστατες η υψηλη τιμη του υγραεριου ?
εγω νομιζω οτι αν ηταν στο χερι τους η τιμη θα ηταν στο μισο.
και με ολον τον σεβασμο, εσυ που ησουν ο πρωτος διδαξας γιατι εγινες τωρα πολεμιος του υγραεριου?
αν θελεις απαντας.φιλικα παντα
-
Ο χρήστης beles9 έγραψε:
Δοκιμάζουμε το υγραεριοκίνητο Subaru Forester 2.0 LPfi
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... 8&pbreak=2Το έχει κανείς να μας πει αν όντως συμβαίνουν τα πράγματα όπως τα περιγράφει το άρθρο;
ξέρει κανείς αν η SUBARU βάζει και λαδιέρα........ ή την θεωρει αχριστη και πεταμενα χρηματα?
Το σύστημα που βάζει η Subaru είναι το LPfi της Vialle (5ης γενιάς) υγρού ψεκασμού και δεν υπάρχει φυσικά 'λαδιέρα'.
Η Vialle πάντως δίνει κάποιο πρόσθετο βενζίνης (30 ml κάθε μισό γέμισμα βενζίνης) το οποίο όμως δεν γνωρίζω αν χρησιμοποιείται στην περίπτωση του forester. -
Αφού θέλουν να μπουν στο παιχνίδι οι μεγάλες εταιρίες τότε ΠΡΕΠΕΙ να διαμορφωθεί η τιμή έτσι ώστε να αξίζει η επένδυσή τους. Το γνωστό σκληρό Marketing των μεγάλων με συμφωνίες κάτω από το τραπέζι. Πολυεθνικές και μεγαλοεταιρίες που λατρεύει ο κατευθυνόμενος εκδικητικός προς τα μικρομάγαζα Έλληνας και Ελληνίδα και θεωρούν πως είναι οι μεγαλοευεργέτες με τα αγοράκια και τα κοριτσάκια που σπούδασαν marketing και το εφαρμόζουν χωρίς καμία ηθική αναστολή με πλάτες τα μεγάλα τους αφεντικά. Οι συμφωνίες υπογράφηκαν και μίζες πέσανε μαζί με τα δικά μας τα κεφάλια. Έχουν στα χέρια τους στατιστική την μέχρι τώρα ανάπτυξη υγραεριοκίνησης με νούμερα από τα υπουργία . Γνωρίζουν 100% τι πάνε να κάνουν. Έχουν και σχεδιάγραμμα ανάπτυξης ανά περιοχή, τα προβλεπόμενα κέρδη και τα λοιπά.
Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι που κάνουν έρευνα αγοράς σε μικρούς και μεγάλους και επιδεικνύουν καταναλωτική συνείδηση. -
Παιδια διαδωστε to παντου!
Το κυκλωμα εμποριας υγραεριου ειναι αδιστακτο. Δεν υπολογιζει τιποτα, ισως ουτε και το δικο του συμφερον!
Απο 0.65 η τιμη τον Ιουνιο, εφτασε 0.8 στα τελη Νοεμβριου!
Ουτε τα προσχηματα δεν κρατανε!
Ξεχεστηκαν απο την χαρα τους οι ανθρωποι! -
Στην χώρα που δεν ελέγχεται τίποτα, ξαφνικά πάρα πολύς κόσμος πήγε και έβαλε αέριο στα αυτοκίνητά του. Τα τρωκτικά μύρισαν πολύ φαϊ... περιμένατε κάτι διαφορετικό?
-
Φιλε μου να σου πω?
Το λεγαμε στις συζητησεις τοτε τον Ιουνιο που εβαλα.
Τοσο χυδαιο ομως δεν το περιμενα.
Ουτε τον εαυτο τους δεν προσεχουν οι εμποροι.
Αυξησεις στα κουτουρου μπαμ-μπαμ στην μαπα μας! -
Πως μπορουμε να μαθουμε την πραγματικη τιμη αγορας των πρατηριουχων απο την εταιρια τους?
και εγω που βαζω λαρισα μου ειπε ο πρατηριουχος οτι τους το ανεβαζει η εκο.
πιθανολογω οτι κερδοσκοπουν και οι εταιριες και τα πρατηρια.
ολοι σε βαρος μας. -
Το σίγουρο είναι οτι έχει ανέβει η τιμή διεθνώς.
Επομένως, οι εταιρείες είναι λογικό να αυξήσουν την τιμή.
Το θέμα είναι πόσο έπρεπε να αυξήσουν την τιμή κι αν πραγματικά κερδοσκοπούν. Πιστεύω οτι όσο δεν ελέγχονται από το κράτος για τις τιμές στο υγραέριο, τόσο θα εκμεταλλεύονται καταστάσεις.Πάντως για να είμαστε ειλικρινείς, τουλάχιστον εγώ είχα δει μέσα στο καλοκαίρι μείωση στην τιμή του υγραερίου από 0,68 σε 0,65 κλπ. και μάλιστα όταν ακόμη υπήρχαν ατελείωτες ουρές στα βενζινάδικα λόγω της απεργίας των ιδιοκτητών βυτιοφόρων.
Αν μπορούσαν οι εταιρείες και οι πρατηριούχοι θα έκαναν το ίδιο και στη βενζίνη, αλλά εκεί υπάρχει έντονος ανταγωνισμός, εποπτεία από το παρατηρητήριο τιμών και μεγάλη μείωση στην κατανάλωση που τους αναγκάζει να είναι πολύ πιο συνετοί σε όποια αύξηση κάνουν...
-
Ο χρήστης panban έγραψε:
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΟΡΥΒΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ - ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΙ - ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ- ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΠΕΣΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΤΙΜΗ ΠΡΙΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΣΕΙ Η ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ. ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ.
Την εχω ηδη ακυρωσει!
Παρομοίως... είναι κρίμα γιατί αν υπάρχει κατανάλωση και χαμηλές τιμές, όλοι βγαίνουν κερδισμένοι. Αλλά όταν κάποιοι επιδιώκουν να εκμεταλλευτούν καταστάσεις για να πλουτίσουν παραπάνω....
-
Ο χρήστης doukias έγραψε:
Ωραία αυτά που γράφεις, και τα επικροτώ με το 100%.
.
.αντωνη φιλε δεν πιστευω να μιλας σοβαρα.
πιστευεις και εσυ οτι συμφερη τους εγκαταστατες η υψηλη τιμη του υγραεριου ?
εγω νομιζω οτι αν ηταν στο χερι τους η τιμη θα ηταν στο μισο.
και με ολον τον σεβασμο, εσυ που ησουν ο πρωτος διδαξας γιατι εγινες τωρα πολεμιος του υγραεριου?
αν θελεις απαντας.φιλικα παντα
….ναι μεν αλλά….
Πόσες φορές το έχω γράψει φίλε μου?.
Δεν έγινα πολέμιος, μα βλέπω σημερινές εγκαταστάσεις, ελλιπείς από πλευράς ασφάλειας, που με τρομάζουν.
Ο συναγωνισμός στην εγκατάσταση, είναι πλέον δραχμικός, αντί να είναι ποιοτικός. Αποτέλεσμα σήμερα να διαβάζω μόνον για την φτήνια και που υπάρχει!.
Το νομοθετικό πλαίσιο σήμερα, είναι στον αέρα. Σίγουρα η εγκαταστάτες θέλουμε να έχουν έξοδο στο αυτοκίνητο τους, οι πελάτες μας, μόνον ότι πληρώνουν σε εμάς!. Από το στόμα μας και στους φορομπήχτες μας το αυτί!. Μα είμαστε ανίσχυροι, γιατί ψηφίζουν και οι άσχετοι, και οι κολλημένοι, και οι βλάκες, και οι γέροι, παλαιών παρωχημένων εποχών. Αποτέλεσμα, την μωρότητα ορισμένων, να την πληρώνουμε όλοι μας.
Μια επισφαλής εργασία, και με γνώμονα της ανοδικές χρεώσεις των καυσίμων, δεν είναι δυνατόν σήμερα να την επικροτώ. Θα ήμουν σαμποτέρ των ιδεών και αρχών μου.
Ναι, ήμουν από τους πρώτους διδάξαντες, μα τότε, όταν μας έλεγαν «υπάρχουν τα λεφτά» υπήρχαν.
Όταν μας έλεγαν θα πάρουμε τιμαριθμική αύξηση, την παίρναμε.
Οι κρατήσεις μας ήταν για εμάς ανταποδοτικές.
Και τα λεφτά δεν υπάρχουν.
Και σίγουρα δεν «τα φάγαμε μαζί».
Και αντί να πάρουμε αύξηση, μας έκαναν μείωση.
Και οι εισφορές μας πήγαν στο χρηματιστήριο και γίνανε καπνός. Και τα ρέστα στα δομημένα ομόλογα της συμφοράς. Και χάσαμε και τα υπόλοιπα. Και τώρα κόψανε 13 & 14 ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.
ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ, να συμβουλέψω τον φίλο που έχει ανάγκη (διότι αλλιώς δεν θα πείραζε το αυτοκίνητο του), να στερηθεί 1,5 μήνες από τον μισθό του, και να επενδύσει σε μαύρη τρύπα?. Τι μέλλον του εξασφαλίζω?. Από πού να αντλήσω την βεβαιώτιτα που πρέπει να έχω, για να συμβουλεύσω, λέγοντας ότι είμαι σοβαρός?.
Μα ελπίζω ακόμη, και γι’ αυτό φωνάζω……. ΦΕΕΕΤΑΑΑΑ….
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
ακυρωστε την εγκατασταση,οδηγος βυτιου μου ελεγε οτι θα φτασει 1 ευρο!!!!!!στην χωρα της αρπαχτης,του δεν βαριεσε,στην χωρα της ατιμωρησιας το μονο που θα μας σωσει ειναι η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ.
-
Tι πανικος επεσε ξαφνικα;
-
Σίγουρα δεν μας είπε που θα φτάσει και η βενζίνη!!...
Είναι και αυτή παράμετρος για την απόφαση….
Όσο για την «ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ», πρέπει να είναι όχι όπως ήταν η δική τους, που κατάντησε να ‘κλίσει’ εμπόρους και μαγαζιά…….
Έξυπνη και στοχευμένη.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Και σίγουρα η απελευθέρωση των μεταφορών, θα μείωση το κόστος της μεταφοράς.
Για αυτό φωνάζω ΦΕΕΕΤΑΑΑ……
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Aντωνη με καλυψες εξυπνα και σωστα,οπως παντα βεβαια,
θελω να πιστευω οτι υπαρχουν και παρα πολυ σωστη επαγγελματιες,με μερακι,με ορεξη
να βγαλουν σωστη δουλεια,εκει βεβαια μπαινει και το θεμα του κοστους,ετσι λοιπον ο χορτατος και σωστος παντα θαχει δουλεια και ο αρπακολας ευκαιριακος παντα θα ειναι αναμεσα μας και θα εκμεταλευεται επισεις τους προχειρους καβουροπελατες που λυπουνται το καρφι και χανουν και το πεταλο.
οσο για το θεμα τις τιμης του υγραεριου θελω να πιστευω οτι εχει τσιμπιση σχεδον σε ολες τις χωρες με καποια υπερβολη στην χωρα μας βεβαια.
τον πανικο αυτον που προσπαθουν να σπειρουν καποιοι εδω μεσα ομως δεν τον καταλαβαινω
και να πω και κατι.
σε ποια δουλεια μπορει καποιος να τοποθετηση 1500ευρος +-,να τα κανει αποσβεση σε ενα χρονο +- και μετα να του αποδειδη 80ευρος+- καθε μηνα? και το ρισκο νομιζω πολυ μικρο.σκεψεις δικες μου.
φιλικα
-
το θέμα φιλτατε είναι τελικά πως υπάρχουν πολέμιοι για την αντιρηση και μονο όπως αποδυκνύεται. Χρόνια τωρα το αέριο ήταν και είναι η λύση για φθηνότερη μετακίνηση και όμως πάντα υπηρχαν οι ιεροεξεταστες.
Λοιπόν σας έχω νέα. Λίγο παλιά για αρκετούς αλλά για άλλους νεα. Εσεις οι αντιρησίες υγραερίου σκεφτηκατε να βαλετε νερό;
Και δεν αστειεύομαι ε; ΗΗΟ λεγεται.
Προχτές έκανα την 5η εγκατάσταση σε ένα Cheroki. Αριστα αποτελέσματα.
Σταματάω όμως εδω γιατι βγαίνω offtopic. Παντως ψαχτε το σαν λύση εσεις οι.... ψαγμενοι. -
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
το θέμα φιλτατε είναι τελικά πως υπάρχουν πολέμιοι για την αντιρηση και μονο όπως αποδυκνύεται. Χρόνια τωρα το αέριο ήταν και είναι η λύση για φθηνότερη μετακίνηση και όμως πάντα υπηρχαν οι ιεροεξεταστες.
Λοιπόν σας έχω νέα. Λίγο παλιά για αρκετούς αλλά για άλλους νεα. Εσεις οι αντιρησίες υγραερίου σκεφτηκατε να βαλετε νερό;
Και δεν αστειεύομαι ε; ΗΗΟ λεγεται.
Προχτές έκανα την 5η εγκατάσταση σε ένα Cheroki. Αριστα αποτελέσματα.
Σταματάω όμως εδω γιατι βγαίνω offtopic. Παντως ψαχτε το σαν λύση εσεις οι.... ψαγμενοι.off topic μεν αλλα ...μαλλον μιλας για τα κιτ που παραγουν υδρογονο και τροφοδοτούν τον κινητηρα αλλα δεν αντικαθιστούν την βενζινη τελειως οπως το υγραεριο...???
Με την ευκαιρια ηθελα να σας πω οτι εψαξα τις τελευταίες μερες για εναλλακτικο τροπο λιπανσης στην κινηση με υγραεριο.
Και παραθετω τα παρακατω:
http://www.tunap.com/en/ranges/automoti ... /p164.htmlhttp://cgi.ebay.it/ADDITIVO-PER-PULIZIA ... 230069c86f
http://cgi.ebay.it/ADDITIVO-PULITORE-PE ... 414e60a62b
http://cgi.ebay.it/DETERGAS-100-ml-trat ... 19bf19b763
http://cgi.ebay.it/KIT-detergenza-tratt ... 19bdf16497
ολα ιταλικα απο οτι φαινετε και με εφαρμογη απο την τροφοδοσια του καυσιμου (υγραεριου) στο ρεζερβουαρ με πεπιεσμενο αερα.Υποσχονται τα περισοτερα με 1 χρηση 10.000χλμ με λιπανση αλλα οπως ειπε και ο κυρ-αντωνης,την εχεις οντως?
Την γνωμη σας σαν εναλακτικος τροπος..... -
η γεννήτρια του υδρογόνου, πόση ισχύ έχει ? μέχρι πρότινος, το πρόβλημα που υπήρχε σε τέτοιες λύσεις, ήταν ότι το όποιο όφελος από την εισαγωγή Η στο θάλαμο καύσης, εξανεμιζόταν από το ηλεκτρικό ρεύμα που τραβούσε η εν λόγω γεννήτρια.
εννοείτε επίσης, ότι πρέπει να παίξεις με τον λ και τον Μaf , για να δουλέψει σωστά το μοτέρ.υπάρχουν έτοιμα κιτ ? ποιο είναι το κόστος τους ?
-
Καλησπερα παλικαρια , Οταν εχθες ανεφερα την τιμη της βενζινης στη Ρωσια μονο τυχαια δεν το εκανα , διοτι αυτος ειναι και ο κυριοτεροσ λογος που βαλαμε οι περισοτεροι Υγραεριο. Απλα για τοus φιλους που ειναι γνωστες με την εδω κατασταση , κυκλοφορουν κατι θηρια τζιπ και δεν σκεφτονται να τα κινησουν ,λογω τιμης του καυσιμου. Θα παραθεσω αναλυτικα τιμες μιλαμε για 92- 95 -98 οκτανια . Οσον αφορα για την τιμη του Υγραεριου , αμα μου την δωσει και δω τρελη κερδοσκοπια θα αρχισω να δουλευω μονο βενζινη , και εαν το κανουμε ολοι για κανα μηνα , τοτε να δουμε ποιος εινα μαγκασ !
-
Φούλαρα με 0,82 πριν από λίγο στη Θέρμη. Πάμε για 0,9 μέχρι τέλος του έτους από ότι φαίνεται.
Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πως στα 0,9 αρχίζω να βάζω καύσιμα από FYROM - Bitola. Είναι στα 45km από τη δουλειά μου, και εκεί οι τιμές παίζουν 1,05 για αμόλυβδη και 0,6 για LPG (και 1,8e αντί για 4e το πακέτο Dunhill στα αφορολόγητα).
Με 1300km συνδιασμένη αυτονομία (αέριο+βενζίνη) μπορώ να πηγαίνω κάθε εβδομάδα, ενώ το κέρδος της κάθε βόλτας θα είναι περίπου 70ευρώ=>280ε το μήνα.Δεν το έκανα μέχρι στιγμής γιατί δε θέλω να αφήνω χρήματα στους ¨Μακεδόνες' καραγιόζηδες, αλλά εφόσον δε με σέβεται το Ελληνικό Δημόσιο δεν πρόκειται ούτε εγώ να το σεβαστώ.
Υγραεριοκίνηση!