-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ρωτησα τον ασφαλιστη μου - interamerican - δεν τους ενδιεφερε...τι εννοείς δεν τους ενδιέφερε...σε ολική δηλαδή εκτός απο το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο θα σε αποζημίωναν έξτρα και για το κιτ χωρίς να υπολογίζεται πουθενά???
-
Αποζημιωνουν 'οτι βλεπουν' εξ οσων γνωριζω και εχω ρωτησει για εμενα.
αν το αυτοκινητο σου ειναι μοντελο Χ, χρονιας Ζ, με Ψ επιπεδο εξοπλισμου και υγραεριο
(χοντρικά τωρα ) πιανουν το car.gr βρισκουν ενα αντιστοιχο ( δηλ με τον ιδιο χοντρικά εξοπλισμό αρα ΚΑΙ το αεριο ) και σου λενε οριστε 'τοσα' εχει το αυτοκινητο σου, αρα παρε 'τοσα' ( και συνηθως και 'κατι παραπανω' για ηθικες βλαβες κ.λ.π. κ.λ.π.) -
Γιατί να μην μπορούν να μετεγκατασταθούν για παράδειγμα τα μπεκ (πολλά εκ των οποίων έχουν εγγύηση εφ' όρου ζωής) ή ο εγκέφαλος (που είναι το ακριβότερο τμήμα ενός συστήματος); Ο πνεύμονας ή η δεξαμενή δε νομίζω ότι είναι τόσο ακριβά, ώστε να μην προτιμηθεί η εγκατάσταση καινούργιων από το να γίνει απεγκατάσταση-μετεγκατάσταση μεταχειρισμένων.
-
Πόσο νομίζεις ότι κάνει ένα κομπλέ κιτ υγραερίου κομπλέ χωρίς δεξαμενή;
Για να μην βάλω link ψάξε και θα βρεις τιμές και κάτω από 300€ και αρκετά κάτω από τα 100 μια δεξαμενή.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Πόσο νομίζεις ότι κάνει ένα κομπλέ κιτ υγραερίου κομπλέ χωρίς δεξαμενή;Ναι, το γνωρίζω ότι γενικά είναι φθηνά, γι' αυτό αναφέρθηκα τουλάχιστον στα πιο ακριβά εξαρτήματα.
-
Καλησπερα, θα ηθελα να ρωτησω αν εχετε υποψην καποιον σοβαρο εγκαταστατη-τεχνικο για brc στη θεσσαλονικη
-
Ο χρήστης 307pavlos έγραψε:
Καλησπερα, θα ηθελα να ρωτησω αν εχετε υποψην καποιον σοβαρο εγκαταστατη-τεχνικο για brc στη θεσσαλονικηΚαι οι 307 πεζοί θα βάλετε υγραέριο;;;
Έχεις ΠΜ.
-
χαχα! οχι για αμαξι φιλου ρωταω
τσεκαρα ΠΜ. ευχαριστω!
-
Προχθεσινό 'νέο' που φίλος που μόλις έβαλε υγραέριο στο αμάξι του δε γνώριζε (υποθέτω πως έχει ξανασυζητηθεί εδώ)....
http://www.rthess.gr/articles_det.asp?artid=57938
Χαράτσι για την υγραεριοκίνηση στο αυτοκίνητο
Με χαράτσι 75 ευρώ θα επιβαρύνονται όσοι οδηγοί εγκατέστησαν στο αυτοκίνητό τους υγραεριοκίνηση.
Η επιβάρυνση αφορά όσους δηλώσουν από εδώ και πέρα την εγκατάσταση υγραεριοκίνησης στις διευθύνσεις συγκοινωνίων.
Μέχρι σήμερα η διαδικασία ήταν δωρεάν. Το υπουργείο υποδομών αποφάσισε να βάλει το χαράτσι στο τέλος αδείας. Με εγκύκλιό του στις 25 Ιουνίου ζήτησε από όλες τις περιφέρειες να το εισπράττουν.
Όπως δήλωσε στο ΡΘ πηγή από την διεύθυνση συγκοινωνία, η περιφέρεια κεντρικής Μακεδονίας με την δημοσίευση της εγκυκλίου στην Διαύγεια απήυθυνε ερώτημα προς το υπουργείο υποδομών.
«Για τον λόγο αυτό ήμασταν η μόνη περιφέρεια που δεν εισέπραττε τα 75 ευρώ, σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες. Με το ερώτημά μας στο υπουργείο υποστηρίζαμε ότι η υγραεριοκίνηση δεν αλλάζει τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, συνεπώς δεν πρέπει να υπάρχει οικονομική επιβάρυνση. Χθές το υπουργείο μας απάντησε ότι πρέπει να εισπράτουμε τα 75 ευρώ», ανέφερε η ίδια πηγή στο ΡΘ.
-
Στο autogas forum αναφερει πως λογω αντιδρασεων το μετρο ανεκληθει εν τελει και πως ηδη στην Αττικη οι αδειες δεν εχουν επιβαρυνση.
-
Λόγω 'αντιδράσεων' που δεν υπήρξαν ποτέ για π.χ. τα εξωφρενικά τέλη 'κυκλοφορίας'?!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Λόγω 'αντιδράσεων' που δεν υπήρξαν ποτέ για π.χ. τα εξωφρενικά τέλη 'κυκλοφορίας'?!υπαρχουν κατι χιλιαδες αυτοκινητα 2000+cc που κατεθεσαν πινακιδες τα τελαυταια 4-5 χρονια, υπαρχει μεγαλυτερη αντιδραση απο αυτη?
και δεν ειναι μονο τα χαμενα λεφτα απο τα τελη κυκλοφοριας αλλα και απο ασφαλειες, σερβις κτλ. -
Και μην ξεχνας και τα χαμενα εσοδα φορων απο την καταναλωση καυσιμων σε αυτα τα αυτοκινητα που ειναι και η μεγαλυτερη απωλεια καθοτι τα αυτοκινητα αυτα πινουν πολυ περισοτερο απο τα υπολοιπα. Αλλα ειπαμε αυτοι που εκαναν αλλα και αυτοι που τις διατηρουν ακομα αυτες τις ρυθμισεις/νομους πρεπει να περασουν ειδικο δικαστηριο γιατι οχι μονο ζημιωσαν την περιουσια ολων αυτων των ιδιοκτητων αυτοκινητων αλλα και την περιουσια του δημοσιου με τα εκατονταδες εκατομμυρια (σε δις αναμετρωνται πλεον), διαφυγοντων εισφορων, τελων, φορων απο την χρηση αυτων των αυτοκινητων.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Λόγω 'αντιδράσεων' που δεν υπήρξαν ποτέ για π.χ. τα εξωφρενικά τέλη 'κυκλοφορίας'?!
υπαρχουν κατι χιλιαδες αυτοκινητα 2000+cc που κατεθεσαν πινακιδες τα τελαυταια 4-5 χρονια, υπαρχει μεγαλυτερη αντιδραση απο αυτη?
Κάπου 1.100.000 καταθέσεις πινακίδων από 2009-2013 μείον κάπου 400.000 που τις πήραν πίσω.
-
Ο χρήστης livadaki έγραψε:
Καλησπέρα,
Έχω ένα Fiat Bravo 120 ίππων tjet 2008 και σκέφτομαι να του βάλω υγραεριοκίνηση. Κάνω περίπου 8.000χλμ το χρόνο και αν βάλω αέριο θα πάει περίπου στα 10.000χλμ το χρόνο. Με αυτά τα δεδομένα θα κάνω απόσβεση σε 1,5 χρόνο όπως τα είδαμε με τον υπεύθυνο συνεργείου και βέβαια πρέπει να αναφέρω ότι μου είπε ότι δεν είναι σίγουρος αν αξίζει με τα χιλιόμετρα που κάνω.
Πήρα 2 προσφορές, μια της landirenzo 870€ και η άλλη lovato 950€ από διαφορετικούς εγκαταστάτες. Τι προτείνετε;
Επίσης είδα στο ίντερνετ ότι υπαρχουν τα Landirenzo Evo, Landirenzo Omegas Plus και Landirenzo Omegas 2.0. Γνωρίζει κανείς τη διαφορά τους και αν θα έπρεπε να ζητήσω κάποιο συγκεκριμένο;Να τον κρατησεις γιατι φαινεται ειλικρινης ανθρωπος
Σωστό, επίσης ένας φίλος μου ανέφερε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος από το αυτό το συνεργείο. Το συγκεκριμένο συνεργείο βάζει το landirenzo. Θα ήθελα και μια άποψη από όποιον γνωρίζει, για το αρχικό μου ερώτημα.
Καλησπέρα,
επαναφέρω την παραπάνω συζήτηση γιατί πρέπει να καταλήξω κάπου. Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει στο πιο από τα διάφορα Landirenzo είναι καλύτερο ή το κατάλληλο για το αυτοκίνητό μου. Επίσης έχω πάρει και μια προσφορά BRC στα 1100€ (το ακριβότερο από τα 2 BRC που είχε ο συγκεκριμένος). Ο εγκαταστάτης του BRC μου είπε ότι τα BRC είναι καλύτερα γιατί έχουν μπεκ ενώ τα Landirenzo κάτι σαν μπεκ.
Οπότε Landirenzo (θα πρέπει να μάθω πιο από τα 3 βάζει) στα 870€ ή αξίζει να δώσω 1100€ για το BRC; κάτι άλλο ως πρόταση;
(αντιλαμβάνομαι ότι οι ερωτήσεις μου μπορεί να φαίνονται λίγο αόριστες αλλά δεν έχω γνώση του αντικειμένου και θα ήθελα την γνώμη των πιο ειδικών)
-
Τελικά ισχύει ή όχι το 75ευρο? τέλος του ιουλίου στη Λάρισα το απαιτούσαν. Ισχύουν διαφορετικοί νόμοι ανά νομό?
-
Γειας παιδια.Ενδιαφερομαι να βαλω σε ενα fiat panda 4x4 1.2 υγραεριο.Προεκυψαν πολλα καθημερινα χλμ.Τι συστημα θα προτεινατε απο την εμπειρια σας και αν γνωριζεται καποιον καλο εγκαταστατη εδω στην Πατρα.
-
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Τελικά ισχύει ή όχι το 75ευρο? τέλος του ιουλίου στη Λάρισα το απαιτούσαν. Ισχύουν διαφορετικοί νόμοι ανά νομό?Να παρεις τηλεφωνο τον μελανδρο να ρωτησεις...
-
Γεια σας
εχω ενα φορντ μονδεο μοντελο 2003, 2000cc , με αυτοματο κιβωτιο.Εχω βαλει υγραεριο εδω και δυο χρονια διανυωντας 40-45.000 km . Κανοντας εναν ελεγχο στις βαλβιδες , στον πρωτο κυλινδρο η μια βαλβιδα παραμενει κλειστη κα μου ειπαν δεν ρυθμιζεται . Ξερει καποιος εγκυρα απο τι συνεβη αυτο? λαδιερα υπαρχει..... -
Ο κινητηρας σου δεν ειναι στις μαυρες λιστες των εταιριων υγραεριοκινησης? Οι αλλες βαλβιδες πως βρεθηκαν? Η βαλβιδα που την ακουσε ειναι εξαγωγης?
Υγραεριοκίνηση!