-
Ξεμυτιζουν κ οι ανοιχτες:
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini3L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini4L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini1L.jpg -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Ξεμυτιζουν κ οι ανοιχτες:
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini3L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini4L.jpg
http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini1L.jpgΑν κρίνω από την ασυνέχεια των νίκελ στη γραμμή της οροφής και τη γραμμή του πορτ μπαγκαζ μου φέρνει σε CoupeCabriolet με μεταλλική οροφή...Σωστά?
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Αν κρίνω από την ασυνέχεια των νίκελ στη γραμμή της οροφής και τη γραμμή του πορτ μπαγκαζ μου φέρνει σε CoupeCabriolet με μεταλλική οροφή...Σωστά?Σωστα, η Ε92 δε 8α βγει με μαλακη οροφη.
-
Θα αφήσουν στη σειρά 1 τη μαλακή οροφή.
-
ευχομαι μονο στην νεα Μ3 η πινακιδα στο πισω μερος να ειναι ενσωματωμενη στο πορτ Μπαγκαζ....διαφορετικα αν ισχυει η φωτο που ειδα στο Καρ....κριμα....
-
Εγω την προτιμώ στον προφυλακτήρα όπως στις εικόνες του CAR
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω την προτιμώ στον προφυλακτήρα όπως στις εικόνες του CAR+1
-
ειναι διαφορετικη αλλα πρεπει να κατεβασουν το σημα πιο κατω αν το κανουν ετσι...εγω παλι ομως το προτιμω ως εξης...
-
Πω πω ρε παιδιά, αυτά τα φανάρια στην κουπέ την κάνουν Audi... κρίμα..
-
Εφόσον θα βγει CC, την κουπέ τί την θέλουν?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Εφόσον θα βγει CC, την κουπέ τί την θέλουν?Δεν αρέσουνε σε όλους τα κάμπριο.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εφόσον θα βγει CC, την κουπέ τί την θέλουν?
Δεν αρέσουνε σε όλους τα κάμπριο.
Μα τα CC είναι για αυτούς που δεν τους αρέσουν τα κάμπριο!
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Πω πω ρε παιδιά, αυτά τα φανάρια στην κουπέ την κάνουν Audi... κρίμα..γι αυτό είναι όμορφη!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Εφόσον θα βγει CC, την κουπέ τί την θέλουν?
Δεν αρέσουνε σε όλους τα κάμπριο.
Μα τα CC είναι για αυτούς που δεν τους αρέσουν τα κάμπριο!
Tα οποία δεν παύουν να είναι παρόλα αυτά cabrio με οτι αυτό σημαίνει
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εφόσον θα βγει CC, την κουπέ τί την θέλουν?
Δεν αρέσουνε σε όλους τα κάμπριο.
Μα τα CC είναι για αυτούς που δεν τους αρέσουν τα κάμπριο!
Tα οποία δεν παύουν να είναι παρόλα αυτά cabrio με οτι αυτό σημαίνει
Για πες μας τί σημαίνει?
-
Μικρότερη ακαμψία -ή και- μεγαλύτερο βάρος.
-
ερώτημα... ποιό έχει καλύτερη ακαμψία; ένα cc ή ένα 4/5πορτο;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Εφόσον θα βγει CC, την κουπέ τί την θέλουν?
Δεν αρέσουνε σε όλους τα κάμπριο.
Μα τα CC είναι για αυτούς που δεν τους αρέσουν τα κάμπριο!
Tα οποία δεν παύουν να είναι παρόλα αυτά cabrio με οτι αυτό σημαίνει
Για πες μας τί σημαίνει?
Το αγγλικό EVO στο τεύχος Φεβρουαρίου έχει ένα άρθρο του Gordon Murray περι ακαμψίας ( κυρίως εστιασμένο στα cabrio ) των σύγχρονων αυτοκινήτων. Θα το μεταφράσω και θα το ποστάρω και εδώ με την πρώτη ευκαιρία.
Εν ολίγοις ισχύουν αυτά που έγραψε ο IKE πιο πάνω συνδυασμένα συνήθως με μαλακότερη ρύθμιση της ανάρτησης ακριβώς λόγω της μειωμένης ακαμψίας. Να σημειώσω οτι παρόλη την μεταλική οροφή τα CC παραμένουν ανοιχτά οχήματα ίσως να υπερτετούν από ένα soft top με κλειστή οροφή αλλά και πάλι το επιπλέον βάρος της μεταλικής οροφής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιπλέον ενισχύσεις στο soft top και το τελικό αποτέλεσμα να είναι το ίδιο. Γενικά έχω την αίσθηση οτι τα CC υπερτερούν στο θέμα ηχομόνωση/θερμομόνωση/αντοχή στον χρόνο και οχι στο θέμα ακαμψία σε σχέση με τα κλασσικά cabriolet. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γενικά έχω την αίσθηση οτι τα CC υπερτερούν στο θέμα ηχομόνωση/θερμομόνωση/αντοχή στον χρόνο και οχι στο θέμα ακαμψία σε σχέση με τα κλασσικά cabriolet.Aυτός ο κανόνας βέβαια έχει και εξαιρέσεις. Θυμάμαι ένα σχετικό ρεπορτάζ σε ένα περιοδικό και τελικά την καλύτερη ηχομόνωση και θερμομόνωση την προσέφερε η μαλακή οροφή της Z4.
Όσο για την ακαμψία των CC νομίζω ότι βελτιώνεται με την οροφή ανεβασμένη.
@νδρέας
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πω πω ρε παιδιά, αυτά τα φανάρια στην κουπέ την κάνουν Audi... κρίμα..
γι αυτό είναι όμορφη!
Άκουσαν ακουσαν γκρίνια για τα φανάρια της 4πορτης που είναι σαν Μίτσου, τα άλλαξαν και τώρα είναι σαν φανάρια Audi...
Με χαλάει, δεν θα την πάρω
Nέα BMW M3...