-
ηρθε η ωρα να σας δειξω την αγαπημενη μου lotus..την VAGelise
πως η λιζα εγινε βαγγελης?
οξω αυτο (μπλιαχ!! ..ατμοσφαιρα..ουστ!!)
μεσα αυτο
now you're talking
VAGelis λοιπον, και τα μυαλα στα καγκελα...
300+ BHP using an IHI roller bearing turbo.
0-60 around 4.5 secs
0-100 under 8.5 secs
Top speed around 170 MPH -
ηρθε η ωρα να σας δειξω την αγαπημενη μου lotus..την VAGelise
πως η λιζα εγινε βαγγελης?
οξω αυτο (μπλιαχ!! ..ατμοσφαιρα..ουστ!!)
μεσα αυτο
now you're talking
VAGelis λοιπον, και τα μυαλα στα καγκελα...
300+ BHP using an IHI roller bearing turbo.
0-60 around 4.5 secs
0-100 under 8.5 secs
Top speed around 170 MPH -
ηρθε η ωρα να σας δειξω την αγαπημενη μου lotus..την VAGelise
πως η λιζα εγινε βαγγελης?
οξω αυτο (μπλιαχ!! ..ατμοσφαιρα..ουστ!!)
μεσα αυτο
now you're talking
VAGelis λοιπον, και τα μυαλα στα καγκελα...
300+ BHP using an IHI roller bearing turbo.
0-60 around 4.5 secs
0-100 under 8.5 secs
Top speed around 170 MPH -
Νομιζω ειναι αρκετα βαρυ αυτο το μοτερ. Με χυτοσιδηρο για μπλοκ, τον κανει πολυ βαρυ για Elise. Μην ξεχναμε οτι εχει απο τα ελαφρυτερα μοτερ παραγωγης κατι που βοηθαει να μεινει το βαρος χαμηλα. Με 120-130 κιλα ειναι απο τα ελαφρυτερα μοτερ. Τωρα εαν καποιος θελει πολλα αλογα, παει στα παρακατω:
Λιγοι πανε για αυτην την μετατροπη (AUDI), γιατι εχει πολλα μπλεξιματα και ενα καυτο τουρμπο και στο πολυ στενο αλουμινενιο πλαισιο της Εlise δεν ειναι οτι καλυτερο.
Οποτε η καλυτερη μετατροπη ειναι ειτε supercharger σε Κseries, ειτε Ηοnda TypeR supercharger, ειτε πια V8 custom made, 400 ιππων.
Με 23.000 Ευρω εισαι ετοιμος για Χοντα
και παρα πολλα....για V8
To να αλλαξεις μια μηχανη σε αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι ευκολα και εχει γινει αρκετη εξελιξη, αλλα σε καμια περιπτωση οσh θα εκανε το εργοστασιο.
Και στην Ελλαδα, ουτε για χαρτοσημο δεν θα εφτανε κανεις. Αλλα οι Αγγλοι, ζουν και αναπνεουν για motorsport.
Παντως σε ολες τις περιπτωσεις ΕΚΤΟΞΕΥΟΝΤΑΙ η ηδη απιστευτες επιδοσεις του νορμαλ αυτοκινητου, παρα τα κιλα που παιρνει λογω εξτρα βαρους.
Ανετα ομως το αυτοκινητο σηκωνει 300 αλογα χωρις προβλημα. Χωρις καμια επειγουσα αλλαγη σε αναρτησεις και σασι.
Με κεντρο βαρους χαμηλοτερο απο πεσμενο σωβρακο χτιστη, και σασι αλουμινενιο με αναρτησεις ΜΟΝΟ για στριψιμο, και top of the class aerodynamics, η οδηγηση του και με 300 τουρμπατα αλογα μόνο καλο του κανει.
Αποψη του αλουμινενιου σασι βαρους 70 κιλων, κολλημενου με εποξικες κολλες αντι για θερμικες κολλησεις, (σε κοκκινο οι κολλες).
-
Prosopika ego 8a phgaina gia to VagElise (!) ka8os pisteyo oti exei perissoteres dynatothtes apo ton aplo Honda, einai poly fthnoterh metatroph kai o Bernard einai gamo ta paidia, filos kai pelaths.
-
φιλε gorghs εννοειται πως δεν υπαρχει συγκριση μοτερ s3 + IHI turbo
ουτε με Κ series +compressor
αλλα ουτε και με honda + compressor (ροπη? αξιοπιστια? δυναμη? συντηρηση?)
οσο για ..custom v89.700 λιρες κοστιζει φουλ η μετατροπη που εγραψα, μαζι με τον κινητηρα..για τα 320+ αλογα
και αυτη ειναι τιμη καταλογου internet..23κ για honda?
κριμα δεν ειναι να δωσεις πιο πολλα λεφτα και παλι να τρως και ξυλο?οσο για το βαρος...
The overall weight increases by 40 kg but the engine is mounted 50 mm lower and 40 mm further forward. The overall weight distribution only changes by 2%. With the right dampers and spring rates it is difficult to detect any change in the handling.
+40 κιλακια μονο, και η μηχανη παει και 5 εκατοστα πιο κατω..
VAGELIS και αγιος ο Θεος!! real supercar!!
-
Εγω προσωπικα θα πηγαινα ομως για Honda γιατι και ελαφρυτερο ειναι και περισσοτερα κυβικα εχει και αξιοπιστο εχει αποδειχθει, και παρα τα 5000 λιρες παραπανω, ο supercharger ταιριαζει καλυτερα σε ενα τετοιο αυτοκινητο παρα το τουρμπο.
Σιγουρα βεβαια και τα 2 μεταμορφωνουν το αυτοκινητο. Αλλα το Honda δειχνει πιο ευκολο στην τοποθετηση και παραμενει και το πορτ μπαγκαζ αθικτο, κατι που νομιζω δεν γινεται με το Audi, συν ο ηχος του soupercharger me Honda μαζι, ειναι πολυ πιο σεξυ απο τα φιμωμενα τουρμπο.
Τα 40 δεν ειναι αστειο πραγμα, ειναι 5% πανω και κανουν διαφορα οταν θα ερθει η ωρα να στριψεις. Δεν θα εβαζα με τιποτα 40 κιλα πανω για να κερδισω πολυ περισσοτερο βεβαια σε ευθεια. 40 κιλα George ειναι αλλο ενα μισο Κ series ή σχεδον ενα τσουβαλi τσιμεντο. NO WΑΥ στην Elise.
Περι ορεξεως βεβαια....
-
το δικο σου ποσα αλογα ειναι?
-
H δικη μου, αγοραστηκε με 6000 χιλιομετρα απο το εργοστασιο. Ανηκε σε καποιον διευθυντη. Απλη με 122+ αλογα.
Ειναι μεσα τωρα για lifting, θα βγει με βελτιωμενο σε καποια σημεια VVC οποτε περιμενω 175-180 ιππους που θα φερουν το 0-100 σε 5-5.2', και τα 160 σε 13-14', χωρις ταυτοχρονα να αυξανω το βαρος. Αν και ο VVC ειναι 6 κιλα βαρυτερος, θα φυγουν 1-2 αλλα πραγματακια και θα ειμαι παλι στο 0.
Με ελαφρομενο σφονδυλο κατα 2 κιλα, υπολογιζω να απελευθερωσω αρκετη ροπη απο αυτην που παει χαμενη στην επιταχυνση των κινουμενων μερων, η οποια θα βοηθησει ακομα περισσοτερο στην επιταχυνση των τροχων. Ισως με παιδεψει λιγο στο ρελαντι και στις δονησεις. Πιθανον ομως θα κερδισει επιταχυνση σαν απο μειωση 30 κιλων στατικου βαρους!!!
Με λιγοτερη αντισταση θα ειχε και 11-12' για τα 160, αλλά οκ, με ανταμοιβει στις flat out στροφες αφου ειναι απο τα ελαχιστα αυτοκινητα με 0 αντωση και ισως λιγο downforce. Η Exige, εχει μαλιστα αρκετο downforce, αλλα δεν θελω να βαλω φτερα στο αυτοκινητο, γιατι ειναι δρομου. Δινει ομως 500Newton (εμπρος/πισω συνολικα) στα 160km/h.
Οταν το επιτρεψει το πορτοφολι....αρκετα μακρια ομως θα παω για Honda Supercharged. 780 kila και 300 supercherged αλογα, ειναι κολαση. Σε επιταχυνσεις, δεν παιζεται ειναι απο αλλο πλανητη.
-
στα 170-180 φανταζομαι θα παιζει πολυ καλα
με βενζινες και εσενα μεσα κατω απο 5.5 κ/ιπ. (τωρα εχεις ~7.5?)παντως το 0-160 του vagelise στα 8.5(!!!!) το τοποθετει σε μια αλλη κλαση απο ολες τις αλλες μοντιφες..
οσο για το βαρος..
αν θυμαμαι καλα, οταν η mclaren αναζητουσε το τελειο αυτοκινητο (maclaren F1)
ειχε δωσει αυστηρα specs για τα παντα..
ο κινητηρας που της δωσανε πισω βασει specs, ητανε αρκετα κιλα πιο βαρυς (θυμασαι ποσα?), κι ομως με χαρα τον βαλανε,
γιατι εκανε outperform τα specs τους.ε, αν το δεχτηκανε αυτοι τοτε, δεν νομιζω να χαθηκε κι ο κοσμος να δεχτει καποιος κατι αντιστοιχο στην elise...
τριπλασιασμος δυναμης με 40 κιλα κοστος..
-
Εμενα ουσιαστικα δεν ειναι μετατροπη αφου θα μπει ο ιδιος σχεδον κινητηρας και οπως εβγαινε απο το εργοστασιο.
Με εμενα μεσα και βενζινες, πρεπει να ειναι 4.8-5.3 κιλα στον ιππο. Θα ζυγιστει σιγουρα το αυτοκινητο.
Δεν με απασχολει βεβαια τοσο ο λόγος αυτος, αν και οσο μικροτερος τοσο καλυτερα ή μαλλον γρηγοροτερα , αλλά να εχω μικρο βαρος για transient responces. Υπαρχει αρθρο Περι Αναρτησεων οπου αναφερω λιγα πραγματα για αυτα.Το McLaren, eixe 627 ιππους, και ο κινητηρας γυρισε πισω στο Μοναχο για να 'χασει' 6-7 κιλα. Και 6-7 κιλα ειναι παρα πολλα απο ενα κινητηρα, και ομως η BMW καταφερε να τον επιστρεψει ελαφρυτερο.
Σιγουρα με το τουρμπο το αυτοκινητο μεταμορφωνεται αλλα γιατι να μην το μεταμορφωσω κρατωντας τα ιδια κιλα ταυτοχρονα., κατι που γινεται με το Honda.
Ασε που μια καυτη τουρμινα δεν ειναι και οτι καλυτερο εκει πισω, τοσο στριμωγμενα. Για race car αλλαζουν τα πραγματα. Αλλα προτιμω την χρηση supercharger σε ενα αυτοκινητο που το δουλευεις με το γκαζι μεσα στις στροφες και θες 0 τουρμπο Lag. Βεβαια με τοσο ελαφρυ σασι μειωνεται και το λιγο τουρμπο lag που μπορει να εχει, αλλα δεν αφανιζεται.
Τα κιλα παιζουν πολυ μεγαλο ρολο, και εγω δεν θα ηθελα να το βαρυνω καθολου. Σιγουρα δεν ειναι ο μονος αποτρεπτικος παραγων, αλλα οταν νοιωσεις τι σημαινει ελαφρυ αυτοκινητο, με τιποτα μετα δεν θες να το βαρυνεις.
Μην ξεχνας οτι η BAR τιμωρηθηκε με 2 αγωνες ban, για 5-6 κιλα που δηθεν εκρυβε. Οποτε τα 40 ειναι πολλα για εμενα.
Μην συγκρινεις λοιπον τι εκανε η ΜακΛαρεν στο F1 με την Ελιζ. Αλλωστε και το SLR, με supercharger βγαινει.
Τα τουρμπο ειναι καλα για τρελα γκαζια στα LeMan, οπου εχεις κυριως ευθειες.
Ασε που εαν ειναι να βαλω τουρμπο, προτιμω το 2λιτρο απο το Thema μου, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.
Και ως πολυ μακρινοι συγγενεις, εκτος απο οτι μοιραζονται την ιδια φιλοσοφια σχεδιασμου, και F1 και οι 2, πρωην βεβαια πια η Lotus αλλά ακομα τριτη τεταρτη στους κατασκευαστες, μοιραζονται και αλλα χαρακτηριστικα οπως τα rates των αναρτησεων.
Lotus Elise
Front suspension
roll centre height 30mm
travel 50mm bump / 60 mm rebound
camber gain in bump 0.31 degrees per inch
frequency 90cpm
KPI 12.0 degrees
Castor 4.25 degrees
Trail 4mm
Scrub radius 10.5mmRear suspension
roll centre height 75mm
travel 50mm bump / 70 mm rebound
camber gain in bump 0.45 degrees per inch
frequency 98cpmMc Laren F1
Front suspension
travel 90mm bump / 80 mm rebound
frequency 85cpmRear suspension
travel 90mm bump / 80 mm rebound
frequency 105cpm -
40 κιλά είναι πάρα πολύ μεγάλη διαφορά...
Το ζύγισμα πάει περίπατο. Για να μη γίνει το αμάξι χάλια θέλει πολλές μετατροπές στην ανάρτηση... Τρέχα γύρευε δηλαδή, εκτός εάν κάποιος θέλει ένα πάρα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο.
Πάντως και για εμένα Χόντα -
Συγγνώμη για το offtopic (?), 037 αυτή η συχνότητα που δίνεις σε τι ακριβώς αναφέρεται?
-
@ΙΚΕ
Ειναι ο ρυθμος της ελευθερης ταλαντωσης που θα εκανε ο τροχος( μαζι με το μουαγιε δαγκανες) εαν δεν υπηρχε το αμορτισερ.
Αλλοτε δινεται σε CPM (cycles per minute) ή σε Hz. Μικρες τιμες δηλωνουν μαλακη αναρτηση και υψηλες σκληρη αναρτηση.
-
OK σαφέστατος
merci
-
kpsig
'The overall weight increases by 40kg but the engine is mounted 50 mm lower and 40 mm further forward.
The overall weight distribution only changes by 2%.
With the right dampers and spring rates it is difficult to detect any change in the handling.'
δεν φαινεται rookie ο βελτιωτης παντως..μαλλον ξερει τι λεει..40 κιλα ητανε και ο κινητηρας της Bmw πιο βαρυς απο τα specs της mclaren..
για το αν τελικα εχασε 6-7 κιλα δεν το ξερω..για να το λεει ο 37, ετσι θα ναι..παντως αν ειχα εγω λιζα, ολοι ξερετε τι θα την εκανα.
η αναλογια κατω απο 3 κιλα στον ιππο (με καυσιμα και επιβατη) ειναι ενα πολυ εξαιρετικο πραγμα για μενα.. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
kpsig'The overall weight increases by 40kg but the engine is mounted 50 mm lower and 40 mm further forward.
The overall weight distribution only changes by 2%.
With the right dampers and spring rates it is difficult to detect any change in the handling.'
δεν φαινεται rookie ο βελτιωτης παντως..μαλλον ξερει τι λεει..40 κιλα ητανε και ο κινητηρας της Bmw πιο βαρυς απο τα specs της mclaren..
για το αν τελικα εχασε 6-7 κιλα δεν το ξερω..για να το λεει ο 37, ετσι θα ναι..παντως αν ειχα εγω λιζα, ολοι ξερετε τι θα την εκανα.
η αναλογια κατω απο 3 κιλα στον ιππο (με καυσιμα και επιβατη) ειναι ενα πολυ εξαιρετικο πραγμα για μενα..Αυτη η προταση που υπογραμμισες δεν ειναι απλη υποθεση και παιρνει αρκετο χρονο και χρημα, και φυσικα γνωσεις. Με ενα μεγαλο budget πολλα γινονται.
Ενα ελαφρυ αυτοκινητο με την μηχανη στο κεντρο δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα στον κοσμο να πειραξεις, ουτε μπαινοντας σε ενα μαγαζι, θα βρεις στο ραφι ετοιμες λυσεις. Μην ξεχναμε οτι ολα τα αμορτισερ και ελατηρια που κυκλοφορουν, οπως ακομα και τα ελαστικα, ημισλικ και νορμαλ, ειναι ειδικα για Elise.
Συνεπως, σε καμια περιπτωση δεν ειναι GTI το αυτοκινητο να το πειραζει ο καθενας περιμενοντας με 5 δραχμες να το κανει καλυτερο. Το αντιθετο θα συμβει και πρπεπει η τσεπη να ειναι βαθεια για να επαναφερεις το αυτοκινητο εκει που ηταν.
Απο εκει και περα, η εξτρα δυναμη παντα χρειαζεται.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Αυτη η προταση που υπογραμμισες δεν ειναι απλη υποθεση και παιρνει αρκετο χρονο και χρημα, και φυσικα γνωσεις. Με ενα μεγαλο budget πολλα γινονται.Έτσι ακριβώς. Με άπειρο χρόνο και χρήμα, κάνεις τα πάντα (δεδομένου ότι έχεις ένα μηχανικό με την αντίστοιχη τεχνογνωσία, το οποίο είναι ήδη δύσκολο από μόνο του ως προϋπόθεση), αλλά αν θέλουμε να μιλάμε σε ρεαλιστικά επίπεδα, πρέπει να σκεφτόμαστε τις πιο εύκολα υλοποιήσιμες λύσεις.
-
ναι, δεν ειπα εγω κατι...
ο ιδιος ο βελτιωτης τα λεει στο σαιτ του..
προφανως τα κανει κι ολας..εμενα μου φαινεται οπως ειπα τρομερη μετατροπη.
αν ειχα ελιζ ετσι θα την εκανα.
οι επιδοσεις απο σταση και ρεπριζ ειναι πραγματικα εξωπραγματικες..
βεβαια περι ορεξεως ουδεις λογος.. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
ναι, δεν ειπα εγω κατι...
ο ιδιος ο βελτιωτης τα λεει στο σαιτ του..
προφανως τα κανει κι ολας..εμενα μου φαινεται οπως ειπα τρομερη μετατροπη.
αν ειχα ελιζ ετσι θα την εκανα.
οι επιδοσεις απο σταση και ρεπριζ ειναι πραγματικα εξωπραγματικες..
βεβαια περι ορεξεως ουδεις λογος..Οσα πιο πολλα ξερει κανεις, τοσa ligotera πιστευει αυτα που λεει ο καθε ειδους 'μετατροπεας'
Εμενα δεν με πειθει ο συγκεκριμενος, ΑΝ ΚΑΙ, ΝΑΙ θα πηγαινει 'κομματια' το αυτοκινητο, αλλά με τι τελικο κοστος? Πολυ μεγαλο για τα δικα μου ορια.
Τελος παντων, αυτα απο εμενα. Ενα σετ, ετσι για παραδειγμα, βελτιωμενων ελατηριων και αμορτισερ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, κοστιζουν γυρω στα 3000 Ευρω, ενα ποσό καθολου μικρο, οποτε πολλα θελουμε να κανουμε αλλά το κοστους μιας τετοιας μετατροπης, ειναι μεγαλυτερο απο την αγορα ενος καινουριου αυτοκινητου.
...απο elise ...VAGelis