-
Το 1992-1995 Η Lancia αυτοκτόνησε.... μετά την παρατήσανε.... και τώρα ξαναμαζέβουν τα κομμάτια...
Απο τα τέρατα της των Ράλλυ (Stratos, 037, Integrale) προσπάθουνε να πουλήσουν τα, ομολογουμένος στυλάτα, αλλά πολυ κοριτσίστικα, Υpsilon.
Η νέα Lancia μοιάζει πιο πολύ με απόγονο της Autobianchi παρά της Lancia,
με τα υπερτουρμπίσμενα και τα κεντρομήχανα που θαυμάζε όλος ο κοσμός.Δεν ξέρω... εάν βγεί νέα Delta.. την θέλω με τouρμπίνα (εστώ και με
την μηχανή της GM που βγαίνει τουρμπάτη στο Speedster) και το TORSEN C
της 159/Βrera... αφού τα έχουν τα υλικά, ξέρουν την συνταγή...
..γιατί δεν φτιάχνουν το γλυκό ?????? -
Το 1992-1995 Η Lancia αυτοκτόνησε.... μετά την παρατήσανε.... και τώρα ξαναμαζέβουν τα κομμάτια...
Απο τα τέρατα της των Ράλλυ (Stratos, 037, Integrale) προσπάθουνε να πουλήσουν τα, ομολογουμένος στυλάτα, αλλά πολυ κοριτσίστικα, Υpsilon.
Η νέα Lancia μοιάζει πιο πολύ με απόγονο της Autobianchi παρά της Lancia,
με τα υπερτουρμπίσμενα και τα κεντρομήχανα που θαυμάζε όλος ο κοσμός.Δεν ξέρω... εάν βγεί νέα Delta.. την θέλω με τouρμπίνα (εστώ και με
την μηχανή της GM που βγαίνει τουρμπάτη στο Speedster) και το TORSEN C
της 159/Βrera... αφού τα έχουν τα υλικά, ξέρουν την συνταγή...
..γιατί δεν φτιάχνουν το γλυκό ?????? -
Το 1992-1995 Η Lancia αυτοκτόνησε.... μετά την παρατήσανε.... και τώρα ξαναμαζέβουν τα κομμάτια...
Απο τα τέρατα της των Ράλλυ (Stratos, 037, Integrale) προσπάθουνε να πουλήσουν τα, ομολογουμένος στυλάτα, αλλά πολυ κοριτσίστικα, Υpsilon.
Η νέα Lancia μοιάζει πιο πολύ με απόγονο της Autobianchi παρά της Lancia,
με τα υπερτουρμπίσμενα και τα κεντρομήχανα που θαυμάζε όλος ο κοσμός.Δεν ξέρω... εάν βγεί νέα Delta.. την θέλω με τouρμπίνα (εστώ και με
την μηχανή της GM που βγαίνει τουρμπάτη στο Speedster) και το TORSEN C
της 159/Βrera... αφού τα έχουν τα υλικά, ξέρουν την συνταγή...
..γιατί δεν φτιάχνουν το γλυκό ?????? -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
...αφού τα έχουν τα υλικά, ξέρουν την συνταγή...
..γιατί δεν φτιάχνουν το γλυκό ??????Γιατί είναι μαλάκες!!
Ο θρύλος....
-
Για να μην ξεχνούν οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεώτεροι.
Το τελευταίο (προσιτό στους κοινούς θνητούς, διότι υπάρχει και η Ferrari...) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ιταλικό αυτοκίνητο.
Να είναι πάντα καλά οι δημιουργοί του για το δώρο που έκαναν στην αυτοκίνηση, να ξεκουμπιστούν οι καρεκλοκένταυροι χαρτογιακάδες που έθαψαν το χρυσάφι που παρέλαβαν και κατέστρεψαν ότι πολυτιμότερο, την ίδια τους την ιστορία...
Τυχεροί αυτοί που στο Acropolis του 1993 έζησαν, άκουσαν, μύρισαν, αισθάνθηκαν απο κοντά το θεικό συνδιασμό του Didier Oriol με την τελευταία -την καλή- Deltona Martini στα Ελληνικά Βουνά...
Φιλικά,
Alfisti.
-
Alfisti_147, εκπληκτικές φωτογραφίες.....
Ειδικά η παράταξη που κάνουν στο φράγμα είναι όλα τα λεφτά !!!!!!!!!!!1
-
Wow!
-
Και μετά απο την θεϊκή Integrale.... η εταιρία αποφάσισε ότι δεν πρέπει να
φτιάχνει τέτοια οχήματα, και ότι το σωστό ειναι να ασχολήθει με το Ypsilon.H Subaru και η Mitsu είπαν 'ευχαριστώ πολύ' και το υπόλοιπα είναι ίστορια...
Οι φήμες λένε ότι αυτήν την απόφαση την πήρε ο εκκλιπών Angieli ο ίδιος
ό οποίος ποτέ δεν συμπάθισε την Lancia ιδιαίτερα. -
Οι φωτογραφιες εκπληκτικες, το αυτοκινητο θρυλος.....το ειχε καποτε ενας γνωστος και εχω ζησει λιγο μαζι του.
Απιστευτο!!!! Δεν ειναι τυχαιο οτι τουλαχιστον στην Αγγλια θεωρειται μυ8ος. Οι τιμές τους αρκετα πιο πανω απο τα πιο πολυ πιο φρεσκα EVO kai Subaru.
Μαλιστα θυμαμαι προσφατα, εναν φιλο που μιλουσε με τον αντιπροσωπο της Ohlins εδω στην Αγγλια ( δεν μιλαμε για ενα μαγαζακι εμπορο, αλλα για ανθρωπους που συνεργαζονται με παρα παρα πολλες αγωνιστικες ομαδες, kai exoyn dei sxedon ola ta aytokinhta poy kykloforoyn, apo Kia eos agvnistika LeMan), οτι λοιπον ειχε εκτελωνισει μια Lancia Integrale
Κατι θα ξερουν,...εεεεε?
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Μαλιστα θυμαμαι προσφατα, εναν φιλο που μιλουσε με τον αντιπροσωπο της Ohlins εδω στην Αγγλια ( δεν μιλαμε για ενα μαγαζακι εμπορο, αλλα για ανθρωπους που συνεργαζονται με παρα παρα πολλες αγωνιστικες ομαδες, kai exoyn dei sxedon ola ta aytokinhta poy kykloforoyn, apo Kia eos agvnistika LeMan), οτι λοιπον ειχε εκτελωνισει μια Lancia IntegraleΚατι θα ξερουν,...εεεεε?
Όπως τα λέει ο Νίκος είναι.
Ο αντιπρόσωπος τις Ohlins στην Aγγλία έχει μια με 300+ άλογα.
Είναι άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία, καθώς έχει ρυθμίσει - οδηγήσει άπειρα αγωνιστικά και μη, από LeMan cars, WRC subarus και ΕVO έως kai Μ3 και Elise.
Όταν πήγα για να βάλω Ohlins στην Elise πιάσαμε συζήτηση για αυτοκίνητα
Λατρεύει τις integrale και έλεγε ότι τα νέα Japan rallye specials δεν έχουν ψυχή.
Δεν μπορείς να τα αγαπήσεις.
Σε μια διαδρομή ένα Scooby/EVO μπορεί να είναι λίγο πιο γρήγορο από την Integrale αλλα δεν πρόκειται να σε κάνουν να νιώσεις τόσο special.Φεύγοντας και αφού μου είχαν κάνει καταπληκτική δουλειά στην Elise, έφυγε μπροστά μου με την Integrale.
Μου λέει τότε ο αδελφός του, 'μην διανοηθείς να προσπαθήσεις να τον ακολουθήσεις γιατί θα σε μαζεύουμε από κάνα χαντάκι από τους επαρχιακούς δρόμους που είμαστε'. Φυσικά δεν διαφώνησαΜια λευκη σε χρώματα martini για μένα παρακαλώ
-
Lancia Delta Integrale EvoΙΙ. Το αυτοκίνητο των ονείρων μου, και πολλών άλλων ακόμα φαντάζομαι.
Ξέρει κανείς έναν σύνδεσμο φίλων Integrale στους Αγ.Αναργύρους Αττικής? Έχουν παρκαρισμένες απ'έξω 3 νομίζω εκπληκτικές Integrale.
Έχω ένα βιντεάκι της αγγλικής εκπομπής TopGear στην οποία εκθειάζουν την Integrale και αναφέρουν ότι σε κλειστές στροφές πατάει ακόμα και την Ferrari 355 . -
Σε οποιοδήποτε δρόμο δεν θέλει τελικες την πατάει....
να μην μιλησω για το πάρτυ που γίνετε στο χώμα...
-
Μπορεί η Integrale να ήταν και δικό μου όνειρο, όμως αφού είδα την προπομπό S4 δε μπορώ να ξεκολλήσω...
Τώρα θα μου πείτε S4 δεν υπήρχε δρόμου και θα συμφωνήσω, όμως στα μάτια μου η S4 είναι η Integrale σε πρωτόγονη (PRIMAL) μορφή, όπως πρέπει να είναι δλδ...
-
Αν η Ιntegrale είναι όνειρο... τότε η Stratos και η 037 Stradale είναι τρελές ονειρώξεις
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Μπορεί η Integrale να ήταν και δικό μου όνειρο, όμως αφού είδα την προπομπό S4 δε μπορώ να ξεκολλήσω...Τώρα θα μου πείτε S4 δεν υπήρχε δρόμου και θα συμφωνήσω, όμως στα μάτια μου η S4 είναι η Integrale σε πρωτόγονη (PRIMAL) μορφή, όπως πρέπει να είναι δλδ...
Μαλλον, δεν το εψαξες καλα. Υπηρχαν αρκετες δρομου, Stradale στα Ιταλικα, με ισχυ γυρω στα 250 αλογα, αλλα υπηρχε και μια με 480, που ανηκε στο αγωνιστικο διευθυντη της Lancia τοτε, Cesare Fiorio, η οποια πουληθηκε προπερσυ σε καποιον αλλο τυχερο enanti 80.000 Euro.
Mαλιστα η ιστορια, παει ως εξης, καπου 160 απο τα 200 αυτοκινητα καταστραφηκαν απο το εργοστασιο γιατι δεν υπηρχε ζητηση μετα την απαγορευση των Group B, και απο τα 40 που εμειναν 22 εγειναν rally cars και τα αλλα 18, δρομου (stradale).
Me 480 ιππους, τελικες γυρω στα 260, και απιστευτα κρατηματα, με μόνο 980 κιλα βαρος τα αγωνιστικα, αλλά 1200 τα του δρομου.
Ιδου και η φωτογραφιες
-
Technik,
Δεν καταλαβα το πνευμα σου?
Τα AUDI τι εχουν? Κατι αναλογο.
20 S4 βγηκαν για ειδικους λογους, και οχι για να κανει κερδη η εταιρια. Δυστυχως, ο κοσμος καλως ή κακως, city θελει στο τιμονι του.
Αλλα, ας τα αφησουμε αυτα, διοτι ειναι μεγαλη κουβεντα, και δυστυχως, οι χαρτογιακαδες που διοιηκουν εταιριες θρυλους, εταιριες που φτιαχτηκαν απο 'πυροβολημενους', δεν εχουν τα κοτσια να φερουν εις περας την δυσκολη αποστολη τους, και θαβουν τετοια ονοματα, με μεγαλη ευκολια.
Lancia και μερικες απο τις πρωτοποριες της
1914 Το πρωτο ολοκληρωμενο ηλεκτρικο κυκλωμα αυτοκινητου
1922 Ο πρωτος V4 με 14 μοιρες περιεχομενη γωνια (μετα απο πολα χρονια το επαναφερει η VW se V5,6 klp), και μονοκό σασι
1937 Πρωτη ανεξαρτητη πισω αναρτηση
1950 O πρωτος V6, σε παραγωγης αυτοκινητο
1954 D50 ενα απο τα πιο πρωτοποριακα Φ1 αυτοκινητο, το οποιο περναει στα χερια της Ferrari την επομενη χρονια
1963 Δευτερη γενια των V4 με γωνια 12 μοιρων και 53 λεπτων
1965 Ψεκασμος (μηχανικος)
Πισω στο S4 ομως,
και η εξελιξη του μοτερ για το 1987 που ποτε δεν ετρεξε, διοτι η FIA κατηργησε τα Group B, αλλά ηταν ενα μοτερ που ειχε τις βαλβιδες διαγωνια, με εξατμισεις και απο τις 2 μεριες και την εισαγωγη στο κεντρο.
Ονομαστηκε Triflux για αυτον το λογο. Με 2 Τουρμπο, ενα για χαμηλα και μετα και τα 2 για ψηλα, ο κινητηρας των 1759 κυβικων απεδιδε, 700 αλογα περιπου.
Αλλά ας μην χαλασω το θεμα. Εδω μιλαμε για νεα μοντελα και οχι για ιστορια
-
Ευχαριστώ βρε 037, δεν το είχα ψάξει καθόλου...
Περιττό να πω ότι μου έπεσε το σαγόνι... -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Technik,Δεν καταλαβα το πνευμα σου?
Τα AUDI τι εχουν? Κατι αναλογο.
20 S4 βγηκαν για ειδικους λογους, και οχι για να κανει κερδη η εταιρια. Δυστυχως, ο κοσμος καλως ή κακως, city θελει στο τιμονι του.
Αλλα, ας τα αφησουμε αυτα, διοτι ειναι μεγαλη κουβεντα, και δυστυχως, οι χαρτογιακαδες που διοιηκουν εταιριες θρυλους, εταιριες που φτιαχτηκαν απο 'πυροβολημενους', δεν εχουν τα κοτσια να φερουν εις περας την δυσκολη αποστολη τους, και θαβουν τετοια ονοματα, με μεγαλη ευκολια.
Lancia και μερικες απο τις πρωτοποριες της
1914 Το πρωτο ολοκληρωμενο ηλεκτρικο κυκλωμα αυτοκινητου
1922 Ο πρωτος V4 με 14 μοιρες περιεχομενη γωνια (μετα απο πολα χρονια το επαναφερει η VW se V5,6 klp), και μονοκό σασι
1937 Πρωτη ανεξαρτητη πισω αναρτηση
1950 O πρωτος V6, σε παραγωγης αυτοκινητο
1954 D50 ενα απο τα πιο πρωτοποριακα Φ1 αυτοκινητο, το οποιο περναει στα χερια της Ferrari την επομενη χρονια
1963 Δευτερη γενια των V4 με γωνια 12 μοιρων και 53 λεπτων
1965 Ψεκασμος (μηχανικος)
Πισω στο S4 ομως,
και η εξελιξη του μοτερ για το 1987 που ποτε δεν ετρεξε, διοτι η FIA κατηργησε τα Group B, αλλά ηταν ενα μοτερ που ειχε τις βαλβιδες διαγωνια, με εξατμισεις και απο τις 2 μεριες και την εισαγωγη στο κεντρο.
Ονομαστηκε Triflux για αυτον το λογο. Με 2 Τουρμπο, ενα για χαμηλα και μετα και τα 2 για ψηλα, ο κινητηρας των 1759 κυβικων απεδιδε, 700 αλογα περιπου.
Αλλά ας μην χαλασω το θεμα. Εδω μιλαμε για νεα μοντελα και οχι για ιστορια
- D50:
Ο κινητήρας V8 χρησιμοποιήθηκε σαν δομικό στοιχείο του σασί (κάτι το οποίο βλέπουμε ακόμη και σήμερα). Δύο διαμήκη τοποθετημένα ρεζερβουάρ μεταξύ των ζευγαριών εμπρός-πίσω τροχού) κάτι το οποίο προσέφερα πολλά τόσο στη διατήρηση σταθερής κατανομής βάρους καθώς η στάθμη της βενζίνης μειωνόταν όσο και στην αεροδυναμική συμπεριφορά του μοοθεσίου. Ζύγιζε μόλις 600 κιλά.
- Lambda
Το πρώτο αυτοκίνητο με αυτοφερώμενο αμάξωμα. Ο πρώτος κινητήρας σε διάταξη V (V4), μπλοκ αλουμινίου και το πρώτο αυτοκίνητο με ανεξάρτητη ανάρτηση (στους εμπρός τροχούς).
Στο τέλος του 1918 ο Βιντσέντζο Λάντσια είχε κατοχυρώσει κάθε τεχνολογική καινοτομία της Λάμδα ως ευρεσιτεχνια. Και ήταν πολλές...
- Aurelia
Ο πρώτος κινητήρας V6.
- Delta S4
Το μοναδικό αυτόκίνητο με κινητήρα που συνδύαζε μηχανικό υπερτροφοδότη και στροβιλοσυμπιεστή για ευνόητους λόγους.
- ECV GROUP S
Επαναστατικό σύστημα Triflux στην κυλινδροκεφαλή.
-
Ο τύπος του κινητήρα του VW VR6, αποτελεί ευρεσιτεχνία της Lancia από την 1η Ιουλίου του 1915!!!
-
Η πρώτη εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητο με ενσωματωμένο ολοκληρωμένο ηλεκτρικό σύστημα (Lancia Thema, 1913).
8 ) 1911. Η πρώτη εταιρεία που παρουσιάζει αυτοκίνητο με ξηρό πολύδισκο συμπλέκτη.
-
Ζάντες κατασκευασμένες από χάλυβα. Παγκόσμια πρωτοτυπία για το 1911!!!
-
Θερμοστατικός έλεγχος του κινητήρα (Αουρέλια).
-
Ελαστικές βάσεις κινητήρα (άλλη μια παγκόσμια πατέντα, Lancia Astura, 1932-1933).
-
Επαναστατικός τρόπος έδρασης του κινητήρα στο πλαίσιο. Παγκόσμια πρωτοτυπία για το 1931.
-
Υδραυλικός έλεγχος του τεντωτήρα της 'καδένας'. Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, 1950.
-
Δύο δικύλινδροι V κινητήρες διατεταγμένοι σε μορφή 'μπόξερ'.
-
Ελατήρια στο δίσκο του συμπλέκτη για την εξάλειψη των κραδασμών από την βίαιη σύμπλεξη.
-
Κιβώτιο 8 ταχυτήτων για το στρατιωτικό όχημα 3 Ro (τέλη δεκαετίας 30).
-
Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το σχεδιασμό κυκλώματος λίπανσης (Lancia Alpha, 1908).
18 ) Επαναστατικός σχεδιασμός καρμπιρατέρ (Lancia Alpha, 1908).
- Lancia Aprilia: ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς, 1937.
-
Mια απορια. Ολα αυτα τα θυμασαι απο μνημης ή τα βρισκεις καπου? Ειναι εντυπωσιακο αν τα θυμασαι!
-
To θέμα προέρχεται από διάσπαση άλλου θέματος στα 'Νέα Μοντέλα' για την νέα Lancia Delta [moderator]
LANCIA FORUM