-
Μια απορία έχω εδώ και καιρό. Ποιά είναι η ουσιαστική διαφορά των δυό αυτών μοντέλων της Huyndai ??? Kαι τα δύο βγαίνουν στα ίδια κυβικά 2.7 ας πούμε και έχουν παραπλήσιες τιμές. Μήπως είναι πιό 'off' κάποιο από τα δύο περισσότερο και το άλλο είναι περισσότερο SUV ?? Υπάρχει κάποια διαφορά στα συστήματα τετρακίνησής τους ?
-
Μια απορία έχω εδώ και καιρό. Ποιά είναι η ουσιαστική διαφορά των δυό αυτών μοντέλων της Huyndai ??? Kαι τα δύο βγαίνουν στα ίδια κυβικά 2.7 ας πούμε και έχουν παραπλήσιες τιμές. Μήπως είναι πιό 'off' κάποιο από τα δύο περισσότερο και το άλλο είναι περισσότερο SUV ?? Υπάρχει κάποια διαφορά στα συστήματα τετρακίνησής τους ?
-
Μια απορία έχω εδώ και καιρό. Ποιά είναι η ουσιαστική διαφορά των δυό αυτών μοντέλων της Huyndai ??? Kαι τα δύο βγαίνουν στα ίδια κυβικά 2.7 ας πούμε και έχουν παραπλήσιες τιμές. Μήπως είναι πιό 'off' κάποιο από τα δύο περισσότερο και το άλλο είναι περισσότερο SUV ?? Υπάρχει κάποια διαφορά στα συστήματα τετρακίνησής τους ?
-
Και εγώ την ίδια απορία έχω...
Aντί Hyundai & Kia να βγάλουν έστω ένα μικρό 4κίνητο (πχ ανταγωνιστή του Terios) έχουν 4 μοντέλα (Santa Fe vs. Tucson vs. Sorento vs. Sportage) να ανταγωνίζονται μεταξύ τους... -
To ίδιο off είναι και τα 2 αν και έχουν διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης. Ο λόγος που υπάρχουν και τα 2 νομίζω είναι το κακό management.
-
Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
Και εγώ την ίδια απορία έχω...
Aντί Hyundai & Kia να βγάλουν έστω ένα μικρό 4κίνητο (πχ ανταγωνιστή του Terios) έχουν 4 μοντέλα (Santa Fe vs. Tucson vs. Sorento vs. Sportage) να ανταγωνίζονται μεταξύ τους...Το Sorento είναι διαφορετικό απο τα προηγούμενα. Πλαίσιο σκάλα, 4Χ4 κατ'επιλογή, κοντά κλπ
Τα Tuscon & Sportage είναι ίδια, έχουν διαφορετική τετρακίνηση απο το Σαντα Φε, λίγο χειρότερους χώρους, αλλά πολύ μικρότερο χώρο αποσκευών.
Πιστεύω οτι έβγαλαν το Tuscon για να πουλήσουν σ'αυτούς που το Σάντα φαινόταν μαούνα. Έπρεπε να έχει λίγο πιο βαθύ χώρο αποσκευών. -
το sorento εχεις torsen πισω ή ειναι ελευθερο?
-
Αν θυμάμαι σωστά και τα 2 έχουν ελεύθερα διαφορικά μπροστά και πίσω, το Santa fe έχει ενα περίεργο επικυκλικό(?) κεντρικό διαφορικό και το Tuscon ηλεκτρονικό συμπλέκτη σαν το maverick.
-
Ο χρήστης kasper έγραψε:
το sorento εχεις torsen πισω ή ειναι ελευθερο?Νομίζω Tosren, και πλέον ΤOD σε όλα τα μοντέλα
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
το sorento εχεις torsen πισω ή ειναι ελευθερο?
Νομίζω Tosren, και πλέον ΤOD σε όλα τα μοντέλα
Επιβεβαίωση: Μπλοκέ διαφορικό Eaton απο την απλή έκδοση
-
τι ειναι αυτο?Τορσεν type?
-
To TOD είναι ενας ηλεκτρικά ελεγχόμενος συμπλέκτης, σαν του maverick, tuscon, xtrail κλπ
-
TOD = Haldex???
To LSD piso einai standard? -
kasper σα το haldex είναι ακριβώς, αν και ίσως διαφέρε στις λεπτομέρειες του μηχανισμού η αρχή λειτουργίας είναι ίδια.
Santa Fe και Tucson !!!!