-
Οι παρακάτω πληροφορίες απο το αγγλικό CAR:
Νέα coupe/spider:
Δυστηχώς αν και ήταν σχεδόν έτοιμη η καινούρια coupe/spider με τον διαμήκη V8 και την κίνηση πίσω το μοντέλο αυτό απορρίγθηκε σαν πολυδάπανο και πλέον αυτό που θα παρουσιαστεί θα βασίζεται στο πλαίσιο της 159 με εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες V6 (ατμοσφαιρικούς και τούρμπο) και 4 κίνηση.
Οσο καλό και αν είναι το μοντέλο αυτό είναι ενα βήμα πίσω, με κακή κατανομή βάρους και 6 αντί 8 κυλίνδρους. Θα είναι και φθηνότερο βέβαια απο την τωρινή αλλα εφόσον θα υπάρχει η αντίστοιχη Alfa μάλλον θα πέσει το όνομα της maserati πάνω που είχε πάρει τα επάνω του.
Birdcage
το πρωτότυπο που έβγαλε πρόσφατα ο pininfarina θα βγεί τελικά σε παραγωγή σαν hardcore σπορ μοντέλο αντίστοιχο της Lotus Exige. Είναι μεν μεγαλύτερο και βαρύτερο (~1100κιλά ) αλλα και ισχυρότερο (με κινητήρα Alfa V6 μάλλον).
Το περίεργο είναι πως ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος μπροστά (!) οπότε υπάρχει το ενδεχόμενο να είναι μια stripped-down 159 και να μην έχει καμία σχέση με Exige κλπ.
Μέχρι το 2010 βέβαια που υποτίθεται θα αρχίσει να πουλιέται μπορεί να αλλάξουν όλα.
Το πρωτότυπο είναι πανέμορφο πάντως:
-
Οι παρακάτω πληροφορίες απο το αγγλικό CAR:
Νέα coupe/spider:
Δυστηχώς αν και ήταν σχεδόν έτοιμη η καινούρια coupe/spider με τον διαμήκη V8 και την κίνηση πίσω το μοντέλο αυτό απορρίγθηκε σαν πολυδάπανο και πλέον αυτό που θα παρουσιαστεί θα βασίζεται στο πλαίσιο της 159 με εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες V6 (ατμοσφαιρικούς και τούρμπο) και 4 κίνηση.
Οσο καλό και αν είναι το μοντέλο αυτό είναι ενα βήμα πίσω, με κακή κατανομή βάρους και 6 αντί 8 κυλίνδρους. Θα είναι και φθηνότερο βέβαια απο την τωρινή αλλα εφόσον θα υπάρχει η αντίστοιχη Alfa μάλλον θα πέσει το όνομα της maserati πάνω που είχε πάρει τα επάνω του.
Birdcage
το πρωτότυπο που έβγαλε πρόσφατα ο pininfarina θα βγεί τελικά σε παραγωγή σαν hardcore σπορ μοντέλο αντίστοιχο της Lotus Exige. Είναι μεν μεγαλύτερο και βαρύτερο (~1100κιλά ) αλλα και ισχυρότερο (με κινητήρα Alfa V6 μάλλον).
Το περίεργο είναι πως ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος μπροστά (!) οπότε υπάρχει το ενδεχόμενο να είναι μια stripped-down 159 και να μην έχει καμία σχέση με Exige κλπ.
Μέχρι το 2010 βέβαια που υποτίθεται θα αρχίσει να πουλιέται μπορεί να αλλάξουν όλα.
Το πρωτότυπο είναι πανέμορφο πάντως:
-
Οι παρακάτω πληροφορίες απο το αγγλικό CAR:
Νέα coupe/spider:
Δυστηχώς αν και ήταν σχεδόν έτοιμη η καινούρια coupe/spider με τον διαμήκη V8 και την κίνηση πίσω το μοντέλο αυτό απορρίγθηκε σαν πολυδάπανο και πλέον αυτό που θα παρουσιαστεί θα βασίζεται στο πλαίσιο της 159 με εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες V6 (ατμοσφαιρικούς και τούρμπο) και 4 κίνηση.
Οσο καλό και αν είναι το μοντέλο αυτό είναι ενα βήμα πίσω, με κακή κατανομή βάρους και 6 αντί 8 κυλίνδρους. Θα είναι και φθηνότερο βέβαια απο την τωρινή αλλα εφόσον θα υπάρχει η αντίστοιχη Alfa μάλλον θα πέσει το όνομα της maserati πάνω που είχε πάρει τα επάνω του.
Birdcage
το πρωτότυπο που έβγαλε πρόσφατα ο pininfarina θα βγεί τελικά σε παραγωγή σαν hardcore σπορ μοντέλο αντίστοιχο της Lotus Exige. Είναι μεν μεγαλύτερο και βαρύτερο (~1100κιλά ) αλλα και ισχυρότερο (με κινητήρα Alfa V6 μάλλον).
Το περίεργο είναι πως ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος μπροστά (!) οπότε υπάρχει το ενδεχόμενο να είναι μια stripped-down 159 και να μην έχει καμία σχέση με Exige κλπ.
Μέχρι το 2010 βέβαια που υποτίθεται θα αρχίσει να πουλιέται μπορεί να αλλάξουν όλα.
Το πρωτότυπο είναι πανέμορφο πάντως:
-
Χάλασε ο κόσμος... ο ΙΚΕ ανοίγει τόπικ για νέα ιταλικά
-
Να σκάσεις μύτη στην παραλιακή με αυτό, ΘΕΟΣ....
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Χάλασε ο κόσμος... ο ΙΚΕ ανοίγει τόπικ για νέα ιταλικάTo περίεργο δεν είναι πως άνοιξα εγω το τόπικ αλλα πως δεν το άνοιξε άλλος πριν απο εμένα
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Να σκάσεις μύτη στην παραλιακή με αυτό, ΘΕΟΣ....Ειδικά αν είναι καλοκαίρι, όχι Θεός, αλλά ΨΗΤΟΣ!!!
Πολύ τζάμι ρε παιδί μου!!! (ΤΖΑΜΙ το αμαξάκι!!!! )
Ωραίο όμως, και που να το βλέπατε και ζωντανά!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Να σκάσεις μύτη στην παραλιακή με αυτό, ΘΕΟΣ....
Ειδικά αν είναι καλοκαίρι, όχι Θεός, αλλά ΨΗΤΟΣ!!!
Πολύ τζάμι ρε παιδί μου!!! (ΤΖΑΜΙ το αμαξάκι!!!! )
Ωραίο όμως, και που να το βλέπατε και ζωντανά!!!
Μιλάμε για βραδυνή έξοδο.... , αλλιώς καλώς ήρθατε στο νέο μοντέλο microwave της mazerati
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Να σκάσεις μύτη στην παραλιακή με αυτό, ΘΕΟΣ....
Ειδικά αν είναι καλοκαίρι, όχι Θεός, αλλά ΨΗΤΟΣ!!!
Πολύ τζάμι ρε παιδί μου!!! (ΤΖΑΜΙ το αμαξάκι!!!! )
Ωραίο όμως, και που να το βλέπατε και ζωντανά!!!
Μιλάμε για βραδυνή έξοδο.... , αλλιώς καλώς ήρθατε στο νέο μοντέλο microwave της mazerati
Πάντως για να λέμε την αλήθεια είναι μπλέ το τζάμι (σαν τα γυαλιά του 007!! ) και μπλέ τζάμια έχουν οι καλές Λάντσια, και είναι αθερμικά, και κάνουν όντως καλή δουλειά.
Αλλά και πάλι ολόκληρο θόλο... Θα θολώσεις καλοκαίρι Ελλάδα!!!
-
Το τζάμι μπορεί να είναι φωτοχρωμικό, οκ με ντάλα ήλιο θα ζεσταίνεται πολύ αλλα φανταστείτε την απίστευτη αίσθηση να οδηγάς αυτοκίνητο με καλύπτρα.
νέες maserati update
Eτοιμάζεται V12 έκδοση της Quattroporte
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το τζάμι μπορεί να είναι φωτοχρωμικό, οκ με ντάλα ήλιο θα ζεσταίνεται πολύ αλλα φανταστείτε την απίστευτη αίσθηση να οδηγάς αυτοκίνητο με καλύπτρα.νέες maserati update
Eτοιμάζεται V12 έκδοση της Quattroporte
To εχω πει παλαιοτερα...βασισμενος στον v12 scaglieti.
Οι δικες μου πληροφοριες λενε οτι πρωτοτυπα των maserati coupe/spyder συνεχιζουν την εξελιξη τους βασισμενα στην πλατφορμα της Quattroporte και θα φορουν τον καινουριο v10.Μακαρι να μην διαψευστω αν και θεωρω οτι παλι οι δημοσιογραφοι δημιουργουν ειδησεις για να εντυπωσιασουν.Ο χρονος θα δειξει
-
Μακάρι να μη διαψευτείς, το CAR λέει πως παρόλο που τα πρωτότυπα είναι σε πρωχορημένο στάδιο και έχουν ξοδευτεί 100 εκατομμύρια $ για την εξέλιξή τους με την ένωση της maserati με την Alfa και την αποχώρηση απο τη ferrari ακυρώθηκαν όπως λέω πιο πάνω.
Λάθος κίνηση κατα τη γνώμη μου και κατα τη δική σου φαντάζομαι.
Το CAR πάντως κατα τη γνώμη μου είναι πολύ έγκυρο σε τέτοια θέματα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μακάρι να μη διαψευτείς, το CAR λέει πως παρόλο που τα πρωτότυπα είναι σε πρωχορημένο στάδιο και έχουν ξοδευτεί 100 εκατομμύρια $ για την εξέλιξή τους με την ένωση της maserati με την Alfa και την αποχώρηση απο τη ferrari ακυρώθηκαν όπως λέω πιο πάνω.Λάθος κίνηση κατα τη γνώμη μου και κατα τη δική σου φαντάζομαι.
Το CAR πάντως κατα τη γνώμη μου είναι πολύ έγκυρο σε τέτοια θέματα.
Aυτο που λεει παντος για το bridcage(premium platform) ισχυει....σε στυλ lightweight spider(elise).Το γνωριζω το αρθρο καθως προκυτε για αναδημοσιευση του απο το Autocar......Οτι θα μοιραζονται τεχνολογια με την Alfa Romeo ειναι προφανες......για την πλατφορμα των coupe/spyder δεν γνωριζω.
-
Εμένα μου έκανε εντύπωση το οτι ενω το πρωτότυπο Birdcage έχει τον κινητήρα πίσω στο κέντρο το άρθρο έλεγε πως το τελικό σχέδιο θα έχει ν6 μπροστά.
-
Προσωπικά έχω διαβάσει στο περιοδίκο Top Gear ότι η Maserati Birdcage θα παραχθεί όπως είναι αλλά με μικρές τροποποιήσεις (που λογικό είναι, αφού είναι concept...) Η παραγωγή μάλλον θα περιοριστεί στα 20 αντίτυπα.
-
As plans for limited production gather pace Pininfarina's futuristic-looking Maserati sportscar concept, the Birdcage 75th, roared into life at the Goodwood International Festival of Speed over the weekend.
The Birdcage 75th was created by Pininfarina in conjunction with Motorola, as a modern reinterpretation of the famous 'Birdcage' racer that gained fame in the late 1950s and early 1960s. In its first guise, as the Tipo 60, it appeared at Rouen in 1959, while it went onto claim notable wins, including a double victory in the gruelling Nόrburgring 1000kms. The '75th' tag signifies that this year is the 75th anniversary of the Italian design and engineering concern, an event they have been commemorating.
It was presented to the world at the Geneva Salon back in March and drew much praise for its outrageous, bold and sweeping lines. It won the Best Concept of the Geneva Show in the 'Editors Choice Awards' category of the important American magazine, Autoweek. The motivation behind this award was simply 100% passion. An appearance for the Birdcage 75th at the Concours d'Eleganza at Ville d'Este beckoned last month, before an appointment for this outrageous machine to turn a wheel for the first time in anger at the Goodwood Festival of Speed was announced by Maserati.
The Birdcage 75th is based on the chassis and underpinnings of awesome Maserati MC 12 sportscar, and utilises its powerful V12 engine. All around the concept car can be seen styling cues drawn from Maserati's heritage, not least the large front grille. It is a true 'dream car', which harks back to the days of the 1960s and 1970s when designer's visions were unfettered by the constraints that are sadly all to prevalent today. It is a breath of fresh air, and so when Maserati revealed that the Birdcage 75th is destined for limited production it generated much excitement, although the final version is said to 'differ significantly' from this concept.
Thrust out in the open at Goodwood the new concept's flowing aerodynamic lines could be appreciated fully. In the 'Supercar Paddock' the Birdcage 75th was surrounded by some of the most exotic sportscars currently in production, while next to it was the MC 12 on which it is based.
Nick Mason, a famous collector and racer of classic Italian cars (he in fact revealed he actually owns two original 'Birdcage' racers) but who is probably more widely known as the drummer out of rock group Pink Floyd, was entrusted to take the Pininfarina Birdcage 75th up the length of the 1.6-mile Goodwood Hill during Saturday afternoon's supercar run.
He professed to have only seen the car for the very first time just an hour before the run took place, but set off in the 175mph concept with great aplomb. It certainly caught the attention - a space-age looking machine racing up the 'hill'. Mason was impressed, at the finish line he expressed his pleasure in driving the Birdcage 75th, and stated that he had been particularly impressed by its excellent handling abilities.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι παρακάτω πληροφορίες απο το αγγλικό CAR:Νέα coupe/spider:
Δυστηχώς αν και ήταν σχεδόν έτοιμη η καινούρια coupe/spider με τον διαμήκη V8 και την κίνηση πίσω το μοντέλο αυτό απορρίγθηκε σαν πολυδάπανο και πλέον αυτό που θα παρουσιαστεί θα βασίζεται στο πλαίσιο της 159 με εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες V6 (ατμοσφαιρικούς και τούρμπο) και 4 κίνηση.
Οσο καλό και αν είναι το μοντέλο αυτό είναι ενα βήμα πίσω, με κακή κατανομή βάρους και 6 αντί 8 κυλίνδρους. Θα είναι και φθηνότερο βέβαια απο την τωρινή αλλα εφόσον θα υπάρχει η αντίστοιχη Alfa μάλλον θα πέσει το όνομα της maserati πάνω που είχε πάρει τα επάνω του.
όχι, έχει γίνει δουλεία ώστε ο V8 της Maserati να μπορεί να τοποθετηθεί εγκάρσια.
Δες το Croma 8OTTO -
Το Croma αυτό δεν ήταν έτοιμο για παραγωγή, θα μου κάνει εντύπωση αν ισχύει κάτι τέτοιο (να διατηρηθεί ο V8) και τοποθετημένος εγκάρσια είναι υποδεέστερη δυναμικά λύση απο το τωρινό μοντέλο.
-
Φυσικά δεν ήταν έτοιμο για παραγωγή , αλλά δούλεβε και έδειχνε οτι o V8 χωράει και εγκαρσια, Άλλοστε ενας V8 δεν έχει παραπάνω μήκος απο ένα 4 κύλινδρο.
-
Birdcage, Interior.
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 290307&l=d
Νέες maserati