-
Πιστεύω όλοι ξέρετε το αρματολό ιστορικό της GT μου. Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να την δώσω.
Στην λίστα των υποψήφιων υπάρχουν δύο αυτοκίνητα η GT 3,2 και η BMW Z4 2.0. Και τα δύο μου αρέσουν εξίσου. Και τα δύο τα έχω οδηγήσει. Και τα δύο βρίσκονται οικονομικός στο ίδιο επίπεδο που είναι και το σημείο που με ενδιαφέρει πολύ.
Τα υπέρ και τα κατά των αυτοκινήτων για μένα είναι τα εξής:GT 3,2 V6
Υπέρ:
Τιμόνι
Οδική συμπεριφορά
Απίστευτος ήχος
Θέση οδηγού
Επιδόσεις
Ιταλικός σχεδιασμός και φινέτσα που θα γίνει classic car
3200 κυβικά V6Κατά:
Ιταλικό φινίρισμα
Ιταλικά ηλεκτρικά
3 μήνες παράδοση (Σεπτέμβριος και βλέπουμε)Ζ4 2.0
Υπέρ:
Convertible
Γερμανική ποιότητα
Γερμανικό φινίρισμα
Όμορφος σχεδιασμός
Κιβώτιο (σε σχέση με την GT)
Θέση οδηγού
Ετοιμοπαράδοτο (έρχεται και καλοκαιράκι )Κατά:
Ήχος
Επιδόσεις
Τιμόνι (σε σχέση με την GT)
Κουκούλα υφασμάτινηΘα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας και τι θα διαλέγατε στην θέση μου και για ποιον λόγο.
Δεν θέλω πάλι κόντρες BMW - Alfa Romeo απλώς την γνώμη σας θέλω. -
Πιστεύω όλοι ξέρετε το αρματολό ιστορικό της GT μου. Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να την δώσω.
Στην λίστα των υποψήφιων υπάρχουν δύο αυτοκίνητα η GT 3,2 και η BMW Z4 2.0. Και τα δύο μου αρέσουν εξίσου. Και τα δύο τα έχω οδηγήσει. Και τα δύο βρίσκονται οικονομικός στο ίδιο επίπεδο που είναι και το σημείο που με ενδιαφέρει πολύ.
Τα υπέρ και τα κατά των αυτοκινήτων για μένα είναι τα εξής:GT 3,2 V6
Υπέρ:
Τιμόνι
Οδική συμπεριφορά
Απίστευτος ήχος
Θέση οδηγού
Επιδόσεις
Ιταλικός σχεδιασμός και φινέτσα που θα γίνει classic car
3200 κυβικά V6Κατά:
Ιταλικό φινίρισμα
Ιταλικά ηλεκτρικά
3 μήνες παράδοση (Σεπτέμβριος και βλέπουμε)Ζ4 2.0
Υπέρ:
Convertible
Γερμανική ποιότητα
Γερμανικό φινίρισμα
Όμορφος σχεδιασμός
Κιβώτιο (σε σχέση με την GT)
Θέση οδηγού
Ετοιμοπαράδοτο (έρχεται και καλοκαιράκι )Κατά:
Ήχος
Επιδόσεις
Τιμόνι (σε σχέση με την GT)
Κουκούλα υφασμάτινηΘα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας και τι θα διαλέγατε στην θέση μου και για ποιον λόγο.
Δεν θέλω πάλι κόντρες BMW - Alfa Romeo απλώς την γνώμη σας θέλω. -
Πιστεύω όλοι ξέρετε το αρματολό ιστορικό της GT μου. Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να την δώσω.
Στην λίστα των υποψήφιων υπάρχουν δύο αυτοκίνητα η GT 3,2 και η BMW Z4 2.0. Και τα δύο μου αρέσουν εξίσου. Και τα δύο τα έχω οδηγήσει. Και τα δύο βρίσκονται οικονομικός στο ίδιο επίπεδο που είναι και το σημείο που με ενδιαφέρει πολύ.
Τα υπέρ και τα κατά των αυτοκινήτων για μένα είναι τα εξής:GT 3,2 V6
Υπέρ:
Τιμόνι
Οδική συμπεριφορά
Απίστευτος ήχος
Θέση οδηγού
Επιδόσεις
Ιταλικός σχεδιασμός και φινέτσα που θα γίνει classic car
3200 κυβικά V6Κατά:
Ιταλικό φινίρισμα
Ιταλικά ηλεκτρικά
3 μήνες παράδοση (Σεπτέμβριος και βλέπουμε)Ζ4 2.0
Υπέρ:
Convertible
Γερμανική ποιότητα
Γερμανικό φινίρισμα
Όμορφος σχεδιασμός
Κιβώτιο (σε σχέση με την GT)
Θέση οδηγού
Ετοιμοπαράδοτο (έρχεται και καλοκαιράκι )Κατά:
Ήχος
Επιδόσεις
Τιμόνι (σε σχέση με την GT)
Κουκούλα υφασμάτινηΘα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας και τι θα διαλέγατε στην θέση μου και για ποιον λόγο.
Δεν θέλω πάλι κόντρες BMW - Alfa Romeo απλώς την γνώμη σας θέλω. -
gt
-
Αν και μου αρέσει τρομερά η εμφάνιση της GT, δε θα μπορούσα ποτέ να συγχωρέσω το εαυτό μου αν:
- είχα να επιλέξω ανάμεσα σε προσθιοκίνητο και πισωκίνητο και επέλεγα το προσθιοκίνητο
- είχα να επιλέξω ανάμεσα σε κουπέ και roadster και επέλεγα το κουπέ (τουλάχιστον μέχρι να παντρευτώ)
Ειδικά όταν η GT δεν πρέπει να είναι και τίποτα το εξαιρετικό (σας παραπέμπω στα γραφόμενα του Χαρίτου στο Drive, στη συγκριτική δοκιμή στις Σέρρες, στο βρετανικό EVO, μην πέσετε να με φάτε, δεν την έχω οδηγήσει )
Θα σε συμβούλευα πάντως να επέλεγες την Ζ4 2.2, ώστε να έχεις το κάτι παραπάνω σε γκάζι αλλά και να βιώνεις τα πλεονεκτήματα ενός εξακύλινδρου
-
Ψηλέ χωράς στο Ζ4...;
-
Προσωπικά είμαι κατά των μικρών εκδόσεων κάποιου αυτοκινήτου και συνεπώς θα αγόραζα την GT. Αλλά αν ήμουνα στην θέση σου, έχοντας μία τόσο τραυματική εμπειρία από την AR και δεδομένου ότι η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο, θα έπαιρνα την Z4. Φαντάζεσαι να φοβάσαι να πατήσεις το γκάζι μήπως πάρεις το μοτέρ στα χέρια?
Αυτό δεν σημαίνει ότι απαραίτητα η Ζ4 θα είναι καλύτερη απο την GT αλλά απλά θα έχεις διαφορετική ψυχολογία.
Αν σε παίρνει οικονομικά για την 2.2 ακόμα καλύτερα. -
Ψηλε, σύγκριση είναι αυτή τώρα?!!!
3200cc με 2000cc??!!! ....Αδικία!!!
Να βάλεις την 2.2 να είναι πιο δίκαιο!!!!
edit
Για να μην παρεξηγηθώ,εννοώ ότι αφου θέλεις γκάζι, θα πας στην GT αφου η 2.0 Ζ4 είναι σαφώς υποδεέστερη σε αυτό τον τομέα!!! -
H Z4 2.0 πάει 41.000 και η 2,2 πάει κοντά στα 50.000
1ον) δεν θέλω να δώσω και άλλα λεφτά (και τα 41.000 μου φαίνονται πολλά για την Ελλάδα αλλά τέλως πάντων)
2ον) Αν έφτανα στα 50.000 θα έβαζα λίγα ακόμα και θα έπαιρνα μία porsche boxter. -
Υπαρχει τεραστια διαφορα στο κυβικα οποτε ειναι λογικο η GT να ειναι πιο γρηγορη... Ομως ειναι κινηση μπροστα και εχει κι αυτο το καταραμενο το ΕSP που δεν απενεργοποιηται. Σιγουρα οι 240 ιπποι και τα 30.6 κιλα ροπηs δινουν σαφες προβαδισμα στην GT...
Εγω παντως θα επαιρνα την Alfa...
Απ'οτι καταλαβαινω εισαι και fun της ιταλικης μαρκας οποτε προχωρα. Εξαλλου η GT μια κουκλα -
H βασική Ζ4 2.2 από 43.250 δεν ξεκινάει;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
H βασική Ζ4 2.2 από 43.250 δεν ξεκινάει;Ξεχνάς τα extra τα οποία είναι πανάκριβα στην BMW..
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Απ'οτι καταλαβαινω εισαι και fun της ιταλικης μαρκας οποτε προχωρα.Είμαι οπαδός της οδήγησης.
Στην οικογένεια υπήρχε μία ΒΜW 2002 και ένα FIAT 131 Super Mirafiori. -
Z4
-
αφού συγκρίνεις μόνο από την τιμή,η σύγκριση μου φαίνεται πολύ άδικη.
Αφού έχεις άκρες με εξωτερικό γιατί δεν πας στη bmw στη Γερμανία να πάρεις μια καινούρια 2.0 με 30 χιλιάρικα?Είναι αδικη η σύκριση 2 λιτρα με 3.2.
Εγώ πάντως θα έπερνα τη bmw και αν βαρίομουν το γκάζι,αλλαγή μηχανής ή compressor.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
H βασική Ζ4 2.2 από 43.250 δεν ξεκινάει;
Ξεχνάς τα extra τα οποία είναι πανάκριβα στην BMW..
Μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτά. Εκτός κι αν εννοείς το έξτρα μπλοκέ διαφορικό... που δε σου βάζει η BMW
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
H βασική Ζ4 2.2 από 43.250 δεν ξεκινάει;
Ξεχνάς τα extra τα οποία είναι πανάκριβα στην BMW..
ναι, σωστά, εγώ τα ξεχνάω πάντα συγκρίνω αυτοκίνητα κι όχι εξοπλισμό
-
Στο κάτω κάτω, δε νομίζω να λείπει τίποτα από τη Ζ4, εκτός από τα δέρματα. Είναι ανάγκη να βάλεις και τηλεόραση, όπως στην Ζ4 3.0 SMG II που οδήγησα ποιος είσαι ρε μεγάλε;
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
αφού συγκρίνεις μόνο από την τιμή,η σύγκριση μου φαίνεται πολύ άδικη.Άδικο είναι που δεν έχουμε τόσα ώστε να πάρουμε ΑΥΤΟ που γουστάρουμε, ΟΠΩΣ μας γουστάρει..
Οπότε βάζουμε ένα όριο που δεν θα αναγκαστούμε να κοιμόμαστε στο πεζοδρόμιο, και πορευόμαστε κρίνοντας από την τιμή...
-
Eγω θα σου προτεινα να ριξεις και μια ματια στο Audi TT 1.8 turbo. Νομιζω πως ειναι καλυτερο απ'την GT(Για το Quattro μιλαω). Ειναι και τετρακινητο... Για μενα ειναι σαφως ανωτερο. Αλλα για να ειμαι ειλικρινης την GT δεν την εχω οδηγησει οποτε δεν μπορω να παρω κι ορκο.
Alfa Romeo GT 3,2 V6 Vs BMW Z4 2,0