Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo GT 3,2 V6 Vs BMW Z4 2,0
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo GT 3,2 V6 Vs BMW Z4 2,0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    75
    114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sado last edited by

      Πιστεύω όλοι ξέρετε το αρματολό ιστορικό της GT μου. Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να την δώσω.
      Στην λίστα των υποψήφιων υπάρχουν δύο αυτοκίνητα η GT 3,2 και η BMW Z4 2.0. Και τα δύο μου αρέσουν εξίσου. Και τα δύο τα έχω οδηγήσει. Και τα δύο βρίσκονται οικονομικός στο ίδιο επίπεδο που είναι και το σημείο που με ενδιαφέρει πολύ.
      Τα υπέρ και τα κατά των αυτοκινήτων για μένα είναι τα εξής:

      GT 3,2 V6
      Υπέρ:
      Τιμόνι
      Οδική συμπεριφορά
      Απίστευτος ήχος
      Θέση οδηγού
      Επιδόσεις
      Ιταλικός σχεδιασμός και φινέτσα που θα γίνει classic car
      3200 κυβικά V6

      Κατά:
      Ιταλικό φινίρισμα
      Ιταλικά ηλεκτρικά
      3 μήνες παράδοση (Σεπτέμβριος και βλέπουμε)

      Ζ4 2.0
      Υπέρ:
      Convertible
      Γερμανική ποιότητα
      Γερμανικό φινίρισμα
      Όμορφος σχεδιασμός
      Κιβώτιο (σε σχέση με την GT)
      Θέση οδηγού
      Ετοιμοπαράδοτο (έρχεται και καλοκαιράκι 😉 )

      Κατά:
      Ήχος
      Επιδόσεις
      Τιμόνι (σε σχέση με την GT)
      Κουκούλα υφασμάτινη

      Θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας και τι θα διαλέγατε στην θέση μου και για ποιον λόγο.
      Δεν θέλω πάλι κόντρες BMW - Alfa Romeo απλώς την γνώμη σας θέλω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sado last edited by

        Πιστεύω όλοι ξέρετε το αρματολό ιστορικό της GT μου. Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να την δώσω.
        Στην λίστα των υποψήφιων υπάρχουν δύο αυτοκίνητα η GT 3,2 και η BMW Z4 2.0. Και τα δύο μου αρέσουν εξίσου. Και τα δύο τα έχω οδηγήσει. Και τα δύο βρίσκονται οικονομικός στο ίδιο επίπεδο που είναι και το σημείο που με ενδιαφέρει πολύ.
        Τα υπέρ και τα κατά των αυτοκινήτων για μένα είναι τα εξής:

        GT 3,2 V6
        Υπέρ:
        Τιμόνι
        Οδική συμπεριφορά
        Απίστευτος ήχος
        Θέση οδηγού
        Επιδόσεις
        Ιταλικός σχεδιασμός και φινέτσα που θα γίνει classic car
        3200 κυβικά V6

        Κατά:
        Ιταλικό φινίρισμα
        Ιταλικά ηλεκτρικά
        3 μήνες παράδοση (Σεπτέμβριος και βλέπουμε)

        Ζ4 2.0
        Υπέρ:
        Convertible
        Γερμανική ποιότητα
        Γερμανικό φινίρισμα
        Όμορφος σχεδιασμός
        Κιβώτιο (σε σχέση με την GT)
        Θέση οδηγού
        Ετοιμοπαράδοτο (έρχεται και καλοκαιράκι 😉 )

        Κατά:
        Ήχος
        Επιδόσεις
        Τιμόνι (σε σχέση με την GT)
        Κουκούλα υφασμάτινη

        Θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας και τι θα διαλέγατε στην θέση μου και για ποιον λόγο.
        Δεν θέλω πάλι κόντρες BMW - Alfa Romeo απλώς την γνώμη σας θέλω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sado last edited by

          Πιστεύω όλοι ξέρετε το αρματολό ιστορικό της GT μου. Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να την δώσω.
          Στην λίστα των υποψήφιων υπάρχουν δύο αυτοκίνητα η GT 3,2 και η BMW Z4 2.0. Και τα δύο μου αρέσουν εξίσου. Και τα δύο τα έχω οδηγήσει. Και τα δύο βρίσκονται οικονομικός στο ίδιο επίπεδο που είναι και το σημείο που με ενδιαφέρει πολύ.
          Τα υπέρ και τα κατά των αυτοκινήτων για μένα είναι τα εξής:

          GT 3,2 V6
          Υπέρ:
          Τιμόνι
          Οδική συμπεριφορά
          Απίστευτος ήχος
          Θέση οδηγού
          Επιδόσεις
          Ιταλικός σχεδιασμός και φινέτσα που θα γίνει classic car
          3200 κυβικά V6

          Κατά:
          Ιταλικό φινίρισμα
          Ιταλικά ηλεκτρικά
          3 μήνες παράδοση (Σεπτέμβριος και βλέπουμε)

          Ζ4 2.0
          Υπέρ:
          Convertible
          Γερμανική ποιότητα
          Γερμανικό φινίρισμα
          Όμορφος σχεδιασμός
          Κιβώτιο (σε σχέση με την GT)
          Θέση οδηγού
          Ετοιμοπαράδοτο (έρχεται και καλοκαιράκι 😉 )

          Κατά:
          Ήχος
          Επιδόσεις
          Τιμόνι (σε σχέση με την GT)
          Κουκούλα υφασμάτινη

          Θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας και τι θα διαλέγατε στην θέση μου και για ποιον λόγο.
          Δεν θέλω πάλι κόντρες BMW - Alfa Romeo απλώς την γνώμη σας θέλω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • O
            ouzo-power last edited by

            gt

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dimsabas last edited by

              Αν και μου αρέσει τρομερά η εμφάνιση της GT, δε θα μπορούσα ποτέ να συγχωρέσω το εαυτό μου αν:

              1. είχα να επιλέξω ανάμεσα σε προσθιοκίνητο και πισωκίνητο και επέλεγα το προσθιοκίνητο
              2. είχα να επιλέξω ανάμεσα σε κουπέ και roadster και επέλεγα το κουπέ (τουλάχιστον μέχρι να παντρευτώ)
                Ειδικά όταν η GT δεν πρέπει να είναι και τίποτα το εξαιρετικό (σας παραπέμπω στα γραφόμενα του Χαρίτου στο Drive, στη συγκριτική δοκιμή στις Σέρρες, στο βρετανικό EVO, μην πέσετε να με φάτε, δεν την έχω οδηγήσει )
                Θα σε συμβούλευα πάντως να επέλεγες την Ζ4 2.2, ώστε να έχεις το κάτι παραπάνω σε γκάζι αλλά και να βιώνεις τα πλεονεκτήματα ενός εξακύλινδρου

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • elteo
                elteo last edited by

                Ψηλέ χωράς στο Ζ4...;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kid last edited by

                  Προσωπικά είμαι κατά των μικρών εκδόσεων κάποιου αυτοκινήτου και συνεπώς θα αγόραζα την GT. Αλλά αν ήμουνα στην θέση σου, έχοντας μία τόσο τραυματική εμπειρία από την AR και δεδομένου ότι η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο, θα έπαιρνα την Z4. Φαντάζεσαι να φοβάσαι να πατήσεις το γκάζι μήπως πάρεις το μοτέρ στα χέρια?
                  Αυτό δεν σημαίνει ότι απαραίτητα η Ζ4 θα είναι καλύτερη απο την GT αλλά απλά θα έχεις διαφορετική ψυχολογία.
                  Αν σε παίρνει οικονομικά για την 2.2 ακόμα καλύτερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    Ψηλε, σύγκριση είναι αυτή τώρα?!!!

                    3200cc με 2000cc??!!! ....Αδικία!!!

                    Να βάλεις την 2.2 να είναι πιο δίκαιο!!!!

                    edit
                    Για να μην παρεξηγηθώ,εννοώ ότι αφου θέλεις γκάζι, θα πας στην GT αφου η 2.0 Ζ4 είναι σαφώς υποδεέστερη σε αυτό τον τομέα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sado last edited by

                      H Z4 2.0 πάει 41.000 και η 2,2 πάει κοντά στα 50.000
                      1ον) δεν θέλω να δώσω και άλλα λεφτά (και τα 41.000 μου φαίνονται πολλά για την Ελλάδα αλλά τέλως πάντων)
                      2ον) Αν έφτανα στα 50.000 θα έβαζα λίγα ακόμα και θα έπαιρνα μία porsche boxter. 😉

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Υπαρχει τεραστια διαφορα στο κυβικα οποτε ειναι λογικο η GT να ειναι πιο γρηγορη... Ομως ειναι κινηση μπροστα και εχει κι αυτο το καταραμενο το ΕSP που δεν απενεργοποιηται. Σιγουρα οι 240 ιπποι και τα 30.6 κιλα ροπηs δινουν σαφες προβαδισμα στην GT...
                        Εγω παντως θα επαιρνα την Alfa...
                        Απ'οτι καταλαβαινω εισαι και fun της ιταλικης μαρκας οποτε προχωρα. Εξαλλου η GT μια κουκλα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          H βασική Ζ4 2.2 από 43.250 δεν ξεκινάει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kid last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            H βασική Ζ4 2.2 από 43.250 δεν ξεκινάει;

                            Ξεχνάς τα extra τα οποία είναι πανάκριβα στην BMW..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sado last edited by

                              Ο χρήστης ///M έγραψε:
                              Απ'οτι καταλαβαινω εισαι και fun της ιταλικης μαρκας οποτε προχωρα.

                              Είμαι οπαδός της οδήγησης.
                              Στην οικογένεια υπήρχε μία ΒΜW 2002 και ένα FIAT 131 Super Mirafiori. 😉

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                popol-ros last edited by

                                Z4

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dimitrios last edited by

                                  αφού συγκρίνεις μόνο από την τιμή,η σύγκριση μου φαίνεται πολύ άδικη.
                                  Αφού έχεις άκρες με εξωτερικό γιατί δεν πας στη bmw στη Γερμανία να πάρεις μια καινούρια 2.0 με 30 χιλιάρικα?

                                  Είναι αδικη η σύκριση 2 λιτρα με 3.2.

                                  Εγώ πάντως θα έπερνα τη bmw και αν βαρίομουν το γκάζι,αλλαγή μηχανής ή compressor.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                    H βασική Ζ4 2.2 από 43.250 δεν ξεκινάει;

                                    Ξεχνάς τα extra τα οποία είναι πανάκριβα στην BMW..

                                    Μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτά. Εκτός κι αν εννοείς το έξτρα μπλοκέ διαφορικό... που δε σου βάζει η BMW

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                      H βασική Ζ4 2.2 από 43.250 δεν ξεκινάει;

                                      Ξεχνάς τα extra τα οποία είναι πανάκριβα στην BMW..

                                      ναι, σωστά, εγώ τα ξεχνάω πάντα συγκρίνω αυτοκίνητα κι όχι εξοπλισμό

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Στο κάτω κάτω, δε νομίζω να λείπει τίποτα από τη Ζ4, εκτός από τα δέρματα. Είναι ανάγκη να βάλεις και τηλεόραση, όπως στην Ζ4 3.0 SMG II που οδήγησα ποιος είσαι ρε μεγάλε;

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          georgetabs last edited by

                                          Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                                          αφού συγκρίνεις μόνο από την τιμή,η σύγκριση μου φαίνεται πολύ άδικη.

                                          Άδικο είναι που δεν έχουμε τόσα ώστε να πάρουμε ΑΥΤΟ που γουστάρουμε, ΟΠΩΣ μας γουστάρει..

                                          Οπότε βάζουμε ένα όριο που δεν θα αναγκαστούμε να κοιμόμαστε στο πεζοδρόμιο, και πορευόμαστε κρίνοντας από την τιμή...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Eγω θα σου προτεινα να ριξεις και μια ματια στο Audi TT 1.8 turbo. Νομιζω πως ειναι καλυτερο απ'την GT(Για το Quattro μιλαω). Ειναι και τετρακινητο... Για μενα ειναι σαφως ανωτερο. Αλλα για να ειμαι ειλικρινης την GT δεν την εχω οδηγησει οποτε δεν μπορω να παρω κι ορκο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr