-
Στην Ιαπωνια κανει περιπου 50000 ευρω...
Τραγικο ετσι...? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Στην Ιαπωνια κανει περιπου 50000 ευρω...
Τραγικο ετσι...?μονο.....
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Στην Ιαπωνια κανει περιπου 50000 ευρω...
Τραγικο ετσι...?μονο.....
48.500 ευρώ για την ακρίβεια (7.770.000 γιέν).
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πάντως παραγγελία από φίλο μου έγινε....ποτε το περιμενει?
για τα σερβις τι του ειπαν?
-
Καλά...οι Ιάπωνες το έκαναν το θαύμα τους πάλι...πολύ διαφωτστηκά τα βιντεάκια του ΒΜ. Και είναι και το μεγαλύτερο σε όγκο και βάρος απ'όλα.
Εύγε -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Πάντως παραγγελία από φίλο μου έγινε....
ποτε το περιμενει?
για τα σερβις τι του ειπαν?
Τι να του πουν για τα σέρβις;
-
ακουστηκε οτι θα υπαρχουν μολις 5 service points στην Ευπωπη
-
Ε, θα πηγαίνει σε αυτά.
-
επειδη εγω ημουν που ειπα για τα σερβις θελω να ξεκαθαρισω για να μην θεωρηθει δεδομενο οτι ντε και καλα θα ειναι 5 τα service point στην Ευρωπη, απλα ειχα κανει μια ερευνα σε διαφορα site κ εβγαλα αυτο το συμπερασμα.
θα ψαξω παντως γιατι αν ειναι λιγα τα σημεια σερβις θα ειναι κριμα για το τερας. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στην Ιαπωνια κανει περιπου 50000 ευρω...
Τραγικο ετσι...?μονο.....
48.500 ευρώ για την ακρίβεια (7.770.000 γιέν).
Όταν μπαίναμε στο ευρώ, το εισόδημα του μέσου Ιάπωνα σε γιέν ήταν παρόμοιο με το εισόδημα του μέσου Έλληνα σε δραχμές.
Αντί για γιεν λοιπόν βάλτε δραχμές για να έχετε μια αίσθηση του πόσο πραγματικά κοστίζει σε έναν Ιάπωνα αυτό το αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
επειδη εγω ημουν που ειπα για τα σερβις θελω να ξεκαθαρισω για να μην θεωρηθει δεδομενο οτι ντε και καλα θα ειναι 5 τα service point στην Ευρωπη, απλα ειχα κανει μια ερευνα σε διαφορα site κ εβγαλα αυτο το συμπερασμα.
θα ψαξω παντως γιατι αν ειναι λιγα τα σημεια σερβις θα ειναι κριμα για το τερας.Δε νομιζω να εχει μονο τοσα θα ειναι χαζο εδω η Ferrari εχει περισσοτερα
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Στην Ιαπωνια κανει περιπου 50000 ευρω...
Τραγικο ετσι...?μονο.....
48.500 ευρώ για την ακρίβεια (7.770.000 γιέν).
Όταν μπαίναμε στο ευρώ, το εισόδημα του μέσου Ιάπωνα σε γιέν ήταν παρόμοιο με το εισόδημα του μέσου Έλληνα σε δραχμές.
Αντί για γιεν λοιπόν βάλτε δραχμές για να έχετε μια αίσθηση του πόσο πραγματικά κοστίζει σε έναν Ιάπωνα αυτό το αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Στην Ιαπωνια κανει περιπου 50000 ευρω...
Τραγικο ετσι...?μονο.....
48.500 ευρώ για την ακρίβεια (7.770.000 γιέν).
Όταν μπαίναμε στο ευρώ, το εισόδημα του μέσου Ιάπωνα σε γιέν ήταν παρόμοιο με το εισόδημα του μέσου Έλληνα σε δραχμές.
Αντί για γιεν λοιπόν βάλτε δραχμές για να έχετε μια αίσθηση του πόσο πραγματικά κοστίζει σε έναν Ιάπωνα αυτό το αυτοκίνητο...
Καμία σχέση!
-
Έχω μάθει ότι το gtr δίνεται δώρο με την μεγάλη συσκευασία του αντίστοιχου skip.
-
Αλήθεια είναι, και γω το είχα δει στις διαφημίσεις:oops:
Το NSX-R πάντως ήταν αυτό που μου έκανε τη πιο μεγάλη εντύπωση στο βιντεάκι
-
Γιατι? Το εδιναν μεσα στα παιδικα παγωτα?
-
Εν το μεταξύ έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν και διάφορα GTR πρώτου σταδίου...
Ιαπωνία πάντα.
http://farm3.static.flickr.com/2149/2100613271_ffe00d468e.jpg?v=0
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Εν το μεταξύ έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν και διάφορα GTR πρώτου σταδίου...Ιαπωνία πάντα.
http://farm3.static.flickr.com/2149/2100613271_ffe00d468e.jpg?v=0
εάν για την απλη αγορά του gtr πρέπει να σταματησουν να χεζουν για κανένα 3μηνο (για να μην πεινάνε και να εξοικονομήσουν κανένα γιεν), για τα κιτακια πρεπει να σταματήσουν και να κατουράνε να εξοικονομήσουν απο τα νερά
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Γιατι? Το εδιναν μεσα στα παιδικα παγωτα?Βασικά το NSX πρέπει να είναι αρκετά ακριβό. Νομίζω η τιμή του ξεπερνάει τα 100.000$. Απο όσο θυμάμαι τουλάχιστον
Αλλα είναι αρχαίο σαν κατασκευή σε σχέση με τα άλλα, είναι μόνο (280:lol:) άλογα, έχει με διαφορά το μικρότερο μοτόρι και είναι κι ατμόσφαιρα. Με όλα αυτά δεδομένα δε νομίζω πως τα πήγε κι άσχημα απέναντι σε τέτοι ανταγωνισμό
Τα GTR η nissan παίζει να τα βγάζει στο κόστος όπως έκανε και με προηγούμενες γενιές. Εξού και η περιορισμένη παραγωγή των 100 αυτοκινήτων το μήνα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ακουστηκε οτι θα υπαρχουν μολις 5 service points στην Ευπωπη50 θα είναι, όχι 5.
Θα το παραλαμβάνεις εργοστασιακά ρυθμισμένο, και στα 1000 χλμ θα πηγαίνεις για αλλαγή τα λάδια ρονταρίσματος με κανονικά, fine tuning του κινητήρα και σετάρισμα της ανάρτησης όπως γουστάρεις εσύ (κάμπερ και κάστερ είναι εύκολα ρυθμιζόμενα). Από κει και πέρα, δε νομίζω να υπάρχει στάνταρ διάστημα αλλαγής λαδιών, ανάλογα με την ένδειξη της οθόνης θα πράττεις.
Nissan GT-R