-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Eπειδη ειμαι ασχετος με τις μηχανες. Ποσο 0-100 εχει για παραδειγμα η R1? Το νεο GTR το κανει σε 2.9 ακομα και σε γλιτσιασμενο δρομοΤο 0-100 δεν λεει τιποτα.
Το 2,9 ακομα και σε γλιτσιασμενο δρομο ειναι ανυπαρκτο ...Μια αρχαια CBR600 Sport του 02' (μηχανακι σχεδον 10ετιας δηλαδη) ριχνει στο 400αρι σε 430 Scuderia.
Aυτοκινητο 1200-400 κιλων, θελει περιπου 700 αλογα για να περασει 1000αρι μηχανακι και αυτο θα γινει μονο αν πατησουν ρολλ απο πολλα χιλιομετρα και παλι δεν θα περασει αμεσως, μονο μετα τα 230-240.Aπ'το 1:22 και μετα -->
Και μιλαμε για ενα GTR 800 ιππων ... το μαμα αντε να παιξει με κανα συγχρονο 600αρακι που πανε σχεδον σαν παλια 1000αρια.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
To 0-96 (0-60 μίλια) κάνει σε 2.9 το καινούριο, σε r-mode και σίγουρα όχι σε γλιτσιασμένο δρόμο, μάλλον δεν έχεις δει δυνατό 4κινητο να γράφει με τα 4. To προηγούμενο έκανε 3.2 με launch control και 3.8 (και πιο μετά 3.5) χωρίς.
Η δική μου με τα 100 άλογα κάνει περίπου 3μιση. Τα καλά street 600ρια πέφτουν μισό κάτω άνετα.Ενδεικτικά η CBR600RR του 2009 κάνει 10.8 το 400άρι.
Το πρώτο (480 ίππων) είχε μετρηθεί στα 3.8 (Automobilismo) με 4 (4Τ) δεύτερα. Το τελευταίο πρέπει να είναι κάπου στα 3.5. ΓΙα τα 100 χαω μιλάμε πάντα, όχι τα 60 μαω.
Τώρα το μηχανάκι είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Το θέμα είναι ότι ο οδηγός/αναβάτης και η άσφαλτος παίζουν τεράστιο ρόλο οπότε τσάμπα η φαιά ουσία μας...
-
Σαφώς και παίζει πολύ ρόλο, δεν το συζητάμε.
Αν θέλετε όμως να μιλήσουμε για επιδόσεις Supercars vs μοτό, ας μιλήσουμε για 400ρια καλύτερα... -
παντού υπάρχει ένας μύθος τελικά..
Αν πάρουμε πχ αυτές τις μετρήσεις σαν ενδεικτικές : http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... index.html
τότε ένα GT-R ή τα άλλα που έχει ο πίνακας (911 κλπ) είναι πρακτικά το ίδιο γρήγορα σε 0-400 με τις πιο γρήγορες 1000+ supersport.
-
Την Cobra με μοτέρ Ofenhauser που έχουμε από την δεκαετία του 80 στην Θεσσαλονίκη δεν μπόρεσε κανένα δίτροχο να την περάσει σε κόντρα από στάση σε μιά απόσταση μεγαλύτερη από 1000 μέτρα....
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
παντού υπάρχει ένας μύθος τελικά..Αν πάρουμε πχ αυτές τις μετρήσεις σαν ενδεικτικές : http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... index.html
τότε ένα GT-R ή τα άλλα που έχει ο πίνακας (911 κλπ) είναι πρακτικά το ίδιο γρήγορα σε 0-400 με τις πιο γρήγορες 1000+ supersport.
Aν πάρουμε βέβαια αυτές τις μετρησεις
http://www.sportrider.com/performance_n ... honda.html
για ενδεικτικές, του τα σκάει και 600άρα cbr του '97.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Την Cobra με μοτέρ Ofenhauser που έχουμε από την δεκαετία του 80 στην Θεσσαλονίκη δεν μπόρεσε κανένα δίτροχο να την περάσει σε κόντρα από στάση σε μιά απόσταση μεγαλύτερη από 1000 μέτρα....Μιλάς για μια αποσταση όπου τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν πάαααρα πολύ και εκεί το πλεονέκτημα της μηχανής εξανεμίζεται...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Την Cobra με μοτέρ Ofenhauser που έχουμε από την δεκαετία του 80 στην Θεσσαλονίκη δεν μπόρεσε κανένα δίτροχο να την περάσει σε κόντρα από στάση σε μιά απόσταση μεγαλύτερη από 1000 μέτρα....
Μιλάς για μια αποσταση όπου τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν πάαααρα πολύ και εκεί το πλεονέκτημα της μηχανής εξανεμίζεται...
Επειδή έχω δει κόντρες με αυτό το αυτοκίνητο καμιά μοτό δεν πήρε καφάλι έστω και για λίγο.Μιλάμε για 0-400 ίσως κάτω από 9''.....
Η Cobra με 4άρι σασμάν και ξεκίνημα πάντα με 2η σχέση .
-
Σας ήξερα για καμένους, αλλά δεν περίμενα και τόσο...
-
Αυτό το λαμβάνω ως φιλοφρόνηση!
-
-edit-
-
Καλα ας χαλαρωσουμε λιγακι, εγραψε καποιος καπου καποτε κατι και το δεσαμε ... Το τελευταιο Best Motoring ειχε το νεο GTR μαζι με LFA, GT2, ZR1 κτλ. Στα ρολ πατηματα που εγιναν, το Vette τους εκανε χαβαλε παρ'οτι πατουσε ρολ 50 με 2α ενω η πρωτη της βγαζει 100αρα.
To κακομοιρο το LFA το ανοιξε με 2α και 2,500 στροφες ... που να παει με το τουρμπιδι ;
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Απ΄το link που έβαλε ο ΙΚΕ...For those unfamiliar with speed, the new GT-R achieves a kind of quickness expected from the automotive world's uppermost crust -- those with six-figure price tags attached or with ultra-limited production numbers. These include the $130,000-plus Porsche Turbo PDK (0-60 mph in 2.8 seconds) and multi-million dollar Bugatti Veyron (2.7 seconds). A Lamborghini Murcielago LP670-4 SuperVeloce would be demolished in a straight line battle (3.2 seconds), as would a Ferrari 599 GTB Fiorano (3.2 seconds), Corvette ZR1 (3.3 seconds), and Lexus LFA (3.8 seconds, without launch control).
Exω καλυφθει πληρως...
Οσο για την προσκαιρη χαρα των μηχανοβιων με 600αρια, 1000αρια κτλ, αυτη σιγουρα υπαρχει σε καλο οδοστρωμα, με εμπειρους ομως αναβατες, και οχι τους 'πολυφορεμενους' κ@υραδομαγκες, που σκανε για βολτα σε 'αλητικο' look, με τιραντε t-shirt , σαγιοναρες , αλλα χωρις κρανος!
Μολις αρχισουν βεβαια τιποτα ελαφριες καμπες, 'γεια σας' λεει ο σχιστοματης, και χανεται... -
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Καλα ας χαλαρωσουμε λιγακι, εγραψε καποιος καπου καποτε κατι και το δεσαμε ... Το τελευταιο Best Motoring ειχε το νεο GTR μαζι με LFA, GT2, ZR1 κτλ. Στα ρολ πατηματα που εγιναν, το Vette τους εκανε χαβαλε παρ'οτι πατουσε ρολ 50 με 2α ενω η πρωτη της βγαζει 100αρα.Ενταξει, αμμα αρχιζουμε να συγκρινουμε μηλα, με πορτοκαλια, καλα κρασια...
Τι σχεση εχει η ZR1 με 200κιλα ελαφρυτερο αμαξωμα, και 100αλογα περισσοτερα, απο το GT-R? KAMMIA. -
Λεω να μην απαντησω σε αυτο που εγραψες:
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μολις αρχισουν βεβαια τιποτα ελαφριες καμπες, 'γεια σας' λεει ο σχιστοματης, και χανεται...Μιας και στις ελαφριες καμπες τα μηχανακια δεν τραβανε κανενα ζορι ... αλλα ειπα 'αστο' αυτη η συζητηση εχει γινει 1000αδες φορες και δεν αξιζει.
Αλλα εδω -->
Απ΄το link που έβαλε ο ΙΚΕ...
These include the $130,000-plus Porsche Turbo PDK (0-60 mph in 2.8 seconds) and multi-million dollar Bugatti Veyron (2.7 seconds). A Lamborghini Murcielago LP670-4 SuperVeloce would be demolished in a straight line battle (3.2 seconds), as would a Ferrari 599 GTB Fiorano (3.2 seconds), **Corvette ZR1 **(3.3 seconds), and Lexus LFA (3.8 seconds, without launch control).
Exω καλυφθει πληρως...
Δεν εγραψες οτι εχεις καλυφθει πληρως ; Οτι συμφωνεις δηλαδη οτι το GTR ειναι πιο γρηγορο απ'τα αναγραφομενα αυτοκινητα επειδη το εγραψε καποιος καπου καποτε σε ενα λινκ που πεταξε ο ΙΚΕ ; Στα αναγραφομενα αυτοκινητα δεν εμπεριεχεται και το ZR1 ? Tωρα δεν εχεις καλυφθει πληρως που ειδες το βιντεακι ; Τωρα δεν εχει καμια σχεση το ZR1 ενω στο λινκ ειχε ;
-
Σε δημόσιο δρόμο δεν υπάρχει τίποτα πιο γρήγορο από μία μηχανή, ας είναι και 600 δεκαετίας.
-
Εβαλε ο αλλος τα μαρκετιστικα νουμερα για το 0-100 και οποιο εκανε παρακατω το βγαλαμε πιο γρηγορο. Ελεος παιδια με το GTR ημουν ειμαι και θα ειμαι ενας απ'τους μεγαλυτερους fan του αυτοκινητου αυτου, μπορει να εχουν βρει εναν τελειο συνδυασμο μεταξυ της μεταδοσης, της εξυπνης χαρτογραφισης και της τουρμπινας και να κανει το αυτοκινητο παπαδες, αλλα τους νομους της φυσικης δεν τους ξεγελας. Μετα απο καποια χιλιομετρα, το βαρος και η ελλειψη ροπης-κυβικων σε σχεση με τον ανταγωνισμο φαινονται και φαινονται πολυ. Βγαλτε τα γυαλια, εχετε τις ομαδες για να φανατιζεστε, αμα ειναι να το κανετε και σε ολα τα αλλα πραγματα με τα οποια ασχολειστε, την μαμησαμε ομαδικως ...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε δημόσιο δρόμο δεν υπάρχει τίποτα πιο γρήγορο από μία μηχανή, ας είναι και 600 δεκαετίας.Εξαρτάται για τι είδους δρόμο μιλάμε. Σε μια άδεια autostrada/autobahn ένα hypercar θα έκανε πλάκα σε μια μηχανή.
Όσο για το προηγούμενο λινκ... αν νομίζει κανείς ότι το 0-60 είναι ενδεικτικό>Εβαλε ο αλλος τα μαρκετιστικα νουμερα για το 0-100 και οποιο εκανε παρακατω το βγαλαμε πιο γρηγορο. Ελεος παιδια με το GTR ημουν ειμαι και θα ειμαι ενας απ'τους μεγαλυτερους fan του αυτοκινητου αυτου, μπορει να εχουν βρει εναν τελειο συνδυασμο μεταξυ της μεταδοσης, της εξυπνης χαρτογραφισης και της τουρμπινας και να κανει το αυτοκινητο παπαδες, αλλα τους νομους της φυσικης δεν τους ξεγελας. Μετα απο καποια χιλιομετρα, το βαρος και η ελλειψη ροπης-κυβικων σε σχεση με τον ανταγωνισμο φαινονται και φαινονται πολυ. Βγαλτε τα γυαλια, εχετε τις ομαδες για να φανατιζεστε, αμα ειναι να το κανετε και σε ολα τα αλλα πραγματα με τα οποια ασχολειστε, την μαμησαμε ομαδικως ...
+1000. Ας μιλήσουμε για 0-300 π.χ.
-
Έχεις πετύχει πολλές φορές μία autostrada/autobahn άδεια?
-
@Kαμπας
Για την πρωτη τοποθετηση μου, εχεις απολυτο δικιο, απο την βιασυνη μου, δεν προσεξα καν οτι υπαρχει η ZR1, εμεινα
στην Fiorano και στην Turbo, καθως για αυτα, εχει επιβεβαιωθει και απο διαφορες αλλες πηγες/αρθρα, (συν το πασιφανες, το αυξημενο βαρος δηλαδη των δυο σε σχεση με την vette) οτι το 530αρι GT-R
ειναι μπροστα. Ανακαλω λοιπον σε οτι αφορα το ZR1...
Για τις καμπες, ομως θα επιμεινω καθως το εχω διαπιστωσει σε προσωπικο επιπεδο ουκ ολιγες φορες, και μαλιστα απλως με ισχυρα αυτοκινητα, οχι με GT-R vs καποιας γρηγορης μηχανης.
Ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ, σε δημοσιο δρομο, στο λεκανοπεδιο τουλαχιστον (που κινουμαι, και αυτο περιλαμβανει φυσικα, αρκετα απο τα 'γνωστα' σημεια, που γινονται 'πατηματα'), -πολυ λιγοτεροι σε αναλογια με εμπειρους οδηγους γρηγορων αυτοκινητων-, οι αναβατες που μπορουν να σταθουν οπως πρεπει σε γρηγορες καμπες και να εκμεταλλευτουν ΠΛΗΡΩΣ την δυναμη οποιασδηποτε supersport μηχανης οδηγουν.
Ενας λογος παραπανω για την προσωπικη επαφη -εστω ως συνοδηγος- με ενα αυτοκινητο, που εχει το 1,2-1,3g πλευρικης επιταχυνσης ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, σε καμπες των 120-150km/h.
Δεν πιανεται παιδια το GT-R σε καμπες ακομα και με μετριο χειριστη στα πηδαλια, εκτος αν ο αναβατης της μηχανης ειναι
κυπελουχος πρωταθλητης...
Nissan GT-R