-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
(Άρε πατέρα που δεν μου έπαιρνες τη GTA στα 19 επειδή ήταν λέει 250 άλογα....κλαψ λιγμ...)
ΟΤ: H Boxster S ήταν παλιά αυτόματη??
αυτα κανουν οι πατεραδες... ευτυχως που υπαρχουν και οι μαναδες
τωρα που το λες δεν προσεξα, αλλα για να ξεκινουσε σπιναροντας μαλλον ηταν χειροκινητη, απλα μου χε κανει μεγαλη εντυπωση οπως και πολλα αλλα αυτοκινητα που εχω πετυχει
βεβαια στα φαναρια ειμαι αδυσωπητος δε λυπαμαι τιποτα (για αυτο και τα χω κοψει τωρα τελευταια μη μου μεινει κανα κιβωτιο στο χερι )
Χα καλό!! Οι μανάδες είναι ακόμα χειρότερες!
Παλιά 3.2 Boxster πάντως αυτόματη με εκείνο το άθλιο κιβώτιο την έχεις για πλάκα! Το είχα δανεικό το αμάξι για 2 βδομάδες και δεν ήταν κατι το φοβερό! Μόνο τα φρένα του με διαόλιζαν! Μακράν τα καλύτερα φρένα που έχω πετύχει!ΒΤW εντός καλικαιριού θα κάνω test drive το GTR καθότι το έχει πάρει γείτονας στο εξοχικό! Kααααλο θα πρέπει να είναι....(αν και δεν θα το έπαιρνα ούτε με σφαίρες...σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν και οι M3 και οι Maserati... )
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πρεπει να στουκαρεις για να μαθεις;Δηλαδη αυτοι που δεν εχουν στουκαρει ειναι κακοι οδηγοι;Και αν το αποτελεσμα της στουκας ειναι μοιραιο που παει η γνωση;6 feet under, στη μεριά με τους αναντικατάστατους και τους χεράδες.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Και αν το αποτελεσμα της στουκας ειναι μοιραιο που παει η γνωση;
Mένει για τους υπόλοιπους.
'Τον είδες? τάφαγε τα μούτρα του, γι' αυτό εσύ να προσέχεις' είναι η προσφιλής έκφραση μετά το μοιραίο.
Χτύπα ξύλοΦανταζομουν κατι με αστραπες και βροντες ,σε στυλ χαϊλάντερ!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πρεπει να στουκαρεις για να μαθεις;Δηλαδη αυτοι που δεν εχουν στουκαρει ειναι κακοι οδηγοι;Και αν το αποτελεσμα της στουκας ειναι μοιραιο που παει η γνωση;Μα είναι δεδομένο ότι όσο το κυνηγάς το θέμα τόσο αυξάνεις τις πιθανότητές σου να στουκάρεις! Εννοείται πως ρισκάρεις ειδικά εαν το κάνεις σε μη ελεγχόμενες συνθήκες πχ πίστα! Απο και πέρα είναι θέμα τύχης! Είναι αυτό που λέμε 'κι αν σου κάτσει'...?? Αλλιώς κι εσύ να μην το κυνηγάς μπορεί να σε πετύχω εγώ που το κυνηγάω και να σε κάνω μακαρίτη (φτου φτου μακριά απο μας)!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
ΒΤW εντός καλικαιριού θα κάνω test drive το GTR καθότι το έχει πάρει γείτονας στο εξοχικό! Kααααλο θα πρέπει να είναι....(αν και δεν θα το έπαιρνα ούτε με σφαίρες...σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν και οι M3 και οι Maserati... )
κοντρα σε Μ3 ανετα θα το προτιμουσα , αλλωστε η καταγωγη της ειναι μια 'ταπεινη' 3αρα..
η maserati ειναι αλλη φαση αυτοκινητα και δεν εχουν ως μοναδικο σκοπο τις επιδοσεις
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πρεπει να στουκαρεις για να μαθεις;Δηλαδη αυτοι που δεν εχουν στουκαρει ειναι κακοι οδηγοι;Και αν το αποτελεσμα της στουκας ειναι μοιραιο που παει η γνωση;
Μα είναι δεδομένο ότι όσο το κυνηγάς το θέμα τόσο αυξάνεις τις πιθανότητές σου να στουκάρεις! Εννοείται πως ρισκάρεις ειδικά εαν το κάνεις σε μη ελεγχόμενες συνθήκες πχ πίστα! Απο και πέρα είναι θέμα τύχης! Είναι αυτό που λέμε 'κι αν σου κάτσει'...?? Αλλιώς κι εσύ να μην το κυνηγάς μπορεί να σε πετύχω εγώ που το κυνηγάω και να σε κάνω μακαρίτη (φτου φτου μακριά απο μας)!
παντως να παραδεχτουμε stefan οτι αυτες τι αποψεις τις εχουμε συνηθως τα ατομα που εχουμε στουκαρει καμποσες φορες...
(2 αυτοκινητα ολικη και διαφορες αλλες στουκες... ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ΒΤW εντός καλικαιριού θα κάνω test drive το GTR καθότι το έχει πάρει γείτονας στο εξοχικό! Kααααλο θα πρέπει να είναι....(αν και δεν θα το έπαιρνα ούτε με σφαίρες...σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν και οι M3 και οι Maserati... )
κοντρα σε Μ3 ανετα θα το προτιμουσα , αλλωστε η καταγωγη της ειναι μια 'ταπεινη' 3αρα..
η maserati ειναι αλλη φαση αυτοκινητα και δεν εχουν ως μοναδικο σκοπο τις επιδοσεις
Για εκεί που φτάνουν τα χέρια μου και οι δρόμοι μας η Μ3 είναι more than good! Σχεδόν value for money θα τη χαρακτήριζα! Η Maze είναι για να τη βάλω στο γκαράζ να τη χαζεύω all day long (καλά αυτό το κάνω και με την 147!) και να χαιδέυω το δέρμα στα καθίσματα (προσοχή...δεν έννοώ τα δερμάτινα καθίσματα... )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Πρεπει να στουκαρεις για να μαθεις;Δηλαδη αυτοι που δεν εχουν στουκαρει ειναι κακοι οδηγοι;Και αν το αποτελεσμα της στουκας ειναι μοιραιο που παει η γνωση;
Μα είναι δεδομένο ότι όσο το κυνηγάς το θέμα τόσο αυξάνεις τις πιθανότητές σου να στουκάρεις! Εννοείται πως ρισκάρεις ειδικά εαν το κάνεις σε μη ελεγχόμενες συνθήκες πχ πίστα! Απο και πέρα είναι θέμα τύχης! Είναι αυτό που λέμε 'κι αν σου κάτσει'...?? Αλλιώς κι εσύ να μην το κυνηγάς μπορεί να σε πετύχω εγώ που το κυνηγάω και να σε κάνω μακαρίτη (φτου φτου μακριά απο μας)!
παντως να παραδεχτουμε stefan οτι αυτες τι αποψεις τις εχουμε συνηθως τα ατομα που εχουμε στουκαρει καμποσες φορες...
(2 αυτοκινητα ολικη και διαφορες αλλες στουκες... )Μάλλον μιλάει η εμπειρία τότε...τι να πω...
BTW έχω να τρακάρω 3 χρόνια σχεδόν...κάτι δεν πάει καλά! Δεν είμαι καλός οδηγός πλέον!! -
και γω εχω να τρακαρω πανω απο 3 (με εξαιρεση ενα 'ακουμπημα' μου εκανα σε εναν φιλο μου επειδη εκανα οπισθεν χωρις να γυρισω το κεφαλι μου )
ασε δεν ειμαστε οπως παλιαπαντως η εμπειρια μου απο τις στουκες με κανει να 'βλεπω' πολυ καλυτερα τι παιζει γυρω μου και κινουμενος με νορμαλ χλμ το θεωρω αδυνατο να εμπλακω σε ατυχημα ακομα και αν γυρω μου υπαρχουν δεκαδες μεθυσμενοι
(βεβαια ισως θα μπορουσα να εχω αυτη την εμπειρια με λιγοτερες ζημιες )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ξεφτυλίστηκε το θέμα... οι Ferrari είναι για κάγκουρες, τα Rolex για γύφτους, η Αλεξανδράτου για αδερφές και η Don Perignon για φλώρους...
Το GTR είναι ένα εκπληκτικό κατασκεύασμα που δεν έχει αντίπαλο σε αυτή την τιμή. Όμως απόλυτο κατασκεύασμα με την ένοια μιας Ferrari δεν είναι. Δεν έχει την αγνότητα, είναι απλά over-engineered και κυρίως σε ότι έχει να κάνει με τα ηλεκτρονικά του. Και σε ανεξάρτητα τεστ σε πίστα έφαγε τα μούτρα του απέναντι στα μεγαθήρια. Λογικό κι επόμενο βέβαια και πρις τιμήν του που μπορεί να συγκριθεί με υπερκατασκευές αλλά να μην φτάνουμε και στο άλλο άκρο, αυτό της ύβρεως απέναντι στα ιερά τέρατα που έχουν αυταπόδεικτη αξία!
σε ποια τεστ εφαγε τα μουτρα του? και ποσο πολυ τα εφαγε? σε χρονους μια χαρα μπορει να συγκριθει με τα μεγαθυρια
@vellerefontis
ωραιος!εγω τελειως μαμα κοντρα σε boxter s με ανοικτη οροφη (που ισως επαιξε ρολο στα πολλα χλμ) ετρωγα πολυ λιγο και σε καποιες φασεις πηγαιναμε καρμπον, απο εκκινηση ετρωγε διαφορα που δε μπορουσε να καλυψει, και ειναι και πολυ πιο ελαφρια απο τα βουβαλια μας
τελος το
Το ότι τα έφαγε, τα έφαγε. 2.4 δεύτερα στο Vairano σπό την Scuderia, τρίτο στο τεστ του R&T πίσω από την LP560-4 και την GT2, πίσω από την GT3 στο Ring στο τεστ του CAR τον περασμένο μήνα με επαγγελματία οδηγό αγώνων-σπεσιαλίστα του Ring στο τιμόνι. Σίγουρα στέκεται αξιοπρεπώς αλλά σαν τα μεγάλα παιδιά δεν είναι με τίποτα! Βέβαια κοστίζει και τα μισά λεφτά ή ακόμα και το 1/3. Στο value for money δεν παίζεται, αλλά για μερικούς όσο ακριβότερο/more exclusive τόσο πιο επιθυμητό...
-
ναι μονο που για να πω αλλη μια φορα την αποψη μου, θεωρω σωστο το gtr πρεπει να συγκρινεται με 997 turbo και 430 απλη το πολυ!
ηδη ειναι πολυ φθηνοτερο και απο αυτα. στο τελος να το συγκρινουμε με carrera gt , ezno και pagani
-
Κοίτα δεδομένου ότι η 430 είναι στο Vairano 2 sec πιο αργή της Scuderia, είναι πάλι πιο γρήγορη του GTR. Θεωρητικές συζητήσεις αυτές τώρα όμως. Σίγουρα το GTR είναι διαμάντι... απλά μικρότερο από τα heavyweight ονόματα. Σίγουρα θα το αγόραζα αν και έχουν ακουστέι πολλές horror stories για την αντοχή-αξιοπιστία του.
-
Πάλι τα ίδια με το θέμα. Συγκρίνετε οριακά GT-R και F430. Οι απαιτήσεις που υπάρχουν από τους κατόχους τέτοιων αυτοκινήτων νομίζω ότι δεν γίνονται αντιληπτές, αν δεν είναι Ρερλ. Άλλωστε αυτός που έχει τα 250Κ να πάρει 430 και του αρέσει το GT-R, δεν νομίζω να είναι πρόβλημα να δώσει άλλα 100 για να το πάρει.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι μονο που για να πω αλλη μια φορα την αποψη μου, θεωρω σωστο το gtr πρεπει να συγκρινεται με 997 turbo και 430 απλη το πολυ!ηδη ειναι πολυ φθηνοτερο και απο αυτα. στο τελος να το συγκρινουμε με carrera gt , ezno και pagani
Σωστό αυτό.
Μα είναι δυνατόν να βάζεις το απλό GTR έναντι Scuderia? Γιατί δεν πάει GTR vs 430 κλπα?H Scuderia βρίσκει αντίπαλο στο Spec V και εκεί τα πράγματα σαφώς είναι ζόρικα.
Αν και πάλι,μόνο τα μούτρα του δεν τρώει.Τα ξαναείπαμε.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν δε δοκιμασεις (ή ακομα και αν δε στουκαρεις για να γινω και λιγο υπερβολικος) δε θα αποκτησεις γνωσεις αυτο ειναι το μονο σιγουρο.Σοβαρά το λες αυτό??
Μεγαλύτερη βλακεία δεν έχω ακούσει...
Να χάσουμε και κανα πόδι για να έχουμε να λέμε πιστευτές ιστορίες...
Μια χαρά γνώσεις αποκτάς και όταν είσαι καθαρός και αρτιμελής, σου κάνουν εκπτώσεις και οι ασφαλιστικές
Καλός οδηγός είσαι όταν ξέρεις πότε να τρέξει... -
O σχολιαστής j marr, στο σχόλιο του στη σελίδα 107 είπε πάρα πολλά σωστά, σχετικά με την τιμή και την απόδοση του GTR.Kάποιος άλλος σχολιαστής παρακάτω, είπε πως αν το R-35 κόστιζε όσο η Scuderia δεν θα το αγόραζε κανείς.Δεκτόν για χάρη της συζήτησης και μόνο.Εχει σκεφτεί όμως κανείς, αν το GTR κόστιζε καμιά 250άρα χιλιάρικα σε ευρώ τι θα έκανε σε πίστες και δρόμους;Το έχω ξαναρωτήσει, αλλά απάντηση δεν πήρα ακόμη.
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
O σχολιαστής j marr, στο σχόλιο του στη σελίδα 107 είπε πάρα πολλά σωστά, σχετικά με την τιμή και την απόδοση του GTR.Kάποιος άλλος σχολιαστής παρακάτω, είπε πως αν το R-35 κόστιζε όσο η Scuderia δεν θα το αγόραζε κανείς.Δεκτόν για χάρη της συζήτησης και μόνο.Εχει σκεφτεί όμως κανείς, αν το GTR κόστιζε καμιά 250άρα χιλιάρικα σε ευρώ τι θα έκανε σε πίστες και δρόμους;Το έχω ξαναρωτήσει, αλλά απάντηση δεν πήρα ακόμη.εννοεις αν ηταν ολο ανθρακονηματινο 300 κιλα ελαφρυτερο , και ειχε τουλαχιστον καμια 200αρια αλογα πανω?
ε θα ηταν πιο γρηγορο απο τα παντα!!! -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μια χαρά γνώσεις αποκτάς και όταν είσαι καθαρός και αρτιμελής, σου κάνουν εκπτώσεις και οι ασφαλιστικές
Καλός οδηγός είσαι όταν ξέρεις πότε να τρέξει...εχω προστασια bonus malus και ειμαι στη χαμηλοτερη κλιμακα
(και συνηθως δε φταιω εγω)συμφωνω παντως οτι καλος εισαι οταν ξερεις πού θα τρεξεις , αλλα αυτη τη γνωση δε την αποκτας με διαλογισμο.πρεπει να τρεξεις πρωτα καπου και να δεις αν πρεπει ή δε πρεπει
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
καλα 22 χρονων δεν ειναι και μπεμπης , αμα το παρει με σεβασμο το θεμα δε θα χει προβλημα
Είναι και παρά είναι ''μπέμπης''.
Ολα αυτά τα αυτοκίνητα θέλουν ιδιαίτερο σεβασμό και το μυαλό στα δάχτυλα του δεξιού ποδιού.Δεν υπάρχει καμμία ωριμότητα σ αυτές τις ηλικίες.Αυτές οι ηλικίες είναι για 100 αλογατάκια και σιγά σιγά ν ανεβαίνουν.Εχω πολλά περιστατικά που πιτσιρικάδες καταστρέψανε τέτοια αυτοκίνητα των μπαμπάδων τους και δυστυχώς μερικές φορές με τραγικά αποτελέσματα.Δυστυχώς είναι σχεδόν κανόνας.Αυτά τα αυτοκίνητα είναι για 40άρηδες και άνω.Και το γράφω αυτό έχοντας πριν τα 30 μου αρκετές συμμμετοχές σε αγώνες.Αν είχα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας πριν τα 40 μου (άντε 35) θα είχα σκοτωθεί.εχεις ξαναεκφρασει την ιδια αποψη και δεχομαι το βαρος της εμπειριας σου, παρολα αυτα μου φαινεται καπως υπερβολικη η αποψη σου.
σιγουρα ειναι παρακινδυνευμενο να παρει καποιος τοσο νεος ενα τοσο γρηγορο αυτοκινητο , αλλα δε το θεωρω μαθηματικα βεβαιο οτι θα σκοτωθει.
Ειδικα με τα σημερινα αυτοκινητα, τα πολυ καλα φρενα και τα απειρα ηλεκτρονικα, τα 200 αλογα δεν ειναι τιποτα. τα 100 ειναι υπερβολικα λιγα.και δε μιλω για πρωτο αυτοκινητο αλλα με καποια εμπειρια 3-4 χρονων
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
καλα 22 χρονων δεν ειναι και μπεμπης , αμα το παρει με σεβασμο το θεμα δε θα χει προβλημα
Είναι και παρά είναι ''μπέμπης''.
Ολα αυτά τα αυτοκίνητα θέλουν ιδιαίτερο σεβασμό και το μυαλό στα δάχτυλα του δεξιού ποδιού.Δεν υπάρχει καμμία ωριμότητα σ αυτές τις ηλικίες.Αυτές οι ηλικίες είναι για 100 αλογατάκια και σιγά σιγά ν ανεβαίνουν.Εχω πολλά περιστατικά που πιτσιρικάδες καταστρέψανε τέτοια αυτοκίνητα των μπαμπάδων τους και δυστυχώς μερικές φορές με τραγικά αποτελέσματα.Δυστυχώς είναι σχεδόν κανόνας.Αυτά τα αυτοκίνητα είναι για 40άρηδες και άνω.Και το γράφω αυτό έχοντας πριν τα 30 μου αρκετές συμμμετοχές σε αγώνες.Αν είχα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας πριν τα 40 μου (άντε 35) θα είχα σκοτωθεί.Δεν συμφωνώ με αυτό! Έχω κινδύψει αρκετές φορές λόγω ελλιπούς ενεργητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου μου (βλ. 1600cc) παρά με δύστροπα αυτοκίνητα τύπου RX-7 και Ferrari 275GTB με τα οποία έχει τύχει να συμβιώσω για κάμποσο καιρό! Η δύναμη πρώτα απόλα είναι ασφάλεια κατά τη γνώμη μου αρκεί να υπάρχει μια στοιχειώδης αντίληψη των πραγμάτων και όχι τα μυαλά πάνω απτο κεφάλι! Και είμαι 25....και ζωντανός...
Nissan GT-R