-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εννοω πως αν ηταν δημοσιογραφικο ειχε περισσοτερες πιθανοτητες να ηταν ελαφρως 'πειραγμενο' και κατα συνεπεια πιο δυνατο και γρηγορο...ακομα και απο αυτα που δηλωνει ο κατασκευαστης...γνωστα φαινομενα εξαλλουαρα η τουλιετα που ειναι δημοσιογραφικο ειναι πειραγμενο και πιο γρηγορο απο αυτο που δηλωνει ο κατασκευαστης; γνωστο φαινομενο εξαλλου
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εννοω πως αν ηταν δημοσιογραφικο ειχε περισσοτερες πιθανοτητες να ηταν ελαφρως 'πειραγμενο' και κατα συνεπεια πιο δυνατο και γρηγορο...ακομα και απο αυτα που δηλωνει ο κατασκευαστης...γνωστα φαινομενα εξαλλουedit
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Λίγο άκυρη σύγκριση κατά την άποψή μου.Συγκρίνουν ένα αυτοκίνητο 235 αλόγων με ένα 210 και 5 κιλά ροπής διαφορά.
Θα ήταν epic fail η G αν δε κέρδιζε...
Μα δεν είναι αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας (hot hatch) και παρόμοιας τιμής ? Ποια σύγκριση ειναι πιο έγκυρη από αυτή ? Μόνο συν/πλην 3 άλογα και 300 γραμμάρια ροπής ?
Πριν χρόνια μια χαρά συγκρινόταν το ατμοσφαιρικό EP3 TypeR και το τουρμπάτο Golf V GTI με 7 κιλά ροπής παραπάνω, δε βλέπω γιατί όχι και τώρα... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Λίγο άκυρη σύγκριση κατά την άποψή μου.
Συγκρίνουν ένα αυτοκίνητο 235 αλόγων με ένα 210 και 5 κιλά ροπής διαφορά.
Θα ήταν epic fail η G αν δε κέρδιζε...
Μα δεν είναι αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας (hot hatch) και παρόμοιας τιμής ? Ποια σύγκριση ειναι πιο έγκυρη από αυτή ? Μόνο συν/πλην 3 άλογα και 300 γραμμάρια ροπής ?
Πριν χρόνια μια χαρά συγκρινόταν το ατμοσφαιρικό EP3 TypeR και το τουρμπάτο Golf V GTI με 7 κιλά ροπής παραπάνω, δε βλέπω γιατί όχι και τώρα...ε τώρα δεν συμφέρει τα βαγκ...
δεν μίλησε κανείς ομως για τα -200cc... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Λίγο άκυρη σύγκριση κατά την άποψή μου.
Συγκρίνουν ένα αυτοκίνητο 235 αλόγων με ένα 210 και 5 κιλά ροπής διαφορά.
Θα ήταν epic fail η G αν δε κέρδιζε...
Μα δεν είναι αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας (hot hatch) και παρόμοιας τιμής ? Ποια σύγκριση ειναι πιο έγκυρη από αυτή ? Μόνο συν/πλην 3 άλογα και 300 γραμμάρια ροπής ?
Πριν χρόνια μια χαρά συγκρινόταν το ατμοσφαιρικό EP3 TypeR και το τουρμπάτο Golf V GTI με 7 κιλά ροπής παραπάνω, δε βλέπω γιατί όχι και τώρα...ε τώρα δεν συμφέρει τα βαγκ...
δεν μίλησε κανείς ομως για τα -200cc...+οο
-
Καλά εδώ τα ελληνικά περιοδικά έχουν γράψει τόμους και τόμους φιλοσοφικής ανάλυσης από συγκριτικά με υπετροφοδοτούμενα μοτέρ απέναντι σε ατμοσφαιρικά ίδιου κυβισμού... Αυτό μας πείραξε;
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Λίγο άκυρη σύγκριση κατά την άποψή μου.Συγκρίνουν ένα αυτοκίνητο 235 αλόγων με ένα 210 και 5 κιλά ροπής διαφορά.
Θα ήταν epic fail η G αν δε κέρδιζε...
No problem, με ~1000 ευρώ βάζεις το revo stage 1 το πας χαλαρά και χωρίς τσιτώματα στα 260 HP και 41 kg ροπής.
http://www.cargate.gr/products/car_tuni ... tage1.html
ο καθένας αγοράζει αυτό που τον βολεύει, απλά.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Λίγο άκυρη σύγκριση κατά την άποψή μου.
Συγκρίνουν ένα αυτοκίνητο 235 αλόγων με ένα 210 και 5 κιλά ροπής διαφορά.
Θα ήταν epic fail η G αν δε κέρδιζε...
No problem, με ~1000 ευρώ βάζεις το revo stage 1 το πας χαλαρά και χωρίς τσιτώματα στα 260 HP και 41 kg ροπής.
http://www.cargate.gr/products/car_tuni ... tage1.html
ο καθένας αγοράζει αυτό που τον βολεύει, απλά.
Νομίζω ότι μιλάμε για εργοστασιακα αυτοκίνητα...
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Λίγο άκυρη σύγκριση κατά την άποψή μου.
Συγκρίνουν ένα αυτοκίνητο 235 αλόγων με ένα 210 και 5 κιλά ροπής διαφορά.
Θα ήταν epic fail η G αν δε κέρδιζε...
Μα δεν είναι αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας (hot hatch) και παρόμοιας τιμής ? Ποια σύγκριση ειναι πιο έγκυρη από αυτή ? Μόνο συν/πλην 3 άλογα και 300 γραμμάρια ροπής ?
Πριν χρόνια μια χαρά συγκρινόταν το ατμοσφαιρικό EP3 TypeR και το τουρμπάτο Golf V GTI με 7 κιλά ροπής παραπάνω, δε βλέπω γιατί όχι και τώρα...ε τώρα δεν συμφέρει τα βαγκ...
δεν μίλησε κανείς ομως για τα -200cc...+οο
Δεν κερδισε το γκολφ (που εχουμε ξαναπει δεν ειναι αμαξι,ειναι γκολφ) οποτε ακυρη η συγκριση.
-
Είναι ιδέα το Golf όχι αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Λίγο άκυρη σύγκριση κατά την άποψή μου.
Συγκρίνουν ένα αυτοκίνητο 235 αλόγων με ένα 210 και 5 κιλά ροπής διαφορά.
Θα ήταν epic fail η G αν δε κέρδιζε...
No problem, με ~1000 ευρώ βάζεις το revo stage 1 το πας χαλαρά και χωρίς τσιτώματα στα 260 HP και 41 kg ροπής.
http://www.cargate.gr/products/car_tuni ... tage1.html
ο καθένας αγοράζει αυτό που τον βολεύει, απλά.
Νομίζω ότι μιλάμε για εργοστασιακα αυτοκίνητα...
sure why not? κι εγώ μεταξύ qv & gti ....qv θα επέλεγα. Απλά νομίζω ότι τα 210 είναι λίγα για τον 2λιτρο TSI.
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Εννοω πως αν ηταν δημοσιογραφικο ειχε περισσοτερες πιθανοτητες να ηταν ελαφρως 'πειραγμενο' και κατα συνεπεια πιο δυνατο και γρηγορο...ακομα και απο αυτα που δηλωνει ο κατασκευαστης...γνωστα φαινομενα εξαλλου
αρα η τουλιετα που ειναι δημοσιογραφικο ειναι πειραγμενο και πιο γρηγορο απο αυτο που δηλωνει ο κατασκευαστης; γνωστο φαινομενο εξαλλου
Μη μπερδευεσαι!! Τα ιταλικα οπως και να χει, πειραγμενα-απειραχτα, ειναι και πιο αδυναμα και πιο αργα απ´ οτι δηλωνει ο κατασκευαστης! Κοινως μας κοροιδευουν! Γνωστο φαινομενο εξαλλου!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εννοω πως αν ηταν δημοσιογραφικο ειχε περισσοτερες πιθανοτητες να ηταν ελαφρως 'πειραγμενο' και κατα συνεπεια πιο δυνατο και γρηγορο...ακομα και απο αυτα που δηλωνει ο κατασκευαστης...γνωστα φαινομενα εξαλλου
αρα η τουλιετα που ειναι δημοσιογραφικο ειναι πειραγμενο και πιο γρηγορο απο αυτο που δηλωνει ο κατασκευαστης; γνωστο φαινομενο εξαλλου
Μη μπερδευεσαι!! Τα ιταλικα οπως και να χει, πειραγμενα-απειραχτα, ειναι και πιο αδυναμα και πιο αργα απ´ οτι δηλωνει ο κατασκευαστης! Κοινως μας κοροιδευουν! Γνωστο φαινομενο εξαλλου!
ποιος μπερδευεται; αφου τωρα βγηκε πιο γρηγορο, εχεις επιδοσεις κατασκευαστη-περιοδικου να συγκρινεις; καποια δυναμομετρηση που να το δειχνει αν ειναι πιο αδυναμο-δυνατο; (και για τα 2 αυτοκινητα)
αλλιως αναπαραγεις μυθους
-
Για να στο κανω πιο λιανα απλα κανω flame baiting ειρωνευομενος την προσφιλη τακτικη του βαγκ να βγαζει δοκιμαστικα αυτοκινητα πιο ´περιποιημενά´απ´ οτι ειναι στην πραγματικοτητα. True story!
-
αν και οφφ τοπικ οπως παντα, αυτο ρωταω πιο πανω, εχεις στοιχεια η αποδειξεις για την αληθινη ιστορια η απλως ακουσες, εμαθες απο γνωστο, κουμπαρο φιλο;
και γινετια μονο για τα vw αυτο η για ολες τις μαρκες; ξερεις σιγουρα οτι το κανει μονο μια συγκεκριμενη μαρκα και οτι δεν το κανει καμια αλλη;
-
Τίποτα δεν μένει πια κρυφό απ αυτό το μαμημένο μάτι της θαντέρα
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
Τίποτα δεν μένει πια κρυφό απ αυτό το μαμημένο μάτι της θαντέραΠανταχού παρών κλπ Άραγε να ξέρει και άλλες γαργαλιστικές λεπτομέρειες;
-
Όλο και κάτι πιο γαργαλιστικό θα ξέρει..
Youtube Video -
Ενα απ τα λιγα γαργαλιστικα facts σ αυτη τη ζωη ειναι η τιμη του γκολφ και η ψευδαισθηση ΟΛΩΝ των κατοχων οτι πηρανε κατι που δεν ειναι αμαξι χειροτερο απο πολλα αλλα στην ιδια τιμη.. Οποιος καταφερει και αναδειξει αυτη την κατηγορια ανθρωπων και τα χαρακτηριστικα τους και τα εκδωσει σε βιβλιο,θα εχει δεδομενο τον τιτλο του νομπελιστα ψυχολογιας (αν υπαρχει) και το ονομα του θα φιγουραρει μαζι με αυτο του μαξ στις χρυσες σελιδες της ιστοριας..
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Λίγο άκυρη σύγκριση κατά την άποψή μου.Συγκρίνουν ένα αυτοκίνητο 235 αλόγων με ένα 210 και 5 κιλά ροπής διαφορά.
Θα ήταν epic fail η G αν δε κέρδιζε...
Η σύγκριση Νίκο είναι ολόσωστη.
Η Giulietta QV μάλλον είναι καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά από το GTi. Δική μου άποψη δεν έχω, δεν τα έχω οδηγήσει ακόμα, αλλά χαράς στο κουράγιο αυτουνού που κατάφερε να την οδηγήσει όπως πρέπει και κρατήθηκε πίσω από το τιμόνι της. Έχει αυτά τα καθίσματα βλέπεις που σε προκαλούν για sport οδήγηση.
Βέβαια το Golf έχει και μία έκδοση R που μοιράζει φάπες, πολύ φοβάμαι ότι αυτή η Giulietta GTA θα στοιχειώσει τα όνειρα μου. Όπως τα στοίχειωσε και η Mito GTA, 159 GTA, Brera GTA....Εν πάσει περιπτώσει ξέρω πως πάει μια Giulietta στο περιβάλλον της πίστας. Με εντυπωσίασε, με εξέπληξε ευχάριστα.
Φαντάζομαι η QV θα είναι όπως ακριβώς πρέπει για να κερδίζει το GTi.ΥΓ: Τελευταία ευκαιρία στους Ιταλοί. Βγάλτε μου την Giulietta με άλλο τιμόνι και μπάκετ καθίσματα τουλάχιστον. Τις πόρτες εντάξει θα κάνω πως δεν τις βλέπω. Και την αγοράζω. Γιατί με ωθείται ωρέ σε λύσεις εξ Πορτογαλίας?
Alfa Romeo Giulietta