Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ν/1 Ωρα μηδεν
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Ν/1 Ωρα μηδεν
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    9
    14
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      faflas last edited by

      Ν/1=peugeot 106 1300 και αυτα απνε να περασουν τη δεκαετια ολα δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο Ν/1 με ελαχιστες εξαιρεσεις.Ειδικα με τους τελευταιους κανονισμους πολλα μπηκαν στην Α/5 και τελειωσε.Να δουμε τα Mg του Εναιου θα θεωρουυνται ως Α/5 ή Ν/1 ή nat.
      Οπως ειπα Ν/1 ωρα μηδεν Μηπως φταινε τα καινουρια 1400άρια που είναι βαρια και οχι με σπορτιφ χαρακτηριστικα?Καμία εταιρία δεν τολμάει να βγάλει ενα ελαφρυ και καπως gti 1400 ή 1300 τι να γινει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        faflas last edited by

        Ν/1=peugeot 106 1300 και αυτα απνε να περασουν τη δεκαετια ολα δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο Ν/1 με ελαχιστες εξαιρεσεις.Ειδικα με τους τελευταιους κανονισμους πολλα μπηκαν στην Α/5 και τελειωσε.Να δουμε τα Mg του Εναιου θα θεωρουυνται ως Α/5 ή Ν/1 ή nat.
        Οπως ειπα Ν/1 ωρα μηδεν Μηπως φταινε τα καινουρια 1400άρια που είναι βαρια και οχι με σπορτιφ χαρακτηριστικα?Καμία εταιρία δεν τολμάει να βγάλει ενα ελαφρυ και καπως gti 1400 ή 1300 τι να γινει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          faflas last edited by

          Ν/1=peugeot 106 1300 και αυτα απνε να περασουν τη δεκαετια ολα δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο Ν/1 με ελαχιστες εξαιρεσεις.Ειδικα με τους τελευταιους κανονισμους πολλα μπηκαν στην Α/5 και τελειωσε.Να δουμε τα Mg του Εναιου θα θεωρουυνται ως Α/5 ή Ν/1 ή nat.
          Οπως ειπα Ν/1 ωρα μηδεν Μηπως φταινε τα καινουρια 1400άρια που είναι βαρια και οχι με σπορτιφ χαρακτηριστικα?Καμία εταιρία δεν τολμάει να βγάλει ενα ελαφρυ και καπως gti 1400 ή 1300 τι να γινει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            apav last edited by

            Μήπως από και πέρα θα είναι λίγο δύσκολο να βρεις κατάλληλο αυτοκίνητο, μιας και αγοράζεις μεν ένα Clio για να στρίβει, αλλά μαζί παραλαμβάνεις και αερόσακους, ABS και περιττό εξοπλισμό. Μήπως πρέπει να γίνονται ειδικές παραγγελίες, για να μειωθεί το κόστος;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              jasonclio last edited by

              Πιστεύω ότι θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση μια έκδοση χωρίς περιττό εξοπλισμό αλλά με πιο σφιχτό στήσιμο και πιο δυνατό.
              Υπάρχει το Clio Team διλιτρο, γιατί όχι κάτι αντίστοιχο στα 1400?
              Κακά τα ψέματα μετά από τα rally 1.3 και τα Swift δεν υπάρχει συνέχεια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                faflas last edited by

                Οποτε οσο πανε θα λιγοστευουν και τα αυτοκινητα και τελικα η κατηγορια αυτη θα εξαφανιστει.Μηπως η εδω αντιπροσωπια π.χ της ρενω να κανει μια ψιλομετατροπη οχι κατι το ιδιαιτερο απλα να ελαφραινει λιγο ωστε να μπορει καποιος με ενα οικονμικο αυτοκινητο να τρεξει σε αγωνες?Αλλα για το Κλειω δεν τοο βλεπω το καινουρια θα ειναι ακομα πιο βαρυ για λογους ασφαλειας εξοπλισμου και διαφορων βλακειων που θα εχει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • johanndelta
                  johanndelta last edited by

                  Tο Polo 1,4 16V 100PS ('97-'00) μπορει να πει κανεις πως ειναι το μοναδικο 1.400αρι που ειναι ισαξιο του Rallye 1.3...Καλυτερο μοτερ, αλλα πιο βαρυ βεβαια. Με τετοιο αυτοκινητο ο Γκικας κερδισε την Ν/1 στις Αναβασεις το 2000.

                  Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    msamaro last edited by

                    Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
                    Tο Polo 1,4 16V 100PS ('97-'00) μπορει να πει κανεις πως ειναι το μοναδικο 1.400αρι που ειναι ισαξιο του Rallye 1.3...Καλυτερο μοτερ, αλλα πιο βαρυ βεβαια. Με τετοιο αυτοκινητο ο Γκικας κερδισε την Ν/1 στις Αναβασεις το 2000.

                    Σωστά αλλά αν εξαιρέσεις τον Γκίκα νομίζω ότι κανείς άλλος δεν τόλμησε με αυτό το αμάξι! Ποιος ξέρει όμως γιατί...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      passat1-8t last edited by

                      Υπάρχει το Skoda Fabia Sport Ed 1.4 16V με 116 ίππους και 14,6 κιλά ροπή 'μαμά'.
                      Γαι το συγκεκριμένο έχει και κάτι καλούδια η Skoda Motorsport που το κάνει πύραυλο
                      Αλλά... υποστήριξη από την εδώ αντιπροσωπεία...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης apav έγραψε:
                        Μήπως από και πέρα θα είναι λίγο δύσκολο να βρεις κατάλληλο αυτοκίνητο, μιας και αγοράζεις μεν ένα Clio για να στρίβει, αλλά μαζί παραλαμβάνεις και αερόσακους, ABS και περιττό εξοπλισμό. Μήπως πρέπει να γίνονται ειδικές παραγγελίες, για να μειωθεί το κόστος;

                        Δεν έχει homologation για Ν/1 ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • johanndelta
                          johanndelta last edited by

                          Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                          Tο Polo 1,4 16V 100PS ('97-'00) μπορει να πει κανεις πως ειναι το μοναδικο 1.400αρι που ειναι ισαξιο του Rallye 1.3...Καλυτερο μοτερ, αλλα πιο βαρυ βεβαια. Με τετοιο αυτοκινητο ο Γκικας κερδισε την Ν/1 στις Αναβασεις το 2000.

                          Σωστά αλλά αν εξαιρέσεις τον Γκίκα νομίζω ότι κανείς άλλος δεν τόλμησε με αυτό το αμάξι! Ποιος ξέρει όμως γιατί...

                          Κυριως για τα πολυ ακριβοτερα ανταλλακτικα λενε...

                          Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bts last edited by

                            Αν θυμάμαι καλά, το Polo Gr N καινούργιο από την VW Motorsport, ξεπερνούσε τα 7 εκ δρχ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • F
                              faflas last edited by

                              Και το polo αυτο ηταν μοντελο 97-00 απο οτι οποτε και αυτο εχει σταματησει εδω και πεντε χρονια.Μπορει να μου πει καποιος πως ενα αυτοκινητο παιρνει ομολογκασιον?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • N
                                nass last edited by

                                Δες στο site της ΕΘΕΑ την εγκύκλιο για εθνικό δελτίο αναγνώρισης.

                                Ήδη υπάρχουν μοντέλα που έχουν ξεκινήσει αυτή τη διαδικασία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  jasonclio last edited by

                                  Μακαρι να υπαρξει ενδιαφερον απο τους αντιπροσωπους,
                                  για να δουμε καμια μαχη στα βουνα, μεταξυ συνχρονων μικρων,
                                  οπως Fabia, Ibiza, Clio κλπ.
                                  Εαν ομολογκαριστουν και διατεθουν με λογικο κοστος,
                                  θα ειναι πολυς ο κοσμος που θα ακολουθησει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr