-
Ν/1=peugeot 106 1300 και αυτα απνε να περασουν τη δεκαετια ολα δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο Ν/1 με ελαχιστες εξαιρεσεις.Ειδικα με τους τελευταιους κανονισμους πολλα μπηκαν στην Α/5 και τελειωσε.Να δουμε τα Mg του Εναιου θα θεωρουυνται ως Α/5 ή Ν/1 ή nat.
Οπως ειπα Ν/1 ωρα μηδεν Μηπως φταινε τα καινουρια 1400άρια που είναι βαρια και οχι με σπορτιφ χαρακτηριστικα?Καμία εταιρία δεν τολμάει να βγάλει ενα ελαφρυ και καπως gti 1400 ή 1300 τι να γινει? -
Ν/1=peugeot 106 1300 και αυτα απνε να περασουν τη δεκαετια ολα δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο Ν/1 με ελαχιστες εξαιρεσεις.Ειδικα με τους τελευταιους κανονισμους πολλα μπηκαν στην Α/5 και τελειωσε.Να δουμε τα Mg του Εναιου θα θεωρουυνται ως Α/5 ή Ν/1 ή nat.
Οπως ειπα Ν/1 ωρα μηδεν Μηπως φταινε τα καινουρια 1400άρια που είναι βαρια και οχι με σπορτιφ χαρακτηριστικα?Καμία εταιρία δεν τολμάει να βγάλει ενα ελαφρυ και καπως gti 1400 ή 1300 τι να γινει? -
Ν/1=peugeot 106 1300 και αυτα απνε να περασουν τη δεκαετια ολα δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο Ν/1 με ελαχιστες εξαιρεσεις.Ειδικα με τους τελευταιους κανονισμους πολλα μπηκαν στην Α/5 και τελειωσε.Να δουμε τα Mg του Εναιου θα θεωρουυνται ως Α/5 ή Ν/1 ή nat.
Οπως ειπα Ν/1 ωρα μηδεν Μηπως φταινε τα καινουρια 1400άρια που είναι βαρια και οχι με σπορτιφ χαρακτηριστικα?Καμία εταιρία δεν τολμάει να βγάλει ενα ελαφρυ και καπως gti 1400 ή 1300 τι να γινει? -
Μήπως από και πέρα θα είναι λίγο δύσκολο να βρεις κατάλληλο αυτοκίνητο, μιας και αγοράζεις μεν ένα Clio για να στρίβει, αλλά μαζί παραλαμβάνεις και αερόσακους, ABS και περιττό εξοπλισμό. Μήπως πρέπει να γίνονται ειδικές παραγγελίες, για να μειωθεί το κόστος;
-
Πιστεύω ότι θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση μια έκδοση χωρίς περιττό εξοπλισμό αλλά με πιο σφιχτό στήσιμο και πιο δυνατό.
Υπάρχει το Clio Team διλιτρο, γιατί όχι κάτι αντίστοιχο στα 1400?
Κακά τα ψέματα μετά από τα rally 1.3 και τα Swift δεν υπάρχει συνέχεια -
Οποτε οσο πανε θα λιγοστευουν και τα αυτοκινητα και τελικα η κατηγορια αυτη θα εξαφανιστει.Μηπως η εδω αντιπροσωπια π.χ της ρενω να κανει μια ψιλομετατροπη οχι κατι το ιδιαιτερο απλα να ελαφραινει λιγο ωστε να μπορει καποιος με ενα οικονμικο αυτοκινητο να τρεξει σε αγωνες?Αλλα για το Κλειω δεν τοο βλεπω το καινουρια θα ειναι ακομα πιο βαρυ για λογους ασφαλειας εξοπλισμου και διαφορων βλακειων που θα εχει...
-
This post is deleted! -
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Tο Polo 1,4 16V 100PS ('97-'00) μπορει να πει κανεις πως ειναι το μοναδικο 1.400αρι που ειναι ισαξιο του Rallye 1.3...Καλυτερο μοτερ, αλλα πιο βαρυ βεβαια. Με τετοιο αυτοκινητο ο Γκικας κερδισε την Ν/1 στις Αναβασεις το 2000.Σωστά αλλά αν εξαιρέσεις τον Γκίκα νομίζω ότι κανείς άλλος δεν τόλμησε με αυτό το αμάξι! Ποιος ξέρει όμως γιατί...
-
Υπάρχει το Skoda Fabia Sport Ed 1.4 16V με 116 ίππους και 14,6 κιλά ροπή 'μαμά'.
Γαι το συγκεκριμένο έχει και κάτι καλούδια η Skoda Motorsport που το κάνει πύραυλο
Αλλά... υποστήριξη από την εδώ αντιπροσωπεία... -
Ο χρήστης apav έγραψε:
Μήπως από και πέρα θα είναι λίγο δύσκολο να βρεις κατάλληλο αυτοκίνητο, μιας και αγοράζεις μεν ένα Clio για να στρίβει, αλλά μαζί παραλαμβάνεις και αερόσακους, ABS και περιττό εξοπλισμό. Μήπως πρέπει να γίνονται ειδικές παραγγελίες, για να μειωθεί το κόστος;Δεν έχει homologation για Ν/1 ...
-
This post is deleted! -
Αν θυμάμαι καλά, το Polo Gr N καινούργιο από την VW Motorsport, ξεπερνούσε τα 7 εκ δρχ!
-
Και το polo αυτο ηταν μοντελο 97-00 απο οτι οποτε και αυτο εχει σταματησει εδω και πεντε χρονια.Μπορει να μου πει καποιος πως ενα αυτοκινητο παιρνει ομολογκασιον?
-
Δες στο site της ΕΘΕΑ την εγκύκλιο για εθνικό δελτίο αναγνώρισης.
Ήδη υπάρχουν μοντέλα που έχουν ξεκινήσει αυτή τη διαδικασία.
-
Μακαρι να υπαρξει ενδιαφερον απο τους αντιπροσωπους,
για να δουμε καμια μαχη στα βουνα, μεταξυ συνχρονων μικρων,
οπως Fabia, Ibiza, Clio κλπ.
Εαν ομολογκαριστουν και διατεθουν με λογικο κοστος,
θα ειναι πολυς ο κοσμος που θα ακολουθησει
Ν/1 Ωρα μηδεν