Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αντλιοφαγο GOLF?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αντλιοφαγο GOLF?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    13
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ioanniskonstandaras last edited by

      Exω ενα GOLF VARIANT του 2000 με 105000 χλμ αυτη τη στιγμη.Το αγορασα πριν 2 χρονια με 650000χλμ.Στις 83000 χλμ τα φτυσε η αντλια νερου με επακολουθο να χανει σιγα σιγα το νερο απο το κυκλωμα ψυξης.Λογικη φθορα σκεφτηκα...Αγοραζω μια καινουρια και παω σε ενα συνεργειο VW για να την αλλαξω.Μολις ομως βγαζει ο τεχνικος την παλια βλεπουμε οτι ειχε ηδη αλλαχτει τουλαχιστον μια φορα ακομα η αντλια γιατι η χαλασμενη ηταν ιμιτασιον!Ειναι νορμαλ να μασαει αντλιες νερου σε τοσα λιγα χιλιομετρα?Και αν οχι τι μπορει να φταιει ?Ευχαριστω προκαταβολικα.

      Γιαννης -Θεσσαλονικη

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • I
        ioanniskonstandaras last edited by

        Exω ενα GOLF VARIANT του 2000 με 105000 χλμ αυτη τη στιγμη.Το αγορασα πριν 2 χρονια με 650000χλμ.Στις 83000 χλμ τα φτυσε η αντλια νερου με επακολουθο να χανει σιγα σιγα το νερο απο το κυκλωμα ψυξης.Λογικη φθορα σκεφτηκα...Αγοραζω μια καινουρια και παω σε ενα συνεργειο VW για να την αλλαξω.Μολις ομως βγαζει ο τεχνικος την παλια βλεπουμε οτι ειχε ηδη αλλαχτει τουλαχιστον μια φορα ακομα η αντλια γιατι η χαλασμενη ηταν ιμιτασιον!Ειναι νορμαλ να μασαει αντλιες νερου σε τοσα λιγα χιλιομετρα?Και αν οχι τι μπορει να φταιει ?Ευχαριστω προκαταβολικα.

        Γιαννης -Θεσσαλονικη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ioanniskonstandaras last edited by

          Exω ενα GOLF VARIANT του 2000 με 105000 χλμ αυτη τη στιγμη.Το αγορασα πριν 2 χρονια με 650000χλμ.Στις 83000 χλμ τα φτυσε η αντλια νερου με επακολουθο να χανει σιγα σιγα το νερο απο το κυκλωμα ψυξης.Λογικη φθορα σκεφτηκα...Αγοραζω μια καινουρια και παω σε ενα συνεργειο VW για να την αλλαξω.Μολις ομως βγαζει ο τεχνικος την παλια βλεπουμε οτι ειχε ηδη αλλαχτει τουλαχιστον μια φορα ακομα η αντλια γιατι η χαλασμενη ηταν ιμιτασιον!Ειναι νορμαλ να μασαει αντλιες νερου σε τοσα λιγα χιλιομετρα?Και αν οχι τι μπορει να φταιει ?Ευχαριστω προκαταβολικα.

          Γιαννης -Θεσσαλονικη

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            alexastrag last edited by

            μπορει να την αλλαξε προληπτικα εαν αλλαξε ιμαντα χρονισμου κλπ [αν και δεν ξερω ποτε τα αλλαζει αυτα το γκολφ ] και επειδη ηταν ιμιτασιον χαλασε πιο γρηγορα......... ισως............

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              leonp last edited by

              Υπάρχει μικρή πιθανότητα να φταίει ο ιμάντας χρονισμού (πολύ σφικτός). Εγώ σίγουρα το αποδίδω στο αντιπηκτικό. Ξέρεις, το ρουλεμάν της αντλίας είναι υδρολίπαντο και ο κατασκευαστής δίνει κάποιες προδιαγραφές για το αντιπηκτικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                speculator last edited by

                Το προβλημα είναι οτι η φτερωτη της αντλιας νερου ειναι πλαστικη και σπαει πολυ ευκολα. εχει βγει μια αναβαθμισμενη εκδοση με μεταλλικη φτερωτη αλλά συνηθως στα συνεργεια επειδη εχουν ακομα stock απο τις παλιες τις προωθουν περισσοτερο.

                Καλο ειναι οταν αλλαζεις ιμαντες να αλλαζεις και τη τρομπα νερου και το θερμοστατη.

                Το συγκεκριμενο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα του Group VAG που εχουν πατωμα Golf( A3, leon, Octavia, Toledo)

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  ioanniskonstandaras last edited by

                  Οντως η χαλασμενη αντλια ειχε πλαστικη φτερωτη ενω η καινουρια ειχε μεταλλικη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gfon last edited by

                    Ο χρήστης ioanniskonstandaras έγραψε:
                    Exω ενα GOLF VARIANT του 2000 με 105000 χλμ αυτη τη στιγμη.Το αγορασα πριν 2 χρονια με 650000χλμ.Στις 83000 χλμ τα φτυσε η αντλια νερου με επακολουθο να χανει σιγα σιγα το νερο απο το κυκλωμα ψυξης.Λογικη φθορα σκεφτηκα...Αγοραζω μια καινουρια και παω σε ενα συνεργειο VW για να την αλλαξω.Μολις ομως βγαζει ο τεχνικος την παλια βλεπουμε οτι ειχε ηδη αλλαχτει τουλαχιστον μια φορα ακομα η αντλια γιατι η χαλασμενη ηταν ιμιτασιον!Ειναι νορμαλ να μασαει αντλιες νερου σε τοσα λιγα χιλιομετρα?Και αν οχι τι μπορει να φταιει ?Ευχαριστω προκαταβολικα.

                    Τι μου θυμισες τωρα , ενα clio του 91 που ειχα εκανε τα ιδια.
                    Το ειχα παρει με 50,000χλμ και μεχρι τα 120 που το ξεφορτωθηκα αλλαξα 3 φορες αντλια νερου , γνησιες στην αντιπρωσοπεια.

                    Μεταξυ των αλλων, ΑΡΚΕΤΩΝ, ζημιών ητανε και οι αντλιες και μιλαμε οτι ολα τα χλμ τα εκανε ΕΟ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ioanniskonstandaras last edited by

                      Τωρα νιωθω καλυτερα αφου ξερω οτι υπαρχουν και χειροτερα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        georgex last edited by

                        Ο χρήστης GFON έγραψε:
                        Τι μου θυμισες τωρα , ενα clio του 91 που ειχα εκανε τα ιδια.
                        Το ειχα παρει με 50,000χλμ και μεχρι τα 120 που το ξεφορτωθηκα αλλαξα 3 φορες αντλια νερου , γνησιες στην αντιπρωσοπεια.

                        Περίεργο... στο Clio 1.4 mont.'92 της αδερφής μου έχει αλλαχτεί ΜΙΑ φορά στα 190.000χλμ. Τώρα είναι στα 205.000.

                        Για Clio μοντ.'02 ξέρω οτι τις αλλάζουν κάθε 60.000 προληπτικά, γιατί δεν αντέχουν πολύ παραπάνω (έτσι λένε).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          cpp last edited by

                          Στα 83,000 χλμ σε Golf όταν αλλάξαμε ιμάντα χρονισμού προληπτικά αλλάξαμε και την αντλία νερού...........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            speculator last edited by

                            Η αλλαγη ιμαντα σε συνδυασμο με την αλλαγη αντλιας νερου και θερμοστατη συνισταται τοσο για λογους αξιοπιστιας οσο και για λογους οικονομιας γιατι τα εργατικα για την αλλαγη αντλιας ειναι τα ιδια με την αλλαγη ιμαντα.

                            Οποτε τα κανεις και τα 2 μαζι και εχεις το μυαλο σου ησυχο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • A
                              apav last edited by

                              Είναι η αντλία νερού και ο θερμοστάτης είναι ανταλακτικά τα οποία χρειάζονται αντικατάσταση; Νομίζω μόνο ο ιμάντας χρονισμού είναι. Άλλωστε που εκτοξεύεται το κόστος με τις προληπτικές αλλαγές; Πχ Clio κάθε 60000χλμ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης apav έγραψε:
                                Είναι η αντλία νερού και ο θερμοστάτης είναι ανταλακτικά τα οποία χρειάζονται αντικατάσταση; Νομίζω μόνο ο ιμάντας χρονισμού είναι. Άλλωστε που εκτοξεύεται το κόστος με τις προληπτικές αλλαγές; Πχ Clio κάθε 60000χλμ.

                                Σε πολλα αμαξια ο ιμαντας χρονισμου γυρναει και την αντλια νερου.Αν το 'γραναζι' της αντλιας αποκτησει μποσικα ειναι το ιδιο σαν να εχει φθαρει ο ιμαντας,υπαρχει ο κινδυνος βαλβιδοσουπας.Τωρα γιατι οι εταιριες δεν φτιαχνουν πιο ανθεκτικα ανταλλακτικα .........εε καπως πρεπει να ζησουν και αυτες Οσο για τον θερμοστατη εχει φθορα με τον χρονο ,και θα ειμαστε τυχεροι αν κολλησει ανοιχτος.Τωρα τον χειμωνα ειναι ευκολο να δεις αν σου εχει χαλασει ο θερμοστατης αν σε ανοιχτο δρομο δεν κραταει την κανονικη θερμοκρασια και πεφτει χαμηλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr