-
Exω ενα GOLF VARIANT του 2000 με 105000 χλμ αυτη τη στιγμη.Το αγορασα πριν 2 χρονια με 650000χλμ.Στις 83000 χλμ τα φτυσε η αντλια νερου με επακολουθο να χανει σιγα σιγα το νερο απο το κυκλωμα ψυξης.Λογικη φθορα σκεφτηκα...Αγοραζω μια καινουρια και παω σε ενα συνεργειο VW για να την αλλαξω.Μολις ομως βγαζει ο τεχνικος την παλια βλεπουμε οτι ειχε ηδη αλλαχτει τουλαχιστον μια φορα ακομα η αντλια γιατι η χαλασμενη ηταν ιμιτασιον!Ειναι νορμαλ να μασαει αντλιες νερου σε τοσα λιγα χιλιομετρα?Και αν οχι τι μπορει να φταιει ?Ευχαριστω προκαταβολικα.
Γιαννης -Θεσσαλονικη
-
Exω ενα GOLF VARIANT του 2000 με 105000 χλμ αυτη τη στιγμη.Το αγορασα πριν 2 χρονια με 650000χλμ.Στις 83000 χλμ τα φτυσε η αντλια νερου με επακολουθο να χανει σιγα σιγα το νερο απο το κυκλωμα ψυξης.Λογικη φθορα σκεφτηκα...Αγοραζω μια καινουρια και παω σε ενα συνεργειο VW για να την αλλαξω.Μολις ομως βγαζει ο τεχνικος την παλια βλεπουμε οτι ειχε ηδη αλλαχτει τουλαχιστον μια φορα ακομα η αντλια γιατι η χαλασμενη ηταν ιμιτασιον!Ειναι νορμαλ να μασαει αντλιες νερου σε τοσα λιγα χιλιομετρα?Και αν οχι τι μπορει να φταιει ?Ευχαριστω προκαταβολικα.
Γιαννης -Θεσσαλονικη
-
Exω ενα GOLF VARIANT του 2000 με 105000 χλμ αυτη τη στιγμη.Το αγορασα πριν 2 χρονια με 650000χλμ.Στις 83000 χλμ τα φτυσε η αντλια νερου με επακολουθο να χανει σιγα σιγα το νερο απο το κυκλωμα ψυξης.Λογικη φθορα σκεφτηκα...Αγοραζω μια καινουρια και παω σε ενα συνεργειο VW για να την αλλαξω.Μολις ομως βγαζει ο τεχνικος την παλια βλεπουμε οτι ειχε ηδη αλλαχτει τουλαχιστον μια φορα ακομα η αντλια γιατι η χαλασμενη ηταν ιμιτασιον!Ειναι νορμαλ να μασαει αντλιες νερου σε τοσα λιγα χιλιομετρα?Και αν οχι τι μπορει να φταιει ?Ευχαριστω προκαταβολικα.
Γιαννης -Θεσσαλονικη
-
μπορει να την αλλαξε προληπτικα εαν αλλαξε ιμαντα χρονισμου κλπ [αν και δεν ξερω ποτε τα αλλαζει αυτα το γκολφ ] και επειδη ηταν ιμιτασιον χαλασε πιο γρηγορα......... ισως............
-
Υπάρχει μικρή πιθανότητα να φταίει ο ιμάντας χρονισμού (πολύ σφικτός). Εγώ σίγουρα το αποδίδω στο αντιπηκτικό. Ξέρεις, το ρουλεμάν της αντλίας είναι υδρολίπαντο και ο κατασκευαστής δίνει κάποιες προδιαγραφές για το αντιπηκτικό.
-
Το προβλημα είναι οτι η φτερωτη της αντλιας νερου ειναι πλαστικη και σπαει πολυ ευκολα. εχει βγει μια αναβαθμισμενη εκδοση με μεταλλικη φτερωτη αλλά συνηθως στα συνεργεια επειδη εχουν ακομα stock απο τις παλιες τις προωθουν περισσοτερο.
Καλο ειναι οταν αλλαζεις ιμαντες να αλλαζεις και τη τρομπα νερου και το θερμοστατη.
Το συγκεκριμενο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα του Group VAG που εχουν πατωμα Golf( A3, leon, Octavia, Toledo)
-
Οντως η χαλασμενη αντλια ειχε πλαστικη φτερωτη ενω η καινουρια ειχε μεταλλικη.
-
Ο χρήστης ioanniskonstandaras έγραψε:
Exω ενα GOLF VARIANT του 2000 με 105000 χλμ αυτη τη στιγμη.Το αγορασα πριν 2 χρονια με 650000χλμ.Στις 83000 χλμ τα φτυσε η αντλια νερου με επακολουθο να χανει σιγα σιγα το νερο απο το κυκλωμα ψυξης.Λογικη φθορα σκεφτηκα...Αγοραζω μια καινουρια και παω σε ενα συνεργειο VW για να την αλλαξω.Μολις ομως βγαζει ο τεχνικος την παλια βλεπουμε οτι ειχε ηδη αλλαχτει τουλαχιστον μια φορα ακομα η αντλια γιατι η χαλασμενη ηταν ιμιτασιον!Ειναι νορμαλ να μασαει αντλιες νερου σε τοσα λιγα χιλιομετρα?Και αν οχι τι μπορει να φταιει ?Ευχαριστω προκαταβολικα.Τι μου θυμισες τωρα , ενα clio του 91 που ειχα εκανε τα ιδια.
Το ειχα παρει με 50,000χλμ και μεχρι τα 120 που το ξεφορτωθηκα αλλαξα 3 φορες αντλια νερου , γνησιες στην αντιπρωσοπεια.Μεταξυ των αλλων, ΑΡΚΕΤΩΝ, ζημιών ητανε και οι αντλιες και μιλαμε οτι ολα τα χλμ τα εκανε ΕΟ.
-
Τωρα νιωθω καλυτερα αφου ξερω οτι υπαρχουν και χειροτερα.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Τι μου θυμισες τωρα , ενα clio του 91 που ειχα εκανε τα ιδια.
Το ειχα παρει με 50,000χλμ και μεχρι τα 120 που το ξεφορτωθηκα αλλαξα 3 φορες αντλια νερου , γνησιες στην αντιπρωσοπεια.Περίεργο... στο Clio 1.4 mont.'92 της αδερφής μου έχει αλλαχτεί ΜΙΑ φορά στα 190.000χλμ. Τώρα είναι στα 205.000.
Για Clio μοντ.'02 ξέρω οτι τις αλλάζουν κάθε 60.000 προληπτικά, γιατί δεν αντέχουν πολύ παραπάνω (έτσι λένε).
-
Στα 83,000 χλμ σε Golf όταν αλλάξαμε ιμάντα χρονισμού προληπτικά αλλάξαμε και την αντλία νερού...........
-
Η αλλαγη ιμαντα σε συνδυασμο με την αλλαγη αντλιας νερου και θερμοστατη συνισταται τοσο για λογους αξιοπιστιας οσο και για λογους οικονομιας γιατι τα εργατικα για την αλλαγη αντλιας ειναι τα ιδια με την αλλαγη ιμαντα.
Οποτε τα κανεις και τα 2 μαζι και εχεις το μυαλο σου ησυχο.
-
Είναι η αντλία νερού και ο θερμοστάτης είναι ανταλακτικά τα οποία χρειάζονται αντικατάσταση; Νομίζω μόνο ο ιμάντας χρονισμού είναι. Άλλωστε που εκτοξεύεται το κόστος με τις προληπτικές αλλαγές; Πχ Clio κάθε 60000χλμ.
-
Ο χρήστης apav έγραψε:
Είναι η αντλία νερού και ο θερμοστάτης είναι ανταλακτικά τα οποία χρειάζονται αντικατάσταση; Νομίζω μόνο ο ιμάντας χρονισμού είναι. Άλλωστε που εκτοξεύεται το κόστος με τις προληπτικές αλλαγές; Πχ Clio κάθε 60000χλμ.Σε πολλα αμαξια ο ιμαντας χρονισμου γυρναει και την αντλια νερου.Αν το 'γραναζι' της αντλιας αποκτησει μποσικα ειναι το ιδιο σαν να εχει φθαρει ο ιμαντας,υπαρχει ο κινδυνος βαλβιδοσουπας.Τωρα γιατι οι εταιριες δεν φτιαχνουν πιο ανθεκτικα ανταλλακτικα .........εε καπως πρεπει να ζησουν και αυτες Οσο για τον θερμοστατη εχει φθορα με τον χρονο ,και θα ειμαστε τυχεροι αν κολλησει ανοιχτος.Τωρα τον χειμωνα ειναι ευκολο να δεις αν σου εχει χαλασει ο θερμοστατης αν σε ανοιχτο δρομο δεν κραταει την κανονικη θερμοκρασια και πεφτει χαμηλα.
Αντλιοφαγο GOLF?