-
Do not warm the engine with the car at
a standstill or at idle or high speed: under
these conditions the engine warms up
much more slowly, increasing electrical
consumption and emissions. It is therefore
advisable to move off immediately, slowly,
avoiding high speeds. This way the engine
will warm fasterΤο παραπανω κειμενο ειναι απο το manual του αυτοκινητου και ειναι σε ηλεκτρονικη μορφη.Αυτο εχω εγω σαν μπουσουλα.Τι λετε (σχετικα με το ζεσταμα)
-
Ο χρήστης nevrodion έγραψε:
Κανένα νέο για τους TurboAir έχουμε;
Τους MultiAir υποθέτω εννοείς...Υπομονή
Ο υπερτροφοδοτημένος MultiAir λέγεται TurboAir στον κατάλογο
-
σχετικά με το ζέσταμα,
προσωπικά και σύμφωνα με αυτά που μου είπαν και απο την αντιπροσωπεία, δεν θυμάμαι στο manual, τι λέει,
το βάζω μπροστά το πρώϊ έχοντας, και κάθε φορά που το βάζω μπροστά, πατημένο τέρμα τον συμπλέκτη, αυτό το λέει στο manual, και κατευθείαν βάζω πρώτη και φεύγω!!
τόσο απλά.
οι αλλαγές γίνονταί στις 2.500 στρ/1΄, και πάω χαλαρά.
όταν πιάσω θερμοκρασία, κινούμαι πιο άνετα, χωρίς αυτό να συνεπάγεται ότι πιάνω κόφτες.προς nevrodion
στα μέρη σου, με τις ανηφόρες που έχεται, και ιδιαίτερα απο τον δρόμο που πας απο Ξάνθη για Καβάλα, με το που ξεκινάει η ανηφόρα, εκεί καταλαβαίνεις την διαφορά της τουρμπινας, όχι πως απο την άλλη μεριά είναι καλύτερα, απλά η ανηφόρα μου φαίνεται πιο ομαλή, αλλά όσο φτάνεις στην 'κορυφή', τόσο η ...μόνικα, κάνει την διαφορά!!
όσο γι΄αυτό που λεςΟ χρήστης nevrodion έγραψε:
- Ξέρετε υποθέτω κάποια μικρά κενά που αφήνουν οι μηχανικοί στις γέφυρες και τα γεμίζουν με άλλο υλικό (για τις διαφορές θερμοκρασίας και συστολή - διαστολή υποθέτω) και μόλις περάσεις από πάνω ακούς 'γκουπ'. Στο κομμάτι της Εγνατίας πάνω από την Καβάλα ανάμεσα από τις δύο εισόδους έχει κανα δυο τέτοια σημεία με πολύ ωραία κλίση (από 5 - 10% κι ας μη φαίνεται) και στροφή, ιδανική για να τσεκάρεις δύναμη και πάτημα. Όταν λοιπόν πέρναγα πάνω από τέτοια σημεία με τιμόνι στριμένο και κάποια χλμ πάνω από το όριο (70 αν θυμάμαι καλά), μόλις ο πίσω άξονας πέρναγε από πάνω, στιγμιαία αποσταθεροποιούνταν το πίσω μέρος (πέταγε ελάχιστα κώλο, ίσα που το καταλάβαινες) και τίναζε - έστριβε το τιμόνι λίγο παραπάνω (παρατηρημένο σε πολλά αμάξια) αν δεν το έσφιγγες. Υποθέτω πως αυτή είναι η διαφορά ημιάκαμπτου - πολλαπλών συνδέσμων. Αν είναι όντως αυτή, χαλάλι.
σχετικά με την αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους δεν το έχω παρατηρήσει, δεν ξέρω αν φταίει η έκδοση, , εμένα δεν κουνιέται καθόλου, εχω το sport 150ari αλλά όντως το τιμόνι πρέπει να το κρατάς γερά.
πάντως το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο για να κινείται σε έναν δρόμο οπως η Εγνατία οδός -
Αυτα ακριβως που κανεις εσυ Πανο τα κανω και εγω και ειναι αυτα ακριβως που λεει και το Manual οπως φαινεται και απο το post μου παραπανω
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Αυτα ακριβως που κανεις εσυ Πανο τα κανω και εγω και ειναι αυτα ακριβως που λεει και το Manual οπως φαινεται και απο το post μου παραπανωAυτό είναι και το σωστό...
Μόνο προσοχή στο πότε ένα μοτέρ έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας...
(Δεν αρκεί μόνο η θερμοκρασία νερού να έρθει σε κατάσταση λειτουργίας) -
Αυτο εννοειται red monster αλλο θερμοκρασια νερου και αλλο θερμοκρασια λαδιου-κινητηρα
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Αυτα ακριβως που κανεις εσυ Πανο τα κανω και εγω και ειναι αυτα ακριβως που λεει και το Manual οπως φαινεται και απο το post μου παραπανωσυμφωνούμε λοιπόν
-
Λοιπόν φίλοι μόλις ολοκλήρωσα σήμερα το εξαντλητικό 10ήμερο των 1500 χλμ των πάτα - άσε για το στρώσιμο και άλλαξα λάδια. Ζεστά ζεστά όπως ήταν μετά από 100 τελευταία χλμ της ίδιας διαδικασίας (μαρτύριο γμτ) τα τσεκάραμε (δεν έλειπε στάλα), τσεκάραμε τις υπόλοιπες στάθμες (νορμάλ όλα εκτός από νερό γυαλοκαθαριστήρων...) και προχωρήσαμε στην ανύψωση. Πρώτο πράγμα που παρατήρησα είναι που έσταζε νερά από τη μέση περίπου. Με έδειξαν από που και εξήγησαν πως ήταν υγρασία από το clima. Δεύτερο ήταν ένα κομμάτι (ηχομονωτικό μάλλον) μπροστά μπροστά που είχε ξεφλουδιστεί λίγο. Δε μαμιέται... Τρίτο τα λαδάκια βγήκαν μαυρούτσικα στην αρχή και ξανθύναν μόνο κατά το τέλος (το εξέλαβα ως δείγμα καλού στρωσίματος, ο αρχιμηχανικός εκεί που έχει ίδιο αλλα dynamic με είπε πως αυτός το έστρωσε πολύ ήπια για 5000 χλμ, χωρίς πολλά πάτα άσε, δεν ξεπέρασε τις 3500 στραλ. και τόσο μαύρα λάδια δεν είδε όταν τα άλλαξε τότε). Φυσιολογικά με βάλαν selenia 5-40, περίσσεψε μισό ντενεκεδάκι και κόστος.... 60 ολάκερα ευρά (κάπου τόσα έδινα για το ατζιλάκι αν εθυμούμαι καλώς). Α, με ψεκάσαν και με κάτι τα λάστιχα στις πόρτες επειδή γκρίνιαξα (αυτό έλειπε να μην τό 'κανα) για τριξίματα στους καλντεριμόδρομους της περιοχής. Ευκαιρία για γιορτή τώρα που έρχεται επαγγελματικό ταξιδάκι στην Ήπειρο. Γιάχουυυυ.
-
Λοιπον παιδια ειναι γεγονος !Εχω προβλημα με τα υγρα του ψυγειου.Ειχα παρατηρησει οτι ειναι πεσμενο το παραφλου (κατω απο το min) και την περασμενη εβδομαδα πηγα στη fiat και μου συμπληρωσανε .Εχθες το ξανακοιταξα και ειναι παλι στο ιδιο σημειο.Ταυτοχρονα παρατηρησα οτι στη ποδια περιπου κατω απο τον καταλυτη (η' οτι αλλο ειναι εκει) νερα τα οποια δεν ειναι πορτοκαλι οπως το παραφλου αλλα πιανοντας τα ειναι λιγο γλειωδη.Η πλακα ειναι οτι ο μαστορας που μου συμπληρωσε (ενω μιλαγε στο κινητο) διαπιστωσε οτι δεν εχει καμια διαροη τις προαλες που πηγα για να συμπληρωσω.
-
Ο χρήστης nevrodion έγραψε:
Λοιπόν φίλοι μόλις ολοκλήρωσα σήμερα το εξαντλητικό 10ήμερο των 1500 χλμ των πάτα - άσε για το στρώσιμο και άλλαξα λάδια....... Τρίτο τα λαδάκια βγήκαν μαυρούτσικα στην αρχή και ξανθύναν μόνο κατά το τέλος (το εξέλαβα ως δείγμα καλού στρωσίματος...
.... γκρίνιαξα (αυτό έλειπε να μην τό 'κανα) για τριξίματα στους καλντεριμόδρομους της περιοχής.
Δεν κοιτούσα καθόλου αυτό το thread και μόλις τώρα τα είδα τα posts σου. Σε 10 μέρες 1.500km! Και τι χιλιόμετρα, σε ανηφόρες και σε καλντεριμόδρομους με πάτα - άσε με 46 νούμερο αρβύλα και απότομα φρεναρίσματα! Μασαλάχ...
Γι' αυτό παλικάρι μου μιλούσες για ξυραφάκια...
Ευκαιρία για γιορτή τώρα που έρχεται επαγγελματικό ταξιδάκι στην Ήπειρο. Γιάχουυυυ.
Με το καλό να πας στο ταξίδι σου και να το απολαύσεις.
Τώρα που το τιμώρησες ...εεε... εννοούσα το έστρωσες, βάλε κανένα πιο μαλακό παπουτσάκι και οδήγα το γλυκά - γλυκά... Παραδειγματίσου από τον αρχιμηχανικό σου, κάτι θα ξέρει παραπάνω.
-
Ρε παιδιά τα φώτα σας εάν μπορείτε. Όταν τρέχω πάνω από 100 και πατάω φρένο, το τιμόνι μου πάει πέρα δώδε. Τρέμει πολύ. Έχω φουσκώσει πολύ τα λάστιχα, θέλει καμιά ζυγοστάθμιση ή να συμβαίνει τίποτα άλλο?
Πάντως κατά τ άλλα πήγα σήμερα Αθήνα-Τρίπολη -Αθήνα και το ευχαριστήθηκα. Το ξεμπούκωσα και λίγο πιάνοντας μέχρι 200 και πηγαίνοντας σχετικά γρήγορα και με το σπορτ πατημένο σχεδόν σε όλο το ταξίδι, μου γραψε μέση κατανάλωση στα 8 lt/100. Καλά νομίζω. -
ειτε εχουν στραβωσει οι δισκοι , ειτε εχουν καποιο θεμα τα τακακια σου..
ζυγοσταθμιση δεν ειναι παντως.αν θελει ζυγοσταθμιση τρεμει απλα μολις ξεπερασεις καποια χλμ
δε το θεωρω κατι ανησυχητικο παντως
-
παρατηρώντας το νέο Opel Astra .εχω την αίσθηση ότι οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές είναι παρόμοιες με αυτές του Bravo....το βλέπει κανείς άλλος η απλά εγω ζω τον ?
-
Πολυ ευγενικα το λες, εγω αντιγραφη του μπραβο θα το ελεγα
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
παρατηρώντας το νέο Opel Astra .εχω την αίσθηση ότι οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές είναι παρόμοιες με αυτές του Bravo....Eμένα μου θυμίζει μια μίξη του προηγούμενου astra και του corsa d
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Τώρα που το τιμώρησες ...εεε... εννοούσα το έστρωσες, βάλε κανένα πιο μαλακό παπουτσάκι και οδήγα το γλυκά - γλυκά... Παραδειγματίσου από τον αρχιμηχανικό σου, κάτι θα ξέρει παραπάνω.
Δεν το τιμώρησα μωρέ, απλά του συστήθηκα. Αλλά για να μην παρατρομάξει, η επιστροφή έγινε σήμερα με τη χρήση του cruise για περίπου τη μισή διαδρομή και εκτός από έκτακτες περιπτώσεις φυσικά που απαιτούσε βαθύ πάτημα. Λοιπόν: Πάντα το cc έμπαινε στα 90 με όριο 80 και στα 120 όταν το όριο ήταν 100 (σχεδόν στο σύνολο της εγνατίας από Βέροια και δυτικά) και στα 140-150 όταν το όριο ήταν 130. Σύνολο χιλιομέτρων = 410, χρόνος ταξιδιού = 3μισι ώρες παρά κάτι, μωτ = 119, max = 190κάτι (τρεις τέσσερεις φορές για να αποφύγω κίνηση και κάποιες φορές έτσι για πλάκα), μέση κατανάλωση = 9,2 που συμφωνεί και με το γέμισμα που έκανα (40 ευρά) και πήγε λίγο πριν την γραμμή του φουλ και έφτασε σχεδόν στην πρώτη γραμμή (περίπου 17 με 18 λίτρα υπόλοιπο) ήτοι 38 λίτρα. Ικανοποιητικότατα και για το πάτημα, και για το στυλ των δρόμων (τελικά έχει πολύ ανηφοροκατήφορο προς τα δυτικά και το cc για να κρατηθεί ακόμα και στα 110 ήθελε πίεση και έβλεπα στιγμιαία ακόμα και 17άρια και 18άρια).
-
Εκει που ειναι ο καταλυτης στη ''μετωπη'' του χωρου του κινητηρα απο κατω (οχι ακριβως απο κατω, απο κατω και αριστερα οπως κοιταμε το αυτοκινητο ) τι ειναι;Εαν η διαροη που εχω στο αντιπυκτικο ειναι αντλια νερου με καλυπτει η εγγυηση;Επισης τα υγρα που παρατηρησα εκει απο κατω δεν ειναι χρωματισμενα παρ'ολο που το αντιπηκτικο ειναι.Εχει καποιος αποψη τι μπορει να ειναι;Μην παω στην αντιπροσωπια τη Δευτερα που εχω ραντεβου και μου λενε μ@λ@κιες Να σημειωσω οτι σιγουρα χανω αντιπηκτικο γιατι συμπληρωσα και ξαναεπεσε η σταθμη του!
-
Δε θυμάμαι να έχει αναφερθεί ξανά: Fiat Bravo lifting en vue
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Δε θυμάμαι να έχει αναφερθεί ξανά: Fiat Bravo lifting en vueΩχχχχ... θα χαλασουν ενα καλα σχεδιασμενο αμαξι....
-
Συμφουρουμήτες καλησπέρα.
Τους τελευταίους 2 μήνες έχω ένα μικρό προβληματάκι με το mp3 Player.
Πολλές φορές, μου βγάζει Check Disc. Το βγάζω το ξαναβάζω και συνήθως είναι ΟΚ.
Την τελευταία βδομάδα όμως μου βγάζει ''CD ERROR E00'' και ότι και να κάνω δεν λέει να παίξει. Βέβαια μετά από καμιά ώρα εάν ξαναδοκιμάσω μπορεί να παίζει ασταμάτητα μέχρι να το κλείσω και να το ξανανοίξω. Και μετά πάλι από την αρχή...
Κανένας με το ίδιο πρόβλημα;
Fiat Bravο 2007