-
Έχει κανείς άποψη για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες;
Τα Kawasaki τί σόι μηχανάκια είναι απο άποψη αξιοπιστίας, after sales κτλ;
Το Honda απ' οτι έχω καταλάβει είναι πολύ πιο φιλικό και προσφέρεται για commuting. Το Ζ είναι πολύ αγριεμένο;
Δεν είμαι τρελλαμένος με τις μοτοσυκλέτες, ψάχνω μια για καθημερινή χρήση. Απλά το Kawa μου κάνει ένα περίργο 'κλίκ'.
Γνώμες, παρατηρήσεις, προτάσεις κανείς;
-
Έχει κανείς άποψη για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες;
Τα Kawasaki τί σόι μηχανάκια είναι απο άποψη αξιοπιστίας, after sales κτλ;
Το Honda απ' οτι έχω καταλάβει είναι πολύ πιο φιλικό και προσφέρεται για commuting. Το Ζ είναι πολύ αγριεμένο;
Δεν είμαι τρελλαμένος με τις μοτοσυκλέτες, ψάχνω μια για καθημερινή χρήση. Απλά το Kawa μου κάνει ένα περίργο 'κλίκ'.
Γνώμες, παρατηρήσεις, προτάσεις κανείς;
-
Έχει κανείς άποψη για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες;
Τα Kawasaki τί σόι μηχανάκια είναι απο άποψη αξιοπιστίας, after sales κτλ;
Το Honda απ' οτι έχω καταλάβει είναι πολύ πιο φιλικό και προσφέρεται για commuting. Το Ζ είναι πολύ αγριεμένο;
Δεν είμαι τρελλαμένος με τις μοτοσυκλέτες, ψάχνω μια για καθημερινή χρήση. Απλά το Kawa μου κάνει ένα περίργο 'κλίκ'.
Γνώμες, παρατηρήσεις, προτάσεις κανείς;
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Έχει κανείς άποψη για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες;Τα Kawasaki τί σόι μηχανάκια είναι απο άποψη αξιοπιστίας, after sales κτλ;
Το Honda απ' οτι έχω καταλάβει είναι πολύ πιο φιλικό και προσφέρεται για commuting. Το Ζ είναι πολύ αγριεμένο;
Δεν είμαι τρελλαμένος με τις μοτοσυκλέτες, ψάχνω μια για καθημερινή χρήση. Απλά το Kawa μου κάνει ένα περίργο 'κλίκ'.
Γνώμες, παρατηρήσεις, προτάσεις κανείς;
Και τα δυο ειναι καλα μηχανακια και αξιοπιστα,η Kawasaki εχει καλη αντιπροσωπεια για Honda δε ξερω αλλα ο Σαρακακης δεν εχει και το καλυτερο ονομα.Αγριο δεν ειναι κανενα απο τα δυο θα σου προτεινα το Kawa λογω εμφανισης,παραπανω κυβικων.
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Απλά το Kawa μου κάνει ένα περίργο 'κλίκ'.Τότε ??? Follow your heart.....
Δεν νομιζω ότι έχει και πολύ μεγάλη σημασία να πάρεις 1000-1500 Ευρώ παραπάνω όταν (αν) αποφασίσεις να το πουλήσεις ούτε αν σου βγάλει κανα-δυό προβληματάκια παραπάνω από το Honda όσο το έχεις.... Την σημασία και την ουσία θα την βρείς στο κλίκ.....
-
Αυτό το ρημάδι το 'κλίκ' είναι που με έχει κάψει μέχρι τώρα σε αυτοκίνητα, γυναίκες΄κτλ...
-
Καμία σχέση μεταξύ τους. Αν δεν έχεις καθόλου εμπειρία πάρε το χόντα με ABS αλλιώς πάρε το Ζ. Είναι όντως πιο άγριο, αλλά δεν έχει προστασία από τον αέρα στα ταξίδια. Εγώ πάντως θα έπαιρνα Ζ, κάνει πολύ ΚΛΙΚ!
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Αυτό το ρημάδι το 'κλίκ' είναι που με έχει κάψει μέχρι τώρα σε αυτοκίνητα, γυναίκες΄κτλ...Μια απ τα ιδια φιλε
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Έχει κανείς άποψη για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες;Τα Kawasaki τί σόι μηχανάκια είναι απο άποψη αξιοπιστίας, after sales κτλ;
Το Honda απ' οτι έχω καταλάβει είναι πολύ πιο φιλικό και προσφέρεται για commuting. Το Ζ είναι πολύ αγριεμένο;
Δεν είμαι τρελλαμένος με τις μοτοσυκλέτες, ψάχνω μια για καθημερινή χρήση. Απλά το Kawa μου κάνει ένα περίργο 'κλίκ'.
Γνώμες, παρατηρήσεις, προτάσεις κανείς;
Έχεις οδηγήσει ποτέ μηχανή πάνω απο μια βόλτα σε κάποιο νησί με ενοικιαζόμενο scooter?
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Έχει κανείς άποψη για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες;
Τα Kawasaki τί σόι μηχανάκια είναι απο άποψη αξιοπιστίας, after sales κτλ;
Το Honda απ' οτι έχω καταλάβει είναι πολύ πιο φιλικό και προσφέρεται για commuting. Το Ζ είναι πολύ αγριεμένο;
Δεν είμαι τρελλαμένος με τις μοτοσυκλέτες, ψάχνω μια για καθημερινή χρήση. Απλά το Kawa μου κάνει ένα περίργο 'κλίκ'.
Γνώμες, παρατηρήσεις, προτάσεις κανείς;
Έχεις οδηγήσει ποτέ μηχανή πάνω απο μια βόλτα σε κάποιο νησί με ενοικιαζόμενο scooter?
Προφανώς, γιατί ρωτάς;
-
Φιλαρακο εχω το CBF600 χωρίς το ABS ομως.
Η μηχανη ειναι ταξιδιαρικη, υσηχη, ροπη απο χαμηλα, τουτεστιν δεν ειναι βρωμογκαζο και τα συναφη, οχι οτι δεν παει γρηγορα αλλα μεχρι ενα σημειο.Πάντως δεν ξερω εαν τετοιου είδους μηχανες ειναι για καθημερινη χρηση, ακριβη συντηρηση-καταναλωση. (Υπολογισε οτι ειναι τετρακυλινδρο, θα σου ελεγα για καθημερινη χρηση παρε κατι με λιγοτερους κυλινδρους)
Εχω έχω και μια παπια, Innova 125, για καθημερινη χρήση.Ελπιζω να σου εδωσα τροφη για σκεψη!!
Η τελική αποφαση ειναι δικη σου.Υ.Γ. Παντως αν παρει τελικα μηχανη και δεν κανεις μεγαλα ταξιδια, να χρειαζεσαι το φαιρινγκ δηλαδη παρε το CB 600 Hornet.
-
Ο χρήστης kramih1 έγραψε:
Φιλαρακο εχω το CBF600 χωρίς το ABS ομως.
Η μηχανη ειναι ταξιδιαρικη, υσηχη, ροπη απο χαμηλα, τουτεστιν δεν ειναι βρωμογκαζο και τα συναφη, οχι οτι δεν παει γρηγορα αλλα μεχρι ενα σημειο.Πάντως δεν ξερω εαν τετοιου είδους μηχανες ειναι για καθημερινη χρηση, ακριβη συντηρηση-καταναλωση. (Υπολογισε οτι ειναι τετρακυλινδρο, θα σου ελεγα για καθημερινη χρηση παρε κατι με λιγοτερους κυλινδρους)
Εχω έχω και μια παπια, Innova 125, για καθημερινη χρήση.Ελπιζω να σου εδωσα τροφη για σκεψη!!
Η τελική αποφαση ειναι δικη σου.Υ.Γ. Παντως αν παρει τελικα μηχανη και δεν κανεις μεγαλα ταξιδια, να χρειαζεσαι το φαιρινγκ δηλαδη παρε το CB 600 Hornet.
Για τις μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη έχω ήδη ένα SH150, αλλά δεν φτάνει μιας και κινούμαι επι της ΑΟ και ΕΟ συνέχεια.
Αν σου είναι εύκολο, πες μου μερικά πράγματα για το κόστος συντήρησης. Πόσα χλμ. Περίπου κάνεις με ένα ρεζερβουάρ, πόσο κοστίζει η ασφάλεια και ό,τι άλλο θεωρείς σημαντικό.
Δεν πρόκειται να ταξιδέψω με την μηχανή, γι’ αυτή τη δουλειά έχω το αυτοκίνητο. Θα κοιτάξω και το Hornet, αν και τα naked με τον κλασσικό χρωμιωμένο στρογγυλό προβολέα μου κάνουν πολύ παλιακά.
Απο δικύλινδρα τί έχεις να προτείνεις; -
Ο χρήστης panark έγραψε:
Έχει κανείς άποψη για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες;
Τα Kawasaki τί σόι μηχανάκια είναι απο άποψη αξιοπιστίας, after sales κτλ;
Το Honda απ' οτι έχω καταλάβει είναι πολύ πιο φιλικό και προσφέρεται για commuting. Το Ζ είναι πολύ αγριεμένο;
Δεν είμαι τρελλαμένος με τις μοτοσυκλέτες, ψάχνω μια για καθημερινή χρήση. Απλά το Kawa μου κάνει ένα περίργο 'κλίκ'.
Γνώμες, παρατηρήσεις, προτάσεις κανείς;
Έχεις οδηγήσει ποτέ μηχανή πάνω απο μια βόλτα σε κάποιο νησί με ενοικιαζόμενο scooter?
Προφανώς, γιατί ρωτάς;
Γιατί εχω την άποψη ότι πρέπει να περνάμε απο διάφορα στάδια για να οδηγήσουμε μερικές κατηγορίες μοτοσυκλετών, με ασφάλεια. Και απόρισα πως μπορείς να έχεις ανέβει αυτά τα σκαλοπάτια, που δεν τα έχεις ανέβει όταν βλέπω ότι οδηγείς SH150. Πρόσεξε μην κανεις λάθος επιλογή. Οι συγκεκριμένες μηχανές δεν είναι για καθημερινή χρήση και σε ενδεχόμενη λάθος επιλογή η μεταπώληση τους έιναι μια επίπονη και αρκετά ζημιοφόρα διαδικασία.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Γιατί εχω την άποψη ότι πρέπει να περνάμε απο διάφορα στάδια για να οδηγήσουμε μερικές κατηγορίες μοτοσυκλετών, με ασφάλεια.Συμφωνώ μαζί σου. Τα έχουμε ξαναπεί εδώ μέσα.
Και απόρισα πως μπορείς να έχεις ανέβει αυτά τα σκαλοπάτια, που δεν τα έχεις ανέβει όταν βλέπω ότι οδηγείς SH150.
Δέν ψάχνω αντικαταστάτη για το SΗ. Το χρησιμοποιώ σαν εργαλείο για την κίνηση στην πόλη (όπως οταν αγοράζεις Smart για το κέντρο). Και για αυτό που το ήθελα, έκανε και κάνει την δουλειά του μια χαρά. Τώρα όμως τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Πρέπει να κινούμαι μεγαλύτερες αποστάσεις, με το αυτοκίνητο πήζω και το σκούτερ είναι μικρό. Παίρνω και μια μηχανή σαν ενδιάμεση λύση λοιπόν.
Ρώτησα λοιπόν για τις δύο μηχανές. Δεν κατέθεσα βιογραφικό για το ποιός είμαι, τί έχω οδηγήσει, για πόσο και πιανού ήταν, γιατί δεν σχετίζεται με την γνώμη που έχει κανείς για τις δύο μηχανές και δεν ενδιαφέρει κανέναν.
Επι της ουσίας λοιπόν, έχεις να μου πεις κάτι για τα δύο αυτά μοντέλα;
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Γιατί εχω την άποψη ότι πρέπει να περνάμε απο διάφορα στάδια για να οδηγήσουμε μερικές κατηγορίες μοτοσυκλετών, με ασφάλεια.
Συμφωνώ μαζί σου. Τα έχουμε ξαναπεί εδώ μέσα.
Και απόρισα πως μπορείς να έχεις ανέβει αυτά τα σκαλοπάτια, που δεν τα έχεις ανέβει όταν βλέπω ότι οδηγείς SH150.
Δέν ψάχνω αντικαταστάτη για το SΗ. Το χρησιμοποιώ σαν εργαλείο για την κίνηση στην πόλη (όπως οταν αγοράζεις Smart για το κέντρο). Και για αυτό που το ήθελα, έκανε και κάνει την δουλειά του μια χαρά. Τώρα όμως τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Πρέπει να κινούμαι μεγαλύτερες αποστάσεις, με το αυτοκίνητο πήζω και το σκούτερ είναι μικρό. Παίρνω και μια μηχανή σαν ενδιάμεση λύση λοιπόν.
Ρώτησα λοιπόν για τις δύο μηχανές. Δεν κατέθεσα βιογραφικό για το ποιός είμαι, τί έχω οδηγήσει, για πόσο και πιανού ήταν, γιατί δεν σχετίζεται με την γνώμη που έχει κανείς για τις δύο μηχανές και δεν ενδιαφέρει κανέναν.
Επι της ουσίας λοιπόν, έχεις να μου πεις κάτι για τα δύο αυτά μοντέλα;
Χαλάρωσε λίγο, κουβέντα κάνουμε σε μια 'παρέα' και όχι συζήτηση μεταξύ πελάτη με πωλητή-ενημερωτικού φυλαδίου!
-
Προσωπικά πιστεύω ότι αν κάποιος αγοράσει μεγάλη μοτοσικλέτα και τη σεβαστεί με όλο το νόημα δεν έχει πρόβλημα ακόμα και αν κάνει μετάβαση από παπί σε 600άρα+. Αρκεί να αντιληφθεί το τεράστιο βήμα και να μη βιαστεί να 'αξιοποιήσει' το μηχάνημα αλλά να δώσει ίσως και πάνω από 3 μήνες στον εαυτό του να μάθει το νέο βάρος, τη δύναμη, την απόκριση αλλά και τη σταθερότητα στο φρενάρισμα στις στροφές και τα σχετικά.
Το γεγονός πάντως ότι μια μεγάλη μοτοσικλέτα 'φοβίζει' τον αναβάτη που δεν έχει μεγάλη εμπειρία ίσως να είναι και προστατευτικό για τη σωματική του ακεραιότητα. Από τα δύο προτεινόμετα 'μηχανάκια' το Ζ είναι πιο δυνατό και άγριο. Δεδομένου όμως του 'βήματος' από το σκουτεράκι ίσως να ειναι προτιμότερο το Χόντα. -
Οσον αφορα την διαδικασια της μεταβασης δεν ειμαι και πολυ υπερ της , δηλαδη να ακουλουθεις μια ανοδική πορεία σε κυβικα. Ενταξει οχι απο τα 0 στα 1000 αλλα τα 600 δεν ειναι και τοσο φοβερο. το λεω εγω που πηγα απο τα 125.
Σε αυτο όμως που ειμαι υπερ, ειναι οτι για να καβαλησεις μηχανακι πρεπει να έχει 'πηξει' το μυαλο σου.
Όσον αφορά το κόστος δεν ξερω γιατι και εγω σχεδον τωρα την πηρα, σε λιγο παώ για τα 6000, η Χόντα λεει αλλαγες λαδιών καθε 12000 και check καθε 6000 συν μερικες αλλαγες.
Παντως οταν πηγα στα 1000 και αλλαξα λαδια και φιλτρο πληρωσα κοντα στα 75Euros , βλέπεις 5 lt λαδακι!!!! (Ουτε το αμαξι δεν περνει τόσο!!)
Θα έλεγα μάλλον οτι εχει ακριβα service , θα δω μολις βγω απο την εγγυηση.
Δεν μπορω να βρω αρνητικα, ισως μόνο οτι είναι βαρια καπως, ζυγιζει κοντα στα 200 ενω οι υπολοιπες ειναι καμμια 20αρια κιλα πιο κατω και το βαρος φαινεται στην πολη το ευχαριστιεσαι ομως στην Εθνικη. -
Τελικα ισως και να μην σου χρειαζονται τα 600 κυβικα μιας μοτοσυκλετας. Γιατι δεν κοιτας κανενα mega scooter που θα σε παει ανετα και ΕΟ και ΑΟ. Γνωμη μου παντως αν δε θελεις ξανα scooter δες κανενα on-off σαν το xt660 η το fmx650 της honda.
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Τελικα ισως και να μην σου χρειαζονται τα 600 κυβικα μιας μοτοσυκλετας. Γιατι δεν κοιτας κανενα mega scooter που θα σε παει ανετα και ΕΟ και ΑΟ. Γνωμη μου παντως αν δε θελεις ξανα scooter δες κανενα on-off σαν το xt660 η το fmx650 της honda.Για mega scooter το αποκλείω, οι μικροί (αλλά έστω φαρδείς) τροχοί τους δεν μου εμπνέουν καμμία ασφάλεια στους βομβαρδισμένους δρόμους μας.
Τα on-off είναι μάλλον η ιδανική λύση, αλλά είναι λίγο ...ψηλά για εμένα.
Τελικά η αγορά πέρνει αναβολή για αρκετό καιρό, λόγω απροσδόκητων οικονομικών δυσχεριών. Θα επανέλθω όμως.
Kawasaki Z750 & Honda CBF 600S