Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διπλογκαζιά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διπλογκαζιά
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    21
    196
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimclark last edited by

      Αν δε κάνω λάθος Αγγλιστί heel and toe... To αριστερό πόδι στο συμπλέκτη, και το δεξί κυρίως στο φρένο, αλλά και το κάτω του μέρος να ακουμπάει γκάζι δίνοντας κάποιες RPM ώστε να μπει καλύτερα η μικρότερη ταχύτητα. Το γράφω όλο αυτό γιατί το σκέφτομαι πως το έκανα σήμερα κατα τη διάρκεια ενός μεγάάάλου σε διάρκεια φρεναρίσματος. Και μπορεί για μερικούς από εσάς να είναι και συνήθεια, αλλά με 48 νούμερο παπούτσι σε Fiesta έχει τη πλάκα του, και τη δυσκολία του αρχικά... (αφήστε που λέρωσα τα πλαστικά εκεί που αρχίζει η κονσόλα...)
      Πάντως η διάταξη των συγκεκριμένων πεντάλ το επιτρέπει, σε αντίθεση με του φάδερ το rover 416 που δε γίνεται, δε γίνεται, δε γίνεται!

      Το κάνετε ποτέ? το έχετε δοκιμάσει? Λέει? Χρειάζεται ή είναι υπερβολικό?

      Thanks.. (και μη κοροϊδέυετε, έτσ' ? )

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • J
        jimclark last edited by

        Αν δε κάνω λάθος Αγγλιστί heel and toe... To αριστερό πόδι στο συμπλέκτη, και το δεξί κυρίως στο φρένο, αλλά και το κάτω του μέρος να ακουμπάει γκάζι δίνοντας κάποιες RPM ώστε να μπει καλύτερα η μικρότερη ταχύτητα. Το γράφω όλο αυτό γιατί το σκέφτομαι πως το έκανα σήμερα κατα τη διάρκεια ενός μεγάάάλου σε διάρκεια φρεναρίσματος. Και μπορεί για μερικούς από εσάς να είναι και συνήθεια, αλλά με 48 νούμερο παπούτσι σε Fiesta έχει τη πλάκα του, και τη δυσκολία του αρχικά... (αφήστε που λέρωσα τα πλαστικά εκεί που αρχίζει η κονσόλα...)
        Πάντως η διάταξη των συγκεκριμένων πεντάλ το επιτρέπει, σε αντίθεση με του φάδερ το rover 416 που δε γίνεται, δε γίνεται, δε γίνεται!

        Το κάνετε ποτέ? το έχετε δοκιμάσει? Λέει? Χρειάζεται ή είναι υπερβολικό?

        Thanks.. (και μη κοροϊδέυετε, έτσ' ? )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimclark last edited by

          Αν δε κάνω λάθος Αγγλιστί heel and toe... To αριστερό πόδι στο συμπλέκτη, και το δεξί κυρίως στο φρένο, αλλά και το κάτω του μέρος να ακουμπάει γκάζι δίνοντας κάποιες RPM ώστε να μπει καλύτερα η μικρότερη ταχύτητα. Το γράφω όλο αυτό γιατί το σκέφτομαι πως το έκανα σήμερα κατα τη διάρκεια ενός μεγάάάλου σε διάρκεια φρεναρίσματος. Και μπορεί για μερικούς από εσάς να είναι και συνήθεια, αλλά με 48 νούμερο παπούτσι σε Fiesta έχει τη πλάκα του, και τη δυσκολία του αρχικά... (αφήστε που λέρωσα τα πλαστικά εκεί που αρχίζει η κονσόλα...)
          Πάντως η διάταξη των συγκεκριμένων πεντάλ το επιτρέπει, σε αντίθεση με του φάδερ το rover 416 που δε γίνεται, δε γίνεται, δε γίνεται!

          Το κάνετε ποτέ? το έχετε δοκιμάσει? Λέει? Χρειάζεται ή είναι υπερβολικό?

          Thanks.. (και μη κοροϊδέυετε, έτσ' ? )

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • G
            georgetabs last edited by

            Μύτη τακούνι εννοείς;

            Διπλογκαζιά είναι αυτό που κάνεις για να κατεβάσεις ταχύτητα στο Στάγιερ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thanos last edited by

              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
              Μύτη τακούνι εννοείς;

              Διπλογκαζιά είναι αυτό που κάνεις για να κατεβάσεις ταχύτητα στο Στάγιερ!

              διπλοσυμπλέκτάρισμα

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tiger last edited by

                Το ηλεκτρικο γκάζι μας εχει απαλλάξει απο μυτη-γκάζι και αλλες τετοιες πρακτικές

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

                  Μύτη τακούνι εννοείς;

                  Διπλογκαζιά είναι αυτό που κάνεις για να κατεβάσεις ταχύτητα στο Στάγιερ!

                  διπλοσυμπλέκτάρισμα

                  ΚΑΙ διπλογκαζιά!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                    Το ηλεκτρικο γκάζι μας εχει απαλλάξει απο μυτη-γκάζι και αλλες τετοιες πρακτικές

                    και μας έχει φορτώσει άλλο ένα κάρο αηδίες... Ντίζα και πάλι ντίζα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      thanos last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                      Μύτη τακούνι εννοείς;

                      Διπλογκαζιά είναι αυτό που κάνεις για να κατεβάσεις ταχύτητα στο Στάγιερ!

                      διπλοσυμπλέκτάρισμα

                      ΚΑΙ διπλογκαζιά!

                      τι να πω, δεν με θυμάμαι να πάταγα και διπλογκαζία... ίσως να το έκανα και να μην το θυμάμαι.
                      Πάντως η πλάκα ήταν όταν γύρναγα σπίτι μου με άδεια όπου καταλάθος πάταγα διπλόσυμπλεκάρισμα στο σουζουκάκι μου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        ε με τη διπλοσυμπλεκτιά, αν δεν κάνεις και διπλόγκαζο πέφτουν οι στροφές

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ακριβώς

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            και μετά αφήνεις συμπλέκτη, κλωτσάει το εργαλείο και αρχίζουν τα μπινελίκια από πίσω/πλάι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                              και μετά αφήνεις συμπλέκτη, κλωτσάει το εργαλείο και αρχίζουν τα μπινελίκια από πίσω/πλάι

                              Εμ κορόιδα ψάχνεις;;
                              ΑΡΓΑ ΡΕ!!! ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΣΚΟΠΙΑ;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                'Ωπα διαφωνώ κάθετα. Τί σχέση έχει το ηλεκτρικό γκάζι φίλε μου.
                                Έχω το πούντο 1.4 με ηλεκτρικό γκάζι και κάνω μύτη τακούνι (μισή μύτη στο γκάζι μισή στο φρένο - φοβερή διάταξη πεντάλ) καθημερινά.
                                Το οτι πατάς φρένο δε σημαίνει ότι δε λειτουργεί το γκάζι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsilis last edited by

                                  Στο POLO '00 της συμβίας μου είναι αδύνατον να εφαρμόσεις αριστερό στο φρένο με ταυτόχρονο(?) πάτημα γκαζιού...
                                  Το ηλεκτρονικό γκάζι δεν ανταποκρίνεται...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Εγω διπλογκαζια ξερω οτι κανουμε οταν δεν θελουμε να πεσουν οι στροφες της μηχανης ειτε στο ανεβασμα ειτε στο κατεβασμα ταχυτητας.
                                    Στα ασυχρονιστα σασμαν (αναφερθηκε STAYER ,'στο στρατο σου εδωσαν διπλωμα ρεεεεεεεε ; ' ) πρεπει να κρατας ψηλα τις στροφες της μηχανης και να διπλοσυμπλεξεις για να μπει ταχυτητα.Αν δεν το πετυχεις με την πρωτη........εχασες!!!ΓΚρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
                                      'Ωπα διαφωνώ κάθετα. Τί σχέση έχει το ηλεκτρικό γκάζι φίλε μου.
                                      Έχω το πούντο 1.4 με ηλεκτρικό γκάζι και κάνω μύτη τακούνι (μισή μύτη στο γκάζι μισή στο φρένο - φοβερή διάταξη πεντάλ) καθημερινά.
                                      Το οτι πατάς φρένο δε σημαίνει ότι δε λειτουργεί το γκάζι...

                                      Αμ σημαίνει και παρασημαίνει...

                                      Αν στο Ίμπιζα είμαι με τέρμα γκάζι και ίσα που ΑΓΓΙΞΩ το φρένο με το αριστερό, ίσα να ανάψουν τα λαμπάκια του φρένου, μετά από ούτε ένα δευτερόλεπτο κόβεται η ισχύς, σαν να άφησα ΕΝΤΕΛΩΣ το γκάζι!!!
                                      Αν αφήσω το φρένο επανέρχεται, αλλά ΑΡΓΕΙ!!! (2 δλ...)

                                      Στο χιλιαράκι μου βέβαια δεν έχει καμιά τρελλή διαφορά, αλλά σε ένα 1400 101 ίππων σε οριακή στροφή παίζει και να φας τα μούτρα σου...

                                      Στα ΦΙΑΤ δεν ξέρω τι παίζει, όλα όσα είχαμε (και ήταν πολλά! ) ήταν με ντίζες!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                        Εγω διπλογκαζια ξερω οτι κανουμε οταν δεν θελουμε να πεσουν οι στροφες της μηχανης ειτε στο ανεβασμα ειτε στο κατεβασμα ταχυτητας.
                                        Στα ασυχρονιστα σασμαν (αναφερθηκε STAYER ,'στο στρατο σου εδωσαν διπλωμα ρεεεεεεεε ; ' ) πρεπει να κρατας ψηλα τις στροφες της μηχανης και να διπλοσυμπλεξεις για να μπει ταχυτητα.Αν δεν το πετυχεις με την πρωτη........εχασες!!!ΓΚρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ.

                                        Διπλό πάτημα του συμπλέκτη κατά το ανέβασμα ταχύτητας μια για να βγάλεις την προηγούμενη ταχύτητα και μια για να κουμπώσει η επόμενη. Στο κατέβασμα ξανά διπλό πάτημα του συμπλέκτη αλλά μεταξύ των πατημάτων ΜΙΑ γκαζιά για να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα ώστε να γίνει πιο απαλά η εμπλοκή των γραναζιών και να μην έχουμε ανατριχιαστικούς ήχους!!! Αν δεν πετύχει τότε συνήθως η μόνη λύση είναι πτώση σχεδόν τελείως της ταχύτητας κίνησης και ξανά εμπρός με Δευτέρα μια και η πρώτη είναι μόνο για εκκίνηση φορτωμένος.

                                        Για τον συνδυασμό μύτη τακούνι καλή είναι αλλά πρέπει να στο επιτρέπει η διάταξη των πεντάλ κάτι όχι δεδομένο. Ομολογώ ότι δεν είμαι ιδιαίτερα εξοικειωμένος γιατί στα αμάξια που είχα δεν ήταν κάτι βολικό δεδομένου του νούμερου του παπουτσιού (45).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          billlllll last edited by

                                          Στην Corollίτσα μου γίνεται και μια χαρά (ντίζα power! )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Και στην 147 μια χαρά γίνεται το heel-toe και το φρενάρισμα με το αριστερό μαζί με γκάζι παρά το ηλεκτρονικό γκάζι αρκεί οι στροφές να μην πέσουν κάτω από τις 2000 γιατί τότε ο κινητήρας αργεί να ανταποκριθεί. Επίσης λόγω της διάταξης των πεντάλ heel-toe μπορείς να κάνεις άνετα μόνο σε δυνατό φρενάρισμα ( έχει νόημα αλλιώς; ) που το πεντάλ του φρένου είναι αρκετά πατημένο αλλιώς στραμπουλάς τον αστράγαλό σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr