-
Αν δε κάνω λάθος Αγγλιστί heel and toe... To αριστερό πόδι στο συμπλέκτη, και το δεξί κυρίως στο φρένο, αλλά και το κάτω του μέρος να ακουμπάει γκάζι δίνοντας κάποιες RPM ώστε να μπει καλύτερα η μικρότερη ταχύτητα. Το γράφω όλο αυτό γιατί το σκέφτομαι πως το έκανα σήμερα κατα τη διάρκεια ενός μεγάάάλου σε διάρκεια φρεναρίσματος. Και μπορεί για μερικούς από εσάς να είναι και συνήθεια, αλλά με 48 νούμερο παπούτσι σε Fiesta έχει τη πλάκα του, και τη δυσκολία του αρχικά... (αφήστε που λέρωσα τα πλαστικά εκεί που αρχίζει η κονσόλα...)
Πάντως η διάταξη των συγκεκριμένων πεντάλ το επιτρέπει, σε αντίθεση με του φάδερ το rover 416 που δε γίνεται, δε γίνεται, δε γίνεται!Το κάνετε ποτέ? το έχετε δοκιμάσει? Λέει? Χρειάζεται ή είναι υπερβολικό?
Thanks.. (και μη κοροϊδέυετε, έτσ' ? )
-
Αν δε κάνω λάθος Αγγλιστί heel and toe... To αριστερό πόδι στο συμπλέκτη, και το δεξί κυρίως στο φρένο, αλλά και το κάτω του μέρος να ακουμπάει γκάζι δίνοντας κάποιες RPM ώστε να μπει καλύτερα η μικρότερη ταχύτητα. Το γράφω όλο αυτό γιατί το σκέφτομαι πως το έκανα σήμερα κατα τη διάρκεια ενός μεγάάάλου σε διάρκεια φρεναρίσματος. Και μπορεί για μερικούς από εσάς να είναι και συνήθεια, αλλά με 48 νούμερο παπούτσι σε Fiesta έχει τη πλάκα του, και τη δυσκολία του αρχικά... (αφήστε που λέρωσα τα πλαστικά εκεί που αρχίζει η κονσόλα...)
Πάντως η διάταξη των συγκεκριμένων πεντάλ το επιτρέπει, σε αντίθεση με του φάδερ το rover 416 που δε γίνεται, δε γίνεται, δε γίνεται!Το κάνετε ποτέ? το έχετε δοκιμάσει? Λέει? Χρειάζεται ή είναι υπερβολικό?
Thanks.. (και μη κοροϊδέυετε, έτσ' ? )
-
Αν δε κάνω λάθος Αγγλιστί heel and toe... To αριστερό πόδι στο συμπλέκτη, και το δεξί κυρίως στο φρένο, αλλά και το κάτω του μέρος να ακουμπάει γκάζι δίνοντας κάποιες RPM ώστε να μπει καλύτερα η μικρότερη ταχύτητα. Το γράφω όλο αυτό γιατί το σκέφτομαι πως το έκανα σήμερα κατα τη διάρκεια ενός μεγάάάλου σε διάρκεια φρεναρίσματος. Και μπορεί για μερικούς από εσάς να είναι και συνήθεια, αλλά με 48 νούμερο παπούτσι σε Fiesta έχει τη πλάκα του, και τη δυσκολία του αρχικά... (αφήστε που λέρωσα τα πλαστικά εκεί που αρχίζει η κονσόλα...)
Πάντως η διάταξη των συγκεκριμένων πεντάλ το επιτρέπει, σε αντίθεση με του φάδερ το rover 416 που δε γίνεται, δε γίνεται, δε γίνεται!Το κάνετε ποτέ? το έχετε δοκιμάσει? Λέει? Χρειάζεται ή είναι υπερβολικό?
Thanks.. (και μη κοροϊδέυετε, έτσ' ? )
-
Μύτη τακούνι εννοείς;
Διπλογκαζιά είναι αυτό που κάνεις για να κατεβάσεις ταχύτητα στο Στάγιερ!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μύτη τακούνι εννοείς;Διπλογκαζιά είναι αυτό που κάνεις για να κατεβάσεις ταχύτητα στο Στάγιερ!
διπλοσυμπλέκτάρισμα
-
Το ηλεκτρικο γκάζι μας εχει απαλλάξει απο μυτη-γκάζι και αλλες τετοιες πρακτικές
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Μύτη τακούνι εννοείς;
Διπλογκαζιά είναι αυτό που κάνεις για να κατεβάσεις ταχύτητα στο Στάγιερ!
διπλοσυμπλέκτάρισμα
ΚΑΙ διπλογκαζιά!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το ηλεκτρικο γκάζι μας εχει απαλλάξει απο μυτη-γκάζι και αλλες τετοιες πρακτικέςκαι μας έχει φορτώσει άλλο ένα κάρο αηδίες... Ντίζα και πάλι ντίζα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μύτη τακούνι εννοείς;
Διπλογκαζιά είναι αυτό που κάνεις για να κατεβάσεις ταχύτητα στο Στάγιερ!
διπλοσυμπλέκτάρισμα
ΚΑΙ διπλογκαζιά!
τι να πω, δεν με θυμάμαι να πάταγα και διπλογκαζία... ίσως να το έκανα και να μην το θυμάμαι.
Πάντως η πλάκα ήταν όταν γύρναγα σπίτι μου με άδεια όπου καταλάθος πάταγα διπλόσυμπλεκάρισμα στο σουζουκάκι μου... -
ε με τη διπλοσυμπλεκτιά, αν δεν κάνεις και διπλόγκαζο πέφτουν οι στροφές
-
Ακριβώς
-
και μετά αφήνεις συμπλέκτη, κλωτσάει το εργαλείο και αρχίζουν τα μπινελίκια από πίσω/πλάι
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
και μετά αφήνεις συμπλέκτη, κλωτσάει το εργαλείο και αρχίζουν τα μπινελίκια από πίσω/πλάιΕμ κορόιδα ψάχνεις;;
ΑΡΓΑ ΡΕ!!! ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΣΚΟΠΙΑ;;; -
'Ωπα διαφωνώ κάθετα. Τί σχέση έχει το ηλεκτρικό γκάζι φίλε μου.
Έχω το πούντο 1.4 με ηλεκτρικό γκάζι και κάνω μύτη τακούνι (μισή μύτη στο γκάζι μισή στο φρένο - φοβερή διάταξη πεντάλ) καθημερινά.
Το οτι πατάς φρένο δε σημαίνει ότι δε λειτουργεί το γκάζι... -
Στο POLO '00 της συμβίας μου είναι αδύνατον να εφαρμόσεις αριστερό στο φρένο με ταυτόχρονο(?) πάτημα γκαζιού...
Το ηλεκτρονικό γκάζι δεν ανταποκρίνεται... -
Εγω διπλογκαζια ξερω οτι κανουμε οταν δεν θελουμε να πεσουν οι στροφες της μηχανης ειτε στο ανεβασμα ειτε στο κατεβασμα ταχυτητας.
Στα ασυχρονιστα σασμαν (αναφερθηκε STAYER ,'στο στρατο σου εδωσαν διπλωμα ρεεεεεεεε ; ' ) πρεπει να κρατας ψηλα τις στροφες της μηχανης και να διπλοσυμπλεξεις για να μπει ταχυτητα.Αν δεν το πετυχεις με την πρωτη........εχασες!!!ΓΚρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ. -
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
'Ωπα διαφωνώ κάθετα. Τί σχέση έχει το ηλεκτρικό γκάζι φίλε μου.
Έχω το πούντο 1.4 με ηλεκτρικό γκάζι και κάνω μύτη τακούνι (μισή μύτη στο γκάζι μισή στο φρένο - φοβερή διάταξη πεντάλ) καθημερινά.
Το οτι πατάς φρένο δε σημαίνει ότι δε λειτουργεί το γκάζι...Αμ σημαίνει και παρασημαίνει...
Αν στο Ίμπιζα είμαι με τέρμα γκάζι και ίσα που ΑΓΓΙΞΩ το φρένο με το αριστερό, ίσα να ανάψουν τα λαμπάκια του φρένου, μετά από ούτε ένα δευτερόλεπτο κόβεται η ισχύς, σαν να άφησα ΕΝΤΕΛΩΣ το γκάζι!!!
Αν αφήσω το φρένο επανέρχεται, αλλά ΑΡΓΕΙ!!! (2 δλ...)Στο χιλιαράκι μου βέβαια δεν έχει καμιά τρελλή διαφορά, αλλά σε ένα 1400 101 ίππων σε οριακή στροφή παίζει και να φας τα μούτρα σου...
Στα ΦΙΑΤ δεν ξέρω τι παίζει, όλα όσα είχαμε (και ήταν πολλά! ) ήταν με ντίζες!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγω διπλογκαζια ξερω οτι κανουμε οταν δεν θελουμε να πεσουν οι στροφες της μηχανης ειτε στο ανεβασμα ειτε στο κατεβασμα ταχυτητας.
Στα ασυχρονιστα σασμαν (αναφερθηκε STAYER ,'στο στρατο σου εδωσαν διπλωμα ρεεεεεεεε ; ' ) πρεπει να κρατας ψηλα τις στροφες της μηχανης και να διπλοσυμπλεξεις για να μπει ταχυτητα.Αν δεν το πετυχεις με την πρωτη........εχασες!!!ΓΚρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ.Διπλό πάτημα του συμπλέκτη κατά το ανέβασμα ταχύτητας μια για να βγάλεις την προηγούμενη ταχύτητα και μια για να κουμπώσει η επόμενη. Στο κατέβασμα ξανά διπλό πάτημα του συμπλέκτη αλλά μεταξύ των πατημάτων ΜΙΑ γκαζιά για να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα ώστε να γίνει πιο απαλά η εμπλοκή των γραναζιών και να μην έχουμε ανατριχιαστικούς ήχους!!! Αν δεν πετύχει τότε συνήθως η μόνη λύση είναι πτώση σχεδόν τελείως της ταχύτητας κίνησης και ξανά εμπρός με Δευτέρα μια και η πρώτη είναι μόνο για εκκίνηση φορτωμένος.
Για τον συνδυασμό μύτη τακούνι καλή είναι αλλά πρέπει να στο επιτρέπει η διάταξη των πεντάλ κάτι όχι δεδομένο. Ομολογώ ότι δεν είμαι ιδιαίτερα εξοικειωμένος γιατί στα αμάξια που είχα δεν ήταν κάτι βολικό δεδομένου του νούμερου του παπουτσιού (45).
-
Στην Corollίτσα μου γίνεται και μια χαρά (ντίζα power! )
-
Και στην 147 μια χαρά γίνεται το heel-toe και το φρενάρισμα με το αριστερό μαζί με γκάζι παρά το ηλεκτρονικό γκάζι αρκεί οι στροφές να μην πέσουν κάτω από τις 2000 γιατί τότε ο κινητήρας αργεί να ανταποκριθεί. Επίσης λόγω της διάταξης των πεντάλ heel-toe μπορείς να κάνεις άνετα μόνο σε δυνατό φρενάρισμα ( έχει νόημα αλλιώς; ) που το πεντάλ του φρένου είναι αρκετά πατημένο αλλιώς στραμπουλάς τον αστράγαλό σου.
Διπλογκαζιά