-
Αμαν βρε παιδια ρεζιλι με κανατε - ειπα στο χριστανο οτι σε αυτο το forum θα σε βοηθησουν, ξερουν κ.λ.π. και ουτε μια απαντηση
Αλο θεμα τωρα στην ιδια 145 θελουμε ελατηρια - αμορτισερ
Τισ προτασεις σας
Οχι ιδιαιτερα γκαζοφον οδηγος με ενιωτε κινηση σε ασχημους σχετικα ασφαλτοδρομους
Το αυτοκινητο ειναι 'μαμα'ΥΓ. Μην με ξανακανετε ρεζιλι ε!!!!!!
-
Αμαν βρε παιδια ρεζιλι με κανατε - ειπα στο χριστανο οτι σε αυτο το forum θα σε βοηθησουν, ξερουν κ.λ.π. και ουτε μια απαντηση
Αλο θεμα τωρα στην ιδια 145 θελουμε ελατηρια - αμορτισερ
Τισ προτασεις σας
Οχι ιδιαιτερα γκαζοφον οδηγος με ενιωτε κινηση σε ασχημους σχετικα ασφαλτοδρομους
Το αυτοκινητο ειναι 'μαμα'ΥΓ. Μην με ξανακανετε ρεζιλι ε!!!!!!
-
Αμαν βρε παιδια ρεζιλι με κανατε - ειπα στο χριστανο οτι σε αυτο το forum θα σε βοηθησουν, ξερουν κ.λ.π. και ουτε μια απαντηση
Αλο θεμα τωρα στην ιδια 145 θελουμε ελατηρια - αμορτισερ
Τισ προτασεις σας
Οχι ιδιαιτερα γκαζοφον οδηγος με ενιωτε κινηση σε ασχημους σχετικα ασφαλτοδρομους
Το αυτοκινητο ειναι 'μαμα'ΥΓ. Μην με ξανακανετε ρεζιλι ε!!!!!!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Αλο θεμα τωρα στην ιδια 145 θελουμε ελατηρια - αμορτισερΤισ προτασεις σας
Οχι ιδιαιτερα γκαζοφον οδηγος με ενιωτε κινηση σε ασχημους σχετικα ασφαλτοδρομους
Το αυτοκινητο ειναι 'μαμα'Σε τι 145; Boxer ή Twin Spark;
Για 145-146 αυτό που έχω ακούσει σαν μια καλή μοντίφα είναι να μπουν αναρτήσεις (ειδικά ελατήρια) από δίλιτρη 146 TS. Είναι όσο σκληρές χρειάζεται χωρίς να χαμηλώνουν υπερβολικά το αυτοκίνητο και χωρίς να είναι 'κούτσουρο'.
-
As μας ξεκαθαρίσει εάν είναι boxer ή όχι και θα δώσουμε κάποιες προτάσεις για να αποφύγεις το ρεζίλεμα!
-
Είναι twin spark 1.4 Μοντελο 99.... Junior!!
-
Μπορεί να βάλει ένα σετ πιο σκληρά ελατήρια που θα χαμηλώσουν το
αυτοκίνητο 2-3 cm (κανένα 200άρι ευρώ).
Αν η ανάρτηση του junior είναι ίδια με το sport kit 146 τότε η γνώμη μου είναι ότι είναι αρκετά σφυχτή και δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
Μπορεί άλλοστε να κάνει και αλλαγή σε ζάντες/ελαστικά για να το κάνει ίσως λίγο πιο άμεσο .
Αυτά. -
Καλό θα είναι να μην πειράξει το ύψος,παρ'ότι ομορφαίνει το αυτοκίνητο,γιατί είναι ήδη χαμηλό!
Με αυτό το δεδομένο μπορεί να βάλει Bilstein Sport,Koni κόκκινα ή σαν πιο φτηνή,αλλά καλή λύση μπορεί να κοιτάξει τα De Carbon Performance.. -
Αν θέλει ελατήρια η λύση της Eibach ή της ΗR είναι καλή και αξιόπιστη.Σε συνδυασμό με αυτά μπορεί να κοιτάξει σε Koni κίτρινα ή Bilstein Sprint.
-
Ναι για το χαμηλωμα του το ειπα και εγω οτι θα παιζει με την φωτια αν την χαμηλωσει...
Τελευταια ερωτηση - Πρεπει να αλλαξει και ελατήρια οπωσδήποτε? ( Οχι δεν εχει την αναρτηση της σπορτκιτ)
-
Ελατήρια από τις σπορ εκδόσεις είναι ότι καλύτερο μπορεί να κάνει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Αν το χαμηλώσει παραπάνω, θα έχει πρόβλημα. Η οικογενειακή μας 146 είναι μαμά και βρίσκει κάτω αρκετά εύκολα. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ναι για το χαμηλωμα του το ειπα και εγω οτι θα παιζει με την φωτια αν την χαμηλωσει...Τελευταια ερωτηση - Πρεπει να αλλαξει και ελατήρια οπωσδήποτε? ( Οχι δεν εχει την αναρτηση της σπορτκιτ)
Ναι, γιατί το ελατήριο είναι αυτό που θα σου ανεβάσει τα όρια μέσα στη στροφή. Το αμορτισέρ έχει άλλο ρόλο και λανθασμένα πολλοί έμποροι το προσφέρουν ως υποκατάστατο ενός σκληρότερου ελατηρίου.
Και μην ξεχνάμε ότι το αμορτισέρ πρέπει να είναι ταιριασμένο με το ελατήριο που χρησιμοποιείται. Αν πχ. πάει κάποιος για το sport kit ελατηρίων της 145, καλό είναι να αγοράσει και τα αντίστοιχα αμορτισέρ της Αλφα.
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Ναι για το χαμηλωμα του το ειπα και εγω οτι θα παιζει με την φωτια αν την χαμηλωσει...
Τελευταια ερωτηση - Πρεπει να αλλαξει και ελατήρια οπωσδήποτε? ( Οχι δεν εχει την αναρτηση της σπορτκιτ)
Ναι, γιατί το ελατήριο είναι αυτό που θα σου ανεβάσει τα όρια μέσα στη στροφή. Το αμορτισέρ έχει άλλο ρόλο και λανθασμένα πολλοί έμποροι το προσφέρουν ως υποκατάστατο ενός σκληρότερου ελατηρίου.
Και μην ξεχνάμε ότι το αμορτισέρ πρέπει να είναι ταιριασμένο με το ελατήριο που χρησιμοποιείται. Αν πχ. πάει κάποιος για το sport kit ελατηρίων της 145, καλό είναι να αγοράσει και τα αντίστοιχα αμορτισέρ της Αλφα.
Καλησπέρα,
προφανώς Πέτρο αυτό που υπονοείς εδώ είναι ότι σε μια στροφή με τέλεια άσφαλτο ένα σκληρότερο ελατήριο φροντίζει για την μικρότερη μεταφορά βάρους, αφού ένα σκληρό ελατήριο περιορίζει τις κλίσεις. Ωστόσο, σε ένα καθ' όλα ελληνικό δρόμο. το αμορτισέρ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αφού φροντίζει να απορροφά τις ανωμαλίες του εδάφους αποτρέποντας τις αναπηδήσεις του ελαστικού που τελικά οδηγούν σε απώλεια πρόσφυσης. Φαντάσου τώρα ένα σκληρό ελατήριο το οποίο σε κάθε ανωμαλία οδηγεί σε αναπήδηση...
Πολύ σωστά πάντς αναφέρεις ότι τα κιλά του rebound και του bump θα πρέπει να συμβαδίζουν με αυτά του ελατηρίου και αυτό χρειάζεται πολύ λεπτομερείς υπολογισμούς οι οποίοι χρειάζονται δεδομένα όπως το βάρος των μη αναρτημένων μαζών και την ακριβή γεωμετρία της ανάρτησης. -
τραβα στον μαρακακη στην πειραιως να βρεις την υγεια σου...
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
τραβα στον μαρακακη στην πειραιως να βρεις την υγεια σου...Αριστοτελη που τον ξερεις εσυ??????
Απιστευτος....
-
Αριστοτελη που τον ξερεις εσυ??????
αααχχχ ετσι ειναι η ιστορια...
και ο κολομβος ανακαλυψε την αμερικη, αλλα με το μικρο ονομα του βεσπουτσι την ονομασαν....αχχχ...βαχχχ....
-
Οχι τιποτε αλλο,αλλα δεν μπορω να πω τιποτα τωρα.......
Αναρτησεις σε ALFA 145