-
Τις ενέσεις δεν τις γλιτώνεις με τίποτα. Ο στρατός έχει το καλύτερο πρόγραμμα τουλάχιστον στην αντιτετανική προστασία και όχι μόνο. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα αλλά πολλά να ωφεληθείς. Επίσης μην πιστεύεις ότι είναι σίγουρο ότι θα μετρήσουν όσα έχεις (διπλώματα + γραμματικές γνώσεις) για την επιλογή της ειδικότητας που θα σου δώσουν. Είναι όλα θέμα συγκυριών. Αν πάρεις οδηγός έχεις μεγάλες πιθανότητες να μην δεις ποτέ καράβι αλλά να ξέρεις ότι δεν θα μείνεις με το Β αλλά θα πάρεις Ε στρατιωτικό που σημαίνει οδηγώ τα ΠΑΝΤΑ από Jeep για αλλαγές σκοπών, από λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού έως ειδικά μηχανήματα αν μπουν οι σχετικές σφραγίδες στο στρατιωτικό σου δίπλωμα. Αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο κυνήγησε το. Να ξέρεις μόνο ότι η παλιά νομοθεσία που σου επέτρεπε να κάνεις το στρατιωτικό δίπλωμα και πολιτικό δεν ισχύει εδώ και χρόνια. Σαν πολίτης θα εξακολουθήσεις να έχεις Β δίπλωμα και τίποτα παραπάνω.
Όσο για το φίλο που ζορίστηκε στην ΠΑ απλά θα πω ότι δεν συγκρίνονται οι συνθήκες διαβίωσης σε σχέση με ΣΞ. Πέρα από την όποια νοοτροπία των μονίμων δεν υπάρχει η πίεση και η τυπικότητα που επιβάλει την τυπολατρία σε πολλές περιπτώσεις στον ΣΞ. Οι αερονόμοι μπορούν να «γράψουν» στρατεύσιμους στην πύλη αν έχουν υπερβεί το χρόνο εξόδου τους ή δεν έχουν την κατάλληλη περιβολή. Επίσης μπορούν οι περίπολοι να τους «γράψουν» επίσης όσο φορούν τη στολή. Αερονομία όμως δραστηριοποιείται εκτός μονάδων μόνο ουσιαστικά στην Αττική.
-
τελικά μπαίνουν ή δε μπαίνουν στα καράβια?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
τελικά μπαίνουν ή δε μπαίνουν στα καράβια?Mέχρι τέλους 2005 έμπαιναν, μπήκε φίλος σε φαρόπλοιο (ναι επισκευάζει φάρους). Για την σειρά που θα παρουσιαστεί τώρα, δεν ξέρω. Όπως και να 'χει, οι πιθανότητες να μπεις σε καράβι που ταξιδεύει στο Αιγαίο (κανονιοφόρο, τορπιλλάκατο) είναι ελάχιστες. Σε φρεγάτες που είναι η αιχμή του δόρατος, καθώς και σε υποβρύχια και στα χόβερκραφτ 1000% δεν μπαίνουν ναύτες. Αν μπαίνουν ναύτες σε καράβια, έχεις πιθανότητες (μικρές) για ρυμουλκά, φαρόπλοια, δεξαμενόπλοια, ναρκαλιευτικά, αρματαγωγά, εκπαιδευτικά.
Να εύχεσαι να αποφύγεις ρυμουλκό με φουλ υπηρεσία, όλη μέρα δένεις και λύνεις καράβια στο ναύσταθμο. Εγώ υπηρέτησα σε εκπαιδευτικό (Άρης), μεγάλο κάτεργο, μηνιαίο ταξίδι στο εξωτερικό καλοκαιριάτικα, τριήμερα ταξίδια στο Αιγαίο, όλα προς εκπαίδευση των Δοκίμων (μαθητές της σχολής αξιωματικών). Το πήξιμο ήταν άσχημο, το καράβι ερείπιο, πάθαινε άσχημα μπλακάουτ σε ηλεκτρικά και μηχανές, αλλά παροπλίστηκε όσο ήταν η σειρά μου μέσα. Τώρα δεν ξέρω ποιο έχουν στη θέση του, αποφευκτέο όμως όπως και να 'χει.
Το πιθανότερο πάντως είναι να πας στεριά.
Δίπλωμα οδήγησης να πάρεις μαζί, εκτός αν δεν θες με τίποτα να πας οδηγός. Θα σας το ζητήσουν στον Πόρο. Δεν είναι επιλογή σου αν θα πας για οδηγός πάντως. Οι ειδικότητες (και η πρώτη μετάθεση) βγαίνουν όσο είστε ακόμα στον Πόρο, κάποια στιγμή θα τις αναρτήσουν σε πίνακα. Συνήθως μετράει τι ξέρει να κάνει ο καθένας, τι πτυχίο έχει κλπ. Εμένα πχ. είδαν 'Ηλ. Μηχανικός ΕΜΠ' και με έκαναν ΗΛ/ΗΤ (=ηλεκτρολόγος ηλεκτροτεχνίτης, ΚΑΜΙΑ σχέση δηλαδή ). Αν έχεις πτυχίο ΑΕΙ και θέλεις, στο εξάμηνο θα πάρεις 'σαρδέλα', θα γίνεις ΣΚΙΣΤΗΣ δηλαδή (ΣΚ/ΣΤΗΣ = στρατεύσιμος κελευστής). Θα σου συνιστούσα να το αποφύγεις, αν προτιμάς να περνάς απαρατήρητος.
ΑΝ έχεις βύσμα, να κοιτάξει το βύσμα σου να ΜΗΝ γίνεις αρμενιστής. Τα 'αρμένια' στα καράβια περνάνε άσχημα, ξύσιμο, βάψιμο κλπ.
Οδηγοί: κάθονται Παλάσκα μετά τον Πόρο, μέχρι να βγάλουν όλα τα διπλώματα. Αν τα περάσεις ΟΛΑ με την πρώτη, μένεις 2 μήνες. Αλλιώς, μπορεί να τραβήξει το πράγμα και δε λέει. Δυστυχώς, τα διπλώματα αυτά δεν παίζουν μπάλα αφότου απολυθείς όπως παλιότερα, και κρίμα γιατί μαθαίνεις πραγματικά να οδηγείς από τζιπάκι μέχρι πούλμαν και Στάγιερ, και μάλιστα στα χειρότερα χρέπια που βάζει ο νούς σου. Φρένα δεν έχουν, λάστιχα δεν έχουν, τιμόνια με μισή στροφή τζόγο και άλλα γραφικά
Γενικώς, ΟΛΕΣ οι ειδικότητες περνούν 'σχολείο' στου Παλάσκα μετά την προπαίδευση. Ανάλογα την ειδικότητα, κυμαίνεται και ο χρόνος παραμονής πριν πας στη μονάδα. Η δική μου (ΗΛ/ΗΤ) ήταν 15 μέρες, με κάποια βασικά μαθήματα ηλεκτροτεχνίας, γεννήτριες, αντλίες κλπ. Όσο είσαι Παλάσκα, θα σε παίζει 1-1 ή 2-1, ανάλογα τον κόσμο (μέσα-έξω οι αριθμοί).
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Τις ενέσεις δεν τις γλιτώνεις με τίποτα. Ο στρατός έχει το καλύτερο πρόγραμμα τουλάχιστον στην αντιτετανική προστασία και όχι μόνο. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα αλλά πολλά να ωφεληθείς. Επίσης μην πιστεύεις ότι είναι σίγουρο ότι θα μετρήσουν όσα έχεις (διπλώματα + γραμματικές γνώσεις) για την επιλογή της ειδικότητας που θα σου δώσουν. Είναι όλα θέμα συγκυριών. Αν πάρεις οδηγός έχεις μεγάλες πιθανότητες να μην δεις ποτέ καράβι αλλά να ξέρεις ότι δεν θα μείνεις με το Β αλλά θα πάρεις Ε στρατιωτικό που σημαίνει οδηγώ τα ΠΑΝΤΑ από Jeep για αλλαγές σκοπών, από λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού έως ειδικά μηχανήματα αν μπουν οι σχετικές σφραγίδες στο στρατιωτικό σου δίπλωμα. Αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο κυνήγησε το. Να ξέρεις μόνο ότι η παλιά νομοθεσία που σου επέτρεπε να κάνεις το στρατιωτικό δίπλωμα και πολιτικό δεν ισχύει εδώ και χρόνια. Σαν πολίτης θα εξακολουθήσεις να έχεις Β δίπλωμα και τίποτα παραπάνω.Όσο για το φίλο που ζορίστηκε στην ΠΑ απλά θα πω ότι δεν συγκρίνονται οι συνθήκες διαβίωσης σε σχέση με ΣΞ. Πέρα από την όποια νοοτροπία των μονίμων δεν υπάρχει η πίεση και η τυπικότητα που επιβάλει την τυπολατρία σε πολλές περιπτώσεις στον ΣΞ. Οι αερονόμοι μπορούν να «γράψουν» στρατεύσιμους στην πύλη αν έχουν υπερβεί το χρόνο εξόδου τους ή δεν έχουν την κατάλληλη περιβολή. Επίσης μπορούν οι περίπολοι να τους «γράψουν» επίσης όσο φορούν τη στολή. Αερονομία όμως δραστηριοποιείται εκτός μονάδων μόνο ουσιαστικά στην Αττική.
για το διπλωμα ειναι αναλογα για τι οχημα θα πιστοποιηθει...μπορει να πιστοποιηθει μονο για 240GD, μπορει και για σταγιερ η λεωφορειακι....
α ρε αερονομια!!! οσο τους θυμαμαι...κατι κοντοι στην ελευσινα... μου ειχαν κανει πολυ εντυπωση!!!
-
Οδηγός που θα πιστοποιηθεί μόνο σε 240Gd και Steyr;;;; Που είναι αυτή η μονάδα και δεν την ξέρω;;;;; Θα γλιτώσει λες από σκουπιδιάρα , από πυροσβεστικά ή μπάουζερ, από ασκήσεις ΣΑζ και τις μύρια όσες αγγαρείες με τα Unimog και τις πολλαπλών χρήσεων εξαρτήσεις τους;;;;
Μάλλον για άλλο στράτευμα μιλάμε μου φαίνεται!!!!!!!
Μην ξεχνάς ότι τα δρομολόγια κουφέτα (μεταφοράς προσωπικού με λεωφορείο πρωί – μεσημέρι) και σχολικά δεν δίνονται πλέον εύκολα σε στρατεύσιμο παρά μόνο σε πολύ μεγάλη ανάγκη. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Οδηγός που θα πιστοποιηθεί μόνο σε 240Gd και Steyr;;;; Που είναι αυτή η μονάδα και δεν την ξέρω;;;;; Θα γλιτώσει λες από σκουπιδιάρα , από πυροσβεστικά ή μπάουζερ, από ασκήσεις ΣΑζ και τις μύρια όσες αγγαρείες με τα Unimog και τις πολλαπλών χρήσεων εξαρτήσεις τους;;;;
Μάλλον για άλλο στράτευμα μιλάμε μου φαίνεται!!!!!!!
Μην ξεχνάς ότι τα δρομολόγια κουφέτα (μεταφοράς προσωπικού με λεωφορείο πρωί – μεσημέρι) και σχολικά δεν δίνονται πλέον εύκολα σε στρατεύσιμο παρά μόνο σε πολύ μεγάλη ανάγκη.καλα για τα δρομολογια κουφετα που λες δε ξερω τι συμβαινει εδω στην ελλαδα, στη κυπρο παντως τα κανανε στρατιωτες...
οσο για τη μοναδα που δε ξερεις...ειναι αυτοι που φορανε κιτρινο κορδονι στο δεξι ωμο! γνωστοι και πολυ αντιπαθεις....
στο ΠΖ παντως υπαρχουν οδηγοι πιστοποιημενοι μονο για μικρα τζιπ και οχι για φορτηγα...αν τωρα ο αλλος με διπλωμα για τζιπ, παει και οδηγα σταγιερ ειναι παραβαση!
-
Στο ΣΞ, τα πυροσβετικά συνήθως είναι Steyr, όπως και οι σκουπιδιάρες. Βέβαια μπορεί και να εκτελέσει χρέη σκουπιδιάρας και Ρέο.
Όσον αφορά το ΣΞ και τους οδηγούς, είναι θέμα βούλησης της κάθε μονάδας και του διοικητή της. Μπορεί κάποιος να έχει στρατιωτικό δίπλωμα, όμως για να οδηγήσει πρέπει να έχει πιστοποιητικό καταλληλότητας το οποίο χορηγείται από την εκάστοτε μονάδα.
Στο 80% των περιπτώσεων οι φαντάροι οδηγούν τα 240, 290 για δρομολόγια ρουτίνας (ώνια, φρουρές κλπ) και τα επιβατηγά Mondeo, Terrano, Sunny κλπ εφόσον υπηρετούν σε μεγάλους σχηματισμούς.
Πολύ σπάνια βλέπεις φαντάρο σε Steyr και ποτέ δεν είδα φαντάρο σε μεγαλύτερο όχημα. Παντού πλέον βλέπεις, είτε ΕΠΟΠ είτε πολιτικό προσωπικό, είτε ΕΠΥ και ΕΜΘ σε πιο ευαίσθητες - σοβαρές κινήσεις. -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Στο ΣΞ, τα πυροσβετικά συνήθως είναι Steyr, όπως και οι σκουπιδιάρες. Βέβαια μπορεί και να εκτελέσει χρέη σκουπιδιάρας και Ρέο.Όσον αφορά το ΣΞ και τους οδηγούς, είναι θέμα βούλησης της κάθε μονάδας και του διοικητή της. Μπορεί κάποιος να έχει στρατιωτικό δίπλωμα, όμως για να οδηγήσει πρέπει να έχει πιστοποιητικό καταλληλότητας το οποίο χορηγείται από την εκάστοτε μονάδα.
Στο 80% των περιπτώσεων οι φαντάροι οδηγούν τα 240, 290 για δρομολόγια ρουτίνας (ώνια, φρουρές κλπ) και τα επιβατηγά Mondeo, Terrano, Sunny κλπ εφόσον υπηρετούν σε μεγάλους σχηματισμούς.
Πολύ σπάνια βλέπεις φαντάρο σε Steyr και ποτέ δεν είδα φαντάρο σε μεγαλύτερο όχημα. Παντού πλέον βλέπεις, είτε ΕΠΟΠ είτε πολιτικό προσωπικό, είτε ΕΠΥ και ΕΜΘ σε πιο ευαίσθητες - σοβαρές κινήσεις.Ανακριβές είναι αυτό, εμείς Ναύπλιο, Λέσβο και ΣΕΑΠ οι φαντάροι οδηγούσαν όλα τα Steyer και τα μικρότερα οχήματα. Ναι, τα TATRA ας πούμε τα οδηγούσαν ΕΠΟΠ ή ΕΜΘ, τα μηχανήματα το ίδιο (εκτός από έναν φαντάρο που ήταν χειριστής στην πολιτική του ζωή και ήταν αστέρι) κτλ. Αλλά από Steyer και κάτω, όλα εμείς!
-
nasos79, ξαναλέω πως εξαρτάται από τη μονάδα και φυσικά από τις κατευθύνσεις που δίνει ο εκάστοτε σχηματισμός.
Πχ σε σχέση με τη δική οπτική γωνία, είδα μόνο μία φορά φαντάρο οδηγό σε steyr, ενώ στην μοδάδα μου στη Χίο, κανένας φαντάρος δεν είχε πιστοποιητικό καταλληλότητας!
-
Καλημέρα.
Παρουσιάζομαι στις 9/5 στο ΚΕΕΜ Σπαρτης, έχοντας επιλεγεί για Εφοδιασμό - Μεταφορές ΥΕΑ.
Για πείτε εσείς που ξέρετε, τι παίζει;
Θα πήξω ή θα είναι όλα οκ ?
379 και Σήμερα!
-
ΣΕΜ just fine!!
-
Ari_Vatanen
Ενας φίλος μου που παρουσιαστηκε εκεί πέρασε καλή θητεία αλλά περίμενε να πας πρωτα και θα κρίνεις μόνος σου. Μέσα στην ίδια μονάδα θα δεις καβατζωμένους και πηγμένους, άνετους και απάλευτους.
Καλή θητεία σου εύχομαι
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
όταν παρουσιαστώ στο παλασκας θα πρέπει να δώσω επικυρωμένα αντίγραφα του πτυχίου μου καθώς και του proficiency, σωστά? μήπως χρειάζονται και απολυτήριο Λυκείου? Να τους δώσω το δίπλωμα οδήγησης ή να μη το πάρω καθόλου μαζί μου? Σε περίπτωση που το χρειαστώ για προσωπικό λόγο? `Εχω επίσης και άδεια χειριστού ταχυπλόου, παίζει κανά ρόλο αυτό?άκουσα ότι σου κάνουν ενέσεις και διάφορα μέσα, ισχύει? Μπορώ να τις κάνω εγώ σε κάποιον δικό μου γιατρό και να τους πάω μια βεβαίωση γιατί ουδείς γνωρίζει την καθαρότητα των βελονών τους..
Ζητανε διάφορα απο οτι θυμάμαι αλλα αν δεν έχεις βύσμα να σε βάλει σε κάποια θέση αναλόγως των δυνατοτήτων σου μην περιμένεις σπουδαία πράγματα (γενικώς δηλαδή μην ασχολείσαι - γιατι θα κουραστεις χωρίς λόγο). Προσπάθησε να μήν πάς για οδηγός γιατι συνήθως δεν περνάνε καλα. Δεν θέλεις να σου κάτσει σκουπιδιάρα να γυρίζεις όλη μέρα όλο τον ναύσταθμο. Αυτοί που γίνονται οδηγοί ναυάρχων κτλπ (και περνάνε ζάχαρη) συνήθως δεν εχουν καν ειδικότητα οδηγού αλλά ΤΠΒ (τεχνίτης πυροβόλου - παει παντου).
Στον Πόρο όταν πας μετα απο μερικές μέρες θα σας χωρίσουν σε τέσσερις ομάδες: Αγγαρείας, Παρέλασης, Κοπηλασίας και Ιστιοπλοίας. Διάλεξε το τελευταίο, δεν θα κάνεις τίποτα (και δεν χρειάζεται να ξέρεις και τίποτα - παντα βρίσκεται ενας που πραγματικά ξέρει και θα σας λέει τι να κάνετε). Οι αλλοι θα κάνουν παρέλαση, κουπί και γόπινγκ και εσύ θα είσαι αραχτός στο σκαφάκι 5 ώρες την ημέρα. -
τελικά άμα πάρω μαζί μου κάποιο mp3 player θα μου το κατάσχουν ? δεν υπάρχει μια λίστα με το τι κατάσχουν και τι όχι?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
τελικά άμα πάρω μαζί μου κάποιο mp3 player θα μου το κατάσχουν ? δεν υπάρχει μια λίστα με το τι κατάσχουν και τι όχι?Όχι δεν θα στο κατάσχουν.
-
τι να σου το κανουν???????μπουαχαχαχαχαχχαχαχα!!!!
οχι, απλως προσεχε να μη το αφηνεις εκθετο...θα το χεις και σε μια τσεπη μαζι με το κινητο μολις μπεις στο στρατοπεδο....γενικα με οτι ηλεκτρονικο κυκλοφορεις να χεις το νου σου μη στο λουφαρει κανεις...και κινητο παρε καμια μπακατελα, μη παρεις κανα 3g μαζι σου....
-
Για πείτε, σε γενικές γραμμές τι να κουβαλάω μαζί μου όταν παρουσιαστώ; Τι θα μου δώσουν εκεί;
-
Επιτρέπονται αλλα μόνο τα iPod, είχε κάνει απο παλιά ο Ακης συμφωνία με την Apple.
Πάρε ραδιόφωνο που δεν καίει μπαταρία και ενα κινητό σαβούρα (απο αυτα τα παλια τα nokia) να κρατάει η μπαταρία επειδή δεν θα έχεις πολλές ευκαιρίες να το φορτίσεις. -
Μπές μέσα με καμια φόρμα και αθλητικά. Μην πάρεις τίποτα γιατι μετά θα τα έχεις να σου πιάνουν χώρο. Εσώρουχα, ξυριστικά, λευκά T-Shirt και κάλτσες χρειαζεσαι μόνο. Πάρε και κανενα σαπούνι που είναι και για λούσιμο και είσαι κομπλέ.
-
Μην πάρεις μαζί σου ΚΑΜΙΑ ηλεκτρική/ηλεκτρονική συσκευή. Θα στην κατάσχουν προσωρινά και άμα τη βρεις μετά γράψε μας. Μετά την πρώτη έξοδο ή το πρώτο επισκεπτήριο μπάσε γκατζετάκια μέσα. Αν βέβαια μπορέσεις να τα κρύψεις, εντάξει. Αλλά είναι ρίσκο.
Θητεία? Ωχωχωχ...